Şimdi Ara

2006 Corolla 1.4 D-4D Hakkında Acil Lütfen

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
2
Cevap
1
Favori
633
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Merhaba arkadaşlar. Sizlerin bilgisine ihtiyaç duyduğum bir konu var. Bu aralar 2006 model dizel bir corolla almak istiyorum. Uygun sayılabilecek bir fiyata bir tane buldum. Ancak aracın kazaları ve eksper raporları elimde olmasına rağmen teknik detaylardan çok anlamadığım için değişen parçaların önemini anlayamıyorum. Sizden ricam yazacağım kazaları ve parça değişikliklerini değerlendirerek araçta önemli bir sorun olup olmadığını söylemeniz. Kafam çok karışık zira. Şimdiden teşekkürler.

    Aracın Muayene Bilgileri:

    T.C. ULASTIRMA VE DENIZCILIK BAKANLIGI muayene verilerine gore ***L125 aracin Muayene Tarihi-Km: 20/12/2014 174831KM, 18/12/2012 155903KM

    Aracın Hasar Bilgileri:

    Kayitlarimiza gore ***4981 Sasi no lu arac 4 adet kazaya karismistir.
    KZ1: 20/12/2015 ERP-Carpisma 6705TL
    KZ2: 12/09/2015 ERP-Park Halinde Carpma 8194TL
    KZ3: 04/09/2015 Carpma 1250TL
    KZ4: 24/09/2010 Carpisma 1382TL

    Aracın son 2 kazasının eksper raporlarını sorguladım. İlk ikisinin miktarı düşük olduğu için sorgulamadım.

    6705TL'lik Kazanın Eksper Raporu:

    ***L125 plakali araca ait 20.12.2015 kaza tarihli eksper rapor bilgileri:
    KM: 183089,
    Iscilik Toplam Tutar: 3765.02TL,
    Parca Toplam Tutar: 2940.55TL,

    Degisen Parca Bilgileri:

    FAR KOMPLE SOL(1 adet, Orijinal),
    FAR KOMPLE SAG(1 adet, Orijinal),
    ON TAMPON(1 adet, Orijinal),
    RADYATOR FAN MOTORU(1 adet, Orijinal),
    BRAKET, MOTOR BAGLANTI(2 adet, Orijinal),
    MOTOR KULAGI, SAG(1 adet,Orijinal),
    SIS LAMBASI ON SAG(1 adet, Orijinal),
    ON PANJUR(1 adet, Orijinal),
    KULAK, MOTOR, ON(1 adet, Orijinal),
    RADYATOR FAN PERVANESI(1 adet, Orijinal),
    ON SIS FAR CERCEVESI SAG(1 adet, Orijinal),
    MOTOR KAPUT MENTESESI SAG(1 adet, Orijinal),
    MOTOR KAPUT MENTESESI SOL(1 adet, Orijinal),
    ANTIFRIZ SLLC 1LT (BLUE)(1 adet, Orijinal),
    ON TAMPON BRAKETI SOL(1 adet, Orijinal),
    ON TAMPON BRAKETI SAG(1 adet, Orijinal),
    ON TAMPON KLIPSI(10 adet, Orijinal)

    8194TL'lik Kazanın Eksper Raporu:

    ***L125 plakali araca ait 12.09.2015 kaza tarihli eksper rapor bilgileri:
    KM: 181068,
    Iscilik Toplam Tutar: 3020TL,
    Parca Toplam Tutar: 5174.84TL,

    Degisen Parca Bilgileri:

    RADYATOR (MOTOR)(1 adet, Orijinal),
    RADYATOR (KLIMA)(1 adet, Orijinal),
    MOTOR ALT MUHAFAZA(2 adet, Orijinal),
    FAR KOMPLE SOL(1 adet, Orijinal),
    FAR KOMPLE SAG(1 adet, Orijinal),
    ON TAMPON(1 adet, Orijinal),
    ON TAMPON DEMIRI(1 adet, Orijinal),
    ON PANJUR(2 adet, Orijinal),
    SIS LAMBASI ON SAG(1 adet, Orijinal),
    SIS LAMBASI ON SOL(1 adet, Orijinal),
    KAPAK, RADYATOR UST(1 adet, Orijinal),
    MUHAFAZA, INTERCOOLER(1 adet, Orijinal),
    CAMURLUK DAVLUMBAZI ON SOL(1 adet, Orijinal),
    CAMURLUK DAVLUMBAZI ON SAG(1 adet, Orijinal),
    ON SIS FAR CERCEVESI SAG(1 adet, Orijinal),
    KLIPS(35 adet, Orijinal),
    ARMA ON PANJUR (1 adet, Orijinal),
    ON SIS FAR CERCEVESI SOL(1 adet, Orijinal),
    MOTOR KAPUT KILIDI(1 adet, Orijinal),
    DESTEK, KAPUT KILIT(1 adet, Orijinal),
    ON TAMPON IZGARASI(1 adet, Orijinal),
    ANTIFRIZ LLC 5LT (KONSANT(1 adet, Orijinal)

    Evet arkadaşlar bu bilgiler ışığında bu araçta sizce hayati yada sonradan önemli bir sorun olabilecek bir işlem olmuş mu? Bu araç yukarıdaki değişenlerinden ötürü kısa sürede bir sıkıntı çıkarma potansiyeline sahip mi? Uzun yıllar binmek istiyorum araca. Bunu göz önüne alarak cevaplarsanız çok sevinirim. Yani amacım kısa zaman sonra satmak değil ama bu kazalardan ve değişenlerden ötürü sıkıntı çıkarırsa midem bulansın da istemiyorum. Bu değişenler önemli şeyler mi, bilmediğim için de size soruyorum. Mümkün olan en kısa zamanda yanıta ihtiyacım var.

    Not: Onca şey değişmiş, kaput değişmemiş yada boyanmamış bile sanırım. Bu nasıl olabilir? Ya da olabilir mi? Bu kadar şeyin değiştiği 2 kazada kaput cidden zarar görmemiş olabilir mi? Görmüşse de klipse kadar yazan raporda kaput neden yazmaz?







  • Anladığım kadarıyla araç 2 defa önden kaza yapmış. Öyle basit kazalarda değil bence. Birinde tampon demiri bile değişmiş ki diğer parçalarda da hasar olmuş buna rağmen hava yastığı açılmamış öyle mi? Yerinizde olsam bu aracın yanından geçmem. Iki çamurluk bile hasar almış öyle basit çarpma olsa o kadar olmaz. Hava yastıgının yerini yapıstirip mekanizmasiz sekilde elden cikarabiliyorlar. Kaputun en masum sekilde boyanmasi gerekir ki o bile yazmamis. Muhtemelen belirli islemleri cepten odeyip yaptirdilar. Hem kayit az olsun hemde daha kolay satilabilsin diye.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.