Şimdi Ara

2006 passat 1.6fsi sıfır diye satın aldık !!! (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
50
Cevap
0
Favori
2.227
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • İspati cok zor bir konu. Dogus bu isten kolayca siyrilir.
  • Şimdi aklıma çok söyleyecek şey geliyorya neyse...

    Günde 7 posta Çankaya doğuş otonun kulaklarını çınlatıyorum, sülalelerinde bayan bırakmadım...
  • Yapabileceğiniz hiç bir şey yok malesef,

    Sıfır araç alırken de ikinci el araç alıyormuş gibi boyasına sağına soluna bakmak gerekiyor artık.

    Doğuş oto yu hiç sevmem ama aracınızdaki bu sorunu direkt olarak doğuşa bağlamakta yanlış olur,

    Aldığınız bayi aracı tırdan indirirken yada vitrine çıkartırken bir yere vurmuş olabilir ve kendi bünyesinde tamir edip sıfır diye satmış olma ihtimali çok yüksek.

    Benzer olaylara bizzat şahit oldum çünkü, sıfır diye alınıpta motoru tamir görmüş ve müşteriye sıfır olarak satılmış golf sahibi tanıyorum. aracını geri verdi parasını aldı ama 2 yıl mahkemelerde dolandı.

    parçadan seri numarası bulunurmu bilmiyorum farklı servislere sorun bilgi alın derim.
  • tarayıcım yok şu anda koyamıyorum aracı bayi den değil direkt olarak doğuş oto balgat tan aldık bu ayıplı mal ispat edilebilirmi bilmiyorum aracı ilk defa teste soktuk daha önce dediğiniz gibi keşke alırken test yaptırsaydık ama kimin aklına gelir ki özel servise sordum parça larda seri no yokmuş standart diyorlar :(
  • şimdi başka bi forumda okudum ama net bilgi yok teknoloji çok gelişti aracın veya parçanın ne zaman boyandığını tarihini net olarak belirliyorlarmış ama kim yapar bulamadım bi türlü
  • çok zor durum,geçmiş olsun...Nice örnekleri gördük burada da,tırdan düşen araçları satmalar,boyayıp satmalar vs...

    umarım halledebilirsiniz diyeceğim ama doğuş sıyrılır bundan.
  • bugün doğuşa gidecek araba bakalım ne çıkacak eğer değişmiş derlerse ne zaman nerde değiştiğini sorgulatacağız sonuçta kapı ve bagaj kapağı illaki seri nosu stok girişi çıkışı vardır ya nasip
  • Geçmiş Olsun...
    Zor ve sinir bozucu bir durum.
  • Gelişmeleri bildirmeyi unutma...
  • Garanti kapsamındaki araçlara bile müdahalede bin dereden su getiren bu kuruluş, 6 yıllık bir meseleden yırtar.Kapılarda seri numarası olmaması üzücü olmuş,bence en kuvvetli dayanağınız buydu.Boya yaşının hesaplanabildiğini yazmışsınız ama bunun size net bir tarih olarak verilebileceğini zannetmem.Yani derler ki 3 yılı aşkın,4 yılı aşkın...Bunu da yalnızca fikir yürüterek söylüyorum.Hiçbir testin sizin aracınızı aldığınız tarihten x gün öncesine kadar ileri giden net bir tarih verebileceğini düşünmüyorum.Ha şu olur,eğer serviste başına bir şey gelmişse bu ortaya çıkabilir(ki bunu da yalanlamanın yolları var.)Geçmiş olsun.
  • Gelişmeleri bekliyoruz. Geçmiş olsun.
  • Hocam öncelikle geçmiş olsun. Sizin yaşadığınız soruna eşdeğer bir sorun ile karşılaşmıştım ben de geçen sene. Kısaca özet geçeyim;

    2010 yılında i20 araç sahibi oldum. Aracı akşam teslim aldığımda, aracın km göstergesi 60-70 gösteriyordu ancak daha önce hiç araç sahibi olmadığım için belki de bu şekildedir deyip aracı teslim aldım. Ve yine araç sahibi olmadığım için aracın tamamen boş olması gereken yakıt deposu çeyrek ile boş arasında 30-40 km menzil yetecek kadar yakıtı doluydu. (Bunları eşime aldığımız cliodan sonra fark ettim, onun aracında depo bomboştu ve km sayacı 2 yi gösteriyordu)

    Aracı teslim alıp benzinliğe götürdüğümde arka kapıda 7cm büyüklüğünde saç teli gibi beyaz bir çizik fark ettim. Hemen bayiyi aradım ancak akşam teslim aldığım için açan olmadı. Ertesi günü ise park sensörünü hediye ederek bu çizik olayını atlattık.

    Ancak, geçen yıl Tekirdağ dönüşünde yaşadığım hadise epey canımı sıktı. Tatil dönüşü aracı park ettim ve ertesi gün lastiğin tamamen indiğini gördüm. Lastikçiye gittim ve söküp baktık. Taban ile Yanağın tam birleştiği köşede lastik içine atılmış fitil bulduk. Ancak lastikçi bunun normal olmadığını, buraya kesinlikle fitil atılmayacağını ve hayati risk oluşturduğunu belirtti.

    Bunun üzerine derhal servise gittim, çünkü aracımı servis dışında hiç bir yere emanet olarak bırakmadım. Ve bir çok kez servise sabah bırakıp akşam teslim aldım. Bu sebepten ötürü servis dışında şüphelendiğim hiç bir yer yoktu.
    Ancak 2-3 saat harcamama rağmen, serviste ne doğru düzgün ilgilenen oldu, ne de sorunum çözüldü. Servisten aldığım kısa ve öz cevap ise şudur : " Bizim kesinlikle serviste fitil bulunmuyor. Bunu, senin dışarıda yaptırmadığını nereden bileyim ben ? Aracını otopark görevlisine de mi vermiyorsun ? "
    Defalarca aracı sadece benim kullandığımı, ailemde araç kullanmayı bilen olmadığını, arkadaşlarıma hiçbir zaman aracımı emanet bırakmadığımı anlatmama rağmen hiç bir şey değişmedi. Mahkemede de hiç bir kanıtım olmayacağı için sadece susmak ile kaldım.

    40.000 bakımlarım yaklaştığında, çok samimi bir arkadaşım (otomobil sektöründe çalışmakta olan), Hyundai Tuna 'nın servis müdürünü tanıdığı için oraya gitmemi istedi. Başından beri aracı Hunko 'dan aldığım için oraya götürmeyi tercih ediyordum.
    Servis müdürü ile bakım sırasında yaptığım sohbette, daha önceden Hyundai Hunko 'da çalıştığını ve servislerinde fitil bulunduğunu, daha önce de bir çok kez fitil attıklarını söyledi. :)

    Sonuç olarak, Hyundai Hunko 'dan nefret ettim, bir daha kesinlikle ve kesinlikle kapılarının önünden dahi geçmeyeceğim. Siz siz olun sıfır araç alırken 2.el alıyor gibi her yerini inceleyin.. Bu da bana tecrübe oldu.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: blckhm

    Hocam öncelikle geçmiş olsun. Sizin yaşadığınız soruna eşdeğer bir sorun ile karşılaşmıştım ben de geçen sene. Kısaca özet geçeyim;

    2010 yılında i20 araç sahibi oldum. Aracı akşam teslim aldığımda, aracın km göstergesi 60-70 gösteriyordu ancak daha önce hiç araç sahibi olmadığım için belki de bu şekildedir deyip aracı teslim aldım. Ve yine araç sahibi olmadığım için aracın tamamen boş olması gereken yakıt deposu çeyrek ile boş arasında 30-40 km menzil yetecek kadar yakıtı doluydu. (Bunları eşime aldığımız cliodan sonra fark ettim, onun aracında depo bomboştu ve km sayacı 2 yi gösteriyordu)

    Aracı teslim alıp benzinliğe götürdüğümde arka kapıda 7cm büyüklüğünde saç teli gibi beyaz bir çizik fark ettim. Hemen bayiyi aradım ancak akşam teslim aldığım için açan olmadı. Ertesi günü ise park sensörünü hediye ederek bu çizik olayını atlattık.

    Ancak, geçen yıl Tekirdağ dönüşünde yaşadığım hadise epey canımı sıktı. Tatil dönüşü aracı park ettim ve ertesi gün lastiğin tamamen indiğini gördüm. Lastikçiye gittim ve söküp baktık. Taban ile Yanağın tam birleştiği köşede lastik içine atılmış fitil bulduk. Ancak lastikçi bunun normal olmadığını, buraya kesinlikle fitil atılmayacağını ve hayati risk oluşturduğunu belirtti.

    Bunun üzerine derhal servise gittim, çünkü aracımı servis dışında hiç bir yere emanet olarak bırakmadım. Ve bir çok kez servise sabah bırakıp akşam teslim aldım. Bu sebepten ötürü servis dışında şüphelendiğim hiç bir yer yoktu.
    Ancak 2-3 saat harcamama rağmen, serviste ne doğru düzgün ilgilenen oldu, ne de sorunum çözüldü. Servisten aldığım kısa ve öz cevap ise şudur : " Bizim kesinlikle serviste fitil bulunmuyor. Bunu, senin dışarıda yaptırmadığını nereden bileyim ben ? Aracını otopark görevlisine de mi vermiyorsun ? "
    Defalarca aracı sadece benim kullandığımı, ailemde araç kullanmayı bilen olmadığını, arkadaşlarıma hiçbir zaman aracımı emanet bırakmadığımı anlatmama rağmen hiç bir şey değişmedi. Mahkemede de hiç bir kanıtım olmayacağı için sadece susmak ile kaldım.

    40.000 bakımlarım yaklaştığında, çok samimi bir arkadaşım (otomobil sektöründe çalışmakta olan), Hyundai Tuna 'nın servis müdürünü tanıdığı için oraya gitmemi istedi. Başından beri aracı Hunko 'dan aldığım için oraya götürmeyi tercih ediyordum.
    Servis müdürü ile bakım sırasında yaptığım sohbette, daha önceden Hyundai Hunko 'da çalıştığını ve servislerinde fitil bulunduğunu, daha önce de bir çok kez fitil attıklarını söyledi. :)

    Sonuç olarak, Hyundai Hunko 'dan nefret ettim, bir daha kesinlikle ve kesinlikle kapılarının önünden dahi geçmeyeceğim. Siz siz olun sıfır araç alırken 2.el alıyor gibi her yerini inceleyin.. Bu da bana tecrübe oldu.

    Hocam aracım şu an hunko'da

    Gidip alsam mı acaba.




  • arkadaşlar doğuş rapor vermiyor yazılı olarak ancak şifayen söyleriz diyorlar bana ekspertiz raporu verebilecek bi yer varmı bildiğiniz ankarada başka ikinci el çalışan büyük firma varmı bildiğiniz
  • bu olayın sonunu merak ettim..
  • Değişen parçalarda seri numarası olması gerekir diye düşünüyorum. Bunlar sipariş ile göderilen malzemeler üzerlerinde hiç yoktan hangi yıl hangi fabrikada üretildiğini gösteri numaralar olması gerekir.
  • Babam, Astra dizel aracını servise her bıraktığında 30km yol yapıyorlardı. Bir defa sormuş. ''Test sürüşü yapıyoruz'' demişler.

    Aynı servistekiler, müşterinin Vectra'sı ile gece gezmeye çıkmışlar. Alkollü kaza yapmışlar. Sonra da müşteriyi oyalarken, aracı toplayıp teslim etmişler.

    Hangi ildeki servis mi? Bilin bakalım...Forumdaki Kia plazasında geçen olayla ilgili bir konuda yazdığım hakaret içermeyen bir mesaj için kapıma jandarma gelmişti de...
  • valla sonunu bende merak ediyorum ama sonu mahkeme gibi görünüyo veya aracı daha ucuza satmak görünüyo tüketici derneği sanayi bakanlığı gibi yerler le görüştüm elinde rapor olsa dahi bi işine yaramaz diyorlar ancak mahkeme bilirkişi ister de rapor çıkarsa o zaman bişeyler olur diyorlar bakalım şimdilik hala araştırma içerisindeyiz
  • aracı babam ve ben kullandık kendimizden emin olmasak hak aramazdık arabamızı kimseye vermedik hep biz kullandık
  • quote:

    Orijinalden alıntı: chncnyhn

    quote:

    Orijinalden alıntı: blckhm

    Hocam öncelikle geçmiş olsun. Sizin yaşadığınız soruna eşdeğer bir sorun ile karşılaşmıştım ben de geçen sene. Kısaca özet geçeyim;

    2010 yılında i20 araç sahibi oldum. Aracı akşam teslim aldığımda, aracın km göstergesi 60-70 gösteriyordu ancak daha önce hiç araç sahibi olmadığım için belki de bu şekildedir deyip aracı teslim aldım. Ve yine araç sahibi olmadığım için aracın tamamen boş olması gereken yakıt deposu çeyrek ile boş arasında 30-40 km menzil yetecek kadar yakıtı doluydu. (Bunları eşime aldığımız cliodan sonra fark ettim, onun aracında depo bomboştu ve km sayacı 2 yi gösteriyordu)

    Aracı teslim alıp benzinliğe götürdüğümde arka kapıda 7cm büyüklüğünde saç teli gibi beyaz bir çizik fark ettim. Hemen bayiyi aradım ancak akşam teslim aldığım için açan olmadı. Ertesi günü ise park sensörünü hediye ederek bu çizik olayını atlattık.

    Ancak, geçen yıl Tekirdağ dönüşünde yaşadığım hadise epey canımı sıktı. Tatil dönüşü aracı park ettim ve ertesi gün lastiğin tamamen indiğini gördüm. Lastikçiye gittim ve söküp baktık. Taban ile Yanağın tam birleştiği köşede lastik içine atılmış fitil bulduk. Ancak lastikçi bunun normal olmadığını, buraya kesinlikle fitil atılmayacağını ve hayati risk oluşturduğunu belirtti.

    Bunun üzerine derhal servise gittim, çünkü aracımı servis dışında hiç bir yere emanet olarak bırakmadım. Ve bir çok kez servise sabah bırakıp akşam teslim aldım. Bu sebepten ötürü servis dışında şüphelendiğim hiç bir yer yoktu.
    Ancak 2-3 saat harcamama rağmen, serviste ne doğru düzgün ilgilenen oldu, ne de sorunum çözüldü. Servisten aldığım kısa ve öz cevap ise şudur : " Bizim kesinlikle serviste fitil bulunmuyor. Bunu, senin dışarıda yaptırmadığını nereden bileyim ben ? Aracını otopark görevlisine de mi vermiyorsun ? "
    Defalarca aracı sadece benim kullandığımı, ailemde araç kullanmayı bilen olmadığını, arkadaşlarıma hiçbir zaman aracımı emanet bırakmadığımı anlatmama rağmen hiç bir şey değişmedi. Mahkemede de hiç bir kanıtım olmayacağı için sadece susmak ile kaldım.

    40.000 bakımlarım yaklaştığında, çok samimi bir arkadaşım (otomobil sektöründe çalışmakta olan), Hyundai Tuna 'nın servis müdürünü tanıdığı için oraya gitmemi istedi. Başından beri aracı Hunko 'dan aldığım için oraya götürmeyi tercih ediyordum.
    Servis müdürü ile bakım sırasında yaptığım sohbette, daha önceden Hyundai Hunko 'da çalıştığını ve servislerinde fitil bulunduğunu, daha önce de bir çok kez fitil attıklarını söyledi. :)

    Sonuç olarak, Hyundai Hunko 'dan nefret ettim, bir daha kesinlikle ve kesinlikle kapılarının önünden dahi geçmeyeceğim. Siz siz olun sıfır araç alırken 2.el alıyor gibi her yerini inceleyin.. Bu da bana tecrübe oldu.

    Hocam aracım şu an hunko'da

    Gidip alsam mı acaba.

    Hocam inşallah başınıza bir şey gelmez. Ancak ben tövbe ettim Hunko 'ya. Bakım yapılacaksa gözümün önünde yapılsın, kafam rahat olsun. Bu saatten sonra umarım başka bir şey çıkmaz aracımda.




  • 
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.