Şimdi Ara

2010 HDI Peugeot 206 plus yardım (32. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
3 Misafir (1 Mobil) - 2 Masaüstü1 Mobil
5 sn
751
Cevap
1
Favori
135.690
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 3031323334
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mpal624

    Arkadaşlar,

    Pioneer DEH-2300UB teyp baya hoşuma gitti. Fİyat ve performansı benim için çok iyi. W-R girişi de var radyo kontrol kolu iptal olmayacak. Yalnız tek sorun ben bu veya buna yakın bir cihazı garanti kapsamı dışına çıkmadan nasıl monte ettircem hoparlörler dahil.Fikri olan var mı?



    Yetkili servis de aynı teybi satıyor. onlardan birinden alırsanız garantiden dolayı sıkıntı olmaz. Fakat dışarıda taktırırsanız ve eğer aracın elektrik tesisatında bir sıkıntı olursa garanti dışı kalıyor. Bu riskin yanında Garantisi devam eden araçlara Teyp taktıran, sistem yaptıran, modifiye yapan ve tesisatta hiç bir sıkıntı yaşamayan bir sürü arkadaşım da var.. Aracına gözü gibi baktığı, ekstra hiçbir şey yaptırmadığı halde Ecu yu durduk yere yakan da... (Biraz Şans işi...)

    Benim elimde bir önceki aracımdan söktüğüm pioneer 7250 Usb/cd/sd var grafik ekranlı.. Fakat aracın garantisinin 1 senesi var. O yüzden şimdilik kafamdan o konuları çıkarttım. Malzemeler odamda bir köşede duruyor..




  • @on2000

    Hangi servis ne kadara maal ediyor bilginiz var mı?
  • arkadaşlar plaka kenarlıklarını çıkartıp yapıştırdım ama siyah kenarlarını da beyaz yapmak istiyorum bu app plakalar gibi... beyaz bant mı çeksem yoksa boyasam mı? yapan arkardaşlar varsa bi fikir versin lütfen :)
  • ben bu gün plakadaki siyah kenarlıkları tinerle sildim başparmaklarım tutmuyor şu anda
  • plaka çevresini tinerle silmenizi öneririm.daha güzel oluyor.benim aracimda daha bir şey yok.sadece film ve depo kapagi yaptırdım.
    teyp konusuna gelirsek servisle konuşmaniz kanka olmaniz önemli.benim gittigim serviste hem servis müdürü hem çalişanlar beni çok iyi tanidiklarindan dolayi sıkıntı yaşamiyorum.sen istedigin parçayi al getir biz hallderiz diyorlar.sizde içerden böyle bir adam bulmaniz sizin için daha iyi olucaktır.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ankarametinerr

    206 comfort dizele 26600 diyolar nası fiyattır


    Arabayı aldıktan sonra piyasadan bihaber olduk hocam. Benim aldığım vakitte(Kasım2010) o civarlardaydı.



    Geçen gün app plaka yaptırdım. Fransız stili oldu çevçevesiz. Onuda slikonla yapıştırdı ses mes kesildi ve görünümde harika oldu :D Umarım polis molis takmaz pek trafiğe girmiyorum ama hayrlısı:D

    Teyp konusunda ABC de var sanırsam ama fiyatları nasıl olur bilmiyorum. Tanıdık adamda yok serviste bakalım boş vakitlerde uğrayıp daha fazla bilgi almaya çalışacağım.
  • arkadaşalar merhaba,

    genelde aracı aldığım günden berı kırmızı ışık yanmadan araca motorin almaktaydım ama geçen günlerde fırsat olmadı bır turlu ve kırmızı ışık sesli bir ikazla birlikte direk yanmaya başladı. tabi sonrasında hemen gittim motorin aldım.

    şunu merak ediyorum, bizim araçlarda kırmızı ışık ilk başta direk mi yanıp, sonradan mı yanıp sönmeye başlıyor. çünkü benim bildiğim diğer marka araçlarda kırmızı ışık önce yanıp söner, benzın/motorin bittikçe direk yanmaya başlar.

    diğer merak ettiğim konu ise, benzin ışığı yandıktan sonra bizim araçlarla kaç km daha yol yapabiliriz.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi mercilless -- 28 Mayıs 2011; 20:30:55 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mercilless

    arkadaşalar merhaba,

    genelde aracı aldığım günden berı kırmızı ışık yanmadan araca motorin almaktaydım ama geçen günlerde fırsat olmadı bır turlu ve kırmızı ışık sesli bir ikazla birlikte direk yanmaya başladı. tabi sonrasında hemen gittim motorin aldım.

    şunu merak ediyorum, bizim araçlarda kırmızı ışık ilk başta direk mi yanıp, sonradan mı yanıp sönmeye başlıyor. çünkü benim bildiğim diğer marka araçlarda kırmızı ışık önce yanıp söner, benzın/motorin bittikçe direk yanmaya başlar.

    diğer merak ettiğim konu ise, benzin ışığı yandıktan sonra bizim araçlarla kaç km daha yol yapabiliriz.


    Hocam,
    Önce ikaz sesi geliyor ve ışık sürekli yanıyor. Bende ikazdan 70km sonra depoyu doldurdum. Herhangi bir değişiklik olmadı herhalde son 4-5lt de yanıp sönmeye başlar. Aslında olması gerekende bu. Önce sürekli yanar sonra flaşörlü yanarki durumun ciddiyetini belirtir

    normalde çeyrek depoyu çok düşürmeden fullüyorum. Alırken teslim eden kişi öyle söyledi. 550-600km yapıyor. Işık yandığın 720kmdeydi. 790 da tekrar fulledim depoyu. 41lt aldı




  • quote:

    Orijinalden alıntı: mpal624


    quote:

    Orijinalden alıntı: mercilless

    arkadaşalar merhaba,

    genelde aracı aldığım günden berı kırmızı ışık yanmadan araca motorin almaktaydım ama geçen günlerde fırsat olmadı bır turlu ve kırmızı ışık sesli bir ikazla birlikte direk yanmaya başladı. tabi sonrasında hemen gittim motorin aldım.

    şunu merak ediyorum, bizim araçlarda kırmızı ışık ilk başta direk mi yanıp, sonradan mı yanıp sönmeye başlıyor. çünkü benim bildiğim diğer marka araçlarda kırmızı ışık önce yanıp söner, benzın/motorin bittikçe direk yanmaya başlar.

    diğer merak ettiğim konu ise, benzin ışığı yandıktan sonra bizim araçlarla kaç km daha yol yapabiliriz.


    Hocam,
    Önce ikaz sesi geliyor ve ışık sürekli yanıyor. Bende ikazdan 70km sonra depoyu doldurdum. Herhangi bir değişiklik olmadı herhalde son 4-5lt de yanıp sönmeye başlar. Aslında olması gerekende bu. Önce sürekli yanar sonra flaşörlü yanarki durumun ciddiyetini belirtir

    normalde çeyrek depoyu çok düşürmeden fullüyorum. Alırken teslim eden kişi öyle söyledi. 550-600km yapıyor. Işık yandığın 720kmdeydi. 790 da tekrar fulledim depoyu. 41lt aldı




    o zaman ikazdan sonra 70-80 km daha belki 100 km yapar diyebiliriz. bende normalde çeyreğe düşmeden alıyorum. geçen ilk defa çeyreğin altına düştü zaten çeyreğin hemen altında da zaten ikaz verdi :)




  • quote:

    Orijinalden alıntı: mercilless

    o zaman ikazdan sonra 70-80 km daha belki 100 km yapar diyebiliriz. bende normalde çeyreğe düşmeden alıyorum. geçen ilk defa çeyreğin altına düştü zaten çeyreğin hemen altında da zaten ikaz verdi :)


    Evet kullanıma göre 100km den fazla bile yapılabilir. Kaç lt ile kaç km yapıyorsunuz ortalama? Benim 5.8 - 6.7 lt/100km arasında değişiyor.

    Birde klimayı açmadan bu cam buğulanması çözülmüyor mu yaw bu arabada. Arabaya biner binmez camlar buharlaşıyor ve klimayı açmadan düzelmiyor. Kalorifer hiç fayda etmiyor daha da beter yapıyor.
  • benimde bir depo ile şehir içinde 850 km ye yakın yapıyor. bu da genelde 5,8-6,2 lt/100 km yapıyor. cam bugulanması bnde şimdiye kadar sorun olmadı, bugulanınca kaloriferi camlara verip sıcak tarafında 1. kademede çalıştırıyorum. yarım dakka da bugu kalmıyor.
  • Klima düğmesinin hemen altında bulunan dışardan hava sirkulasyonu ve içerdeki havanın sirkulasyonunu sağlayan bir düğme var.O düğmeyi dışardan hava girişine getirirseniz buğulanma yapmaz.
  • Arkadaşlar,
    Dün Mepada 15 bakımını yaptırdım 295 TL, bunun dışında fren balatalarının değişmesi gerektiğini söylediler. her ne kadar sık fren kullansamda 14.500 km deki aracın fren balatalarının azalması normal gelmedi ve sordum, Balatalarda kullanılan asbest adındaki sağlamlaştırıcı kimyasalın kansorojen olması nedeniyle asbsetli ürünlerin ithalatı yasaklanmış. arac üzerindeki balatalar elyaf karışımlıymış bu nedenle erken azalıyormuş. ön balatalar için 120 TL istediler.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: guven.m

    Arkadaşlar,
    Dün Mepada 15 bakımını yaptırdım 295 TL, bunun dışında fren balatalarının değişmesi gerektiğini söylediler. her ne kadar sık fren kullansamda 14.500 km deki aracın fren balatalarının azalması normal gelmedi ve sordum, Balatalarda kullanılan asbest adındaki sağlamlaştırıcı kimyasalın kansorojen olması nedeniyle asbsetli ürünlerin ithalatı yasaklanmış. arac üzerindeki balatalar elyaf karışımlıymış bu nedenle erken azalıyormuş. ön balatalar için 120 TL istediler.




    15binde balatamı olur diyecem ama benimde balatalar arada ses yapıyor sanırım benimkilerinede diyecek benim diğer araçta balatalar 60binde değişmişti
  • quote:

    Orijinalden alıntı: heycan


    quote:

    Orijinalden alıntı: guven.m

    Arkadaşlar,
    Dün Mepada 15 bakımını yaptırdım 295 TL, bunun dışında fren balatalarının değişmesi gerektiğini söylediler. her ne kadar sık fren kullansamda 14.500 km deki aracın fren balatalarının azalması normal gelmedi ve sordum, Balatalarda kullanılan asbest adındaki sağlamlaştırıcı kimyasalın kansorojen olması nedeniyle asbsetli ürünlerin ithalatı yasaklanmış. arac üzerindeki balatalar elyaf karışımlıymış bu nedenle erken azalıyormuş. ön balatalar için 120 TL istediler.




    15binde balatamı olur diyecem ama benimde balatalar arada ses yapıyor sanırım benimkilerinede diyecek benim diğer araçta balatalar 60binde değişmişti


    benimki 38 binde 15 bin ve 30 bin bakımlarını geçirdi bana balata değişecek falan denmedi.Hatta geçen gün kendim götürdüm lastik rotasyonu için bu arada frenlerede bakın dedim yine gerek yok dediler bi sonraki bakımda değişir dediler .arka kampanalar açıldı temizlendi ayarlandı o kadar.




  • Nisan'ın ilk haftasında 15.000 km. bakımı için servise arka kapılara 2 adet kolon da dahil 330 TL. ödedim.
    Balatalar için ise bir şey söylemediler.
  • Balata olayına halen aklım ermedi ama neyse , birde dışarda bi ustaya gösteririm.
    Bu arada yakıt tüketimi bakımdan sonra azaldı. hafta sonu İstanbul-Ankara ,Ankara -İstanbul arası 1020 Km yol yaptım(70 Km ankara şehir içi yoğun trafikte)
    çeyrek depo yakıt halen duruyor.ortalama hız 90, dönüşte klima açık, tek kişi. Ekonomi olarak gayet iyi oldu ancak yol bitmiyo :)
  • geçmiş konularda bir arama yaptım da geri vitese geçirirken sorun yaşayan var mı diye, bir kaç arkadaşta benim gibi sorun yaşıyormuş.

    araçı boştan geri vitese takarken baya zorlanıyorum, 3 -4 denememde anca geri vitese geçiyor. bu sorunu yaşayan arkadaşlar bir çözüm buldu mu ? ya da bu konu için servise gitmek gerekir mi?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mercilless

    geçmiş konularda bir arama yaptım da geri vitese geçirirken sorun yaşayan var mı diye, bir kaç arkadaşta benim gibi sorun yaşıyormuş.

    araçı boştan geri vitese takarken baya zorlanıyorum, 3 -4 denememde anca geri vitese geçiyor. bu sorunu yaşayan arkadaşlar bir çözüm buldu mu ? ya da bu konu için servise gitmek gerekir mi?



    bende aynı dertten müzdaripim. konuda önceden bahsetmiştim. Serviste yetkili kişi ile görüştüm bunun sorun olmadığını söyledi. bu araçlarda yeni yeni sistemler kullanılmaya başlamış. geri vites çarkı normal dışında bir çark sistemine sahipmiş ondan dolayı ara sıra geri vitese geçirmede sıkıntı yaşanıyormuş. bazen çok uyuz oluyorum 7-8 kere denememe rağmen geçmiyor. çok bildiğini sanan insanlarda(yanımda oturan veya vitesin geriye geçmediğini gören insanlar) debriyaja iyi basmıyorsun diyo. ama alaksı yok debriyajı çek bas yapsam da durum değişmiyor. Servisteki kişi seri şekilde 1-2 yap sonra geriye çek dişli rahatlar geriye kolay geçer dedi. Dediği gibi denedim oldu. ben de bazen tıkandığında sert değilde yumuşak ve yavaş bir şekilde geçiriyorum o zamanda sorunsuz geçiyor geri vitese. park esnasnda ileri geri yaparken sorun oluyor ona da yapacak bişi yok. Eski 206ların dişlilerini taktıracak değiliz


    ya ne yaparsam yapıyım 6.4lt nin altına inemiyorum ankara trafiğinde
    gaz pedalinin arkasına stop mu koydursam naapsam çözemedim.




  • Geçen sene Konya da yol bilgisayarını taktırdıktan sonra Ankara ya dönüşümde yol ekranı 3.8 Lt.'yi,
    Bir kaç hafta önce Çamlıdere gidiş-dönüş 3.9 Lt aralalığını yakaladım....



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi TURGUTREİS06 -- 8 Haziran 2011; 10:08:18 >
  • 
Sayfa: önceki 3031323334
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.