Şimdi Ara

2010 HDI Peugeot 206 plus yardım (33. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
751
Cevap
1
Favori
135.406
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 3132333435
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Kendime sahibinden.com dan Shimal marka Rmcbike-Sprinter bisiklet aldım.
    Hiç kullanılmamış ve sıfır.
    110 TL.
  • Geri vites konusunda dediginiz gibi servis normal diyor. Bu arabamda fazla basima gelmedi ama onceki araclarimda cok sikinti cekiyordum. Hemen bir iki yapip sonra geriye takiyordum. Ama hizli acele yaptigim yerlerde cok sinir oluyordum:)). Yakit olayinida 100km ne kadar yakiyor bilmiyorumda. Soyle soylim istanbul ici 47 litre mazot 925 km gidiyor. Nasil iyimi sizce??
  • geri vites konusunda, haklısınız seri şekilde 1,2 yapıp sonra yavaşça geri vitese takınca daha rahat geçiyor. seri park etme sırasında bazen sorun yaşatıyor, baya bir süre vitese takmak için çebelleşiyor insan.

    yakıt konusunda da, 47 litre mazot ile şehir içi trafikte hemde istanbulda 925 km gitmek bence gayet iyi bir rakam. 5.08 lt 100 km de. bu değer klavuz değerinden bile düşük. maşallah.

    benim araç bir depo ile 850 km civarı yapıyor.
  • Ozaman masallah diyelim :) sehir disinda 90-120 km arasi cogu zaman klima acik 1190 yaptim. Belki biraz daha zorlasam 50 kn daha fazla giderdi. Aracin suandaki km 14000
  • ben 800lü km göremedim hiç. Hemen gidip gaz pedalinin arkasına stop koyduruyorum yoksa dolmuş otobüse dönecem
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mpal624

    ben 800lü km göremedim hiç. Hemen gidip gaz pedalinin arkasına stop koyduruyorum yoksa dolmuş otobüse dönecem



    dostum senin arabada bir anormallik olmasın bende ankarada trafiğe giriyorum çıkıyorum, ortalama yakıt tüketimim 5 litre bunu yaparkende çok sakin kullandığım söylenemez
  • dizellerde en uygun vites değişim devirleri zaten ne çok yaktırır nede aracı yığdırır
    quote:

    Orijinalden alıntı: mpal624

    Bayırın dikliğine ve aracın ağırlığına bağlı. Ben cinnahı tırmanıyorum sabah trafiğinde . Trafik çok olmazda rahat olursam 4 viteste çıkıyorum ama trafik olursa 1 e düştüğümde oluyor. Performansı 1.3cdti corsa ile karşılaştırdığımda çok çok iyi.

    Normal zanamda 2500-3000 devirde değiştiriyorum, yokuşta 4500 fln .
  • peugeot 1.4 dizel motor opel corsayla kıyaslanamaz zaten aynı motor ford fiesteda var.çok dayanıklı sorunsuz bir motor.
  • arkadaslar 206+ ların bilgi ekranında anlık ve ortalama yakıt değeri yok mu
  • quote:

    Orijinalden alıntı: STasdemir

    arkadaslar 206+ ların bilgi ekranında anlık ve ortalama yakıt değeri yok mu



    comfort modelinde yok ama envy modelinde ortalama yakıt tüketimi var
  • teşekkür ederim aracı şuan araştırma aşamasındayım forumu falan okudum baştan sona almayı düşünüyorum fiyat konusunda hangi bayi iyi fiyat verebilir yakın zamanda fiyat alan arkadaşlar varsa paylaşımlarını bekliyorum
    edit: dizel envy modelini
    quote:

    Orijinalden alıntı: heycan


    quote:

    Orijinalden alıntı: STasdemir

    arkadaslar 206+ ların bilgi ekranında anlık ve ortalama yakıt değeri yok mu



    comfort modelinde yok ama envy modelinde ortalama yakıt tüketimi var



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi STasdemir -- 12 Haziran 2011; 20:06:57 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: STasdemir

    arkadaslar 206+ ların bilgi ekranında anlık ve ortalama yakıt değeri yok mu


    Comfort modelinde yok ama *** Envy modelinde Yol bigisayar ekranı, gümüş renkli pedallar ile vites topuzu, yüksekliği ayarlanabilir direksiyon,
    elektrikli yan aynalar, arka bagaj aydınlatması da mevcuttur.
    Ben yol bilgisayar ekranını sonradan aracıma taktırdım....
  • Turgut Bey
    envy modellerde arka kafalıklar standart mı, forumda eskiye dönük yazılarda arkadasların kendi imkanları ile aldıklarını okudum, bu iş comfort modele has bir durum mu..
    ayrıca krank milinde kronik sorun olduğunu da okudum 2011 yılından itibaren bu sorun giderilmiş mi bu konuda bir bilginiz var mı
  • quote:

    Orijinalden alıntı: STasdemir

    Turgut Bey
    envy modellerde arka kafalıklar standart mı, forumda eskiye dönük yazılarda arkadasların kendi imkanları ile aldıklarını okudum, bu iş comfort modele has bir durum mu..
    ayrıca krank milinde kronik sorun olduğunu da okudum 2011 yılından itibaren bu sorun giderilmiş mi bu konuda bir bilginiz var mı


    Comfort modelinde Opsiyonel olan ***Stil ve Güvenlik paketi 1500 TL. (ABS, ön yolcu hava yastığı, ön sis farları,gövde renkli kapı kolları, yan aynalar ve yan koruma çıtaları) ile

    *** Yan hava yastıkları ve arka kafalıklar 500 TL. (Stil ve Güvenlik paketini gerektirir)

    Envy modelinde yukarıda yazdıklarım standarttır. Ayrıca krank mili ile ilgili şikayetim olmadı ve çevremde de hiç duymadım.

    Kısaca 206 + Plus Envy HDİ ( dizel ) almanızı tavsiye ederim.....
    Hayırlı olsun...




  • TURGUTREİS06 teşekkürler...
    2 araçtan biri şuan 206+ hdi envy, diğeri punto evo 1.3 multijet dinamik modeli biraz daha araştırmaya devam
    ikisini de kullanmadan karar verilebilecek gibi değil tabi öncesinde kullananların yorumları çok önemli
  • quote:

    Orijinalden alıntı: STasdemir

    TURGUTREİS06 teşekkürler...
    2 araçtan biri şuan 206+ hdi envy, diğeri punto evo 1.3 multijet dinamik modeli biraz daha araştırmaya devam
    ikisini de kullanmadan karar verilebilecek gibi değil tabi öncesinde kullananların yorumları çok önemli



    Puntu evo nun turbo benzinlisi var arkadaşta bu easytronik midir nedir o vites seçneği var(triptronikten biraz farklı). Aracın içi 206+lardan geniş bagajıda öyle hem geniş hem derin. Daha estetik ve donanımlı. Ama yakıt ve performans olarak yanıma bile yaklaşamaz :D 206+ onlarda daha iyi.

    Araçları yan yana koyup kaput açtık. 96 model şahinden hiç bi farkı yok gibiydi motor kısmının motor ile radyatör arasına bagaj kadar boşluk koymuşlar herşey ortada kapak mapak hak getire herşeyin üstü açık. Bu evolarda hybrid öncesi elektrik motorumu ne varmış ondan vardı motorun yanında. Araba 30km hıza kadar elektrik motoru ile gidiyormuş yakıt harcamadan ama adam şehir içi minimum 7lt yakıyorum dedi. anlamadım. Fiatlardaki direksiyon yönüne göre yanan sisler çok hoşuma gidiyor o özelliği bizimkilerede aktarabilsek hoş olur. En sıkıntı olay araba durunce(ışıkta, oark hailnde) hemen motor stop ediyor ve frenden ayağınızı çekince tekrar kendi çalışıyor. Sinir bozucu birşey. İkimizinde ayrı ayrı memnunluk ve memnuniyetsizlikleri var o ayrı bir durm tabi.




  • start&stop özelliği olan dualojig vitestir hocam o araç.çok yakması doğal benzinli sonuçta.dizelleri 206 larla hemen hemen aynı.
    kaput altındaki görüntü için bişey diyemem zaten çok da önemli değil o kısım.şu da var ki kullananlar araç içindeki malzemenin kalitesinin 206 daha üstün oldugunu söylüyorlar.valla hocam düne kadar 206+ plus almaya çok niyetlenmiştim taki bu araç aklıma girene kadar.muhtemelen evo alıcam.hayırlısı belki farklı secenek de çıkabilir karsıma
  • quote:

    Orijinalden alıntı: STasdemir

    start&stop özelliği olan dualojig vitestir hocam o araç.çok yakması doğal benzinli sonuçta.dizelleri 206 larla hemen hemen aynı.
    kaput altındaki görüntü için bişey diyemem zaten çok da önemli değil o kısım.şu da var ki kullananlar araç içindeki malzemenin kalitesinin 206 daha üstün oldugunu söylüyorlar.valla hocam düne kadar 206+ plus almaya çok niyetlenmiştim taki bu araç aklıma girene kadar.muhtemelen evo alıcam.hayırlısı belki farklı secenek de çıkabilir karsıma


    Doğrudur hocam. Araştırdysanız daha çok bilginiz vardır. Bizim sınıf araçlarda artık güvenlik barı v.s özellikler çok yoğun değil. Daha hafif ve yakıt ekonomisi buna bağlı çok iyi.
    Kullanan tanıdığım olarak,
    evoda bana göre şu artılar var
    -İki anahtarda sustalı ve kumadalı(206da sadece teki kumandalı)
    -4 cam otomatik
    -Kapı kitlendiğinde camlar ve tavan kendi kapanıyor.
    -Mp3 çalar.
    -Aşırı duyarlı fren ve çok çok yumuşak direksiyon.
    -Geniş iç hacim ve bagaj

    Bu saydıklarım envy de de yok diye biliyorum.

    206+da bana göre iyi olan özellikler(puntoda var mıdır emin değilim)
    -Sarmayan koltuk(iri vücutlarda yazın sorun oluyor)
    -Xbrake çapraz fren sistemi(deneme fırsatım oldu abs ile birlikte cidden çok iyi)
    -Tork
    -direksiyon turu(tekerler evodan daha geniş açıyla dönüyor.)
    -camlar evoya bakarak daha geniş alan sunuyor.
    -kaput altı dizaynı gayet başarılı(önemsiz olduğunu belirtiyorsunz fakat ileriye dönük baktığınızda önemli bir kavram)
    -Ön görünüm puntoya 5 basar




  • hocam sanırım tork konusunda hatalısınız 206 160nm evo ise 190 nm tork veriyor.tabi bu dediğim dizelleri için benzinlisini araştırma gereği duymadım
    görüntü konusu göreceli tartışılmaz.
    saydıklarınızın dışında evonun daha fazla artısı var donanım olarak ve arada oynayan 6-7 liralık farka değer diye düşünüyorum.
    hepsini geçtim opsiyonlu da olsa esp mevcut ki önemi forumda çok tartışıldı.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: STasdemir

    hocam sanırım tork konusunda hatalısınız 206 160nm evo ise 190 nm tork veriyor.tabi bu dediğim dizelleri için benzinlisini araştırma gereği duymadım
    görüntü konusu göreceli tartışılmaz.
    saydıklarınızın dışında evonun daha fazla artısı var donanım olarak ve arada oynayan 6-7 liralık farka değer diye düşünüyorum.
    hepsini geçtim opsiyonlu da olsa esp mevcut ki önemi forumda çok tartışıldı.



    Takdir size kalmış .
  • 
Sayfa: önceki 3132333435
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.