Sayın forum sakini arkadaşlar. Üyesi olduğum bir Opel forum sitesindeki bir opel kullanıcısının maduriyetini ve çaresizliğini görünce siz değerli arkadaşlarımında aynı madurite düşmemeniz için bu başlığı açıp bu bilgileri sizlerle paylaşmak istedim.
Opelx.com'dan alıntıdır.
Merhabalar,2011 ocak ayında sonradan çok pişman olacağım 1.4 140 hp astra j aldım.Aldığım günden beri çekmediğim çile kalmadı.Gelen bir ses üzerine debryaj,debbryaj balatası,volant değişti.Ses giderilemedi sonrada şanzuman(manuel) değişti.Oldu diye teslim ettiler.Bölege müdürü eşliğinde.Şimdi aracımdan yeni bi ses geliyor.Aracımı balıkesir de (TINAZ OTOMOTİV)servise teslim edip daha sonra ihtarname çektim.Aracımı hiçbir işlem yapmadan tarafıma teslim ettiler.5 gün serviste kaldı.Bağıra çağıra servis kağıdı aldım.onada şikayetlerimin sonucunda ses yoktur diye açıklama verdiler.Şu an aracımdan şanzuman değişiminden önce gelmeyen başka bir ses var ve ihtarname çektiğimden dolayı servis,aracı servise alırım ancak arıza ile ilgili kayıt vermem diyor.çünkü mahkemede kullanacağım.Ancak daha büyük suçu beni arızalı araca bindirmekle yapıyorlar.Bilirkişi raporu tuturarak aracın arızasını ortaya çıkarıcam.Hayatımda yapacağım en son şey bundan sonra bir opel almak olacak.son 10 senede bu 3. opel astram.sanayici olduğumdan dolayı hiç servis yüzü görmemiştim.Allah da düşürmesin. OPEL bu kadar yapılan işlem karşılığında hiç utanmadan garantinizi uzatalım diyor.& ayda ancak 3500 km yol yaptım.Bunun zaten 500 ü serviste yapıldı.Arabam navi siz servisi bulabiliyor artık.Sadece içimden gelenleri yazdım.Bu bi şanssızlıktı.Benim başıma geldi.Ancak 3000 km de bi aracı geri alıp yerine yenisini vererek madddi zarar görebileceğini düşünen bir firma,benim düşüncelerim karşısında oluşabilecek leke karşısında nasıl bir manevi zarar görebileceğini düşünemiyormu acaba...
ve yine birkaç mesaj sonrasında devamı
Herkese teşekkür ederim.Allah kimsenin başına vermesin tabii.Mahkeme filan hiç umurlarında değil bence.Elimde tüm evraklarım var.Zaten ihtarnamemeide buna istinaden çektim.Şimdi yeni arızm var ve servis tarafından tespit ediliyor.Ancak GM hiçbirşekilde benim aracıma servis kağıdı verilmeyeceğini söylemiş servise.Bu kadar kolay mı ya.Ben bu güne kadar hep iyi niyet sergiledim.Adam gibi bi fiyat verin 2.el olarak alın.Yeni dizel alayım dedim.Bu seferde aracın fiyatını öldürdüler.Elimde şikayetlerimin yazılı olduğu servis kağıdı var.Şikayetlerime ses yoktur diyerek geri verdiler.Annem bile sesi duyuyor.Bilirkişi ile tespiti yaptırıp,beni arızalı araca bilerek bindirdikleri içinde ayrıca manevi tazminat davası da açacağım.Bana destek olabilcek paylaşımlarınız varsa bekliyorum...
opel kullanıcılarının ALLAH yardımcıları olsun hakikaten zor durum
bende opel kullanıcısıyım benzer sorunla karşılaşmadım. belki şans olabilir bir de 1.4 motor için şikayet içerikli yazıya hiç denk gelmedim.
balikesir tinaz mi allah ellerine dusurmesin nekbetlerin
Bu mesajı paylaşmama ramen benimde bir opel fanatiği ve kullanıcısı olduğumu belirtmek isterim, ama hiç bir gerekçe bu rezilliği haklı çıkaramaz. Neredeyse 40-50 bin liralık sıfır km alınan bir aracın bu tarz arızalar çıkarması ve servislerin böylesine duyarsızlık gösterip müşterisini magdur etmesi tamamiyle ticari bir ahlaksızlıktır.
Yazdıklarınızı okudukça yaşadıklarım aklıma geldi...Allah yardımcınız olsun...Ben de sıfır aldığım 2005 yeni kasa astramdan 2008 yılında kurtuldum kimlerle görüşmedim kimlerle tartışmadım...kızım bile oyuncakları ile oynarken oyuncak arabası için 2 yer yapıyordu, ev ve servis...satıp kurtuldum opel lafını duyunca sinirim tepeme çıkıyor...bu şans işi diyenlere inanmıyorum ben, firma müşterisine saygısız, yolunacak tavuk olarak görüyor...neyse hakikaten üzüldüm umarım en zararsız şekilde kurtulursunuz...