Şimdi Ara

2011 D SERİSİ SAMSUNG TV LERİN SORUNLARI İLE BOĞUŞANLAR ANA KONU (4. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
298
Cevap
2
Favori
29.484
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ibocan1978


    quote:

    Orijinalden alıntı: evril

    quote:

    Orijinalden alıntı: evril

    ben şu an mahkemeye vermeyi düşünüyorum yasal süreç nasıl işler ne kadar masrafı olur akı b.... kurtarırmı hiç bilmiyorum bu işlerle uğraşıp sonuca ulaşan arkadaş var ise kısaca bilgilendirirse hepimize faydası dokunur


    ne mahkemeye verebildim nede tv ile ilgilenebildim çünkü yeni çocuğum oldu şu sıra tv yi falan gözüm görmüyor açıkçası önceliğim başka şey olunca ne bulutlanmadan rahatsız olmaya başladım ne de ışık sızmasından :) bakalım şu süreç geçince ne olur bilmiyorum artık

    Allah bağışlasin ilk çocukmı? Bu saatten sonra size tv ye gerek yok ustad:)

    teşekkür ederim dostum benim ikinci çocuk hemde ikisi arasında 2,5 yaş fark var şu an evin içinde keyif yapmaya vaktim olmuyor geceleri tv yi kurcalayayım diyorum oturduğum yerde sızıyorum :) anca öteki de 3 yaşlarına gelince biraz bu işler ile ilgilenir olurum artık sanırım :)




  • quote:

    Orijinalden alıntı: universteli

    quote:

    Orijinalden alıntı: evril

    darty,teknosa,vatan,bimeks,media gibi marketlerde çalışan reyon görevlilerinin yüzde 99 u bilgisiz ve bu yüzde 99 u cebimden çıkaracak tecrübeye sahip oldum



    Demekki bilgi paylaşımı ciddi işe yarıyor.


    Saygılar

    aynen öyle

    hemde nasıl işe yarıyor işimden olursam tekno marketlerden birine rahatlıkla başvurabilirim ve hakkınıda veririm sanırım .. işte ozaman kimseye samsung aldırmam (gider kendim alırım ama :))
  • quote:

    Orijinalden alıntı: evril

    bir de bu var

     2011 D SERİSİ SAMSUNG TV LERİN SORUNLARI İLE BOĞUŞANLAR ANA KONU


    slm.bende de aynı sorun var...r 46d6500 almıştım.yaklaşık 40 gün oldu..bugün ışık sızması için servis geldi...önce normal falan dediler...ama tabi ben ışık sızmasını kanıtladım.sorun yok dediler ,ozman bende sorun yoksa sorun yok diye rapor tutun dedim.tüketici mahkemesine gidecem dedim.ki gidecem...bilirkişi isticem dedim...yarın dönecekler..hukuki süreci başlatacamn..samsung arızalı TV lerini piyasaya sürüyorsa bende çatır çatır mahkemede hakkımı alırım..3000 lira değil onlara 5000 tl lik masraf açacam...bakalım yarın ne diyecekler...
    bana sorun olmadığını iddia ettiler.tüm samsunglar böyle dediler...ozamn rapor tutun dedim....yarın en kötü ihtimalle raporu tutarlar..bakalım napacaklar....
    Evril kardeş, hukuki süreçlerimiz opaylaşalım.Pazarmızı bırakmayalım onlara...ne dersin?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: stiltuning

    evet zaten sıkıtnı orta bu kadar para verdıgımız ıcın bu kadar pesındeyız ve olalımda.
    bılıyorsun ben kıllatıyorum aksam teknosadayım bakalım ordan sonra ne olucak 6500 yerıne dıyorum baska bır cıhazmı alsam yoksa 6500 demı kalsam LG falanda aynı aslında hepsı.

    ya ortak bir çalışmamı başlatalım napalım...bunları aynı anda sanayi ticaret il müdürl
    üklerine şikayet edelim.tüketici derneklerine vs.başvuralım...yaptıkları yanlarına kalmasın ya......ne dersiniz? baksana adamlar rapor tutun değince tutuşuyorllar....dedimki madem sorun yok soırun yok diye rapor tutun dedim,bilirkişi gelir bakar dedim.....bu konuyla ilgilenecek avukat yakınımda var..bakalım napacaklar...pşini bırakmıcam..
  • Sorduğun soruya burdan cevap verim.Diğer tarafta bazı arkadaşlar haklı olarak sitem ediyorlar.Saolsun evril arkadaşta burda bi konu açtı.

    Ben tüketici hakem heyetine başvurdum.Dilekçede özel bir şey yazmadım.Sadece televizyonu aldığım günden dilekçeyi verdiğim güne kadar olan süreci yazdım.Bu süreç içinde ne yazdın dersen şöyle özetliyim:
    Televizyonu nerden aldığın ne zaman aldığın ne zaman servisin geldi ne zaman üründe kusuru belirlediğin,servis rapoarları,samsung genel merkezle görüşmen vs.

    Bu dediklerimi kronojik bir dille ve sade vede akıcı bir dille anlatırsan daha iii olur.Çünkü bakacak olan heyet ilk önce senin dilekçeni okuyup ona göre yorum yapacak.Sanırım avukat bir tanıdığım var demişsin.Mutlaka dilekçeni vermeden önce ona bir okut.
    Dilekçene sana verilen veva senin aldığın tüm evrakların, servis raporlarının fotokopisini ekle.

    Artı ürünün kusurlu olduğunu gösteren resimlerini dilekçene ekle.

    Dediğim gibi ben böle yaptım bana dediler 2-3 ay sonra ara.

    ben beklemedeğim şuan.İnşallah hayırlısı olur.

    http://www.alosikayet.com/yararli-bilgiler/2011/05/11/hakem-heyetine-basvuru-dilekce-ornegi.html

    bu sitede bir dilekçe öreneği var.

    Ben buna göre yazmışım.Baktım ama dilekçeyi nerden download ettim bulamadım.İnertten bi araştır.

    Kolay gelsin şimdiden.




  • sonunda bu dertten kutulacam sony 46 nx 720 aldım bugün geliyor. samsung dan hala paramı alamadım 2 ay olacak aman derim samsung alacaklara 10 kere 1000 kere düşünsünler
  • Demek ki neymiş bir panel sırf estetik diye alınmazmış.


    Saygılar
  • kesınlıkle ya sorun olmasa rapor tutarlar farkında ısenız rapor veremıyorlar yada tek benım basıma geldı cozumu bu aksam denıcem 6500 gelıyor bu aksam vıdeoya yada ses kaydı alıcam servıs ekıbını ve konusulanları ozaman gorucez 7000 de yandan baktınmı kı dıcek bazı bılmısler yandan bakmıcan tamamda kardesım butun koltuklar tv ye dırek mı her halde yan dan baktıgında oluyor ev bu 4 kose artı bır oncekı 6500 e yandan bakıyordum yoktu 7000 e yandan bakıyordum yoktu bu son gelen 7000 de mavı kaynıyor sıyahların uzerınde yanı herkez konusuyorda basına gelen bılır demı EVRIL ;)
    ver parayı sonra normal lafları ıle ugras bn ugrasırım bu olayla heee bu ıse normal dıyenler forumda bu konu altında ne ısı var bız takıntılıyız abı bız takmısız ugrasıyoruz servıste degıstırıyor normal degılkı degısıyor bu cıhazlar.
    bu arada forum bornovada teknosada 6500 aslı benım degısen tv dekı sorun ondada var aksam gelende nolcak bakalım......
  • Daha öncede yazmıştım;"panel tip TV ler" bir çok konuda normal herhangi bir ürün gibi değildir!

    Kullanılan teknik sebebiyle neredeyse her tarafı "sorunludur"(SW+HW v.s olarak)!!

    Bunun Samy ilede normalde hiç alakası yoktur,çünkü bu "klasik teknikle üretilen tüm paneller"
    aynı sorunlara sahiptir veya gebedir veya zaten bir şekilde panelde çeşitli sorunlar her zaman vardır!

    İster dandik TN panelli Çin malı LCD TV ler olsun ister pisayada gördüğünüz "MARKA" panel tip TV ler olsun!

    Peki bu panellerin içinde hiç istinai hatasız/sorunsuz veya min.hatalı paneller yokmu??? VAR tabiki!

    Ancak bunlar sizin veya benim v.s kimselerin kullandıkları paneller içinde yoktur!!

    Samy deki bu sene görülen hata ise öncelikle "tasarım sorunuyla" birebir alakalıdır!!
    Kullanılan "kalite" ilede alakası vardır ve tabiki,bu uyanıklar "Kalite kontrol" kısmında asıl hatayı yapıyorlar!
    İşin "çakallık" durumuda işte buradadır!
    Kalite kontrol,kısmında istenilen veya olması gereken QC yapılsa,panellerin kafadan yarısı elenecektir ki
    bunuda zaten hiç bir üretici yapmaz,hele hele LGE ile Samy hayatta yapmaz!

    Bu işlerin eskiden QC kısmı daha dikkatli bir eleme ile yapılıyordu ve benzer sorunlar da haliyle çok daha az
    çıkıyordu ama günümüzde maliyetler her ne kadar iyice düşmüş olsada(Çin malı kullanıldığı ve ilk CKD
    işçiliğide orada yapıldığı için özellikle Phil/LGE/Samy ciddi bir kalite ve QG düşüklüğü yaşanmaktadır!
    Eskisi gibi KAR Marj larıda yüksek olmadığı için,bu uyanıklarda zaten kaliteyi de düşürünce,üretimden çıkan
    panelleride haliyle en eleyip sık dokumadan ne çıkarsa yallah Kutuya koyup dehliyorlar

    Eskiden ana üreticiler panellerin geri dönme ve çeşitli RİSK faktörleri sebebiyle;size bu panelleri neredeyse 2 katı
    yüksek bir bedelle satıyorlardı!!! işte bütün hile burada!!
    Günümüzde ise fiyatlar düştüğü için bu çakalların risk bedelide büyüdü!!size yansıtamıyor çünkü malı satamayacak
    o zaman! dolayısıyla riski azaltmak ve KAR marjını da daha düşürmemek için zaten üretim bandından sorunlu çıkan
    çoğu panelde aynen gazlanıyor ve QC işide adeta yere serilmiş durumda

    Dolayısıyla Samy açısından bakıldığı zaman hem yukarıdaki sebebler var hemde panelin bazılarında tasarım ve
    çeşitli sorunlar olması sonucu ortaya işte bu gördüğünüz manzara çıkmaktadır!!

    Günümüzde maalesef "piyasayı" tüketiciler belirliyemiyor veya kuralların bazılarını kendisi koyamıyor;görülen
    her güzel ve yakışıklı ve bir sürü özellik barındıran panellerin üstüne balıklama atlanıyor buda üreticilerin elini
    sağlam hale getirdiği gibi,umursamaz yani iplemez hale getirmektedir!!

    ++
    Teknik olarak bazı elemanların kullanımı ve tasarım ile "kasa inceliği"(derinlik mesafesi)gibi bazı fiziksel
    durumlar bu kabil hataları tetiklemektedir!!

    Bu arada elbette her Samy panel böyle çıkmıyor! zaten sorun çok büyük ağırlıkla D7/8 lerde oluyor!
    Ama genel olarak son iki senedir Bleeding ve Mura efektleri konusunda Samy ler de görülme oranı çok yüksek!
    2 sene ve daha öncesinde ise bu konuda Sony liderdi,öyle abuk kötülükte Muralı paneller çıkıyodu ki bune bile
    herifler "abi normaldir" diyorlardı neyseki son iki senedir Sony bu ligden terfi edip çıkıp gitti!
    SonyEurasia bu konuda çok ciddi yapılandı ve "abi normaldir" muhabbeti bitti

    Samy de ise "abi normaldir" mubabbeti aynen devam,birde herifler bazılarına acaip zorluk çıkarıyorlar,LGE de bu konuda
    aynı sayılır,hatta bunların Servisleri daha da bir garip çok daha kötü!

    ++
    Umarım sorunlu kullanıcıların,tüm sıkıntılarını bir şekilde çözer herifler




  • valla bu hafta avukata veriyorum...tükertici hakem heyetine de başvuracam.Ama tüketici hakem heyeti kararı sadece delil niteliğinde.O kararı tüketici mahkemesinde kullanacam.......
    Servis hala arzıa yoktur tutanağını vermedi..Onuda sanayi ve ticaret il müdürlüğüne şikayet edecem..bakalım napacaklar?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: albani

    Bunun Samy ilede normalde hiç alakası yoktur,

    Öncelikle slm dostum uzun zaman oldu görüşmeyeli bakıyorum yine formundasın. Yazın iyiydi fakat bir cümlesi dışında.Onuda müsade edersen ben açıklamak istiyorum.Seninde bildiğin gibi çok uzun zamandır burada yazılar yazmaktayız ve insanları yönlendirmekteyiz. Rahat 5 sene geçmiştir.Şimdi hafızanı yoklamanı istiyorum.5 sene önce Sammy den bahsederken biz ne konuşuyorduk??? judder,motion işleme sorunu,ölü piksel,cloudind vs... Aradan 5 sene geçti bu sorunlar azalacağına 2011 de resmen HORTLADI.Şimdi diyeceksin ki diğer panellerde yokmuydu.Elbetteki vardı.Seninde söylediğin gibi Sony de mura sorunu çok ciddi sıkıntıydı.Ancak şimdi neredeyse konuşulmuyor bile. Bak Philips e ölü piksel,ışık sızması clouding kounşuluyormu veya ne ölçüde ??? yada Tosh a bak yada Panny ye.Kısaca Sammy de malesef değişen bir şey yok.Tabi kalite açısından ama panellerin inceliği,şıklığı,mkv oynatma dts çözme de üstüne yok.Kısaca insanları kalite yönünden değil,zaafiyetlerini kullanarak avlıyor bu çakallar !!! Bunu sende bende çok iyi biliyoruz.İnsanlar şık olanın değil kaliteli olanın sorunsuz kullanılabileceğini öğrendikleri gün Samsung ya hiç satmayacak yada satabilmek için artık kaliteli panelleri üretmek zorunda kalacaklar.Ancak aradan geçen 5 seneye bakarsak ve Samsung hala satışlarda liderse insanlar şık değilde,kaliteli bir panele yatırım yapma konusunu ne kadar iyi algılayabilmişler işte bunun yorumunu da sana bırakıyorum dostum.



    Saygılar




  • kardesım haberleselım bu aksam benım durumda bellı olucak

    arkadaslar bu arada yenı bır gelısme bıldıreyım var sayalım teknosadan urun aldınız 30 gunu gecırmeden bastırın arıza varsa
    sonra 30 gun dolmadan degısım geldımı ve 30 gune yaklastımı ozaman hemen teknosa yada baska fırmaya gıdın yenı fatura olarak kestırın yada urunu ıade alın deyın

    ben ıade alın ozaman deyınce sagolsun murat dıye bır calısn yardımcı oldu hemen yenı fatura kestı ve suan yenı gelıcek olan 6500 30 gun daha uzadı 7000 de ıse aklıma gelmedıgı ıcın artık servısle ugras dur
    30 gunun faydaları
    aldıgınız yere ıade edebılırsın
    30 gun gecerse servısle mucadele verırsın.
  • Bugün servis tekrar geldi.Fotoğraf çekti.merkeze göndereceklerini söyledi...Ben dava açacağımı söyleyince ciddiye aldılar....Avukatıma 1-2 gün daha bekle dedim.Sonuca göre hareket edecem...Ama arıza yoktur raporunda ısrar edince işi daha ciddiye aldılar...Gelen sonuç değişim olmassa dava açacam...kararlıyım...
  • banada 2 gun servıs gelıcek bakalım topluluk yaratırız.
    gerekırse forum uzerınden gerekırse ozelden yazısırız evril cocugunun tadını cıkarsın onuda sonra kadroya eklıcez :)
    hadı bakalım 1-2 samsung zede kalkıyor
  • Sadece çok hafif Clouding sorunu var bendede. Ancak sadece bu sorun yüzünden değişim yada iade yapmayacagım. tv gayet güzel 3dsi renkleri hd performansı süper. Ben memnunum.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi cihangir12 -- 4 Mart 2012; 19:37:12 >
  • Arkadaşlar 3D görüntülerde çözünürlük düşmesi sorunu ile ilgili gelişme kaydedebilen oldu mu ?
  • Aşırı olmamak şartı ile hafif kenarlarda Clouding Ledlerin hepsinde var. Bazı tvlerde bunu görememenizin sebebi kontrastı çok düşürüyorlar ondan dolayı pek belli olmuyor. ürün bilgilerinde 1.000.000:1 kontrast yazar ancak firma bunu 500.000:1 olarak sabitlemiştir sende parlak olmadıgı için clouding yok zannedersin. Yani AMOLED+ gibi üst düzey teknolojik led tvler çıkana kadar bu sorunlarla idare edicez. Geçici çözüm olarak kontrast ve parlaklıgı düşürün bu en aza indirecektir sorunu. Ancak evril adlı üyemizin paylaştıgı resimdeki durum ciddi bir probleme işaret ekran parıl parıl parlıyor :D



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi cihangir12 -- 5 Mart 2012; 15:01:34 >
  • merhaba arkadaşlar geçen hafta izmir media markta 50vt30 almaya gittim hani beğenmezsem nasılsa iade alıyorlar diye ama çalışan çocuk para iadesi olmadığını fakat hediye çeki verdiklerini söyleyince
    geri döndüm almadan . ve dün inanılmaz bir karar vererek bu sefer 46d7000(ilki 46d8000 idi) aldım internet üzerinden en azından 7 gün içinde iade şansım var. tv gelir gelmez görüntüleri koyacağım herhalde 1-2 güne gelir. bu arada izmir egemende 50vt30 lar peşin 4,150 tl biraz daha pazarlıkla dahada ucuza bile alınabilir aynı tv medi markta 5299. (fiyat farkı çok olunca insan ister istemez kıllanıyor. özellikle sordum kapalı kutumu diye teşhirmi diye .kapalı kutuymuş.)
  • ne kadara aldın d7000 i ???


    Saygılar
  • 3799 tl fakat 300 tl hediye çeki var onlada2 gözlük daha almayı düşünüyorum kısaca onu düşersek tv 3500 tl ye geliyor 12 taksitli
  • 
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.