Şimdi Ara

2012 SAMSUNG [ES - EH SERİSİ] MODELLERİ; LED TV [ANA KONU] (21. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
968
Cevap
21
Favori
156.108
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1920212223
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • ES 7000 seri TV lerde tV nin kendi playerıından 3D altyazı izleyebilen var mı?
    Deli oldum yav, tüm yöntemleri denedim; ancak yazı görüntü gibi birleşmediğinden 2 tane oluyor hep... srt uzantı da sıkıntı yok, ama 3d filmde bu yazı tam işkence..

    Yani bu TV nin 3D yazı desteği yok
    mu?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: exclusive man

    Işık sızması ve bulutlanma led tv lerin karakteristik özelliklerinden sanırım...
    İlk 55es8000 tv yi aldığımda bu sorunlar yüzünden servisi çağırdım. Genel merkeze bildiriyorlar ve bunların sorun olmadığını bütün ledlerde aynı durumun olduğunu falan söylüyor ve bu doğrultuda rapor veriyorlar. Biraz bastırınca da istediğiniz değişim raporunu alıyorsunuz.

    Neyse ikinci tv de ilkini iade ettikten sonra geldi ve aynı sorunlar ondada mevcuttu. Ama ikincisini alırken bunda da sorun çıkar ise sony 55hx850 ile değişim garantisi aldım. Uzun lafın kısası üçüncü tv sony oldu. Ancak sony de azda olsa ışık sızması ve bulutlanma vardı ve televizyonun camında çıkmayan lekeler olduğu için (sanırım daha önce kullanılmış) onuda iade ettim.

    Veee televizyon maceram yeni bir 55es8000 alarak son buldu. Ben bu macerayı yaşadım, sizde yaşamayın, es serisi televizyonunuzu bu sorunları göz ardı ederek güle güle kullanın...

    Not: Şahsi görüşüm hx850 ile es8000 mukayese edersek, donanım ve görüntü kalitesi yönünden kesinlikle es8000... Saygılar.

    benim de 46es8000 samsung tv de 1 adet mavi canlı(ölü)piksel çıktı servis teknisyeni hemen degisim verdi onay bekleniyor sizin bu değişimler ne kadar zamanda oldu çok uzun sürüyor mu????

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: erenyagizaktan

    Samsung almayın, aldırmayın! Ben bunu bilir bunu söylerim arkadaş... Müşteri hizmetleri sıfır! Bozuk televizyonu gelip bağladılar, geri verdim, 1 aydır kontrol ediyorlar gerçekten bozuk mu diye. Az önce aradım ve "Garanti belgesinde kaşe yok o yüzden bir şey yapmadık" Adama sorarlar 1 aydır neredesiniz siz? Yazıklar olsun Samsung'a, yazıklar olsun Optimum Outlet Samsung'a...

    Sen çok sabırlıymışsın arkadaşım.Tv yi başlarında parçalayabiliceğiniz izlenimini vermeden kıllarını kıpırdatmaz bu deyyuslar.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: exclusive man

    quote:

    Orijinalden alıntı: erenyagizaktan

    Samsung almayın, aldırmayın! Ben bunu bilir bunu söylerim arkadaş... Müşteri hizmetleri sıfır! Bozuk televizyonu gelip bağladılar, geri verdim, 1 aydır kontrol ediyorlar gerçekten bozuk mu diye. Az önce aradım ve "Garanti belgesinde kaşe yok o yüzden bir şey yapmadık" Adama sorarlar 1 aydır neredesiniz siz? Yazıklar olsun Samsung'a, yazıklar olsun Optimum Outlet Samsung'a...

    Sen çok sabırlıymışsın arkadaşım.Tv yi başlarında parçalayabiliceğiniz izlenimini vermeden kıllarını kıpırdatmaz bu deyyuslar.

    Servis teknisyeni zurnanın son deliğidir Samsungda.

    Merkezden onay bekliyoruz dediyse işin biraz şansa kaldı.

    Onay olumlu yada olumsuz en fazla 3 günde gelmesi lazım.




  • burc2006

    üstteki mesaj senin için...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: exclusive man

    quote:

    Orijinalden alıntı: exclusive man

    quote:

    Orijinalden alıntı: erenyagizaktan

    Samsung almayın, aldırmayın! Ben bunu bilir bunu söylerim arkadaş... Müşteri hizmetleri sıfır! Bozuk televizyonu gelip bağladılar, geri verdim, 1 aydır kontrol ediyorlar gerçekten bozuk mu diye. Az önce aradım ve "Garanti belgesinde kaşe yok o yüzden bir şey yapmadık" Adama sorarlar 1 aydır neredesiniz siz? Yazıklar olsun Samsung'a, yazıklar olsun Optimum Outlet Samsung'a...

    Sen çok sabırlıymışsın arkadaşım.Tv yi başlarında parçalayabiliceğiniz izlenimini vermeden kıllarını kıpırdatmaz bu deyyuslar.

    Servis teknisyeni zurnanın son deliğidir Samsungda.

    Merkezden onay bekliyoruz dediyse işin biraz şansa kaldı.

    Onay olumlu yada olumsuz en fazla 3 günde gelmesi lazım.



    teknisyenle yüz yüze görüştüm çok emindi değişim verdim hayırlı olsun sizi degisim için arayacaklar dedi. ama 10 günü bulur diyordu.. kayıt alan bayan da 1 ay sürmez dedi ben de yuh dedim yani 1 ay mı... merak ettim sizinki kaç günde değişti diye...

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: burc2006


    quote:

    Orijinalden alıntı: exclusive man

    quote:

    Orijinalden alıntı: exclusive man

    quote:

    Orijinalden alıntı: erenyagizaktan

    Samsung almayın, aldırmayın! Ben bunu bilir bunu söylerim arkadaş... Müşteri hizmetleri sıfır! Bozuk televizyonu gelip bağladılar, geri verdim, 1 aydır kontrol ediyorlar gerçekten bozuk mu diye. Az önce aradım ve "Garanti belgesinde kaşe yok o yüzden bir şey yapmadık" Adama sorarlar 1 aydır neredesiniz siz? Yazıklar olsun Samsung'a, yazıklar olsun Optimum Outlet Samsung'a...

    Sen çok sabırlıymışsın arkadaşım.Tv yi başlarında parçalayabiliceğiniz izlenimini vermeden kıllarını kıpırdatmaz bu deyyuslar.

    Servis teknisyeni zurnanın son deliğidir Samsungda.

    Merkezden onay bekliyoruz dediyse işin biraz şansa kaldı.

    Onay olumlu yada olumsuz en fazla 3 günde gelmesi lazım.



    teknisyenle yüz yüze görüştüm çok emindi değişim verdim hayırlı olsun sizi degisim için arayacaklar dedi. ama 10 günü bulur diyordu.. kayıt alan bayan da 1 ay sürmez dedi ben de yuh dedim yani 1 ay mı... merak ettim sizinki kaç günde değişti diye...


    http://www.sikayetvar.com/sikayet/detay/1346295/samsung-parami-hala-yatirmadilar/ji8rq
    http://www.sikayetvar.com/sikayet/detay/1363556/samsung-sifir-televizyon-arizali-cikti/uev56
    http://www.sikayetvar.com/sikayet/detay/1363601/samsung-1-haftadir-degisim-bekliyorum/uev56
    http://www.sikayetvar.com/sikayet/detay/1359188/samsung-45-gundur-degisim-bekliyorum/uev56

    Buradaki mesajları okuyunca, değişimin ne kadar zamanda olacağını az çok tahmin edebilirsiniz. Şimdiden geçmiş olsun.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-BD91AF42D -- 26 Eylül 2012; 7:32:21 >




  • es7000 televizyonum wifi üzerinden internete bağlandı gözüküyor ama internete bağlanmıyor bağlantıyı kesip yeniden bağladım modemi resetledim ama sorun hala var bağlandı gözüküyor ama internete giremiyorum
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Apache40

    quote:

    Orijinalden alıntı: burc2006


    quote:

    Orijinalden alıntı: exclusive man

    quote:

    Orijinalden alıntı: exclusive man

    quote:

    Orijinalden alıntı: erenyagizaktan

    Samsung almayın, aldırmayın! Ben bunu bilir bunu söylerim arkadaş... Müşteri hizmetleri sıfır! Bozuk televizyonu gelip bağladılar, geri verdim, 1 aydır kontrol ediyorlar gerçekten bozuk mu diye. Az önce aradım ve "Garanti belgesinde kaşe yok o yüzden bir şey yapmadık" Adama sorarlar 1 aydır neredesiniz siz? Yazıklar olsun Samsung'a, yazıklar olsun Optimum Outlet Samsung'a...

    Sen çok sabırlıymışsın arkadaşım.Tv yi başlarında parçalayabiliceğiniz izlenimini vermeden kıllarını kıpırdatmaz bu deyyuslar.

    Servis teknisyeni zurnanın son deliğidir Samsungda.

    Merkezden onay bekliyoruz dediyse işin biraz şansa kaldı.

    Onay olumlu yada olumsuz en fazla 3 günde gelmesi lazım.



    teknisyenle yüz yüze görüştüm çok emindi değişim verdim hayırlı olsun sizi degisim için arayacaklar dedi. ama 10 günü bulur diyordu.. kayıt alan bayan da 1 ay sürmez dedi ben de yuh dedim yani 1 ay mı... merak ettim sizinki kaç günde değişti diye...


    http://www.sikayetvar.com/sikayet/detay/1346295/samsung-parami-hala-yatirmadilar/ji8rq
    http://www.sikayetvar.com/sikayet/detay/1363556/samsung-sifir-televizyon-arizali-cikti/uev56
    http://www.sikayetvar.com/sikayet/detay/1363601/samsung-1-haftadir-degisim-bekliyorum/uev56
    http://www.sikayetvar.com/sikayet/detay/1359188/samsung-45-gundur-degisim-bekliyorum/uev56

    Buradaki mesajları okuyunca, değişimin ne kadar zamanda olacağını az çok tahmin edebilirsiniz. Şimdiden geçmiş olsun.

    Bugün Samsung'un en dipteki çalışanından en baştaki müdürüne kadar ana avrat soy sop sövdükten sonra işimi hallettiler. 2-3 gün içinde yenisi gelecekmiş (İNŞALLAH)




  • http://youtu.be/GXvgjN4cF_w
    3 gün önce almış olduğum SAMSUNG 40ES6710 3D LED TV cihazımda videoda da görüldüğü gibi birdenbire, tek sıra çizgi halinde piksel sorunu meydana geldi.
    Fabrika ayarlarına dönüş yaptım. fişi çektim yarım saat bekledim geri taktım. vb.
    düzelmedi.
    Sebebini bilen veya sorunu tanımlayabilen olursa sevinirim.
  • bu tv ıle usbden hangı formatları ızlıyebılırız
  • quote:

    Orijinalden alıntı: yakarınn

    bu tv ıle usbden hangı formatları ızlıyebılırız

    Hemen her formati oynatiyor
    Klavuzunda divx, 3gp, avi, mp4, mkv vb.. Demisler yani pek cok uzanti

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: bufasulyabedava

    es7000 televizyonum wifi üzerinden internete bağlandı gözüküyor ama internete bağlanmıyor bağlantıyı kesip yeniden bağladım modemi resetledim ama sorun hala var bağlandı gözüküyor ama internete giremiyorum

    yok mu bu sorunu yaşayan?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: filimadam

    http://youtu.be/GXvgjN4cF_w
    3 gün önce almış olduğum SAMSUNG 40ES6710 3D LED TV cihazımda videoda da görüldüğü gibi birdenbire, tek sıra çizgi halinde piksel sorunu meydana geldi.
    Fabrika ayarlarına dönüş yaptım. fişi çektim yarım saat bekledim geri taktım. vb.
    düzelmedi.
    Sebebini bilen veya sorunu tanımlayabilen olursa sevinirim.


    Problem var servise haber versenize neden bekliyorsunuz.
  • 40es5500 model tv var ben de karanlık sahnelerde ekran parlaklığını otomatik olarak düşürüp arttırıyor bunu kapatabiliyor muuz arkadaşlar?
  • Arkadaşlar merabalar 40es7000 modelini aldım servis kurdu tvyi o anda gözüme çarptı, ürünün sol üst köşesi törpülenmiş ezilmiş, servise o anda tutanak tutturdum ve kliksayla iletşime geçtim operatör bana ürünü gönderip yenisini alabileceğimi söledi, şöle bişey var ürünü tekrar kutusuna yerleştirmem için ayağını falan kendim sökcem bu sorun oluştururmu, birde ups kargo ile geldi ürün, iade için kapıdan alırmı ürünü bunun için nasıl bir yol izlemeliyim..
  • arkadaşlar akışkanlık ayarı ile çok daha iyi görüntü elde edebiliyoruz.
    Menü-Resim seçenekleri-motion plus-kişisel-tüm ayarları 10 yapın..
    görüntünün ne kadar akışkan olacağını göreceksiniz.
    ES cihazları için geçerlidir
  • quote:

    Orijinalden alıntı: filimadam

    http://youtu.be/GXvgjN4cF_w
    3 gün önce almış olduğum SAMSUNG 40ES6710 3D LED TV cihazımda videoda da görüldüğü gibi birdenbire, tek sıra çizgi halinde piksel sorunu meydana geldi.
    Fabrika ayarlarına dönüş yaptım. fişi çektim yarım saat bekledim geri taktım. vb.
    düzelmedi.
    Sebebini bilen veya sorunu tanımlayabilen olursa sevinirim.


    hocam panel cortlamış git aldığın mağazaya ağzına ne geliyorsa say. bu ne yavv samsun 2012 serilerinin alayı sorunlu ES7000 almayı düşünürken yemin ederim almaktan vazgeçmiş durumdayım şikayet var.com da kısa sürede bozulan ES7000 kaynıyor.




  • Merhaba arkadaşlar.UE32EH5000WXZF model televizyonumun versiyonunu 1018,1 e yükselttim.ama türkçe dil desteği gelmedi.türkçe dil desteği için ne yapabilirim?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: siyahx1987

    Arkadaşlar merabalar 40es7000 modelini aldım servis kurdu tvyi o anda gözüme çarptı, ürünün sol üst köşesi törpülenmiş ezilmiş, servise o anda tutanak tutturdum ve kliksayla iletşime geçtim operatör bana ürünü gönderip yenisini alabileceğimi söledi, şöle bişey var ürünü tekrar kutusuna yerleştirmem için ayağını falan kendim sökcem bu sorun oluştururmu, birde ups kargo ile geldi ürün, iade için kapıdan alırmı ürünü bunun için nasıl bir yol izlemeliyim..

    Ürün iadesi için Kliksa' yla görüşmüşsünüz. Onlara TV' nin ayağını Samsung' un monte ettiğini, tekrar sökülmesi işlemini kimin yapacağını sorun, cevabını size faks ile yollasınlar. Kesinlikle kendiniz sökmeyin. Faks cevabı vermiyorlarsa, Samsung Çağrı Merkezi' ni arayın ve onlara durumu anlatın. Size kurulumu yapan servisi yönlendirsinler ve onlara söktürün ama teslimatı mutlaka kargoyla siz yapın ve kargo aldığınız yer olan Kliksa' ya gitsin. Ayrıca üründeki problemi, çeşitli açılardan fotoğraflayın. Elinizde belge olmuş olur.

    Kliksa' ya sadece TV' yi göndermekle kalmayın aynı zamanda tutulan servis raporunun bir fotokopisini de ekleyip isteklerinizi anlatan toplamda 2 sayfalık bir faks çekin.

    Yani kısacası işleri yarı resmi olarak götürmekte fayda var.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-BD91AF42D -- 29 Eylül 2012; 5:46:50 >




  • 
Sayfa: önceki 1920212223
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.