Şimdi Ara

2012 SAMSUNG [ES - EH SERİSİ] MODELLERİ; LED TV [ANA KONU] (20. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
968
Cevap
21
Favori
156.108
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1819202122
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: dhakanuysal

    Sn.Exlusive man

    Mantığınıza hayran oldum. TV'ler Kore'de üretildiğine göre sanırım benimde orada olmam gerekiyor.

    Bu teknoloji reklam ve aydınlatma piyasası tarafından kullanılan sıradan bir teknolojidir. Aynı teknolojinin kullanıldığı özel aydınlatma armatürleri üretiyorum.

    Ayrıca size hiç kimseden öğrenemiyeceğiniz bir bilgi sunan tanımadığınız birine karşı bu kadar ön yargılı olmamalıydınız. Hatta faydalı bilgi olduğuna inanıyorsanız önce teşekkür etmeliydiniz.

    Verdiğin teknik bilgilere bakılır ise (yanlışda olsa) evet SLOVAKYADA olman gerekiyor. Bu tv ler KOREDE üretilmiyor

    Ayrıca merdiven altı üretim yapan bir firmada çalıştığın da böylece belli oldu.

    Tv lerin üretiminde çalışmıyor isen ve teknolojileri hakkında eksik bilgilerin var ise yada bu tv lerden birine sahip değilsen yerin burası değil maalesef, veee nerde olur isen ol şunu unutma SÖZ GÜMÜŞSE SUKUT ALTINDIR. saygılar.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: exclusive man

    quote:

    Orijinalden alıntı: erbila

    iki gün önce vatan bilgisayardan samsung 46es7000 aldım. servis geldi kurdu. akşam televizyonu açtım. açtıktan iki saat sonra televizyonun ekranı kapandı ancak sesi var. yani ses var görüntü yok. mağaza ile görüştüm servisin gelip bakması lazım dedi. yazılımsal bişeyse hemen hallederler dedi. yazılımsal arızada değişme yapmayız ancak bir arıza varsa televizyonu yenisi ile değişiriz dedi. bu arıza bu modelde hepmi çıkıyor acaba yanlışmı yaptım bunu alarak.

    30 gün boyunca mağaza sorumlu. İsterlerse direk değiştirirler. Servisin keyfini beklemeyin. Tv yi alın, mağazaya gidin, değişim isteyin. DEĞİŞTİRMEK ZORUNDALAR.

    mağaza değiştirmek zorunda olmuyor işte. keşke öyle olsa. kapıdan alışverişlerde 7 gün içinde değişme hakkın var sadece. 30 gün içinde değiştirecek diye bişey yok. servis bişey yapmayacağız dedi zaten. dün aldılar yarın cevap veririz dediler. yazılımsal bişey görünmüyor, yüklemeyle yapılacak bişey değil gibi görünüyor dediler zaten. heralde değişecekler bir iki gün içinde fazla sürmez heralde.




  • Firma her önüne geleni ben bunu değiştirmek istiyorum derse ömrü kısa olur. Yetkili servise Raporunu değişim konusunda yazrsa sıkıntısız değişir. Geçen bende oto teybi aldım arızalı çıktı servise yönlendirdiler oda raporunda bunu belirtince sıkıntısız değişim yapıldı.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ByAdmin

    Firma her önüne geleni ben bunu değiştirmek istiyorum derse ömrü kısa olur. Yetkili servise Raporunu değişim konusunda yazrsa sıkıntısız değişir. Geçen bende oto teybi aldım arızalı çıktı servise yönlendirdiler oda raporunda bunu belirtince sıkıntısız değişim yapıldı.

    evet aynen doğru. böyle oluyor. ama işte yeni mal alıyorsun 3-5 gün geri beklemek zorunda kalıyorsun.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: erbila

    quote:

    Orijinalden alıntı: exclusive man

    quote:

    Orijinalden alıntı: erbila

    iki gün önce vatan bilgisayardan samsung 46es7000 aldım. servis geldi kurdu. akşam televizyonu açtım. açtıktan iki saat sonra televizyonun ekranı kapandı ancak sesi var. yani ses var görüntü yok. mağaza ile görüştüm servisin gelip bakması lazım dedi. yazılımsal bişeyse hemen hallederler dedi. yazılımsal arızada değişme yapmayız ancak bir arıza varsa televizyonu yenisi ile değişiriz dedi. bu arıza bu modelde hepmi çıkıyor acaba yanlışmı yaptım bunu alarak.

    30 gün boyunca mağaza sorumlu. İsterlerse direk değiştirirler. Servisin keyfini beklemeyin. Tv yi alın, mağazaya gidin, değişim isteyin. DEĞİŞTİRMEK ZORUNDALAR.

    mağaza değiştirmek zorunda olmuyor işte. keşke öyle olsa. kapıdan alışverişlerde 7 gün içinde değişme hakkın var sadece. 30 gün içinde değiştirecek diye bişey yok. servis bişey yapmayacağız dedi zaten. dün aldılar yarın cevap veririz dediler. yazılımsal bişey görünmüyor, yüklemeyle yapılacak bişey değil gibi görünüyor dediler zaten. heralde değişecekler bir iki gün içinde fazla sürmez heralde.

    Umarım servis ile sorununuz hallolur. Samsung servisleri Genel merkezlerinden onay almadan değişim yapmazlar, evinize gelen personelin söylediklerine itimat etmeyin hayal kırıklığına uğrarsınız. Teknik personellerine götürmüşlerdir tv nizi ve oda düzeltmek için bazı yöntemler deneyecektir. Olmaz ise Genel merkezlerinden değişim onayı isteyecekler.

    Benim tv de problemli çıkınca servise yönlendirdiler ve servis genel merkezden değişim için onay istedi. Onay verilmedi. Tv yi kaptığım gibi mağazaya gittim tv yi satarken ki ilginin 10/1 i yok tabiki. Esip gürlemek bazen fayda sağlıyor.

    EMİN OLUN, FİRMALARLA ANLAŞMALARI VAR VE MÜŞTERİ MENNUNİYETİ İÇİN GERİ ALDIK DEYİP İSTEDİKLERİ GİBİ RAPOR DÜZENLETİYORLAR.

    UNUTMAYIN SİZİN ÜRÜNÜNÜZ ARIZALI ÇIKTI VE BU DOĞRULTUDA MÜŞTERİ DAİMA HAKLIDIR.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ByAdmin

    Firma her önüne geleni ben bunu değiştirmek istiyorum derse ömrü kısa olur. Yetkili servise Raporunu değişim konusunda yazrsa sıkıntısız değişir. Geçen bende oto teybi aldım arızalı çıktı servise yönlendirdiler oda raporunda bunu belirtince sıkıntısız değişim yapıldı.

    Maalesef Samsungda değişimler sıkıntısız olmuyor. Bariz Işık sızması ve bulutlanma olayını normaldir deyip insanları mağdur edecek kadar pişkinler. Arızalı çıkan tv yide 30 gün içinde mağaza öyle veya böyle değişmek zorunda. Servise yönlendirmek işin kolay tarafı. İşlerine öyle geliyor.

    ARKADAŞLAR PARAYI KOLAY KAZANMIYORUZ. PAHALI BİR ÜRÜN ALIRKEN MÜMKÜNSE MAĞAZANIN MÜDÜRÜYLE GÖRÜŞÜN ÜRÜNDE SORUN ÇIKMASI DURUMUNDA DEĞİŞİM GARANTİSİ ALIN (SÖZLÜDE OLUR, YAZILI OLMASI ŞART DEĞİL). SERVİSLE SİZ DEĞİL ONLAR MUHATAP OLSUNLAR. ÇOK DAHA ETKİLİLER EMİN OLUN.




  • Tv lerin sorunlarını bir kenara bırakıp, özelliklerini ve nasıl kullanıldıklarını bildiğimiz kadar paylaşsak çok daha iyi olucak.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: exclusive man

    quote:

    Orijinalden alıntı: dhakanuysal

    Sn.Exlusive man

    Mantığınıza hayran oldum. TV'ler Kore'de üretildiğine göre sanırım benimde orada olmam gerekiyor.

    Bu teknoloji reklam ve aydınlatma piyasası tarafından kullanılan sıradan bir teknolojidir. Aynı teknolojinin kullanıldığı özel aydınlatma armatürleri üretiyorum.

    Ayrıca size hiç kimseden öğrenemiyeceğiniz bir bilgi sunan tanımadığınız birine karşı bu kadar ön yargılı olmamalıydınız. Hatta faydalı bilgi olduğuna inanıyorsanız önce teşekkür etmeliydiniz.

    Verdiğin teknik bilgilere bakılır ise (yanlışda olsa) evet SLOVAKYADA olman gerekiyor. Bu tv ler KOREDE üretilmiyor

    Ayrıca merdiven altı üretim yapan bir firmada çalıştığın da böylece belli oldu.

    Tv lerin üretiminde çalışmıyor isen ve teknolojileri hakkında eksik bilgilerin var ise yada bu tv lerden birine sahip değilsen yerin burası değil maalesef, veee nerde olur isen ol şunu unutma SÖZ GÜMÜŞSE SUKUT ALTINDIR. saygılar.

    Ben, her nekadar basit ve yaygın kullanılıyorda olsa, çoğu kişinin bilmediği bir teknoloji hakkında bilgi paylaşımında bulunmak istedim., uğramadığım hakaret ve iftira kalmadı.

    Ne merdiven altı firmayım nede sizin fikrinizde biriyle aynı forumu paylaşmakta ısrarcı olacak kadar zavallıyım. Size komplekslerinizle mutlu bir beraberlik diliyorum.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi dhkn -- 21 Eylül 2012; 19:55:57 >




  • 55es7000 televizyonumun bugun kurulumu yapildi ama gorevli burdayken gorevliye yaptirmayi unuttum ben bu teledunya kutusunun icinden cikardigim karti televizyonun neresine takicam bulamadim?

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • 46eh6030w modelini 1800 e aldım. 46D6000 serisininde 3d ve full Hd film denemiş biri olarak gerek SD gerekse Full HD kalitesi olsun çok beğendim. her yönden d6000 ini geçiyor. tek eksigi smart ozelligi yok. ama internetten içerik menüsünden çıkan yaklaşık 25 civarında 3d videoları izleyebiliyorsunuz. Samsung Allshare özelliği ile modeme bağlı tüm pclerden film,müzik,resim dosyalarını açabiliyorsunuz. ağdaki PC mden 20gb lık dts li film ve 3d film açtım, hiç bir problemle karşılaşmadım.
  • 55es7000 televizyonumun bugun kurulumu yapildi ama gorevli burdayken gorevliye yaptirmayi unuttum ben bu teledunya kutusunun icinden cikardigim karti televizyonun neresine takicam bulamadim? ayrica usbden film izlerken altyazilari goruyor fakat turkce karakterler cikmiyor. ayarini nerden yapicaz?

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • 46 es 8000 teknosada 3699 düştü ayrıca 100 tl hediye çeki veriyor 3599 tl bu 2-3 aya 3000 tl kesin görecek yeni yıla bende alıcam dayan dayan nereye kadar
  • sayın bufasulyabedava

    usb den filmi aç kumandanın TOOLS tuşuna bas ALT YAZI AYARLARINA gel ŞİFRELEME yi TÜRKÇE yap.
  • sayın yvz3535

    Daha önce burda yazdım. Evet fiyatlar kesinlikle düşecek tamam ama, çeşitli nedenler ile daha önce iade olunupta yeniden kutulanan bir tv alma ihtimalin beklediğin sürece artıyor. Bilginize.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: exclusive man

    sayın bufasulyabedava

    usb den filmi aç kumandanın TOOLS tuşuna bas ALT YAZI AYARLARINA gel ŞİFRELEME yi TÜRKÇE yap.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Lady Gagalayan -- 23 Eylül 2012; 2:33:14 >
    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • bu tv ıle usbden hangı formatları ızlıyebılırız
  • 2013 Modelleri ne zaman çıkıyor, ne zaman piyasada bulabiliriz.
  • bu tv ıle usbden hangı formatları ızlıyebılırız
  • Samsung almayın, aldırmayın! Ben bunu bilir bunu söylerim arkadaş... Müşteri hizmetleri sıfır! Bozuk televizyonu gelip bağladılar, geri verdim, 1 aydır kontrol ediyorlar gerçekten bozuk mu diye. Az önce aradım ve "Garanti belgesinde kaşe yok o yüzden bir şey yapmadık" Adama sorarlar 1 aydır neredesiniz siz? Yazıklar olsun Samsung'a, yazıklar olsun Optimum Outlet Samsung'a...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: erenyagizaktan

    Samsung almayın, aldırmayın! Ben bunu bilir bunu söylerim arkadaş... Müşteri hizmetleri sıfır! Bozuk televizyonu gelip bağladılar, geri verdim, 1 aydır kontrol ediyorlar gerçekten bozuk mu diye. Az önce aradım ve "Garanti belgesinde kaşe yok o yüzden bir şey yapmadık" Adama sorarlar 1 aydır neredesiniz siz? Yazıklar olsun Samsung'a, yazıklar olsun Optimum Outlet Samsung'a...

    Haziran' dan beri TV' si tamirde olan ve değişim/iade bekleyen insanlar var. sikayetvar.com ' a bir gözatın.
  • 
Sayfa: önceki 1819202122
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.