Şimdi Ara

2013 model araçlarda DSG sorunu (9. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
171
Cevap
4
Favori
7.619
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 56789
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mry_82


    quote:

    Orijinalden alıntı: Janjan

    quote:

    Orijinalden alıntı: mry_82

    quote:

    Orijinalden alıntı: Janjan

    Ha yatmadan evvel bazi okudugunu anlama ozurluler icin onemli noktalari tekrar belirtmek istiyorum:

    henuz tam cozuldugunu dusunmuyorum

    Sorunsuzlugu degerlendirmek icin cok erken

    ben bu sanzumani 2. elde hala onermem. 0km alacak olanlara da ek garanti sartiyla 5-6 seneyi gecmeyeceklerse oneriyorum

    Hah , simdi isteyen fanboy-alamanci-sahenkci-nazi istedigin diyebilir.

    önermediğiniz bir şanzumanın kaç gündür avukatlığını yapmanız çelişki değil mi.neyse zaten yazdıklarınız genelde birbiriyle çelişiyor.
    quote:

    ben bu sanzumani 2. elde hala onermem. 0km alacak olanlara da ek garanti sartiyla 5-6 seneyi gecmeyeceklerse oneriyorum
    sözünden sonra konu benim için bitmiştir.

    Avukatligi mi? Baska bir arkadas benim paylasimlarimdan sonra bu sanzumanin kesinlikle alinma-masi gerektigini soyluyor , var mi itirazim? Tabiki de yok , tuketicinin kendi tercihidir.

    Ayrica , 2. elde onermiyorum tezimin arkasindayim , kendi yapmayacagim isi forumda kimseye onermem.

    Ama , imkanim olursa 0km DSG'li arac almayi dusunebilirim , ek garanti ile birlikte , dolayisi ile kendimin alacagi bir riski baskalarina da onermekte etik bir sakinca gormuyorum? Sikayet edebilir veya dava acabilirsiniz , tercih sizin.

    Bak hocam ben kesinlikle bu şanzumanın şu anki artık teknolojiylemi yoksa kullanılan malzemenin kalitesizliği ile mi yada yanlış üretim hatasımı tam olarak bilmiyorum ama yetersiz buluyorum.bir çok yorum okudum.20 bin lira bile masraf çıkaran servisler var(mış).çünki şahsen karşılaşmadım çünki kullanıcı değilim.ama bu kadar şikayet edilen bir şanzuman için ateş olmayan yerden duman çıkmaz diyorum.benim için sorun şu; insanlara bu araçları satarken 10 bin lira fazladan para alıyorlar.tamam eyvallah alsınlar.sorun her araçta olabilir çünki kul yapısı onada tamam.ama kardeşim sen dışarıda 10 yìl garanti verirken Türkiyede 2 yıl ve artı nedemek.üstelik yüzlerce DSG sorunu yaşayan araç varken.nasılsa aylar sonraya sıra veriyorlar.enayimi adamlar pişmiş aşa su katsınlar.sen 3-5 yıl kullanıp satarım diyosun.siz böyle düşündüğünüz için adamların bu sorunlar umurlarında değil.3-5 yıl sonra alacak olan vatandaş ne yapsın.2. elde tavsite etmediğiniz bir aracı almak markaya ve ithalatçı firmaya pirim vermek ne kadar doğru oda ayrı bir tartışma konusu.

    Bana sorarsaniz hem sarf malzemesi dandik hemde uretimdeki testler yeterince yapilmamis (sahsi dusuncem ).

    20,000 lira masraf iddiasini su ana kadar forumda yalnizca arac sahibi olmayanlarda gordum , karsilastigim en trajik tablo sanzuman degisimi talep edilmesi ve iscilik bedelinin tamaminin musteriden istenmesiydi (garantisi bitik arac icin). Ben basima gelen herseyi paylasiyorum faturalariyla beraber, paylasmaya da devam edecegim bu konuda bir problem olmasin.

    Ikinci olaraktan, 10,000 lira bedel yalnizca Passat'ta var o da duz vitesli modellere ek indirim uygulandigi icin , Polo'da bu fark 5,800 lira , biz alirken (3 sene once) bu fark yanlis hatirlamiyorsam 5,200 civariydi. Tek kavramali yari otomatikler icin istenen 2,500 - 3,000 lik farklari karsilastirdigimda bana makul gelmisti su an icin yorum yapamam cunku piyasaya sonradan:

    Fiesta Powershift , Yaris CVT , Mitsubishi spacestar CVT , Aveo 6-ileri otm. sanzuman , Nissan Micra CVT, Clio EDC gibi guclu rakipler girdi.

    Garanti konusunda yuzde 1,500 haklisiniz hicbir sey diyemem.

    3-5 yil alip satma konusunda ise siz beni Cihan'la karistirdiniz sanirim , butun mesajlarimda bu arabayi uzun vadeli kullanim amaciyla (minimum 8 sene) aldigimizi belirttim , bunun 3 senesi ve 30,600km'si zaten doldu , onumuzdeki 5 yil icindeki masraflari simdi daha kritik bir noktaya gelecek, bu konuda da bilgilendirme yapmaya devam edecegim , ama yari otomatiklerin konforsuzluguyla ugrasmadan , LPG'ye tam uyumlu bir benzinli aracta Ankara'da normal kullanimda 7,3 - 7,7 civari tuketimler gormek guzel -cevre yolu tayfasindan degilim , ort. hizim 24-28 arasi degisir-. Hergun Istanbul'un 9 saatlik trafigine katlanmadigim icin uzgunum , hayat kosullarim simdilik boyle.

    Kaldi ki , eski 2000 model Clio 1.6 RTE 4-ileri AT otomatik arabanin butun bakimlari duzenli olarak yetkili serviste yaptirilmasina ragmen 3 kere yolda birakmasi ve sayisiz masraf acmasi gibi seylerle karsilastiktan sonra kusura bakmayin , 3 yillik Polo'nun kavramasinin degismesi ve bedel vermemis olmam su asamada pek koymuyor.

    2. eli de niye tavsiye etmiyorum? Cunku Turk halkina guvenmiyorum , 12,000km'deki bir Scirocco veya DSG'li Golf'un cok rahat pestili cikarilmis olabilir yanlis kullanimlarla. Halbuki 0 km alinip kullanim prosedurune harfi harfine uyulup , ek garanti yaptirilirsa ve bakimlar aksatilmazsa sorun ciktiginda dahi firmanin arkasinda durma ihtimali daha yuksek. Bu yuzden ikinci el asla onermem , 5-6 yillik kullanici 0km alabilir diye dusunuyorum.

    Sorunsuzluk isteyen adam zaten VAG'dan uzak durmali , bunu hep soyluyorum , alirsin misler gibi Yaris CVT'ni veya otomatik Civic'ini al tepe tepe 10 sene kullan.

    Bunu da ithalatciya prim vermek olarak yorumlamaniz bayagi komik , ben bu forumda yazmadigim zaman da adamalr satis rekoru kiriyor, ayrica calistigim hicbir kurumun Dogus'la alakasi yok sizi temin ederim ,tanimadiginiz birine karsi bu tarz iftiralarda bulunmaniz da ciddi bir suc teskil etmektedir aklinizda bulunsun.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Janjan -- 18 Ekim 2013; 17:32:58 >




  • şimdi dsg cvt powershift ve edc mi var otomatik çeşiti olarak ?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: darkcald

    şimdi dsg cvt powershift ve edc mi var otomatik çeşiti olarak ?

    doğrudur,ulaşılabilecek modeller arasında TCT de var.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: shadowgeist

    quote:

    Orijinalden alıntı: darkcald

    şimdi dsg cvt powershift ve edc mi var otomatik çeşiti olarak ?

    doğrudur,ulaşılabilecek modeller arasında TCT de var.

    skoda vw gurubunda diye biliyorum citigoya bakmaya gittiğimde dsg olmadıgını söylediler. onunda farklı bir otomatiği varmış galiba

    anladigim sorunsuz kalite isteniliyorsa cvt den şaşmamak gerekli...

    yaris jazz micra b sınıfı için oldukça güzel

    2014 civicde yurtiçi üretim cvt ile gelecek deniliyor hurda indirimi+kredi desteğiyle alınabilecek en iyi cvt civic gibi görünüyor b sınıfı cvt ülkemizde üretim yapan marka var mı ?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi darkcald -- 9 Kasım 2013; 9:15:04 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: darkcald
    b sınıfı cvt ülkemizde üretim yapan marka var mı ?

    powershift ve edc sorunsuz sistemler,birkaç araçta sıkıntı çıksa da genelde problem çıkarmıyorlar.
    DSG de ise durum farklı,firma bile kabul etti şanzımanın sıkıntısını o derece.
    Tek kavramalar çiftlere göre daha sorunsuz tabi,bu noktada B sınıfı araç alırken otomatik ne kadar alınır ona bakmak lazım.
    Çünkü B sınıfı arabaya 35 binden bir kuruş fazla para verilmez,otomatiklere ise C sınıfı parası istiyorlar.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: shadowgeist

    quote:

    Orijinalden alıntı: darkcald
    b sınıfı cvt ülkemizde üretim yapan marka var mı ?

    powershift ve edc sorunsuz sistemler,birkaç araçta sıkıntı çıksa da genelde problem çıkarmıyorlar.
    DSG de ise durum farklı,firma bile kabul etti şanzımanın sıkıntısını o derece.
    Tek kavramalar çiftlere göre daha sorunsuz tabi,bu noktada B sınıfı araç alırken otomatik ne kadar alınır ona bakmak lazım.
    Çünkü B sınıfı arabaya 35 binden bir kuruş fazla para verilmez,otomatiklere ise C sınıfı parası istiyorlar.

    hocam iyi güzel "35den fazla verilmez diyorsunuzda." otomatik b sınıfı 40dan aşağı yok yaris 40a space star 41500 polo 41700tl ye jazz 44e micra 40a

    c sınıfı golf ise 55tl ye zaten

    mitsu 35e getirseydi cvtyi çok iyi olurdu




  • isyana gerek yok,0km almayacaksınız bitecek gidecek.
    2. elde 0 gibi garantisi devam eden temiz araçları alabilirsiniz 30 35k ya.
    Paranızı sokağa atmayın.
    C sınıfı derdi varsa:
    http://www.sahibinden.com/chevrolet-cruze-1.6-wtcc-edition-plus/otomatik
  • 2013 yilinda 5 tane dsg arac aldik

    4 tane 1.2 tsi dsg ibiza
    1 tane 1.2 tsi dsg golf

    Simdiye kadar en ufak bir sorun olmadi olursa soylerim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 2011 model 1.2 tsi skoda yeti'nin dsg'si 20.000 km'de iflas etti. Geçen hafta Araç kalkışlarda aşırı bir titreme ile kalkmaya başlamıştı. Aracın garanti süresi bittiği için iyi niyet garantisi kapsamında benden 1000 tl civarında para talep edildi. Bu miktarı biraz daha düşürerek (500 tl civarına) aracı yaptırıp satmayı düşünüyorum. Haftaya aracı servise bırakacam...

    Diğer aracım 2012 model Vw Golf 7 1.6 tdi dsg'de ise şu an için hiçbir sorun gözükmüyor... 15.000 km'de bu arac 2 yıl ek garanti alıp 4 yıl kullanıp sonra dsg'ye bir daha bulaşmamayı düşünüyorum...

    Bu arada yeti deki dsg ile golf 7'deki dsg arasında dağlar kadar fark varmış gibi geliyor... Golf 7'deki sistem daha kararlı ve sağlam gibi geliyor...
  • Arkadaşlar,acil olarak yardımınıza ihtiyacım var şöyleki; 2 ay evvel 2012 model 51.000 Km'de ,tüm bakımları düzenli olarak Maslak otoda yapılmış(50.000 bakımıda orda yapılmış) bir passat variant aldım,şu an araç 56.000'de fakat fakat vites geçişlerinde göstergesinde penseye,tornavidaya benzeyen bir işaret çıkıyor,bu ne anlama geliyor araçta sarsıntı,titreme yok,gidişinde problem yok,vites geçişlerinde bir problem yok,,garantisi bittiği için servise götürmek istemiyorum,fakat servsisinde dsg şanzımanı varsa bedava yaptığınıda duydum,arada kaldım acaba sorun nedir ve ne tavsiye edersiniz?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Bethesta

    Merhaba arkadaşlar,
    Malum DSG sorununu bilmeyen kalmadı, fakat sorunun giderildiği, yani yeni DSG'lerin arıza vermediği söyleniyor? Yalan mı? DOğru mu? Aranızda aracı 2013 model olup DSG sorunu yaşayan var mı?

    Bu arada genel bir soru: Tüm DSG'lerde mi sorun var, yoksa belli motor seçenekleri ile gelen DSG'lerde mi?

    Teşekkürler


    (Halen gönlüm Toledo 1.6 TDİ DSG'den yana, fakat az önce Şikayetvar'ı okudum,bu ne ya, komple DSG şanzıman şikayeti ile dolu, harbiden soğudum ve tırsmaya başladım, almasam mı acaba?!?!?)

    Ayrıca başka bir soru daha: Kendini dizel motorlarda ispatlamış ve arıza vermeyen hangi şanzıman var? Lütfen 7G gibi Mercedes, BMW şanzımanları falan listelemeyin, orta sınıf için sordum.

    şu anda en iyi çalışan ve sorunsuz olacağı tahmin edilen peugeotun tork Konvertorlu şanzımanı alınabilir. eat6 şanzımanın ismi. 308,508,5008,3008 modellerinde dizel motorla kullanılıyor. hem verimli az yakiyor hemde vites geçişleri çok seri.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • 
Sayfa: önceki 56789
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.