Şimdi Ara

2013 model araçlarda DSG sorunu (5. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir (1 Mobil) - 2 Masaüstü1 Mobil
5 sn
171
Cevap
4
Favori
7.657
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 34567
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: umutsirvan

    Ya patlarsa

    Su forumdakiler insanlarin bazilarinin zevkten bazilarinin ihtiyactan bazilarininda ozel durumlardan dolayi kendine en uygun araci alabilme olayini ne zaman kavrayacak.

    İmazama aracim engelli araci desege yi buyuzden tercih ettim diye daha dogrusu mecbur kaldim diye degistirmeyi dusunuyorum hocam

    Ama ya patlarsa

    Servistekilere 1 elimde kurabnlik et ve diger elimde vites topuzu ile giderm



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ..NeyzeN.. -- 13 Ekim 2013; 23:00:56 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • ..NeyzeN.. kullanıcısına yanıt
    Dsg yi bilmem ama senin imza patlamış hocam.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: The Division Bell

    quote:

    Orijinalden alıntı: öcüü..

    üreten fabrikası kabul etmiş sorunu ama bizim insanımız hala savunuyor başıma 7 bin tl ye yakın bela açtım dsg sevdasına bida hamı asla düşmanıma dilemem o derece..

    adamlar niye düzeltsin ki aracı sattıktan sonrada devam eden bi para sevdası bozulacakki servisler yedek parçada hala kazanacak.. alın alın illa canınız yanacak sonra akıllanacaksınız.. sanki memlekette başka otomatik vites yok.. illa vw diyorsan manueline bineceksin bu iş bu kadar basit..

    Başınıza nasıl 7 bin tl bela açtınız, açıklarmısınız?

    elbette açıklarım birinin canının daha yanmasını önleyecekse bu yazılarım ne mutlu..
    ne markayla nede bi modeliyle açıklamayayım ancak aracım 30bin km civarında idi 3 yaşında yaşım 50 lerde ve öyle pekte hız yada agresif kullanmam.. bayram tatilinde Giresun dan çıktık İzmir a kaynanamlara giderken Çorum sungurluyu geçtim araçta devir sati olan yerde bi ışık yandı ne olduğunu anlamadım bu ne derken 20 saniye sürmedi şanzumandan sesler gelmeye başladı ve ısınma uyarısı yaptı kenara çektim soğusun diye ama anlamda veremedim ki hızımda 80-90 arası araçta çocuk var diye basmıyorumda neyse 20 dakka falan sonra bindim ancak araç r ye geçmiyor bi türlü geri çıkmam lazım ama olmuyor park konumunda kaldı neyse bi usta geldi baktı falan bi süre sonra geçti yola çıktık ama çıkmaz olsaydık araç kafasına göre süreli vites değiştirmeye başladı ki 4 hiç yok baktım olmuyor çektim kenara yol yardımı ile çektik Ta Ankaraya yolda ki perişanlık anlatılmaz servis ertesi gün bize bi hesap çıkarttı 6630tl bir yılda garanti dedi yuh dedik doğru şaşmaza yani çıkma parça satan sanayi ordada kazalı araçlardan çıkma kapalı kutu şanzumanlar 1.5 2.5 bin tl arası vetakmak için bide usta parası neyse lanet ettim servisteadınıda vermeyim şimdi değiştirdiler tam 6 gün yattı araç bu arada kiraladık bi araç devam yola dönüşte aracı bıraktık ötekini aldık ve o ay aracıbi bayie verdim sıfır araç aldım bidaha dsg ye tövbe ettim.. ki bu paraya araç kiralama rezillik parasınıda ekle siz hesap edin..
    sizde sanırım bu sorunuzu merak ettiğiniz bilgi almak için sordunuz.. önceki msjımda da belirttim adamlar uyanık sağlam yaparsa nasıl yedek parça ve servisten para kazanacak bunlar..




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ..NeyzeN..


    quote:

    Orijinalden alıntı: mry_82

    Dsg'ye o kadar para verip bayramda patlarmıyız diyenlere Allah akıl fikir vermiş bu şimdi mi aklınıza geldi diyorum.almayın kardeşim illaki ww alacaksanız manuel alın.otomatik vites olmassa olmazınızsa piyasada bir sürü taş gibi şanzumana sahip araç var.gidin başka marka alın.yüzlerce arızalı sorunlu dsg konusu açılmışken deli cesareti mi anlamadım.hadi şimdilik yok iyi niyet garantisi yok şu yok bu.illaki birinin elinde patlayacak.ya şimdi ya garanti sonrası.

    Bilip bilmeden bos bos konusma

    Dsg'yi bilen biliyor.patlamaya hazır saatli bomba.ne diyeyim alırken 10 bin lira fazla ver sonra servisle akraba ol.paran ve vaktin bolsa dsg iyi bir tercih olur.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • VW'in suçu kendi fabrikalarında defalarca tekrar edilmesi gereken tasarım sürecinin aşamalarının bir tanesi olan "değerlendirme ve test etme" işini müşteriye yıkmış olmasıdır.
    Müşteriler tasarım süreci tamamlanmamış ürünlerle madur edilmişlerdir ve tüketicilerin canları yakılarak bizzat aldıkları geri dönüşlerle VW tasarımını geliştirmeye devam etmektedir.


    Ben 2012 Model DSG araç kullanıyorum, bahsedilen sıkıntılara pek rastlamadım ancak geçen hafta 1700 TL karşılığında garantiyi 2 yıl uzattım. Diğer yandan japon aracımız için bırakın garanti uzatmayı garantisi sürsün diye yetkili servise bile gitmeye gayret etmemiş, bakımlarını kendim yapmıştım.


    Özellikle ABD'de garantiyi 10 seneye çıkarmalarıyla, bu iki yüzlülüğüyle VW benim için uzak duracağım markalar arasına girmiştir.




     2013 model araçlarda DSG sorunu




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ..NeyzeN..
    Motor 1.2 Tsi
    Beygir 105
    Tork 175
    Sanziman 7 ileri kuru kavrama desege
    Kavrama nesli 3.nesil
    Model 2012 (kasim)
    Arnavut kaldirim senfonisi(disli sesi) mevcut
    Sikayet;kalkislarda titreme soz konusu
    Servis;Bu titreme normal
    Cevabim ;He-man in aslani titrekmi bu titriyor
    Servis;ajshshshxhhdjsjxjdjdjdh

    e yeni nesil kavramada çözülücek diyollaadı?
  • BEn mühendis gözüyle DSG 'nin mühendislik harikası olduğunu düşünüyorum. GEçenlerde yurtdışında bir firma ile ünlü bir otomotiv firmasına çift kavramalı şanzıman tasarlamak için iş görüşmesine gidecektim, vazgeçtim sonra iş değiştirmekten ama, kesinlikle benim örnek aldığım bir şanzıman. Daha iyisini yapabilir miyim? Şu anda zannetmiyorum, firmanın know-how'ı ne düzeyde bilmiyorum fakat şu anda daha iyisi yok... Gerçekten yok. Sorunlar için ise, ben ARalık 2011'de alırken de sorunlar artık yok falan diyorlardı;

    Evet, benim şanzımanda tıngırtı , şıngırtı yok fakat ileride sorun çıkar mı bilemem?
  • Valla DSG olayı benim de midemi bulandırmış durumda.

    Burada VW'ye çok kızıyorum, insan rakibine geçilebilir; ama kendi ayağına da sıkmaz ki.

    Şu bir gerçek ki downsizing ve çift kavrama akımını başlatan marka VW'dir. O teknolojileri -en azından orta sınıfta- milletle buluşturmasaydı, diğer markalar da planlarını ötelerdi. Bu yüzden teknoloji olarak yeni bir sayfayı açmıştır. Buna itiraz eden de açık ve net otomotiv cahilidir.

    6-DSG benim çok iyi tecrübe ettiğim bir şanzıman. Tek kelime ile kusursuz. Sorunsuz bir şekilde devam etmekte yoluna.

    Fakat madalyonun maliyet yönü işi sarpa sardırdı. Aylar geçti bu sorun muhabbeti çıkalı, buna bir çözüm hâlâ net olarak gelmiş değil.

    Başka ülkelerdeki 10 yıl garantilerin burada olmaması da ikiyüzlülükten başka bir şey değildir.
  • bir kaç ay önce doğuş bayisine gitmiştim, araçları incelerken birisiyle yorumlarımızı paylaştık.. derken DSG sorunlu mu diye sordum. Sorunlu değil biraz sesli çalışıyo o kadar.. dedi
  • quote:

    Orijinalden alıntı: hasanmerto

    BEn mühendis gözüyle DSG 'nin mühendislik harikası olduğunu düşünüyorum. GEçenlerde yurtdışında bir firma ile ünlü bir otomotiv firmasına çift kavramalı şanzıman tasarlamak için iş görüşmesine gidecektim, vazgeçtim sonra iş değiştirmekten ama, kesinlikle benim örnek aldığım bir şanzıman. Daha iyisini yapabilir miyim? Şu anda zannetmiyorum, firmanın know-how'ı ne düzeyde bilmiyorum fakat şu anda daha iyisi yok... Gerçekten yok. Sorunlar için ise, ben ARalık 2011'de alırken de sorunlar artık yok falan diyorlardı;

    Evet, benim şanzımanda tıngırtı , şıngırtı yok fakat ileride sorun çıkar mı bilemem?

    Bilmedigim icin soruyorum hocam yanlis anlamayin. Mekanik hic bilmem zaten benim alanim degil yorumda yapamiyorum ztn.
    Neyse sunu sormak istiyorum Vw neden 6 ileri islak dsg den 7 ileri kuru olana gecti sizce? Bildigim kadari ile 6 ileri olanda pek sorun yok

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Bethesta kullanıcısına yanıt
    passat türkiyenin yeni c kodlu kavrama ile ilgili açılan konuya bak dsg nin sorunu mühendislik ve bence ölü bir teknoloji olması ha porşede de var dsg bugattide de var ama onlarda müthiş pahalı parçalar kullanıyorlar o parçaları sıradan vw kullansalar zaten vw alınmaz. olay hem mühendislik hem parça kalitesi
  • quote:

    Orijinalden alıntı: shadowgeist

    quote:

    Orijinalden alıntı: ..NeyzeN..
    Motor 1.2 Tsi
    Beygir 105
    Tork 175
    Sanziman 7 ileri kuru kavrama desege
    Kavrama nesli 3.nesil
    Model 2012 (kasim)
    Arnavut kaldirim senfonisi(disli sesi) mevcut
    Sikayet;kalkislarda titreme soz konusu
    Servis;Bu titreme normal
    Cevabim ;He-man in aslani titrekmi bu titriyor
    Servis;ajshshshxhhdjsjxjdjdjdh

    e yeni nesil kavramada çözülücek diyollaadı?

    Bak işte sen şuan kullanıcıların yorumu ile sorunlu kaanatine varıyorsun.

    İnternet'e bakıyorum GOLF 7 DSG sorunu 2-3 tane o kadar kullanıcı varken.




  • sorunlu olduğu apaçık ortada bu dsg lerin. ben olsam bulaşmam.

    otomatik vites konfor demek, bunun için de birşeylerden ödün vermek gerekiyor en azından orta sınıf markalar için öyle.

    hala en güvenilir otomatikler tork konvertörlüler. varsın 2 lt daha fazla yaksın ama tamirhanelerde süründürmesin, fahiş fiyatlar ödetmesin.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: optiarc

    quote:

    Orijinalden alıntı: Janjan
    Genel olarak katiliyorum , 2013 modeller piyasada daha kendisini kanitlamadi , en az 3-4 sene sonra ancak yeni nesil DSG'ler hakkinda yorum yapabilecegiz ki bunu dsg kullanicisi olarak yaziyorum.

    Manuel aracim da var bu arada , son 5 senedir 76,000km'dir bende. Arabayi otomatik zannedenler oluyor Ankara'daysaniz teste cikarabilirim. Abarti falan yok kisacasi , alet inanilmaz vites attiriyor ama iste dikenleri de mevcut.

    Bana göre tork konvertörlü Honda'da da sarsıntı vardı. Hassas olduktan sonra vites geçişi hissedilmeyecek araç yok. Bunun tek istisnası CVT'ler. CVT yolda akıyormuş gibi bir his veriyor. Manuelde sarsıntısızlık bir yere kadar. 1-2 geçişleri kalkış çok ağır yapılmadığı müddetçe hissedilir.(Özellikle yokuş çıkarken.) 1. vitesteki ivmenin debriyaja basmayla son bulması bile bir sarsıntı nedeni.

    Bir de vites kutunuz kemikliyse araçtakilerin ruhu duymasa da, siz vites topuzu ve debriyaj pedalından aldığınız hisle geçişi hissedersiniz.

    E ben herhalde hissediyorum canim vites gecislerini o kadar da degil

    Konfor konusunda CVT'nin ustune tanimiyorum zaten , sehir ici icin daha iyisi yok benim kullandiklarim arasinda.




  • mgzgn kullanıcısına yanıt
    2013lerde dahi şikayet var hala.
  • DSG ler kovalasin sizi ne şanzımanmis arkadas.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bu DSG konularını gördükçe aklıma şu slogan geliyor."kontrolsüz güç güç degildir" peki nedir kontrol edemediğimiz güç"olsa olsa başa bela."

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: wehrmacht

    2013lerde dahi şikayet var hala.

    Valla ben insanları anlamıyorum bu kadar sorunlu olduğu aşikar bir şanzuman için insanlar hala sırada bekliyor. Ne amacınız var bilemedim.
    Varsın 1-2 litre fazla yaksın Varsın geçişleri sarsıntılı olsun ki abartılı değil zaten.
    Bu ne rezilliktir.
    İnsan bile nasıl lades der anlamak güç.

    Ben daha şimdiye kadar Şanzuman arızası olan Honda Mitsubishi vs Japon görmedim keza Renult da görmedim. Bu markaları kullandığım için yazıyorum özellikle belirttiğim yok aynı şekilde diğer markalarda da duymadım. Benim bildiğim bi Toyotanın Multimod var birde DSG var.
    Bile bile intihar bu. Aracı sıfır al garanti bitimine yakın birine itele gitsin.

    Vw fanboyları ister inanın ister inanmayın ister kabullenin ister kabullenmeyin DSG sorunlu bişr şanzumandır ve bu sorun çözülene kadar böyledir.




  • Bana göre her marka veya araçta sorun olabilir. Eğer bu kadar problemli olsa VW tüm modellerinde bu ürünü sunmaz. Sonuçta hepsine garanti veriyor 2 sene.

    Buradaki sıkıntı güvenilir imajı çizmiş ve emsallerinden pahalı bir markanın fahiş fiyat farkıyla sunduğu DSG için müşterinin hataya tahamülünün olmaması. Aynı problem Renault veya Ford'da olsa kise garipsemez. Hatta oluyordur da.

    Özet olarak, otomatik alan kişi keyfine düşkün demektir ve böyle problemlere tahamülü daha az olacaktır. Ama seri imalatta sıfır hata diye birşey yoktur. Öyle olsa kimsenin gücü yetmezdi almaya.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mgzgn

    quote:

    Orijinalden alıntı: wehrmacht

    2013lerde dahi şikayet var hala.

    Valla ben insanları anlamıyorum bu kadar sorunlu olduğu aşikar bir şanzuman için insanlar hala sırada bekliyor. Ne amacınız var bilemedim.
    Varsın 1-2 litre fazla yaksın Varsın geçişleri sarsıntılı olsun ki abartılı değil zaten.
    Bu ne rezilliktir.
    İnsan bile nasıl lades der anlamak güç.

    Ben daha şimdiye kadar Şanzuman arızası olan Honda Mitsubishi vs Japon görmedim keza Renult da görmedim. Bu markaları kullandığım için yazıyorum özellikle belirttiğim yok aynı şekilde diğer markalarda da duymadım. Benim bildiğim bi Toyotanın Multimod var birde DSG var.
    Bile bile intihar bu. Aracı sıfır al garanti bitimine yakın birine itele gitsin.

    Vw fanboyları ister inanın ister inanmayın ister kabullenin ister kabullenmeyin DSG sorunlu bişr şanzumandır ve bu sorun çözülene kadar böyledir.

    Japonlari anladik da Renault ne alaka yahu? Haluk beyin arabasi yolda kaldi , adam arabadan sogudu satti yahu.

    Ayrica , eski aracimiz olan Clio'daki 4-ileri AT beni 3 kere yolda birakti , en son Renault 6.500 liraya yakin sanziman degisim bedeli talep etti , sanayide yaptirip takasa Dogus'a verdim arabayi zaten.

    Plaka da 06 JM 442. Gumus gri Clio 1.6 RTE otm. Ayrica 2000 model olmasina ragmen de 2010 senesinde sattigimizda 50.000km'deydi ve butun bakimlari yetkili servislerde her sene yaptiriliyordu... birtek satilmadan birkac gun once MECBUREN sanayide sanzumani hallettirmek zorunda kaldik o kadar.

    bak arac oyle halamin bilmemnesinin enistesinin de degil BIZZAT BIZE aitti. Neziroglu-Set-Mais'te servis kayitlari var, usenmem diyorsan bu araba kac kere sanzuman sikayetiyle geldi , ne kadar masraf cikarttiniz diye sor.

    Bari biraz destekli atin ya ben uzuluyorum sizin adiniza....



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Janjan -- 14 Ekim 2013; 7:47:39 >




  • 
Sayfa: önceki 34567
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.