Şimdi Ara

2014 YENİ MODEL İNSİGNİA ALANLAR BURAYA GELSİN (33. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
5.209
Cevap
38
Favori
318.314
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 3132333435
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Zeri

    Arkadaşlar cosmo at sunroof+stil pkt+flexrıde+çevre görüşe 87 dediler 3haftaya geliyormuş sizce nasıl???

    Ben sadece sonroofu 79 aldim bence super fiyat. 3 haftaya geliyorsa ocakta teslim alin bir de pul odemezsiniz arac gelir 86500e.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Zeri

    Ben de aracı bulma konusunda tedirginliğim vardı bana görüştüğüm her yer Ocak'ta sipariş açabiliriz opsiyonlu araca diyorlardı...burası 3-4 hafta dedi ptesi son kararımı vericem.çevre görüşü iptal edebilirim...stop-go hakkında tam olarak bilgisi olan var mı?bu bizim bildiğimiz start stop gibi mi??


    HANGİ BAYİ BU FİYATI VERDİ BAYİ VE TEMSİLCİ ADINIZ VERİR MİSİNİZ star stop sadece manuelde var otomatikte yok
    Park & Go Paketi
    Geri görüş kamerası, kör nokta uyarı sistemi, şerit değiştirme ikazı ve akan trafik uyarı sistemini içermektedir.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Park go demiyorum ben..stop-go çevre görüş 2 nin içinde var.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Zeri

    Park go demiyorum ben..stop-go çevre görüş 2 nin içinde var.

    Stop-go ne ya?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Zeri

    Park go demiyorum ben..stop-go çevre görüş 2 nin içinde var.

    HANGİ BAYİ BU FİYATI VERDİ BAYİ VE TEMSİLCİ ADINI VERİR MİSİNİZ



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi xCixLandx -- 30 Kasım 2013; 15:12:15 >
    < Bu ileti m.bolumsonucanavari.com kullanılarak atıldı >
  • Stop and go her ne kadar çevresel görüş pakedi-2'nin içinde manuel vitesle de alınsa aslında işlevselliğini sadece otomatik şanzıman ile bulmaktadır.

    Şöyleki bu pakette adaptif cruise control de var. Otobanda aracı 120 ye sabitlediniz. Önünüze 80 ile giden bir araç denk geldi. Siz hiçbir şeye basmadan araç güvenli bir mesafede 80 e düşüp, öndeki aracı takip ediyor. Sol şeride çıktığınızda aracın önündeki radar, yolun boşluğunu algılayıp aracı tekrar 120'ye çıkartıyor.

    Gelelim stop and go'ya. Kalabalık köprü trafiğindesiniz diyelim. Bir saat boyunca gaz ve fren yapmanızın önüne geçen muazzam bir sistem bence. Şöyleki; öndeki araç ile aranızda korumak istediğiniz mesafeyi yol bilgisayarından işaretliyorsunuz. Yakın, normal, uzak diye. Araç öndeki araçla mesafenizi buna göre ayarlıyor ve otomatik gaz ve frenle sıkışık trafikte ilerlemenizi sağlıyor. Size sadece direksiyonu tutmak kalıyor. Bosch'un geliştirdiği bir sistemdir. Örnek videolar aşağıda:

    http://www.youtube.com/watch?v=own_VaRZ9M8

    http://www.youtube.com/watch?v=MKBCGZn3icY

    Tabii bu sistemin güvenliğe de acayip katkısı var. Bu paketle beraber aracın otomatik durması gibi bir sürü özellik daha geliyor. Örneğin aşağıdaki videoada araba 140 ile sisli yolda gidiyor. O hızla giderken sisten dolayı siz öndeki aracı göremezken bu sistem sayesinde 150 metre kala öndeki araç tespit edilip uyarı veriyor.

    http://www.youtube.com/watch?v=IeOoQ-kEhlQ



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-1C982B50F -- 30 Kasım 2013; 15:49:35 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: metomurti

    Stop and go her ne kadar çevresel görüş pakedi-2'nin içinde manuel vitesle de alınsa aslında işlevselliğini sadece otomatik şanzıman ile bulmaktadır.

    Şöyleki bu pakette adaptif cruise control de var. Otobanda aracı 120 ye sabitlediniz. Önünüze 80 ile giden bir araç denk geldi. Siz hiçbir şeye basmadan araç güvenli bir mesafede 80 e düşüp, öndeki aracı takip ediyor. Sol şeride çıktığınızda aracın önündeki radar, yolun boşluğunu algılayıp aracı tekrar 120'ye çıkartıyor.

    Gelelim stop and go'ya. Kalabalık köprü trafiğindesiniz diyelim. Bir saat boyunca gaz ve fren yapmanızın önüne geçen muazzam bir sistem bence. Şöyleki; öndeki araç ile aranızda korumak istediğiniz mesafeyi yol bilgisayarından işaretliyorsunuz. Yakın, normal, uzak diye. Araç öndeki araçla mesafenizi buna göre ayarlıyor ve otomatik gaz ve frenle sıkışık trafikte ilerlemenizi sağlıyor. Size sadece direksiyonu tutmak kalıyor. Bosch'un geliştirdiği bir sistemdir. Örnek videolar aşağıda:

    http://www.youtube.com/watch?v=own_VaRZ9M8

    http://www.youtube.com/watch?v=MKBCGZn3icY

    Vay be demek ki manuelciler buz ozelliklerden biraz zor faydalanir. Anladim ki her seyin otomatigi iyi...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ogretmenht


    quote:

    Orijinalden alıntı: Zeri

    Park go demiyorum ben..stop-go çevre görüş 2 nin içinde var.

    Stop-go ne ya?

    Üstün teknoloji, ideal mesafe

    Otoyol üzerindeki yoğun trafik içerisinde, hızınızı ve sürüş tarzınızı trafiğin akışına ve önünüzde seyreden araçlara göre ayarlamak zorundasınız. Son derece dikkatli olmalı ve diğer araçların hız ve hareketlerini de kontrol etmelisiniz.

    Bosch bu nedenle, trafiği gözlemleyen ve aracınızın hızını trafik akışına uyarlayan mesafe kontrol sistemi ACC'yi geliştirdi. Bu sayede aracınız, öndeki araç ile güvenlik mesafesini otomatik olarak ayarlayacaktır.

    Adaptive Cruise Control (ACC) nasıl çalışır?

    Sistem otomobilinizi otomatik olarak, önceden seçtiğiniz hıza gelene kadar hızlandırır.
    Otomobiliniz size göre daha yavaş giden bir araca yaklaştığında, ACC otomatik olarak fren yapar ve öndeki aracı sizin seçmiş olduğunuz mesafeden takip eder.
    Önünüzdeki araç hızlandığında veya şerit değiştirdiğinde , ACC otomobilinizi otomatik olarak hızlandırarak önceden ayarladığınız hıza getirir.
    Tüm bunlar sizin için daha az stres ve daha fazla güvenlik demektir. Sürekli fren yapmak, gaza basmak ve öndeki araca fazla yaklaşmak artık geride kaldı. Doğru mesafe ve kazandığınız serbest alan sayesinde gideceğiniz yere dinlenmiş olarak ve güvenli bir yolculuk sonucunda varırsınız

    Sürücü destek sistemi

    ACC, otomobilinizi sizin seçtiğiniz hızla hareket ettirir. ACC'nin radar sensörü aracınızın önündeki alanını tarayıp algılayarak bu bilgiler yardımıyla trafik durumunu analiz eder. Otomatik fren yapma ve gaz verme yoluyla aracınız trafik akışıyla uyumlu hareket eder.

    ACC ayrıca aracınızın takip edeceği rotayı önceden hesaplayabilme yeteneğine sahip. Bu sayede önde giden araçlar virajlarda tespit edilebilir.

    ACC ile aracınızın "dıştan yönlendirileceği" korkusunu taşımanıza gerek yoktur. Sürücünün isteği daima otomatik kumanda karşısında önceliklidir. Gaz pedalına bastığınızda aracınız alışık olduğunuz şekilde hızlanır. Ayağınızı gazdan çektiğinizde, ACC aracınızın hızını yeniden düzenler. Fren pedalına dokunmanız ise, ACC'yi devreden çıkarmak için yeterli olacaktır.

    ACC sistemi, fren ve aktif güvenlik sistemlerinin üretiminde uzman olan Bosch'un bilgi birikiminin ürünüdür. ACC, "akıllı araç" kavramı doğrultusundaki Bosch tarafından geliştirilen çok sayıdaki teknoloji ürünlerinden sadece bir tanesidir. Akıllı sensörler ve destek sistemleri sayesinde araçlar gelecekte daha güvenli ve daha konforlu hale gelecekler. Bosch'un sürücü destek sistemleri, AB komisyonunun e-güvenlik programında dile getirilmiş olan, trafiklerdeki ölüm sayısını 2010 yılına kadar yarı yarıya azaltma hedefine ulaşma yolunda önemli bir katkıdır.

    Gelecekte ACC neler yapacak?

    2000 yılından beri seri olarak üretilen ACC sistemi, Bosch'un sürücü destek sistemlerindeki yetkinliklerinin yeni bir kanıtı sayılmaktadır. Bosch, ACC'yi gittikçe daha yüksek performanslı, daha küçük ve daha ekonomik hale getirmek için araştırma ve geliştirme çalışmalarına devam etmektedir.

    Şu an kullanılmakta olan ACC sensör-kumanda ünitesi, daha şimdiden piyasadaki en küçük ve en hafif sistemdir. Yıl içerisinde seri üretimi başlayacak olan yeni nesil ACC, daha küçük boyutuyla, aracın ön bölümüne dikkat çekmeyecek şekilde entegre edilebilecektir.
    ACC, aracınızın önündeki karmaşık trafik hareketlerini tespit edebilmektedir. Yeni nesil ACC, genişletilmiş bir algılama alanı ile sürüş durumunu gelecekte daha da iyi tespit edebilecek. Böylelikle bu konfor işlevi virajlı yollarda da kullanılabilecektir.
    Bugünkü haliyle ACC 30 km/saatten başlayan hızlarda çalışmaktadır. ACC özellikle otoyollarda ve geniş şehirlerarası yollarda kullanılmak üzere tasarlanmıştır.
    Geliştirme çalışmalarının bir sonraki aşamasında, tıkalı trafik içerisinde otomatik kullanıma olanak verilecek , araç kendiliğinden, durana kadar fren yapabilecek ve önü açıldığında sürücünün isteği üzerine tekrar hızlanabilecektir. Bir sonraki gelişme adımında ACC sensörünün yakın alan sensörüyle birleştirilmesi sayesinde kalkış da otomatikleştirilecek , bu sayede doğrusal sürüş denetimi olanaklı hale getirilecektir.
    Radar teknolojisinin geliştirilmeye devam edilmesi ve entegre anahtarlama teknolojisi sayesinde ACC gittikçe daha ekonomik hale gelecektir. Bu sayede ACC gelecekte orta sınıf ve hatta kompakt otomobiller kategorisinde bile kullanılıyor olacak.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >




  • xCixLandx kullanıcısına yanıt
    Paragrafın son kısmındaki "geliştirme çalışmalarının bir sonraki aşamasında" ile başlayan ve devam eden hareketleri yeni insignia'daki çevre görüş-2 paketindeki stop&go özelliği yapabiliyor işte :)
  • Zeri Z kullanıcısına yanıt
    adaptive cruise control. öndeki araca göre hızını ayarlıyor. öndeki araç yavaşlayınca arabayı yavaşlatıyor, hızlanınca hızını arttırıyor. öndeki araç durunca duruyor, haraket edince kendisi haraket ediyor, stop/go.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • opsiyonsuz highline passat ile cosmo insignianın özelliklerini karşılaştırdığımızda ne gibi artılar var mesela insigniada güvenlik konfor vb konularda.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ogretmenht -- 30 Kasım 2013; 16:37:42 >
  • Cevaplarınız için hepinize teşekkürler...sanırım benim için çok gerekli değil gibi görünüyor..ama start-go teknoloji olarak çok güzel bir sistemmiş bunu anladım.

    Bana bayi ve satış elemanı soran arkadaşım affına sığınarak herşey kesinleşmeden isim vermek doğru olmaz diye düşündüm..kesinleştiği anda bayiyi ve ismi vereceğim..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • http://www.arabam.com/Test/Opel-Cascada-16-Turbo-EcoTEC-SIDI-Cosmo/Detay-297575

    arkadaşlar bu testte cascada . At sıdı 170te ortalama 9.8 lt yazmışlar. cascadanın 1658 kg olduğunu düşünürsek acaba bu ortalama yeni insignia'da da 9.5 civarı olabilir mi?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ogretmenht -- 30 Kasım 2013; 18:12:17 >
  • 1.6 SIDI AT 1540kg olması lazım, 9 civarı olabilir.
  • Selamlar
    9 bence iyidir...Sonucta ust segment bir araç alıyorsunuz.....Bu sınıfta zaten 8 yakanıda yok.O yüzden şu yakıt bahsini kapayalım bence....
    BMW formunda iken bir arkadaş şunu yazmıştı:)
    Kapında aslan besliyorsan yemini vereceksin:)
  • quote:

    Orijinalden alıntı: certac

    Selamlar
    9 bence iyidir...Sonucta ust segment bir araç alıyorsunuz.....Bu sınıfta zaten 8 yakanıda yok.O yüzden şu yakıt bahsini kapayalım bence....
    BMW formunda iken bir arkadaş şunu yazmıştı:)
    Kapında aslan besliyorsan yemini vereceksin:)

    Son cümle güzelmiş :)

    Onlarca kez söylendi. Ben yine tekrar edeyim. Altımdaki araba hem performanslı olup bastığım zaman gidecek, hem de az yakacak beni üzmeyecek. Günümüz şartlarında fosil yakıtla çalışan böyle bir araba yok.
  • Araba geldiginde ilk deneyecegim is hizi 80e 100e sabitleyince anlik ne yaktigi.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • bugün yine şehir dışı yolculuk yaptım
    sizin gibi dur bakiim ne yakıyo dedim ama
    sonra bi bakmışım 170 180
    ve inanılmaz konfor
    daha da basasım geldi
    şehir içinde de zorladım
    inanılmaz yol tutuş
    çok keyifli bir araç
    ayrıca belirttiğiniz rakamlar çok iyi
    ben alalı 1 ay oldu
    istanbulda en son 79500 cosmo at ye demişlerdi
    ben stil pketlisini 84 e aldım
  • http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-opel-sifir-orjinal-insignia-cosmo-144917429/detay
    bu ilanda da 76 dyor
    o zaman ben en az 4-5 bin kazık yedim
    ayrıca bana söylenen yılbaşına kadar gelecek olanlarda birden fazla opsiyenel donanımlı
    aracın bulunmadığı idi
    hem tekirdağ hem de ist deki satıcılar tarafından
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Zeri

    Arkadaşlar cosmo at sunroof+stil pkt+flexrıde+çevre görüşe 87 dediler 3haftaya geliyormuş sizce nasıl???

    benim aracı sana 78 e hemen vereyim
    bu aracı bana devret



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi hakanbeyci -- 1 Aralık 2013; 1:09:57 >
  • 
Sayfa: önceki 3132333435
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.