Şimdi Ara

2017 Toyota Corolla 1.4 d4 multimode , yakıt tüketimi (15. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
652
Cevap
9
Favori
42.557
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1314151617
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Arif kullanıcısına yanıt
    Şahin , corollaya fark attı...!

    BMW 3,20 d motoru takmışlar herhalde, Şahin'in kalbine :))

    Hocam , şehir efsanesi bunlar inanma ...:))

    Şahin yıllanmış motoru ve eskimiş yürüyen aksamı ile zor geçer corollayı ,

    Ama modifiye edilmiş ,oynanmış ,motor beygiri yükseltilmiş ise, yolda Mercedes bile Şahin'e arkadan bakar.

    Tavsiye ederim , test edin , keyif alacaksınız,

    1.4 d4 mm sizi şaşırtacak...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: malzemec

    Şahin , corollaya fark attı...!

    BMW 3,20 d motoru takmışlar herhalde, Şahin'in kalbine :))

    Hocam , şehir efsanesi bunlar inanma ...:))

    Şahin yıllanmış motoru ve eskimiş yürüyen aksamı ile zor geçer corollayı ,

    Ama modifiye edilmiş ,oynanmış ,motor beygiri yükseltilmiş ise, yolda Mercedes bile Şahin'e arkadan bakar.

    Tavsiye ederim , test edin , keyif alacaksınız,

    1.4 d4 mm sizi şaşırtacak...



    aynı şirkette aynı ofiste aynı aracı kullandığım arkadaşım söyledi allah'tan benim başıma gelmedi, araç kamerasından görüntüyü alıp eklemeye utanırdım.

    siz uçmuşsunuz yaa... inişte kemerlerinizi sıkı sıkı bağlayın da sert düşmeyin

    adam altındaki kıçı kırık corolla'yı ferrari sanıyor, yok koltuğa yapıştırıyormuş da yok çok kaçıyormuş da

    binmesek, bilmesek... yeriz de sağol be karnımız tok!



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Arif -- 25 Nisan 2017; 12:53:23 >




  • arkadaşlar boşuna kendinizi hırpalamayın.

    önceki açtığı konulara bakın 90hp tam bir roket....

    aldığı malın fanatiği

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • malzemec kullanıcısına yanıt
    ben hergün o yollardan gidiyorum trafikli, ortalama km ise 13
    tüketimim 5.5 lt

    bir uğrayayım dedim bakayım napıyosun corollan ile bakıyorum burayı da karşına almışsın
  • forever eagle kullanıcısına yanıt
    İlk öğretimde, mecaz eğitimini kaçıranlar var aramızda :))



    Polo , evet kalıbına göre çok atik ve kıvrak bir araç , şehir içi agresif ve seri, aynı zamanda seat İbiza Skoda fabia da bir roket ,

    Ki ben poloyu aldığımda 1.2 tsı vardı (90hp)

    Şimdi İbiza 1cc tsı motor ile 115 hp güç elde ediyor ,

    9 sn lerde 100 km hıza ulaşıyor ,

    Dsg nin de etkisi ile adeta bir roket,

    ...ben sözümün arkasındayım ,

    Bu araçlar , farklı atmosferik ve farklı şanzımandaki araçlardan daha atik ve keyiflidir,

    Zira tüketim ,benzinden ve turbo dan dolayı biraz tl olarak km hesabında yüksek çıkar , ve dsg sürprizlere açıktır, nazik bir şanzımandır,

    Ne istediğini bilmek , ihtiyaçlar doğrultusunda tercih yapmak ,

    Optimum sonuca bizi ulaştırır,

    Ben aşırı agresif bir araç istemiş olsaydım, golf 150 hp tsı alırdım , yada jetta 150 hp...

    Benim aradığım , ekonomik masrafsız ve şehir içi atak bir özelliğe sahip araç ... bunu da corollada buldum ,

    Polo ayrı (B) corolla ayrı (C sınıfı)

    Sınıflarına göre ikisinde çok güzel araç,

    Lakin ne istediğinizi bilmeniz bilmeniz gerekli ,

    Anmcınız doğrultusunda araç alırsınız

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • malzemec kullanıcısına yanıt
    Yapmayı düşünmem şuan ki beygir bana yeter iş görür fazlası ile sadece merak ettim var mı böyle bir şey diye . İlginiz için tşk ederim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 2017 Toyota Corolla 1.4 d4 multimode , yakıt tüketimi

    yakıt alımından , diğer yakıt alımına...(5,8lt/100km)toplamda 3 depo yakıt aldım. her depoda farklı sonuç,
    sırası ile 1, depo da 3,8lt/100km; 2, depoda 5 lt/100km; 3, depoda 5,8 lt /100km
    3, depo sadece yoğun şehir içi kullanım içeriyor.
    kontak açıp kontak kapayasıya...(4,5lt/100km)akan şehir içi trafiği / yoğunluk yok.
    uzun süreli,(4,4lt/100km)karma tüketim yoğun ve sakin trafik...
    olmak üzere 3 tip yakıt ölçüm imkanı veriyor , yeni makyajlı corolla,
    eski kasalarda , sadece uzun süreli veriyor diye biliyorum?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: malzemec

    2017 Toyota Corolla 1.4 d4 multimode , yakıt tüketimi

    yakıt alımından , diğer yakıt alımına...(5,8lt/100km)toplamda 3 depo yakıt aldım. her depoda farklı sonuç,
    sırası ile 1, depo da 3,8lt/100km; 2, depoda 5 lt/100km; 3, depoda 5,8 lt /100km
    3, depo sadece yoğun şehir içi kullanım içeriyor.
    kontak açıp kontak kapayasıya...(4,5lt/100km)akan şehir içi trafiği / yoğunluk yok.
    uzun süreli,(4,4lt/100km)karma tüketim yoğun ve sakin trafik...
    olmak üzere 3 tip yakıt ölçüm imkanı veriyor , yeni makyajlı corolla,
    eski kasalarda , sadece uzun süreli veriyor diye biliyorum?

    hocam aracınız yakıyor ama ha




  • Dururken bile hareketli mübarek



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi yunus88 -- 26 Nisan 2017; 17:34:51 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: lion_koc


    quote:

    Orijinalden alıntı: malzemec

    2017 Toyota Corolla 1.4 d4 multimode , yakıt tüketimi

    yakıt alımından , diğer yakıt alımına...(5,8lt/100km)toplamda 3 depo yakıt aldım. her depoda farklı sonuç,
    sırası ile 1, depo da 3,8lt/100km; 2, depoda 5 lt/100km; 3, depoda 5,8 lt /100km
    3, depo sadece yoğun şehir içi kullanım içeriyor.
    kontak açıp kontak kapayasıya...(4,5lt/100km)akan şehir içi trafiği / yoğunluk yok.
    uzun süreli,(4,4lt/100km)karma tüketim yoğun ve sakin trafik...
    olmak üzere 3 tip yakıt ölçüm imkanı veriyor , yeni makyajlı corolla,
    eski kasalarda , sadece uzun süreli veriyor diye biliyorum?

    hocam aracınız yakıyor ama ha

    Yıkansın ,birde öyle çekeyim:))

    Bu gün 20 km ilk Avcılar Topkapı seyahatim oldu ,

    Gidiş 30 dk tüketim 4,3kt /100 km

    Avcılardan Topkapı'ya dönüş trafik vardı , 1saat 10 dk. Yol sürdü,

    Avcılardan çıkarken normal Avcılar yoğunluğu ile harekete başladım, küçük çekmece gölüne kadar meyil indim trafik Yok ( var ama akıyor) Bakırköy İncirli sapağına kadar ,25 dk geldim tüketim Bakırköy sapağında 3,5lt/100 km di,

    Bakırköy'den Topkapı içerisine kadar 5-6 km yol 45 dk da gidebildim , tüketim yoğun trafikten dolayı 4,7 lt /100 km oldu...

    Bu sonuçları hiçbir aracımda elde edemedim,

    Aracıma duyduğum hayranlık tekrar tavan yaptı

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: malzemec

    İlk öğretimde, mecaz eğitimini kaçıranlar var aramızda :))



    Polo , evet kalıbına göre çok atik ve kıvrak bir araç , şehir içi agresif ve seri, aynı zamanda seat İbiza Skoda fabia da bir roket ,

    Ki ben poloyu aldığımda 1.2 tsı vardı (90hp)

    Şimdi İbiza 1cc tsı motor ile 115 hp güç elde ediyor ,

    9 sn lerde 100 km hıza ulaşıyor ,

    Dsg nin de etkisi ile adeta bir roket,

    ...ben sözümün arkasındayım ,

    Bu araçlar , farklı atmosferik ve farklı şanzımandaki araçlardan daha atik ve keyiflidir,

    Zira tüketim ,benzinden ve turbo dan dolayı biraz tl olarak km hesabında yüksek çıkar , ve dsg sürprizlere açıktır, nazik bir şanzımandır,

    Ne istediğini bilmek , ihtiyaçlar doğrultusunda tercih yapmak ,

    Optimum sonuca bizi ulaştırır,

    Ben aşırı agresif bir araç istemiş olsaydım, golf 150 hp tsı alırdım , yada jetta 150 hp...

    Benim aradığım , ekonomik masrafsız ve şehir içi atak bir özelliğe sahip araç ... bunu da corollada buldum ,

    Polo ayrı (B) corolla ayrı (C sınıfı)

    Sınıflarına göre ikisinde çok güzel araç,

    Lakin ne istediğinizi bilmeniz bilmeniz gerekli ,

    Anmcınız doğrultusunda araç alırsınız

    yav ne eğitimi?

    sen 2013 senesinde auris konusuna gelipte polonun fotoğraflarını gösterip yok golf 3Lt yakıyor yok golf şöyle böyle diyipte milleti hayatından bezdiren, sonrada 3 ay ceza alan kişilik değil misin?

    bide beni niye şikayet ettiniz diye pm atmıştın.



    yav bu sitede ne enteresan değişik acayip tipler var.

    her birinizin tek tek incelenmesi gerekiyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • yunus88 Y kullanıcısına yanıt
    Hocam , çok keyifli bir araç ,

    Allah isteyen herkese nasip etsin ...

    Bakıma 2000 km kaldı,

    İlk 10 bin bakımına gidicek ,

    Yağı yenilendiğinde hava filtresi değiştiğinde , tahminim tüketim biraz daha düşer ,

    Zaten az yakıyor , koklayarak gider artık

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: malzemec

    Rakip Sedanlara bakalım,

    Fort focus,.. hp arabadan devşirme , dar iç mekan , kullanıma kapalı dap daracık bagaj ağzı, yüksek servis maliyetleri:((



    Mazda c3,... koskoca Türkiye'de 3/5 tane satıcısı var servis sınırlı , aman kaza yapmayın , kaç ay parça beklersiniz Allah bilir:((



    Renoult megan,... dsg den özenti çakma bir çift kavramaya sahip , geçiş hızları karasız ve ağır, içinde tabletten kırma bir kocaman ekran, aman garantiniz bitmesin, 2. Araç parası kadar masraf açar.:((



    Jetta,... dsg tam bir saatli bomba ,

    Araç konfordan yoksun, her tümsek ve kasidelerden geçiş adeta bir eziyet , 4 kişi oturun , araç kasis geçerken kesin altı sürtsün , yere çok yakın , servis her daim pahalı , egzoz emilsin hileleri ise tam bir muamma.:((



    Kia ceed, ceratto... , 2. Elde yerlerde .... makyaj var ama , araç yufka, yakıt tüketimi kopmuş gidiyor, araç çabuk yıpranıyor , görüntü var ses Yok ;((



    Octavia :serviste ödeme yaparken , ferrari yi bakıma burakmışcasuna bedel ödersiniz , jetta ile aynı şase , jettada çıkma parça bulursunuz ,zira octavyada kaza yapmayın servis 1 ay bekletir mazallah,

    Zihinlerdeki Skoda algısı:((



    Premiyum araçlar, Mercedes BMW Volvo : yüksek alım maliyeti ve servis giderleri , sert amortisörler , yüksek yakıt tüketimleri :((



    Linea ve Egeayı , rakip görmüyorum, bu araçlar farklı akanlara hizmet için yapılmış, ziyadesinde ticari amaçlı üretilip satılan genelde taksici esnafı için tercih sebebi araçlar ,



    Bu rakiplere bakınca corolla bana mantıklı geliyor,

    Servis bol,

    Yedek parça bol,

    Çıkma parça bol,

    Yan sanayi parça ,gani.,

    2. El değeri yerinde, adeta çeyrek altın hemen sat,

    Manevra kabiliyeti mükemmel ,

    Şaft tüneli Yok , arkada istersen ranza yap , 3 kişi rahatça seyehat eder.,

    Diz mesafesi sınıfında en iyisi, uzun boylular rahat rahat seyehat edebilir,

    Yakıt cimrisi, ekonomi odaklı ,

    Şehir dışı,3.5/ şehir içi 4.5 lt lerde gezmek mümkün ,

    Bakım giderleri çok düşük ,

    Şanzıman bir dsg gibi sizi ürkütmüyor , yerinde ve ekonomik ,

    Şase yere sürtmüyor 5 kişi binin kasislerden geçin araç mis,

    Konfor hissi çok yüksek bir buna fort focus yaklaşabiliyor omunda içi dar,

    Motor yeterli agresiflikte ve atak...



    Bu kriterlere daha çok eklenecek ifadeler var ...





    Bir insan nasıl malının kölesi olur, buyrun böyle olur. Adam corolla aldı diye piyasadaki bütün araçları harcamış resmen, yazık ne diyeyim.




  • Bu gün arkadaşım uzun yolda ne yakıyor diye sordu;

    180/200 kuruş dedim,

    Benim motor o kadar yakıyor dedi, şaşırdı,

    Beraber 1.5 saat İstanbul içi yol yaptık avcılardan Bakırköy'e 3,5 lt/100 km ile gelince ,

    motoru satmaya karar verdi ...



    EN AZ YAKAN C sınıfı SEDAN....

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • lojistisyen kullanıcısına yanıt
    Aradığınız özellikler bir araçta toplanıyorsa , gider alırsınız ,

    Bu sizi aracın kölesi yapmaz,

    Ben bir sedan da ekonomi , konfor , düşük bakım giderleri arıyordum , nitekim corolla karşıma çıktı ,

    İyi kide almışım, memnunum,

    Benim için ,kalitenin zirvesi...:" corolla 1.4 d4 mm..."

    Sizin için kalite chawrolet cruse , bir başkası için dacia duster, kalitenin zirve noktası olabilir,

    Ne diyeyim,

    kaliten algısının göreceli olduğunu ,her birey

    İçin farklı kriterler içerdiğini , beklentilerin zamanla değişkenlik göstereceğini , bilmeniz gerekli,


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Tamam gider alırsın ona lafım yok da yersiz ve gereksiz övmezsin. Yok performanslı, atak falan, yok şöyle yok böyle. Gereksiz yere tonla mesaj var. Tamam araba az yakıyor ama sadece o kadar başka bir özelliği yok doğru düzgün. Zaten gitmeyen bir araç, bırakalım da az yaksın. Gerçi 1 litre fazla yakıp canavar gibi giden araçlar da var tabi ama tercih meselesi işte.
  • lojistisyen kullanıcısına yanıt
    Az yakmanın dışında bir özelliği Yok , araç gitmiyor...

    Derseniz komik olur, ..?!

    Buna ;:

    araç ehliyetini Yeni almış , trafiğe Yeni çıkmış , 3/5 tane araç deneyimi olmuş , yeni ergen yorumu denir.

    Bu araç az yakmanın dışında ,

    En iyi diz mesafesine sahip ( kendi sınıfında)

    En iyi manevra kabiliyetine sahip (10,8 mt)

    Muhteşem bir aerodinamik yapıya sahip (0.27 cd ile başarılı bir rüzgar direnç katsayısına sahip )

    Şaft tüneli Yok (arkada 3. Yolcu rahat bir şekilde uzun yola çıkabiliyor)

    Servis giderleri ve uzun dönem maliyet avantajı

    Garanti uzatma ekonomikliği

    Sorunsuz bir şanzımana sahip olması

    2. El piyasası , erişilebilirliği , ve dahası...

    Araç hem otobanda, hem şehir içinde gayet yeterli performansa sahip ,

    1800 d/dk da 205 tork sunuyor,

    1300 kg lık bir aracı bu tork uçurur ...

    1.5 tonluk atmosferik araçlarda 156 tork var , bu tarz araçlara ağır kalıyor diyebiliriz , zira corolla dizel araca gitmiyor dersek ,tork ve araç ağırlığı ilişkisinden anlamadığımızın beyanı olur...

    Tabiri caizse araç ,at gibi maşallah , hiç beni mahçup etmedi , ne şehir içinde nede şehir dışında...

    Test edin görün ...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • malzemec kullanıcısına yanıt
    Test ettim zaten, 14.7 saniyelik hızlanmasıyla beni mest etti, at kelimesi az kalır yani. Şanzıman da o kadar güzel ki anlatılmaz yaşanır yani. Gerçi toyota da haklı 130 küsür beygirlik, adam gibi şanzımanı olan arabalarla bu 1.4 90 beygirlik, vasatın bile altında kalan şanzımanı olan arabayı aynı paraya hatta daha pahalıya veriyor buna rağmen alan çıkıyor işte. Neyse herşeyden önce hayırlı olsun da aracı bilen biliyor, sizin burda uçuyor kaçıyor, güzel gidiyor falan demeniz birşeyi değiştirmez.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi lojistisyen -- 26 Nisan 2017; 23:10:34 >
  • lojistisyen kullanıcısına yanıt
    10 metre sürüp , araç hakkında nasıl da fikir sahibi olabiliyorsunuz , anlamadım,

    Ben en iyi şanzıman en iyi motor demiyorum ,

    Performansı şehir içi ve otobanda gayet yeterli diyorum,

    Fazlası ,corolla dizel ünite için gerekli değil diyorum,

    Tork , beygir ve şanzıman üçlüsü bu aracı iyi yürütüyor diyorum ,

    Siz sıfır 100 değerine takılmışsınız...

    Araçtan anlamadığınız belli ,

    Şanzıman yapısından kaynaklı sıfır yüz değeri yüksek gelebilir , zira ara hızlanmaları gayet yeterli , araç sollarkende , meyil bayır çıkarkende...

    Hangimiz sıfırdan yüze tam gaz araba kullanıyoruz ,pistteki yarış ortamını şehir içine taşıyan bir gruba hitab etmiyor bu araç,

    Agresif araç kıllanacak kardeşlerimiz hb. Gt araçlara baksınlar, corolla size göre değil,

    Zira corolla 136 hp lık sedan rakipleri ne vaad ediyorsa aynısını veriyor, normal kullanım tarzına sahip bir kişi iseniz , bu araç tsm size göre,

    Ben anormal araç kullanıyorum, normal bir yapım Yok , sürekli sıfırdan yüze tam gaz giderim , bütün arabaları sollar , arkamdan tozlarını yuttururum tarzı Yen'i yetme ,ergenliğe kavuşalı 3 gün olmuş , hala dolabında kısa donlu pantolon koleksiyonu olan kardeşlerimize başka kapı gözüküyor

    Onlar corolla almasın , gt baksınlar kendilerine ,

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Ya arkadaşım test edin görün diyorsun, test ettim diyorum, sonra da 10 metrelik yoldan ne anlayacaksın diyorsun. Şaka mısın nesin Allah aşkına ya, neyse mutluluklar sana uçan kaçan at gibi corollan ile. Arabanın performansını değerlendirirken de 0-100 değerine bakmak saçmaydı çok doğru. Zaten araba dizel, bir zahmet yokuşta bayılmasın ama düzde de gitsin yani.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 1314151617
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.