Şimdi Ara

2017 Toyota Corolla 1.4 d4 multimode , yakıt tüketimi (16. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
652
Cevap
9
Favori
42.557
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1415161718
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • lojistisyen kullanıcısına yanıt
    Bir araçtan ne beklenirse , corolla size onu veriyor,

    Düzde gitsin demişsin,

    vallahi komiksin:))

    150/160 torka sahip araçlara 130/140 hp güç koyuyorlar,

    Bir bakıyorsunuz, görüntü var ses Yok ...

    Bu araçta (corolla 1.4 d4) 205 tork var , çekme kuvveti 1300 kg bir araç için fazla bile yani , 1800 devir/ dakikada bu güce ulaşıyor.

    Hem düzde hem bayırda istediğin gibi bas gaza git ...

    Ama sen takılmışsın hp olayına , sana atmosferik yüksek beygirli düşük torklu aracınla başarılar dilerim.

    Bilmelisinki tork (çekme kuvveti) beygirden önce gelir ...

    Torku düşük araç yüksek devirlerde bol bol yakıt harcayarak ,

    Aracı kaldırmaya çalışır,

    Corolla ise (1.4d4) gaza dokun araç şahlanır ,

    Dersin ki bu araç 1.5/1,7 ton ağırlığında , bende derim sana haklısın, araca motor zayıf gelebilir , çünkü kg başına düşen tork azalmış olur,

    Zira , 1300 kg bile olmayan bir araç için 205 torka gitmiyor , çdkmşyor dersen sana benim güldüğüm gibi güler geçerler,

    Kal sağlıcakla , ön yargıları bir gün kırılacak , sevgili kardeşim




  • malzemec kullanıcısına yanıt
    0-100 değeri 15 saniye olan arabaya at gibi diyorsun, uçuyor, kaçıyor diyorsun ama millet bana gülecek öyle mi? Komik adamsın vesselam.
  • Tasarruf, vergi ,f/p 1.2 tsi 90 bg motor

    2017 Toyota Corolla 1.4 d4 multimode , yakıt tüketimi
  • Corolla D4D Multimode yakıt konusunda tasarruflu bir araçtır hatta kendi rakipleri arasında favoridir derseniz eyvallah...
    Ama Corolla D4D Multimode performanslı bir araçtır , uçuyor kaçıyor basında hoplatıyor zıplatıyor deerseniz komik olur...
  • Az yakan araçlarda ortak gözlemlerim şu oldu keza benim corollam belkide bu yüzden az yakıyor ;

    Doğru lastik basıncı
    Temiz hava filtresi
    Zamanı geçmemiş motor yağı
    Uygun zamanda uygun viteste ilerlemek
    Araçta gereksiz yüklerden arınmak(yaz ayı kar zinciri,ekstra hoperlörler,tamir setleri,çöp niyetine koyulmuş yığınla eşya,vs)
    Doğru lastik seçimi(ebatları,jantın ağırlığı,çapı vs)
    Doğru zamanda yapılmış bakımlar
    Debriyaj baskı balatanın ömür durumu
    Aracın rüzgar sürtünme katsayısı(uzun yollarda hızlı gidildiğinde önem arz ediyor)
    Aracın ağırlığı

    Gibi sebebler bir aracı daha az yakıt tüketimini sağlıyor.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi lion_koc -- 28 Nisan 2017; 22:10:42 >
  • BIXI MAN kullanıcısına yanıt
    Hem tasarruflu hemde performanslı...

    Şehir içi ağırlıkta kullanmaktayım,

    200 beygir olsa yada75 beygir olsa şehir içinde kullanamadığın gücün ne anlamı var...

    90 hp 205 tork ... abartmıyorum , fazla bile ...

    Derseniz ben sürekli otobandayım 220/240 km/ saat giderim ,

    Bu araç size göre değil,

    Zira ,ara ara 200 km hızlara çıkarım,

    Tasarruf benim için önemli , sakin kullanırım , geniş bir aikeyim diyorsanız , bu araç size göre,

    Önce hedefi belirlemek gerekli , amaç 220/240/260 km /saat hızlara çıkmak ise , gidip BMW 320 d almanız gerekli ...

    Şehir içi ve şehir dışı atak performans lı aile ile beraber kullanabileceğiniz , hız limitleriniz 200 km ki aşmayacak şekilde bir araç arıyorsanız , corolla ideal.




  • oibizak O kullanıcısına yanıt
    Hocam, sizin şartlarda sürdüğüm zaman benim 1.2 tsı Polo da aynı şekilde tüketiyor , verdiğiniz veriler bire bir doğru ,

    Tsı motorlar, frene basılmadığı müddetçe , 3,6/3,8 lt lerde gezebiliyor , zira sabit 70-80 km/ saat hızları aşmamak şartı ile ...

    Corolla 1.4 d4 Polo ile aynı şartlarda sürüldüğünde 1/2 lt fark atıyor üstelik dizel yakıt kullanarak...

    2,5 lt ye kadar düştüm corollada , Avcılar merkez hava alanı sapağı arası... hız 60/80 km arası

    3,5 lt ye kadar ; Beylikdüzü Bakırköy İncirli arası 60/80 km arası

    Trafik akar ve hızınız 80 km yi aşmadığı müddetçe corolla 3ve 4 lt arası tüketir , kullanım şartlarınıza göre
  • Corollanin değerleri muhteşemis hocam.

    Acaba 1.33 motorla ilgili bilginiz var mı ?1.2 tsi dan sonra üzer mi 1.33 motor
  • malzemec kullanıcısına yanıt
    Kiichiro Toyoda sizin şu yazdıklarınızı görse canlanıp geri gelir ve boynunuza sarılıp öper...



    Sonra da Toyota Motor Corporation da Marketing bölümünü lağv eder sizi başına koyar....



    Yavvv hadi D4D ekonomik dedik tamam... Ama bu ülkede binlerce satılan araca nedense şu sayfalarca mesajda bir tek siz performanslı diyorsunuz orası ilginç...



    Performans kriterinizde D4D performanslı ise muadil dizel araçlar size uzay gemisi gelecek...



    Onlarca D4D kullanıcısı defalarca performans konusunda sıkıntılarını anlatıyor... Ancak sizin araçta sanırım ek bir hybrid motor var ki 90 Hp + elektrik motoru desteği ile bizim kullandığımız standart D4D'lere göre daha performanslı gidiyor...
  • oibizak O kullanıcısına yanıt
    1.2 tsı dan sonra, 1.33 sizi memnun etmez,

    Turbodan, sonra atmosferik motora geçmek ,

    Pek keyif vermeyecektir , araç kalkışı., gidişi , hızlanmaları daha isteksiz olacaktır,

    Sürüş atiklik ve keyif olarak 1.2 tsı 1,33 motordan çok daha canlı ve isteklidir , keyiflidir kısaca...

    Yakıt olarak birbirine yakın olacaktır ,

    Zira bakım maliyetleri , kullanım şartları, motor ömrü, zor şartlara dayanıklılık, 1.33 motorda vardır , adeta ırgat gibi çalışır, kötü yakıt, kötü, ucuz motor yağı, ucuz yan sanayi malzeme bile bu motora vız gelir,

    1.2 tsı nazik motordur, aman arıza vermesin servisinde pahalıdır,

    Uzun süre binecek olsam, 1,33 alırım,

    Kısa süre (1 yıl gibi /yada garanti bitene kadar) bineceksem 1.2 tsı alırım,



    1,33 Toyota urban cruser kullandım,

    Yakıt olarak 7ve 7,5lt /100 km lerde gezdim,

    Daha da aşşağı düşmez haberiniz olsun ,

    Sorunsuz bir motor istiyorsanız 1.33 tercih edin derim...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: malzemec

    Hem tasarruflu hemde performanslı...

    Şehir içi ağırlıkta kullanmaktayım,

    200 beygir olsa yada75 beygir olsa şehir içinde kullanamadığın gücün ne anlamı var...

    90 hp 205 tork ... abartmıyorum , fazla bile ...

    Derseniz ben sürekli otobandayım 220/240 km/ saat giderim ,

    Bu araç size göre değil,

    Zira ,ara ara 200 km hızlara çıkarım,

    Tasarruf benim için önemli , sakin kullanırım , geniş bir aikeyim diyorsanız , bu araç size göre,

    Önce hedefi belirlemek gerekli , amaç 220/240/260 km /saat hızlara çıkmak ise , gidip BMW 320 d almanız gerekli ...

    Şehir içi ve şehir dışı atak performans lı aile ile beraber kullanabileceğiniz , hız limitleriniz 200 km ki aşmayacak şekilde bir araç arıyorsanız , corolla ideal.

    D4d Corolla 200 km/s hıza çıkıyormu ki




  • BIXI MAN kullanıcısına yanıt
    Hocam, vallahi ellerine sağlık,

    3 gün düşünsem böyle yazamazdım,

    Tebessümle , keyifle okudum eleştirinizi , kaleminize sağlık,

    Okurken ,güldürdünüz bizi ., böyle tatlı eleştiriler başımız üstüne,

    Keyifle ve sağlıcakla kalın

    Zira , performanstan kastım, kullanım sırasında bana eksiklik hissettirmiyor,

    160 hp tsı tiguan da kullandım,

    Aynı hazzı bu araçtan da alıyorum,

    Şunu da belirteyim,

    1,6 atmosferik corollayı uzun süre test ettim,

    Hp olarak fark var ama bana keyif vermedi, dizel makinada

    205 tork araca yeterli ilk kalkış ve atikliği sağlıyor,

    Beni mutlu ediyor,

    Ne beklediğimiz önemli araçtan, hp olayına ben takılmıyorum,

    Önemli olan, tork benim için




  • redbul_540 kullanıcısına yanıt
    You tube den de videolarına bakabilirsiniz,

    Radarsız bir yol bulursanız 200 km hızlara ulaşabilirsiniz ,

  • quote:

    Orijinalden alıntı: malzemec

    You tube den de videolarına bakabilirsiniz,

    Radarsız bir yol bulursanız 200 km hızlara ulaşabilirsiniz ,



    Marstan dünyaya mı fırlatmışlar
  • redbul_540 kullanıcısına yanıt
    Üslubunuz , yaşınız gereği sanırım,

    Önemli değil, 18 yaş altı katılamaz diye bir kısıtlama Yok

    Derste öğretmenlerini dinleseydin , Mars'ta yaşam ve oksijen olmadığını bilirdin,

    Oksijen yoksa , yanma odasına giren yakıtında bir anlamı Yok ,

    Bu kadar geyik yeter herhalde sana kardeşim ,

    Bizim orda bir söz var: kedi erişemediği ciğeri mundar edermiş,

    Ne diyeyim , Allah sana çok daha iyilerini nasip etsin,

    Zira , kulaktan dolma bilgilerle, 200 yaparmış yapmazmış yorumlarına girme istersen,

    Kimsenin ,yaşamadığını beyan etmesi durumunda Yok ,

    250 km /saat yapıyor demiyoruz biz ,

    Ortam müsaitse 200 km hızlara ulaşıyor diyoruz ,

    Çıkın teste görün , çıkıyormu çıkmıyormu,?

    1.4 yaris ile 210 km /saat hız ile yol müsait oldukça seyir halinde kaldım, bırak da corolla da 200 km hızlara rahatça çıksın...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi malzemec -- 29 Nisan 2017; 10:36:50 >




  • Nisan ayının başında toyota corolla 1.4 dizel otomatik kiraladım enterpriseden.Şanziman vites değiştirirken 1 2 saniye bekliyor sonra değiştiriyordu.Araç 9 bin km de. Bütün otomatik corollalarda böyle mi bu durum?
  • starliner3434 S kullanıcısına yanıt
    Tek kavramanın karakteristik özelliğidir ,

    Çift kavrama (dsg gibi) vites geçişlerinde beklemeksizin geçer,

    Çift kavrama şanzımanlar , araça ek bir ağırlık verirler, onarımları çok maliyetli ve aşırı nazik mekanizmalardan, tek kavramalar hafif ve sorunsuzdur , araca ek bir ağırlık getirmezler ,

    Tek kavrama şanzımanlarda vites geçişlerinde gaz tepkinizi hafifletir veya ayağınızı gazdan çekerseniz sarsma ve geçiş zaman kaybınız olmaz, dsg kıvamında sürersiniz .

    Yada ,Manuel'e alıp her vites geçişimizde gaz tepkilerinizi ayarlarsınız ...

    S konumunda vites üst devirlerde atacağı için meyil çıkışlarda tercih edebilirsiniz ,

    Keyifli sürüşler .
  • malzemec kullanıcısına yanıt
    Teşekkür ederim cevabınız için corolla bana hep orta yaş arabası geliyodu fakat sürdükçe baya hoşuma gitti özellikle yakıt tüketimi.Mahmutbey gişelerden ümraniye ye o trafikte dur kalk 5.5 litre yaktı
  • quote:

    Orijinalden alıntı: malzemec

    Üslubunuz , yaşınız gereği sanırım,

    Önemli değil, 18 yaş altı katılamaz diye bir kısıtlama Yok

    Derste öğretmenlerini dinleseydin , Mars'ta yaşam ve oksijen olmadığını bilirdin,

    Oksijen yoksa , yanma odasına giren yakıtında bir anlamı Yok ,

    Bu kadar geyik yeter herhalde sana kardeşim ,

    Bizim orda bir söz var: kedi erişemediği ciğeri mundar edermiş,

    Ne diyeyim , Allah sana çok daha iyilerini nasip etsin,

    Zira , kulaktan dolma bilgilerle, 200 yaparmış yapmazmış yorumlarına girme istersen,

    Kimsenin ,yaşamadığını beyan etmesi durumunda Yok ,

    250 km /saat yapıyor demiyoruz biz ,

    Ortam müsaitse 200 km hızlara ulaşıyor diyoruz ,

    Çıkın teste görün , çıkıyormu çıkmıyormu,?

    1.4 yaris ile 210 km /saat hız ile yol müsait oldukça seyir halinde kaldım, bırak da corolla da 200 km hızlara rahatça çıksın...

    Sizin ora epey geri kalmış bu kedi ciğer muhabbeti sıktı artık.Bindiginiz dandik kompakt arabaları lüks ulaşılmaz birşey gibi görmenizde acınacak bir durum.

    Bu kadar fanatikliğide liseli ergenlerde bile görmedim yaşınız beni ilgilendirmiyor.Tarafsız değilseniz isterseniz 50-60 yaşında olun gözümde babasının arabasını hararetli hararetli anlatan ergenlerden farkınız yok.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi redbul_540 -- 29 Nisan 2017; 13:29:28 >




  • redbul_540 kullanıcısına yanıt
    Hararet değil , hakikat,
  • 
Sayfa: önceki 1415161718
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.