Şimdi Ara

2018 Alfa Romeo Stelvio Türkiye

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
22
Cevap
0
Favori
1.944
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
5 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Alfa Romeo tarihindeki ilk SUV modeli Stelvio, ülkemizde satışa sunuldu. Premium SUV segmentinde dengeleri değiştirecek tasarım özellikleri, sürüş dinamikleri, verimli ve güçlü motoru ile teknolojik donanımlarıyla ön plana çıkan Alfa Romeo Stelvio, 430 bin TL’den başlayan fiyatlarla bayilerdeki yerini aldı. Alfa Romeo Stelvio'ya hayat veren 2.0 litre hacmindeki “2-in-1 turbo” beslemeli benzinli motor, 280 HP güç ve 400 Nm tork üretirken, 8 ileri otomatik şanzımanla işbirliği yapıyor. Gücünü dört tekerleğe birden aktarabilen Q4 adlı 4x4 sistemiyle donatılan Stelvio, sınıfının en iyi değerine imza atarak 0'dan 100 km/s hıza tam 5,7 saniyede ulaşıyor. Son hızı 230 km/s olan 2.0 litre benzinli Alfa Romeo Stelvio, 100 km'de ortalama 7,0 litre yakıt tüketiyor.
    Hafiflik genlerinde saklı

    İtalya'nın en yüksek dağ geçidi olan Passo dello Stelvio'dan adını alan, Alfa Romeo'nun ilk SUV modelinde, süper spor otomobilleri aratmayacak yüksek mühendislik ürünü karoser yapısı dikkat çekiyor. Şanzımanla dört tekerlekten çekiş sistemini birbirine bağlayan bağlantı elemanlarında karbon fiber kullanımıyla hafifliği desteklenen Stelvio'nun yürüyen aksamında, çamurluklarında, kapılarında, motor kaputunda ve bagaj kapağında kullanılan yüksek alüminyum seviyesi de kendi sınıfındaki SUV'lar arasında fark yaratıyor.

    Safkan Alfa Romeo tasarımı

    Yüzyılı aşkın bir tasarım geleneğinin mirasçısı Alfa Romeo Stelvio, 4.687 mm uzunluk, 1.903 mm genişlik ve 1.671 mm yükseklik verileriyle oldukça geniş ve ferah bir yaşam alanını, kompakt boyutlarla bir araya getiriyor. Muntazam karoser orantılarıyla gerçek bir sanat eseri olan Stelvio'da, aşağıya kadar uzanan radyatör ızgarasına sahip karakteristik burun tasarımı İtalyan markanın aidiyetine vurgu yapıyor. Önden arkaya doğru yükselerek güçlenen omuz çizgisiyle belirgin çamurluk kuşakları kaslı ve güçlü bir görünüm sunarken, kapı üzerindeki çizgiler de dinamik görünümü perçinliyor.
    Dinamik sürüşleri destekleyen yaşam alanı

    Alfa Romeo Stelvio seçkin ve kaliteli malzemelerle bezenmiş iç mekanıyla orta boy premium SUV dünyasında fark yaratıyor. Dış tasarımda olduğu gibi iç tasarımda da şık detaylar ve sportif tatlar öne çıkıyor. Kaliteli malzemelerle ve birinci sınıf bir işçilikle şekillendirilen iç mekânda; deri, ahşap ve kumaş olmak üzere farklı malzemeler birbirini tamamlayan mükemmel bir uyum ortaya koyarken, gerek önde gerekse arkada geniş ve ferah yaşam alanı yolculukları keyifli hale getiriyor. Karakteristik Alfa DNA sürüş modu ile istenilen sürüş modu tercih edilebilirken, çift bölgeli iklimlendirme sistemi, Harman/Kardon imzalı 14 hoparlörle donatılan Alfa Connect bilgi ve eğlence sistemi gibi donanımlar, yaşam alanını eğlenceli kılıyor. Orta konsolun en üst noktasında sürücünün görüş alanında konumlandırılan ve Magneti Marelli ile birlikte geliştirilen entegre 3D navigasyonlu yüksek çözünürlüklü, 8,8 inç boyutundaki ekrana sahip Alfa Uconnect üzerinden otomobille ilgili birçok kontrole erişilebiliyor. Gösterge tablosunun ortasında bulunan 7 inç büyüklüğe sahip TFT ekran üzerinden, sürüşle ilgili bütün temel bilgiler sürücünün görüş hizasında sunuluyor. Sadece geniş bir yaşam alanı sunmakla kalmayan Stelvio, 525 litre ile sınıfının en büyük bagaj hacimlerinden birini de beraberinde getiriyor.

    Rakipsiz güvenlik donanımları

    Euro NCAP testlerinde kendi segmentinin en yüksek güvenlik puanını alarak farkını ortaya koyan Alfa Romeo Stelvio, rakipsiz bir SUV olduğunu kanıtlıyor. Yenilenen ve standartları daha da yukarı çekilen değerlendirme kriterlerine göre yüzde 97’lik yetişkin yolcu koruma notuyla 5 yıldız alan Stelvio’da, başta fren mesafesini önemli oranda düşüren Entegre Fren Sistemi (IBS) öne çıkıyor. Elektronik Stabilite Kontrolü sistemiyle geleneksel hidrolik fren sistemini bir arada kullanan yenilikçi elektromekanik sistem sayesinde çok daha hızlı anlık fren tepkimesi ve rekor seviyede fren mesafesi elde edilebiliyor. Olası bir çarpışma tehlikesi algıladığında sürücü sesli olarak uyaran ve ardından fren yapan Önden Çarpma Uyarı Sistemi, Yaya Algılama özelliğine sahip Otonom Acil Durum Fren Sistemi ve otomobilin içinde bulunduğu şeridin dışına istem dışı çıkması halinde sürüyücü uyaran Şerit Değiştirme İkaz Sistemi sürüş güvenliğini sağlayan sistemlerden bazıları olarak dikkat çekiyor. Arka Çapraz Yol Tespit Sistemine sahip Kör Nokta Uyarı Sistemi, otomobilin her iki tarafından kör noktayı sürekli olarak gözlemliyor ve olası bir çarpışma potansiyeli söz konusu olduğunda sürücüyü uyarıyor. Adaptif Hız Sabitleme Sistemi ise araç hızını trafik koşullarına göre kendi kendine ayarlıyor.

    Sürüş keyfinin mimarı yüksek mühendislik

    En yüksek seviyede sürüş keyfini sunmak adına ön ve arka aks arasında ideal ağırlık dağılımına sahip olan Stelvio'nun karoserinde bolca alüminyum ve karbon fiber destekli malzemeler kullanılıyor. Üstün sürüş özellikleri için geliştirilen yarı sanal direksiyon miline sahip yeni çift salıncaklı ön süspansiyon, hızlı ve kesin direksiyon tepkilerini beraberinde getiriyor. Arka aksta Alfa Romeo’nun patentli dört buçuk kollu bağımsız süspansiyonu görev yapıyor. Yüksek kalite seviyesinde sürüş dinamikleri ve sürüş keyfi için sınıfının en direkt çalışan 12.0 oranlı direksiyon sistemiyle ideal yürüyen aksam göreve hazır hale geliyor.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi QralCess -- 10 Kasım 2017; 16:51:7 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >







  • 430bin tl'den sonrasını okumadım.
  • Çok bahtısız, vergilendirmede şu aralar en çok alfa romeo için üzülüyorum, ah jülya..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bunu alacağıma Passat alırım

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • 430 bin TL mi?

    Tutmaz gibi.Ama alınmaya değer araç.

    Zaten millet perişan.Bu devirde Tofaş çıkaracaksın,bundan 10 tane alırsın kazandığın para ile.
  • Clio 100 bini geçmiş, Stelvio nun 430 olmasına sasiriliyor.Komedi bir forum..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: LanciaDeltacı

    Clio 100 bini geçmiş, Stelvio nun 430 olmasına sasiriliyor.Komedi bir forum..

  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Alfa Romeo'nun Tutulmaması
    16 yıl önce açıldı
    Daha Fazla Göster
  • Fahir Talib yeni Discovery modelini test etmiş...Sonunda fiyatını söyledi...750.000.TL...
    YUH dedim...Ve ardındanhttps://www.landrover.de/vehicles/discovery/index.html burayı açtım,aracın başlangıç fiyatı 52.000 Euro...

    Nasıl kazığa oturduğumuzu siz tasavvur edin...
  • D@rbeli M@tk@p kullanıcısına yanıt
    Aynı testi sabah izledim ve aynı tepkiyi verdim hocam. O paraya en fulünden 4 tane passat alınır
  • 60bin liralık clio'ya 100 bini geçmiş demiş sonra gelmiş forumun haline gülüyormuş

    daha piyasadan haberi yok bide gülüyor
  • 430 bin hee mi



    italyada bizi kiskaniyor galiba...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Donald Draper

    430bin tl'den sonrasını okumadım.

    Yeni Arteon 2.0 TDI 299 bin TL cik. He param yetmez diye okumadıysanız ayrı bir şey ama araca bu fiyatı biçemediyseniz o zaman sıkıntı var.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: lazloo


    quote:

    Orijinalden alıntı: Donald Draper

    430bin tl'den sonrasını okumadım.

    Yeni Arteon 2.0 TDI 299 bin TL cik. He param yetmez diye okumadıysanız ayrı bir şey ama araca bu fiyatı biçemediyseniz o zaman sıkıntı var.

    o parayı verecek param var çok şükür ama o parayı o arabaya vermeyecek kadar akıl ve mantık sahibiyim.

    düşünün birde başlangıç fiyatıymış, bir kaç tane ekstra ekleseniz düşünün ne fiyata gelecek.

    bu fiyatları normal karşılıyorsanız sıkıntı kendinizde arayın bence.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Donald Draper -- 12 Kasım 2017; 10:31:58 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Donald Draper


    quote:

    Orijinalden alıntı: lazloo


    quote:

    Orijinalden alıntı: Donald Draper

    430bin tl'den sonrasını okumadım.

    Yeni Arteon 2.0 TDI 299 bin TL cik. He param yetmez diye okumadıysanız ayrı bir şey ama araca bu fiyatı biçemediyseniz o zaman sıkıntı var.

    o parayı verecek param var çok şükür ama o parayı o arabaya vermeyecek kadar akıl ve mantık sahibiyim.

    düşünün birde başlangıç fiyatıymış, bir kaç tane ekstra ekleseniz düşünün ne fiyata gelecek.

    bu fiyatları normal karşılıyorsanız sıkıntı kendinizde arayın bence.

    Fiyatı normal karşılamıyorum, hiçbir aracın fiyatı normal değil şu an ancak Stelvio şu an diğer araçlar ile kıyaslandığında alınası olacak araçlardan biri. Dediğim gibi, zaten fiyatlar normal değil. Sadece sizin bilmem kaç bin TL’den sonrasını okumadım dediğiniz yere takıldım. Bunu Stelvio’dan önce söyleyeceğiniz çok fazla marka ve model var. Valla bu arada eğer bu aracı alabilecek durumum olsaydı sırf birkaç oyuncak fazla olsun diye gidip başka araca bu paraları vermezdim.
    < Bu mesaj bir yönetici tarafından değiştirilmiştir >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: lazloo

    quote:

    Orijinalden alıntı: Donald Draper


    quote:

    Orijinalden alıntı: lazloo


    quote:

    Orijinalden alıntı: Donald Draper

    430bin tl'den sonrasını okumadım.

    Yeni Arteon 2.0 TDI 299 bin TL cik. He param yetmez diye okumadıysanız ayrı bir şey ama araca bu fiyatı biçemediyseniz o zaman sıkıntı var.

    o parayı verecek param var çok şükür ama o parayı o arabaya vermeyecek kadar akıl ve mantık sahibiyim.

    düşünün birde başlangıç fiyatıymış, bir kaç tane ekstra ekleseniz düşünün ne fiyata gelecek.

    bu fiyatları normal karşılıyorsanız sıkıntı kendinizde arayın bence.

    Fiyatı normal karşılamıyorum, hiçbir aracın fiyatı normal değil şu an ancak Stelvio şu an diğer araçlar ile kıyaslandığında alınası olacak araçlardan biri. Dediğim gibi, zaten fiyatlar normal değil. Sadece sizin bilmem kaç bin TL’den sonrasını okumadım dediğiniz yere takıldım. Bunu Stelvio’dan önce söyleyeceğiniz çok fazla marka ve model var. Valla bu arada eğer bu aracı alabilecek durumum olsaydı sırf birkaç oyuncak fazla olsun diye gidip başka araca bu paraları vermezdim.

    bence bu paralar verilecek araba değil, siz verilir diyorsunuz saygı duyarım ama ben sabahın 5 buçuğunda kalkıp günde 2 saatten fazla trafik çekip akşama kadar kafa patlatarak kazandığım para ile 430 bin tl vermem.




  • Okumadım. Arabayı yazarak mı anlatmışlar? Caps yok mu?

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yılda 10 tane satar, 1 yıla satıştan çıkar

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • ds4 D kullanıcısına yanıt
    DS den fazla satacağı kesin..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • yeni bmw 5 serisi alırım 400 e 30 binde masrafları için kalır

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: QralCess

    DS den fazla satacağı kesin..

    Kapışırlar hocam, varmısın iddiaya

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.