Şimdi Ara

2019 LG C9 OLED TV KULLANICILARI KULÜBÜ (22. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
2.987
Cevap
27
Favori
104.198
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
6 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 2021222324
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Wirm

    Biliyorum hocam beklemedeyim.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: nurullah390

    6-7 liralık farka değecek bir şey göremiyorum açıkçası ama ayrıntıları da net bilmiyoruz. Sadece Freesync olması iyi olmuş.
    Hocam Mayıs ayının 2 haftası belli olur tam bilgi olarak
  • 2019 LG C9 OLED TV KULLANICILARI KULÜBÜ

    Garanti konusunda lg'ye mail attim, garanti kapsaminda gibi algiladim ben.
    Ters bir durum gorunmuyor

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Engineer87



    Garanti konusunda lg'ye mail attim, garanti kapsaminda gibi algiladim ben.
    Ters bir durum gorunmuyor
    Politik bir cevap vermişler yani bu cevap yeterince tatmin edici değil
    Ama diğer taraftan bu cevaptan ekran yanıklarının garanti kapsamında olduğunu anlamak mümkün
    Çünkü şirket politikaları gereği ekran yanıklarını garanti kapsamı dışında tutuyor olsalardı bunu cevapta açık açık belirtmeleri gerekirdi,
    "Herhangi bir Kullanıcı hatası yok ise" cümlesine takılmamak gerek, bizi ne ile suçlayacaklar çok fazla ATV izlemek ile mi



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Vega -- 24 Nisan 2020; 12:5:57 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Engineer87



    Garanti konusunda lg'ye mail attim, garanti kapsaminda gibi algiladim ben.
    Ters bir durum gorunmuyor
    Hocam garanti kapsamında zaten herhangi bir sorun sıkıntı yok
    LG destek mi attınız maili?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Engineer87



    Garanti konusunda lg'ye mail attim, garanti kapsaminda gibi algiladim ben.
    Ters bir durum gorunmuyor
    Servis'in inceleyip garanti kapsamındadır dediği kaç durumunuz oldu benim hiç olmadı.

    Bir şey ya garanti kapsamındadır ya değildir. Ben servisin kararına dayanarak bir şey alamam. Ekran yanıklarımız garanti kapsamındadır demesi lazım.

    Ha dese sen buna 3. bir cihaz taktın atıyorum digiturk, uydu alıcı, play station bundan gelen görüntülerden oluşanlar garanti kapsamında değil ama tvnin uydu alcısı ile izlediklerin garanti kapsamındadır dese buda yeter.

    Servis inceleyecek. E ben lacağım yanık olacak servis gelip bu garanti kapsamında değildir diyecek. Bu gibi hassas bir konunun net olması lazım.

    En kötü garantiyi yıllık değil televizyonun kullanım saatine göre yapsınlar. Atıyorum 50 bin saat garanti veriyoruz ya da 100 bin saat madem kullanım kaynaklı.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi madonos -- 24 Nisan 2020; 13:23:19 >




  • Evet LG ye attim.
    Yurtdisinda burn in problemi kapsam disi, ama lg turkiyenin degerlendirmesi guzel bir arti
    Simdi indirim bekleme zamani

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: alsem

    Vatandan indirimle son alınan C9 ların neredeyse tümünde ölü piksel problemi çıktı ben dahil ve hiçbir tv teşhir çıkmadı hepsi sıfırdı.İnsanın aklına türlü türlü şeyler geliyor gerçekten acaba ne tür bir problem olabilir.Gelen değişim raporuyla yeni C9 alma hakkımız olduğu gibi para iadesi isteme hakkımız da var,acaba para iadesi daha mı mantıklı.Tamam 9 bin TL ye bir daha bulmak zor C9 u ama yeni model gelince 9 bine yine bulunabilir.

    Bir sorum daha olacak logo luminance dediğiniz sanırım tv menüsünde ki logo parlaklık ayarı.Lg kullanım kitabında bu ayarı yüksek ayar kullanın tavsiyesinde bulunmuş,rtings sitesi ise düşük ayar tavsiye etmiş siz hangisinde kullanıyorsunuz?

    Yukarıdaki değerli bilgiler içinde ayrıca teşekkürler.
    Valla hocam öncelikle yeni modeli 9 bin TL'ye bulmak yakın zamanda çok zor, sene sonunu bulur. Ayrıca ben 14 bin TL biliyordum C9 çıkış fiyatını, daha da yüksekmiş çıkış fiyatı. CX serisini varın siz düşünün. Tavsiyem para iadesi almayın, zararınıza olacaktır. Aynı ürünü isteyin kesinlikle.
    Logo Luminance ayarı, LG kullanım kitabında dediği gibi olması lazım, yukarıda arkadaş bir video atmıştı @Philipp_Plein orada da aynı şekilde gösteriyor ;

    2019 LG C9 OLED TV KULLANICILARI KULÜBÜ




  • quote:

    Orijinalden alıntı: madonos

    Servis'in inceleyip garanti kapsamındadır dediği kaç durumunuz oldu benim hiç olmadı.

    Bir şey ya garanti kapsamındadır ya değildir. Ben servisin kararına dayanarak bir şey alamam. Ekran yanıklarımız garanti kapsamındadır demesi lazım.

    Ha dese sen buna 3. bir cihaz taktın atıyorum digiturk, uydu alıcı, play station bundan gelen görüntülerden oluşanlar garanti kapsamında değil ama tvnin uydu alcısı ile izlediklerin garanti kapsamındadır dese buda yeter.

    Servis inceleyecek. E ben lacağım yanık olacak servis gelip bu garanti kapsamında değildir diyecek. Bu gibi hassas bir konunun net olması lazım.

    En kötü garantiyi yıllık değil televizyonun kullanım saatine göre yapsınlar. Atıyorum 50 bin saat garanti veriyoruz ya da 100 bin saat madem kullanım kaynaklı.

    Alıntıları Göster
    Hocam Valla yazdıklarınızdan anladığım kadarıyla elektronik konusunda şanssızsınız ya da size denk gelen servisler hep sorunlu. Ama sizin yerinizde olsam servisin kararına değil yukarıda bir arkadaşın dediği gibi yasal haklarıma bakarım. Servis her zaman en doğruyu bilecek diye birşey yok. Örneklerini de çok gördük. Çünkü servis olsun çağrı merkezi olsun çalışanların büyük çoğunluğu, (işini iyi yapanları tenzih ediyorum) bilgisiz. Ve bu bilgisizlikte kendine zarar verecek sıkıntıya sokmayacak en kolay yolu seçerler.
    Bu biraz da ; bu tarz müşteri hizmet sektöründe çalışanların durumu garantiye alma refleksinden de kaynaklanır.
    Örneğin ; sizin belirttiğiniz konu garanti kapsamında ama soru işaretleri ile dolu bir konu tıpkı Burn-In gibi ; garanti kapsamında değil der çıkar işin içinden eğer garanti kapsamında ise yanlış bilgi verdi diye en fazla yöneticisinden uyarı alır. Fakat aksi durumda garanti dahilinde diye bilgi verip garanti dışı olması çağrı merkezi ve marka için büyük bir sorun olur.

    Özetle ; ortada tamamen LG'nin doğru düzgün bir bilgi, beyan yayınlamamasından, servislerin, çağrı merkezlerinin doğru bilgilendirilmemesinden kaynaklanan bir durum var.

    Bana bir keresinde ; 2012 model Panasonic TV'mde sorun çıktığında servis çağırdım eve yüksek voltaj demişti. Başka bir servise ise kendim götürdüm aracımla anakart arızası olduğunu söyeleyip mevcut anakartı serviste anında değiştirip TV'yi bana teslim ettiler. 2 bardak çay içerken oldu bunların hepsi




  • Engineer87 E kullanıcısına yanıt
    bu şekilde sorarsanız öyle yuvarlak cevap verip karşıya geçerler sorun oluncada kullanıcı kaynaklı derler..

    ısrarla yazdım kullanıcı kaynaklı yanıklar garantiye dahilmi diye sorun alacağınız cevap servis inceleyecek sizinle alakalıysa garantiye dahil değil denilecek..

    bu cevap ucu çok açık bir heryere çekersin...
  • Tuketici mahkemesinin tv yi kullandik diye ekran yanigi durumunda ureticiyi koruyacagini sanmiyorum. Tipki bu yeni alinmis ayakkabinin kenarindan acildigi zaman mahkemenin degisim vermesi gibi.
    Fakat mahkemelik olma ihtimali var, evet. Servisin iki dudaginin arasina bakiyor, olumsuz cevap alma durumunda mecbur ust merciye tasinacaktir. Lg nin kuzu kuzu yeni tv verme ihtimali turkiye sinirlarinda pek yok. Ama tuketici mahkemesi genelde tuketici yaninda.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Engineer87 E kullanıcısına yanıt
    Samsung AMOLED OLED Ekran Yanığı ve Tüketici Hakem Heyeti Süreci



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Vega -- 24 Nisan 2020; 17:19:11 >


  • Avrupalı Tüketiciler ve Uzmanlar
    LG OLED TV’yi “2019’un En İyi TV’si” Seçti
    LG OLED TV, İngiltere’de düzenlenen geleneksel HDTV Test etkinliğinde, “2019’un En İyi TV’si” seçilmesinin yanı sıra, “2019’un En İyi Oyun TV’si” ve “2019’un En İyi HDR TV’si” ödüllerinin de sahibi oldu. LG OLED TV, uzmanlar ve tüketicilerden oluşan juri üyeleri tarafından ‘Siyahlar ve Gölge Ayrıntısı’, ‘Renk Hassasiyeti’ ve ‘Oyun’ gibi kategorilerde puanlanarak en iyi skorları elde etti. Ayrıca LG OLED TV aralarında İngiltere, Fransa, Hollanda ve Almanya'dan yayınların da dahil olduğu 10 Avrupa tüketici dergisinin TV performans sıralamasında lider oldu.
    LG OLED TV, birçok Avrupa ülkesinde en iyi performans gösteren TV seçilerek premium TV pazarındaki liderliğini bir kez daha kanıtladı. Dünya çapında satılan tüm OLED TV'lerin yaklaşık yarısı Avrupa’da satılıyor, bu nedenle de Avrupa, premium TV pazarında kilit bir noktada bulunuyor.



    Global TV markalarının yanı sıra, yerel markaların da yarışa katıldığı premium TV pazarında yoğun bir rekabet yaşanıyor. Bu pazarda LG OLED TV, rakipsiz performansı ile öne çıkıyor. LG OLED TV, arka aydınlatmaya ihtiyaç duymadan kendi parlaklıklarını kendi kontrol edebilen OLED pikselleri sayesinde kusursuz bir siyah ve görüntü kalitesi sunuyor. LG’nin en yeni OLED TV modelleri, görüntü ve ses kalitesini yapay zeka teknolojisi ile iyileştiren ikinci nesil Alpha 9 akıllı işlemcileriyle de fark yaratıyor.



    2019 LG OLED TV serisinin öne çıkan modellerinden 65C9, geçtiğimiz günlerde İngiltere’de düzenlenen geleneksel HDTV test Shootout etkinliğinde “2019’un En İyi TV”si unvanını kazandı. Aralarında tüketicilerin ve uzmanların bulunduğu 38 jüri üyesi, LG’nin de dahil olduğu 4 markanın televizyonlarını, markalarını bilmeden teste (blind test) tabi tuttu ve farklı kategorilerde verilen puanlarla yılın en iyi TV’si belirlendi.



    HDTVTEST Youtube kanalından Vincent Teoh’un ev sahipliği yaptığı etkinlikte, LG OLED TV (65C9) sergilediği performansla öne çıkarak “2019’un En İyi TV”si seçildi. LG OLED TV 65C9 ayrıca, “2019’un En İyi Oyun TV’si” ve “2019’un En İyi HDR TV’si” unvanlarını da elde etti.



    LG OLED TV'lerin muhteşem performansı, Avrupa genelinde saygın ve güvenilir tüketici dergileri tarafından da kabul edildi:

    İngiltere’nin önde gelen tüketici dergisi, Which? TV performans değerlendirmesinde LG OLED TV'ye en üst sıralarda yer verdi.
    Quechoisir (Fransa) ve Consumentenbond (Hollanda), LG OLED TV'yi test ettikleri en iyi televizyonlardan biri olarak tanımladı.
    Almanya’nın en prestijli kalite testi kuruluşu Stiftung Warentest tarafından yönetilen bir tüketici dergisi olan Test, LG OLED TV'yi genel derecelendirmelerinde bir numaralı TV olarak sıraladı. TV, hem görüntü hem de ses kalitesi açısından yüksek puan aldı.
    İsveç tüketici dergisi Råd & Rön, LG OLED TV'yi görüntü ve ses kalitesi ile kullanıcı dostu Smart TV özellikleri nedeniyle üst sıralara taşıdı.
    LG OLED TV, İspanya, İtalya, Portekiz, Belçika ve Çek Cumhuriyeti gibi ülkelerde tüketici dergileri tarafından yapılan TV performans derecelerinde ilk sırada yer aldı.




  • Bazı arkadaşların diğer konulardaki tavsiyelerine katılmam, LED teknolojisi hakkında yazdıklarının doğruluğuna inanmam ve benimde aynı görüşleri savunmama rağmen bu garanti konusunda art niyetli yorumlar yaptıklarını düşünüyorum.

    Şöyle ki defaetle söylememize rağmen hala bu garanti olayını kişi ve kurumlara bağlayanlar, şöyle böyle der kenara geçerler diyenler var.

    Yapamazlarlar arkadaşlar, yapamazlar. Tatmin olacağınız cevaplar için yukarıda ticaret bankanlığına ait bir link paylaştım.

    Garanti süresi içinde destek alamayan arkadaşlar 2 satır bir yazı ile e devlet üzerinden başvuru yapıyorsunuz bitiyor. Davayı kaybetmeniz için cihazı ya kırmanız ya da garantinizin bitmiş olması gerekiyor. Aksi halde tüm sonuçlar lehinize olur, olacak. Neden uzuyor bu konu?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi nofear_61 -- 24 Nisan 2020; 20:8:32 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Lg C9 için Pixel Refresher'ı nasıl ve ne aralıklarla kullanıyorsunuz? 3 seçenek var. Bu üç seçenek arasında hangisi nasıl kullanılıyor? Hiçbir yerde bunun makalesini göremedim. Bir tek şimdi başla seçeneğini denedim, tv kapandı bir saat sonra tekrar açıldı, pixel refresher devam ediyor, yazısından sonra tamamlandı. Diğer iki seçenek nasıl çalışıyor? Son olarak burn-in denilen yanma sorununa karşı %100 önlenebilir çözüm mü?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • nofear_61 kullanıcısına yanıt
    hocam durumu anlatamadım herhalde lg bunu kabul etmiyor yasal hakkınız olabilir iş heyete gittimi haklı çıkıp iade yada değişimde alabilirsiniz olabilir ama konu bu değil lg kendisi ben kullanıcı kaynaklı yanığı garantiye dahil etmiyorum diyor yani insanlar 2-3 ay tv mi beklesin bi sıkıntı olduğunda yada bu işlerlemi uğraşsın hem o kadar para ver hemde boş işlerle uğraş bu teknolojiyi başka bi markada üretmiyor adamlar kendi ürettiği mala garanti vermiyor böyle bi saçmalık olabilirmi normalmi bu durum sizce?

    madem öyle çıksın reklam yapsın desinki her durumda yanıklar garantiye dahildir servisleride uyarsınlar mh çalışanlarıda uyarıp bilgi versinler insanlarda bilsin kafada soru işaretyi kalmasın rahat rahat alıp kullansın çokmu zor bunu yapmak değil ama yıllardır yapmıyorlar neden biliyormusunuz kimi vazgeçirirsek yada kimden ne alabilirsek kar mantık bu yoksa yıllardır var bu durum ve ortadaki bu tutum lg ye yakışmıyor bence olay bu kadar basit..

    art niyet diyorsunuz servisin ve lg nin müşteri hizmetlerinin bana verdiği bilgiyi paylaştığım içinmi art niyetli oluyorum bunlar benim babamın oğlu değil neden savunayım ben bu markayı ben kullanıcı olarak bakarım olaya sen firmasın mal üretmişsin satışa çıkarmışsın ama malın bir problemi var seninle alakalı ve diyorsunki mal bu ama ben bu sorunu garantiye dahil etmem istersen git başvuru yap 2-3 ay bekle tv siz kal uğraş bu durum size göre normalse ben art niyetliyim evet haklısınız...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: nofear_61

    Bazı arkadaşların diğer konulardaki tavsiyelerine katılmam, LED teknolojisi hakkında yazdıklarının doğruluğuna inanmam ve benimde aynı görüşleri savunmama rağmen bu garanti konusunda art niyetli yorumlar yaptıklarını düşünüyorum.

    Şöyle ki defaetle söylememize rağmen hala bu garanti olayını kişi ve kurumlara bağlayanlar, şöyle böyle der kenara geçerler diyenler var.

    Yapamazlarlar arkadaşlar, yapamazlar. Tatmin olacağınız cevaplar için yukarıda ticaret bankanlığına ait bir link paylaştım.

    Garanti süresi içinde destek alamayan arkadaşlar 2 satır bir yazı ile e devlet üzerinden başvuru yapıyorsunuz bitiyor. Davayı kaybetmeniz için cihazı ya kırmanız ya da garantinizin bitmiş olması gerekiyor. Aksi halde tüm sonuçlar lehinize olur, olacak. Neden uzuyor bu konu?

    Aynen öyle hocam yazdıklarınıza katılıyorum.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: sagropa

    Lg C9 için Pixel Refresher'ı nasıl ve ne aralıklarla kullanıyorsunuz? 3 seçenek var. Bu üç seçenek arasında hangisi nasıl kullanılıyor? Hiçbir yerde bunun makalesini göremedim. Bir tek şimdi başla seçeneğini denedim, tv kapandı bir saat sonra tekrar açıldı, pixel refresher devam ediyor, yazısından sonra tamamlandı. Diğer iki seçenek nasıl çalışıyor? Son olarak burn-in denilen yanma sorununa karşı %100 önlenebilir çözüm mü?
    Otomatik seçeneği yokmu ?
  • Arkadaslar bu tv den aldim ama evde 3 tane kucuk cocuk var bu tv ye ekran koruyucu nerden alabiliriz tavsiye edermisiniz cocuklar tabanca ( norf ) oyunuyorlar eskiden media markta vardi lakin kapali suan oralar tv alipda ekran koruyucu taktiran yada takan oldu mu

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: dublex06

    Arkadaslar bu tv den aldim ama evde 3 tane kucuk cocuk var bu tv ye ekran koruyucu nerden alabiliriz tavsiye edermisiniz cocuklar tabanca ( norf ) oyunuyorlar eskiden media markta vardi lakin kapali suan oralar tv alipda ekran koruyucu taktiran yada takan oldu mu
    Hocam bizde satışı vardı ama görüntü kalitesini düşüyor bilginiz olsun
  • 
Sayfa: önceki 2021222324
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.