< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > |
2020 model Captur 2 ve başıma gelenler (7. sayfa)
-
-
geçmiş olsun. aracı satarken şu kadar yıl garantili diye övünüyorlar. sonra her yıl bakım için kendi servilerini zorunlu tutuyorlar, her bakımda tüketiciyi tokatlıyorlar. insanlar garanti bozulmasın diye servislerdeki fahiş fiyatlara katlanıyorlar.
ufak bir arızada verilen cevap ya garanti kapsamı dışında yada kullanıcı hatası diyerek topu tüketiciye atıyorlar. arıza tespit edilememesi de ayrı bir dert. her marka servis için arıza tespitinde sorunlar yaşayan var. işini düzgün yapan ve sorumlu olduğu markaya ait araçlar konusunda uzman bir yer bulmak gerçekten çok zor.
-
Geçmiş olsun, ben olsam renault bayine haftasonu kalabalık bir günde gider bağıra çağıra ortalığı ayağa kaldırırdım.
daha önce hiç renault aracım olmadı servisine de arkadaşlar arabalarını götürürken birkaç kez gittim, rutin bakım işlemleri olmuştu, sorunlara yaklaşımlarını tecrübe edemedim. Kendi aracım qq ve passat için servise çok gittim ama hiç sorunla karşılaşmadığım için onların da yaklaşımlarını bilemiyorum. Aktarmak istediğim tecrübem arkadaşa aldığımız golf ile ilgili. 2020 ocakta 2015 model ilk sahibinden servis bakımlı bir golf aldık, arkadaş aldıktan sonra yine bakımını servise yaptırdı, yaklaşık 6 ay sonra direksiyon göbeğinden tıkırtı sesi gelmeye başladı, aracı servise götürdük, serviste toplantı yapmışlar aracın tüm bakımları serviste yapıldığı için 10k değerinde parçayı ücretsiz değiştirdiler. Kendi adıma şaşırtan bir tecrübe olmuştu. Ama bundan sonraki araç alım tercihimde ve tavsiyemde önemli bir yeri oldu.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
-
Siz Araci deposunu fulleyerek Kullanmaya devam edin, Hukuki Surecte Talebiniz aracin Problemsiz Misli ile Degisimi olsun. Bu Surec 2-3 yil sure icerisinde sonuclandiginda herhangi bir zarar olmamasi yonunde olur.
Soruna gelirsek, Biraz Tahmini konusacagim. Servis bunu biliyordur muhtemelen.
- Fransiz Araclarinda Yakit Alma Esnasinda Kontak Tamamen Kapali olmalidir (aksesuar modu dahil)
- Eger Aksesuar Modunda kaldi ise, Yakit Pompasi uzerindeki Sensor bilgisini guncellemez. Bu da zaman icerisinde kalibrasyon problemine neden olur.
Ancak belli ki problem bu degil.
Aracin Deposunda belli bir bozulma ya da baska bir uretim kaynakli problem meydana gelmis olabilir (kaplama, mum) Bu nedenle Yuksek Basincli Yakit hattina bu kalinti bulasmis, katalizor'u bozdugu gibi, pompa ve yakit seviye sensorune(samandira eski adi) yanlis bilgi gidiyor olabilir.
Bu gercekten hukuki surec kapsaminda duzelebilir ya da devam edebilir.
Bilirkisi raporuna kadar, araci kullanmayip kiralik arac talebini de iletebilirsiniz. ya da araci kullanmaya devam edip bozulursa elinizde koz olur, duzelirse dava masraflarini talep edersiniz.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
-
Benimde aklımdan ara sıra geçmiyor değil genel merkezin önünde benzin show yapmak :)
-
Hocam haklısınız ama dsgnin arıza çıkarma potansiyelini vw kendisi de kabullendiği için mecburen öyle davranmak zorunda.Gerçekten iyi niyetli olsalar Avrupada olduğu gibi 10 yıl garanti verirler. Bu arada sizin yaşadığınıza benzer sorunu bende yaşadım. Aracın alternatör motoru yanmış araç çalıştı ve akü şarj etmiyor uyarısı verdi. Ben temkinle sağdan biraz gittim tak diye direksiyon sertleşti fren sertleşti ve durmak zorunda kaldım. 3 yıllık araçta alternatör bozulur mu bilmiyorum çok anladığım birşey değil. Ayrıca 2 depo mazotum yola aktı mazot hortumu delinmesi yüzünden. Adam gayet sakin bir şekilde bunlarda kronik bu diyebiliyor. Hadi yakıtını geçtim araba benzinli olsa belki yangın çıkacaktı. Ayrıca hortum ya bu. Hortum nasıl kronik olabilir inanılır gibi değil.
-
İşin garip yanı aldığım bayide hemen hemen herkes tanıdık. Satış şefinden servis müdürüne, patronlarından sigortacısına kadar. Ancak arabayı bana satarken gösterilen ilgi alaka sorunla karşılaşınca yerini "Çözülür abi inşallah" cümlesine bıraktı. Onlarda Allah' a havale etti :) Satana kadar her şey anlaşılan.
Bundan önce kullandığım araç Seat Leon idi. 2015 model. Bir kere bile başımı ağrıtmayan servisine bakımdan bakıma uğradığım bakıma gittiğimde ise ilgi alakanın üst düzey olduğu bir markaydı. Benimde aracım servis bakımlı olduğu için özel servislerden alınan fiyatların altına bakım yaptırıyordum. Leon' larda ön arka led farlar içine su alır bilenler bilir. İnanın garantim bitmiş olmasına rağmen 1 ön far 2 arka far değişti aracımda. Sıfır masraf ile.
Bunları söyleyince markanın fanı oluyoruz ama bunlarda gerçekler. Müşteriye yaklaşım konusunda arada uçurum var.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi _boyacı -- 28 Eylül 2021; 11:3:52 >
-
Bir avukata verin uğraşsın niye bu kadar harap oluyorsunuz?
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
çok can sıkıcı bir problem. iade alınması gerekir. fazla fazla da zararınızın karşılanması gerekir. mahkemeye verin bence.
-
Zamanında 1 senelikm fluencede direksiyon ve vites topuzu tamamen soyulup rezil bir hal almıştı. İkiside değişti. Değişen yedekk parça da 1 senede aynısı olmuştu. Reno kalitesinden artık uzak duruyorum.Herşey az yakıt tüketmek değil
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > -
Öncelikle geçmiş olsun. Türkiye'de yetkili servislerin ve distribütörlerin genel yaklaşımına baktığınızda Renault yine diğerlerine nazaran bir tık daha iyi. Parça tedariğinin uzaması, yeni aracın arıza vermesi ne olursa olsun mide bulandırıcı. Nihayetinde çözümlenmiş fakat insanın tadı kaçıyor.
Ben ikinci kısıma değinmek istiyorum. Özellikle Renault grubu araçlarda çokça farkettiğim bir durum. Yakıt deposunun şekli ters huni gibi. 250 300 km yol gidiyorsunuz 1 veya 2 diş düşüyor. Yarım depoya gelmesiyle çok hızlı tükenmesi de bunu takip ediyor. Deponun üst kısmı daha fazla yakıtla doluyor altı daha az. Tamamen deponun şekliyle ilgili. Sizin yarım gösterdikten sonra 34 litre almasının sebeplerinden birisi bu diğeri de pompa attıktan sonra görevlinin doldurmaya devam etmesi olarak tahmin ediyorum. Bu bir sorun değil. Depodaki seviye ile yakıt ibreniz aynı gösterir.
Diğer kısım da menzil göstergesi. Bu kalan yakıtla kaç km gider hesabı tamamen birçok değişkene bağlı "tahmini" bilgidir. Her kontak açışınızda hava durumuna, marş süresine göre bile değişir, seyir halinde değişir, rolantide değişir. Bunun amacı o anki sürüş stilinizle arabanın kaç km daha gidebileceğini size yorumlar. Önünüze gelen ilk rampada yine değişir, ilk aşağı yönlü eğimde yine değişir. Yani bu da bir sorun değildir.
Bizdeki temel sorun araştırmamak ile birlikte yeterli bilgi düzeyine sahip olmayan personelle maliyeti düşük diye çalışmak. Bu bilgilerin size anlatılması gerekliydi, anlatmadılar en azından siz de biraz araştırmayla öğrenebilirdiniz.
Geçmiş olsun tekrardan.
-
Aracı 500 kilometrede bir yakıt dolduruyorum. Bir yolu bir göstergeyi takip edeceğim diye şaşı olacağım yakında. Dava dilekçesinde seçimlik haklarımdan yalnızca birini seçtim. Tek talebim aracımın kusursuz misliyle değişimi yönünde.
Aracım anahtarsız giriş ve çalıştırma olduğundan kart sürekli cebimde. Yani yakıt almaya indiğim zaman araba tamamen kapanıyor. Çalışır vaziyette veya diğer şekilde güvenlik problemi olmasın diye hiç yakıt almam.
Araç Bolu' da yolda kaldığında sebep yine aynıydı bana kalırsa. Yani ne kadar yakıt olduğunu tam göstermediği için yolda kaldım. Yakıt tamamen bittiği içinde pompa yakıt çekemeyip kısa devre yaptı. Çünkü arabayı çekiciye aldığımızda menzil 90 kilometre iken bir anda 110 120 hatta 200 300 e kadar arttı. Depoda yakıt göstermeye başladı. Sonrasında çekici üzerinde yakıt aldığımda ise tam 43 litre yakıt aldı. Toplam depo zaten 45 litre. Yani en başından beri arabayı aldığım ilk günden beri aynı hata varmış ancak farketmedim.
Bilirkişi raporunun çıkması nereden baksak 1 sene sürer. Zaten kanunda arabayı kullanma bırak kenara demiyor. Bilirkişi raporuna kadar aracın kusurunu düzeltmiş olsalar bile elimde kanıtlar var. Ki bu araç parçaların değişimi ve arızanın tekrarlamasından sonra zaten gizli ayıplı mal durumuna geçti bile.
-
Renault firması benimle uğraşıyor. Arayıp aracınızda zaten kusur yok deyince benim tepem atıyor haliyle. Adamlara video atıyorum ikna olmuyorlar. Fransa' ya tekrar mail attım. Bu sabahta arandım genel merkez tarafından. Mühendis yönlendirmişler. Gün içinde bakacaklarmış.
-
3. Sınıf marka reno alırsanız böyle olması doğal düzeltemezler onu diyim yeni araç olduğu için ustalarında bilgisi yok böyle idare edin yada satın ve gidip adam akıllı ww mercedes bmw tarzı üst klasman araç tercih edin hondada olabilir
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
quote:
Orijinalden alıntı: _boyacıİşin garip yanı aldığım bayide hemen hemen herkes tanıdık. Satış şefinden servis müdürüne, patronlarından sigortacısına kadar. Ancak arabayı bana satarken gösterilen ilgi alaka sorunla karşılaşınca yerini "Çözülür abi inşallah" cümlesine bıraktı. Onlarda Allah' a havale etti :) Satana kadar her şey anlaşılan.
Bundan önce kullandığım araç Seat Leon idi. 2015 model. Bir kere bile başımı ağrıtmayan servisine bakımdan bakıma uğradığım bakıma gittiğimde ise ilgi alakanın üst düzey olduğu bir markaydı. Benimde aracım servis bakımlı olduğu için özel servislerden alınan fiyatların altına bakım yaptırıyordum. Leon' larda ön arka led farlar içine su alır bilenler bilir. İnanın garantim bitmiş olmasına rağmen 1 ön far 2 arka far değişti aracımda. Sıfır masraf ile.
Bunları söyleyince markanın fanı oluyoruz ama bunlarda gerçekler. Müşteriye yaklaşım konusunda arada uçurum var.
Leon satıp reno almak nasıl bi düşünce hocam :)
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
-
Teşekkürler
Ancak çözülmüş bir problem değil. Problemim aynen devam ediyor.
Bugüne kadar bir çok marka model araba kullandım. Ancak hiç bir arabam yolda giderken 300 km menzili bir anda 600 veya 800 e çıkarmadı. 1/4 depo yakıtı bir anda full göstermedi. Bu arabada kusur söz konusu. Ve onarılamıyor. Onarmak için firma çaba sarf etmiyor. Dalga geçer gibi biz elimizden geleni yaptık yol gittikçe düzelir diyorlar.
Hem Renault servisleri hem de genel merkezden aldığım hizmet bildiğim, muhatap olduğum bir çok firmanın altında. Çok araba satmak çok servisin olması bu problemleri çözmüyor. Ben arayıp sormasam parça geldi buyurun servisimizi ziyaret edin demeyecekler bile. Ben gün içinde arayıp sormasam aracınız yarın çıkacak bugün yetişmedi demeyecekler bile. 5 aydır Renault firmasının ne olduğunu çok iyi anladım ben.
-
2016'da Sıfır VW Polo almıştım, bin türlü hal başıma gelmişti. Sıfır araç hevesini içinizde bırakıyorlar. Çok geçmiş olsun.
-
Öncelikle geçmiş olsun hocam.
Bende sıfır Mitsubishi space star alma arifesindeyim. (İlgilenen tecrübeli arkadaş varsa bilgi paylaşırsa sevinirim) Konuyu görünce irkilmedim değil.
X marka Y marka olmuş fark etmez. Tüketiciyi koruyan yasa yok maalasef.
Bence tüm hukuki yollara başvurun. Yaşadığınız mağduriyeti fazlasıyla (yeni sıfır araç verseler bile az) telafi etsinler.
Tekrar geçmiş olsun.
-
Size en yakin baska komsu sehirin servisine gidin.quote:
Orijinalden alıntı: _boyacıTeşekkürler
Ancak çözülmüş bir problem değil. Problemim aynen devam ediyor.
Bugüne kadar bir çok marka model araba kullandım. Ancak hiç bir arabam yolda giderken 300 km menzili bir anda 600 veya 800 e çıkarmadı. 1/4 depo yakıtı bir anda full göstermedi. Bu arabada kusur söz konusu. Ve onarılamıyor. Onarmak için firma çaba sarf etmiyor. Dalga geçer gibi biz elimizden geleni yaptık yol gittikçe düzelir diyorlar.
Hem Renault servisleri hem de genel merkezden aldığım hizmet bildiğim, muhatap olduğum bir çok firmanın altında. Çok araba satmak çok servisin olması bu problemleri çözmüyor. Ben arayıp sormasam parça geldi buyurun servisimizi ziyaret edin demeyecekler bile. Ben gün içinde arayıp sormasam aracınız yarın çıkacak bugün yetişmedi demeyecekler bile. 5 aydır Renault firmasının ne olduğunu çok iyi anladım ben.
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X