Şimdi Ara

2020 Model Skoda Superb Arızası (5. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
234
Cevap
3
Favori
26.059
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
93 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 34567
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Bethesta kullanıcısına yanıt

    EAT8 Peugeot şanzımanı değil, Japon Aisin şanzımanı. Aynı şanzımanı kullanan farklı markalar da var mutlaka Peugeot olması gerek değil.

  • Dün akşam aynı şekilde sorun ile bende karşılaştım. Araç devrini yükseltmeye çalıştığım anda vuruntu yaparak gitmiyor ve silkeleme yapıyordu.
    Bugün servise getirdim ve ikinci silindirdeki bujinin arızasından yaptığını belirtip değiştirdiler.
    Aracım 2019 Ağustos trafiğe çıkışlı Polo.
    Şuanda 31700 kmde ve benim gibi dsg yi devirli kullanan ender insan vardır.
    Şirket aracımız Clio ve edc şanzımanlı.
    Hergün clio dan inip Polo’ya bindiğimde iyiki b sınıfında dsg li poloyu tercih etmişim diyorum.
    DSG de şanzıman EDC de diğerleri de .
    Her araçta problem yaşayabilirsiniz.
    Örneğin ne kadar clio gördüysem hepsinde frene basınca cıyak cıyak öten ses sorunu var.
    Kul yapısı illa bozulacaklar.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: bianconera

    Yıl olmuş 2020 hala eat8 gibi şanzıman varken dsg li araç almak ilginç...

    Adam superb almis, eat8'li ne alacak yerine ? 508 cok sportif ve basik kaliyor superb'e gore. Psa'da urun gami olarak karsiligi yok superb'in


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: nacker

    EAT8 Peugeot şanzımanı değil, Japon Aisin şanzımanı. Aynı şanzımanı kullanan farklı markalar da var mutlaka Peugeot olması gerek değil.

    Psa disinda hangi markada var hocam ?


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • benimde 2016 leonumun kalkışında 2019 da ses gelmeye başladı 29 bin kmde. ama servise götürdüm servis bakımlı oldugu için garanti olmamasına rağmen 450 tl ye değiştirdim kavramayı. bence çok iyi fiyat. hemde kavrama sıfırlanmış oldu. şu an nedir bilmiyorum

  • 99.500 km de sattığım audi S3 2015 limousine aracımın şanzımanında sıfır hata vardı. Tabi ki bunda kullanılan DQ250 kodlu ıslak tip şanzımanın etkisi var. Ama 1.6 tdi octavia mız var 60.000 km oldu. Sıfır almıştık. Şuan tırsıyoruz.
  • Aynen. Dakika 3.25 'e dikkat edin. 8 ileri tam otomatik.

  • Foruma oh olsun, hak etmişsin tarzı yazanlar. Bunları nasıl bir psikoloji ile yazıyorsunuz? Ayıptır ya! Siz nasıl insanlarsınız? Dsg hakkında ama iyi ama kötü fikrini beyan et.

    Başına geleni, tecrübesini birilerine faydalı olabilir diye paylaşmış. Fakat adam dünya para verip araç almış. Allah yapısı değil bu, arızalanmış. Geçmiş olsun de olsun bitsin.

  • Geçmiş olsun. Burda milyon keredir yazıyor insanlar DSG almayın diye hala alınıyor. Ve hala şanzıman patladı diye oonu açılıyor ne diyeyim bilemedim.
    Umarız forumdaki DGS çiler gibi "garanti bitmeye yakın birine itelemezsiniz"



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi maligezgin -- 22 Aralık 2020; 22:39:57 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • masterap M kullanıcısına yanıt

    Bu şanzımanları bizim ülkemizdeki markalar arasında en çok volvolar kullandı, onun haricinde bütün liste için şu iki linkte sayfanın aşağısında yer alan Applications kısmına bakabilirsiniz, AWF8F dediği EAT 8, diğeri 6.

    https://en.wikipedia.org/wiki/AWF8F35

    https://en.wikipedia.org/wiki/AWTF-80_SC




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi nacker -- 22 Aralık 2020; 22:42:34 >
  • Çift kavramalı edc ve powershift şanzımanlarda da rastladım aynı probleme dert etmeyin şimdi garanti var ancak garanti bitiminde umarım sorun yaşamazsınız:(


    değişken oranlı şanzımanlar daha sağlam olabilir uzun km kullanan kişiler var


    tam otomatik konusunda fikrim yok


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: pakimeno

    dsg büyük sorun gibi gösterilmiş bizim şirket araçlarının hepsi octavia dsgli yarısından fazlası dsg arızası verdi, hemen hemen hepsi birkaç kez yolda kaldı hatta bir tanesi durup dururken motoru eline aldı bunlar her araçta olan olabilecek çok küçük ve basit sorunlar.

    kapıyı kapatınca sesi tok geliyor, konsolu elliyorsun yumuşacık, izolasyon çok iyi.asıl önemli mevzular bunlar.motormuş, şanzımanmış geçin efenim bunları.

    çapon arabası alınmaz sert plastik iyy.

    Bu yüzden motor şanzıman yedek parça yalıtım sürüş zevki yol tutuş konusunda en fiyat performans olan Ford ve Peugeot kullanırım


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: idemo

    Garantiyi uzatmayı unutmayın. Nasılsa lazım olacak. Geçmiş olsun.


    2020 Tiguan 1,5 tsi'da hangi kavrama var?

    Dq381 ıslak ve sağlam


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: suatcagdas

    250nM torka kadar hepsinde DQ200 kuru kavrama dsg var arkadaşlar.



    Alıntıları Göster

    Yanlış!!


    Tiguan ve kodiaq

    Islak ve 380 nm tork dayanıklı

    Bilgi olmadan yorum yapma


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • caldexterr C kullanıcısına yanıt

    Bravo doğru bilgi hocam


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • klasik vw problemleri ( çok geçmiş olsun hocam insanın o kadar para verip bu problemleri yaşaması hoş değil)
  • Bozulmayacak diye bi şey mi var? Ha bu arada hondayı bedava verseler almam  

  • quote:

    Orijinalden alıntı: suatcagdas

    vag grubu garip bir yapı, yeni makyajlı kasa D segment 2020 passata bile (1.5tsi - 250 tork) DQ200 kuru kavrama dsg koyan vw, her nedense daha düşük segment C-SUV Tiguan özelinde eski modellerde dahil aynı motor için ıslak kavrama dsg koymuş. önceki modellerde bile (1.4tsi) daha sağlam-sorunsuz olarak bilinen 6 ileri ıslak dsg varmış zaten. yani tiguan ile alakalı başka bir parametre daha var sanırım, belki kasa ağırlığının fazla olması benzeri bişey olabilir.

    yinede isteyince madem birebir aynı motoru kullanan başka bir araca koyabiliyosun, o zaman koy şu ıslak kavramayı golf'ede koy passata da koy. niye böyle saçma bi ayrım yapıyorlar anlamak çok zor vw'yi.

    anladım kardeşimde tiguan özelinde bunun böyle olmasının tam olarak sebebi nedir? yani birebir aynı motorlu passata DQ200 şanzıman koyan vw neden daha alt segment tiguana DQ381 koyuyor? buradaki saçmalık nedir merak ediyorum.



    @onder46


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • dinc10 kullanıcısına yanıt
    ZF vites bir bmw benimde hayalim.
    Tabiki bütçe meselesi.
    Edc'li megane ile devam.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 34567
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.