Şimdi Ara

2020 Model Skoda Superb Arızası (6. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
234
Cevap
3
Favori
26.061
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
93 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 45678
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Burakk0131

    Evet ısınma sorununun büyük kısmı yazılımla alakalı. Dct, edc gibi diğer çift kavramalarda kolay kolay ısınma olmamasının nedeni bu vites geçişlerini iyi ayarlamaları.


    Vw gerçekten akıl almaz bir inat içinde. İddia ediyorum araçlarına dsg yerine tam otomatik bir şanzıman koysalar ülkemizde satışları 2’ye katlanır. Pejonun en büyük tercih sebebi de dizel ve tam otomatik şanzıman ikilisi sayesinde oldu.



    Alıntıları Göster

    2015 kia ceed vardı. DCT şanzıman.

    istanbul trafiğinde sürekli şanzıman ısındı uyarısı veriyordu.

    2019 Seat ateca DSG kullanıyorum / 49 binde.

    Hiç böyle bir uyarı görmedim.





  • suatcagdas S kullanıcısına yanıt

    Ağırlık platform ve enlemesine motor yerleşimi


    Bu arada hocam tiguan vw nin gözünde passat tan çok daha önde bir araç bunu satış adetleri de destekliyor


    2025 ten sonra passat bitebilir Suv olayı artık çok ileri boyutlarda


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: beyinsis

    forumda konusu var.



    Alıntıları Göster

    ZF Anadolu yakasında merkezine gittim ve oradaki teknisyenle konuştum bir yıl garantileri var söylediğim fiyatlardı o yüzden 25 bin veren arkadaş maalesef kazık yemiş üstelik randıman alamamış

    bmw deki zf sağlam bir şanzıman ama sorun BMW nin yağ soğutucusunun arıza vermesi ve şanzımana su kaçması yani olayın suçu BMW

    ben her yıl en son dsg sorun çözüldü laflarını dinlerim ama halen sorun yaşayan insanlar maalesef var

    sonuçta az para vermiyoruz bu araçlara





  • onder46 kullanıcısına yanıt
    2020 polo 1.0 TSI Dsg hangi şanzıman var?
  • jetgil kullanıcısına yanıt

    Dq200 kuru tip hocam


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • onder46 kullanıcısına yanıt
    Tam sıfır araç alma arefesindeyim. Vazmı geçsem hocam, gerçi alınan her araç arızalı olacak diye bişey de yok :(
  • Oluyor mu gerçekten?




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi mervekocamis -- 22 Aralık 2020; 22:41:16 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • jetgil kullanıcısına yanıt

    Asla vazgeçmeyin hocam garanti uzatın 4 yıla çıksın süre bir de servis bakımlarına riayet edin zamanında alın aracınızı.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • mervekocamis kullanıcısına yanıt

    ??


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • onder46 kullanıcısına yanıt
    Hocam teşekkürler. bir zamanlar garanti için 100 bin km’mi yoksa sene olarak mı garanti istiyorsunuz seçtiriyorlardı. Şuanda 2 sene garanti veriyorlar değil mi? Halen yıl yerine km seçme durumumuz var mı bilginiz var mı acaba?
  • Km olayı yok hocam yıl olayı var vw de

    Artı iki yıl alın 4 civarı olması lazım ama kafanız rahat olur


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yazanların yaşı kaç acaba? Hepsi mi ergen! Kimisi ölümüne kötülemiş kimisi sanki firma kendisine aitmiş gibi savunmuş. Bütün çift kavrama şanzımanlar tork konvertörlü şanzımanlar kadar dayanıklı değil. Tork konvertörlü şanzımanlar 1 arıza yapıyorsa çift kavramalar 10 arıza yapıyor. Dct de arıza yapıyor edc de powershift te DSG de! Yağ bakımı yapmazsan tork konvertörlü şanzıman insanı anasından doğduğuna pişman ediyor. Tamiri çift kavrama kadar da kolay değil...

    Birisi de yazmış vw alamayanlar kötülüyormuş! Vay anasını sanki Ferrari Lamborghini Range Rover. Peugeot 3008 Hyundai tuscona o kadar parayı verenler VW Passat tiguen alamıyor. Bu muhabbetleri ortaokul çocukları yapıyor.

    Malınızın kölesi olmayın...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Tork konvertörlü şanzıman kullanıyorum iyiki karoq almamışım dedirten konu

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Sorsan psa grubu kötü. Dsg pişmanlıktır.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Eski bir vw fanboy olarak leon mk3, golf mk7 ve passat kullandım.Hepsi de dsg.

    3 iş arkadaşımın da dsg lerinde mekatronik, kavrama ve full şanzıman değişimi problemleri olunca son dsg li aracım passatı sattım ve vw dosyasını kapattım.Şimdi eat8 308 sahibiyim.Kafam rahat.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: nacker

    Bu şanzımanları bizim ülkemizdeki markalar arasında en çok volvolar kullandı, onun haricinde bütün liste için şu iki linkte sayfanın aşağısında yer alan Applications kısmına bakabilirsiniz, AWF8F dediği EAT 8, diğeri 6.

    https://en.wikipedia.org/wiki/AWF8F35

    https://en.wikipedia.org/wiki/AWTF-80_SC

    Superb yerine cadillac mi alsin yani ? :) Superbin yerini alabilecek benzer maliyette eat8 li arac var mi ? Yok.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Hocam peugeot 508 mesela bu ülkede alınmaz çünkü fransız ama atmosferik 1.0 motorlu polo kalite abidesidir. Octavia öncesi Chevy Aveo sahibiydim. Çok daha hor kullanmama rağmen en ufak sorun çıkartmadı araba muhabbeti geçen her ortamda abd pazarında en sorunsuz 10 arabadan biri olduğunu yakıt ve bakım konularında çok ekonomik olduğunu söyledim ama linç edildim. Benim 1.3d Aveo yerine 10 yaş daha yaşlı atmosferik polo daha iyi diyeni duydu bu kulaklar.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: tenekekutu

    N ye alıp P'ye almak ile kavrama hatasının bir alakası yok. O şanzıman kilidini korumak için yapılan bir işlem. Garantiden değiştirirler olur bazen DSG'de bu tür olaylar yıllardır forumda yazılıyor çiziliyor. Zaten arıza yapana kadar herkes DSG'den memnun, uçuyor kaçıyor yok böyle şanzıman vs vs işte. Geçmiş olsun terkardan.

    Çok kibar kullandım demek istiyor orada.



    Hala dsg sorunu kaldı mı yaw?


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • P ye almadan N ye alma muhabbeti dsg ye has degil, butun otomatik vitesler icin gecerli. Saydiklariniz ne arizaya karsi korur nede arizaya sebebiyet verir.

    Çift kavrama şanzımanlarda vites gecislerinde ayaginizi gazdan cekmek(DQ200 otomatik olarak gazı kendi kesiyor) ve sıkışık trafikte durunca boşa almak(DQ200 otomatik yapıyor) dışında bir önlem yok.

    Çok seri hizlanmalarda veya tam gaz hizlanmalarda kavrama kaydirmiyirsa manuel vites atmaniza(vites degistirirken ayaginizi gazdan cekmenize) de gerek yok.
    DSG spor ve seri kullanimi seven, sıkışık trafikte dur kalk kullanımı pek sevmeyen bir sistem.

    Insanlar genelde DSG-DKG-EDC gibi cift kavramali sanzimanlarin robotize manuel olduklarini unutuyorlar. Sonucta kavrama sistemine sahip bir sanziman. Haliyle kullaniriken manuel hissiyatiyla kullanmak gerek.

    Sizin arizaniz muhtemelen TCU yada kavramadan. Durum hakkinda detayli bilgi verirseniz sevinirim.
    Bu gune kadar 4 adet dsg li arac kullandim biri hariç hiçbirinde sorun yaşamadım. O birinde de vites konum sensoru iyi niyetten degisti. Hiç yolda kalmadım.
    Umarim probleminiz kisa zamanda cozulur. Gecmis olsun.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi onatba -- 23 Aralık 2020; 5:9:14 >




  • 
Sayfa: önceki 45678
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.