< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
2020 SKODA OCTAVIA (18. sayfa)
-
-
Panoramik can tavan veya sunroof opsiyonu olmaması can sıkıcı. İnsan arabaya bu paraları verince oynayacak bir cam tavanı da olsun istiyor, ayrıca bu tarz küçük hacimli araçlarda sunroof, arkada oturanları klostrofobik etkiden bir nebze olsun kurtarıyor. Yurtdışında satılan araçlarda da sunroof opsiyonu olmaması şaşırtıcı. Muhtemelen 2022'den itibaren eklerler gibime geliyor.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
quote:
Orijinalden alıntı: Witchdoktor
Panoramik can tavan veya sunroof opsiyonu olmaması can sıkıcı. İnsan arabaya bu paraları verince oynayacak bir cam tavanı da olsun istiyor, ayrıca bu tarz küçük hacimli araçlarda sunroof, arkada oturanları klostrofobik etkiden bir nebze olsun kurtarıyor. Yurtdışında satılan araçlarda da sunroof opsiyonu olmaması şaşırtıcı. Muhtemelen 2022'den itibaren eklerler gibime geliyor.Aracın tavan yapısı tasarımından dolayı sunroof olmayacağı yazılmıştı global kaynaklarda. Dediğiniz gibi olacağını hiç sanmıyorum; Avrupa zaten SW olanını tercih ediyor onda komple cam tavan mevcut
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi auto_motive -- 22 Temmuz 2021; 22:51:19 >
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Tavan yapısı derken tasarımdan mı kaynaklı yani? Coupe tasarımlı Mercedes CLA ve BMW 2 serisinde bile sunroof mevcut. VW ailesinde sunroof opsiyonu olmayan araba da nadir (Seat Arona).
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Bu araca küçük hacimli diyen de ilk defa görüyorum. Octavia A7 kasasından beridir boyutlarıyla, avrupada D segment araç kategorisine kafa atıyor neredeyse siz cam tavan yok diye mi ufak geldi. Bence donanımıyla, fiyatıyla ve hacmiyle şu an kıyaslama yapılabilecek araç sayısı yok gibi bir şey. Civic falan aynı ayarda değil zaten.
-
Vurgulanan küçük hacimli olması değildi ama konuyu saptırmayı tercih etmişsiniz. Bahsettiğim BMW 2, Mercedes CLA gibi kompakt sınıfta coupe yapısına benzer sportif tavan yapısından kaynaklandı ise yine de mümkün olduğunu vurgulamaktı. Sonuçta kompakt sınıf aracı bu araba. Şahsen cam tavanı olmayan bir arabaya bu rakamları vermem. Geçen sene araba kıtlığında mecburen aldığım cam tavansız Passat'ı 6 ay kullanabildim ancak.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Bununla ilgili araştırma yaptım araçta dikkat edin hem cam tavan yok hem de tavan rayları yok bunun nedeni sürtünme katsayısını ciddi manada düşük tutmak, tüm konu bu, ayrıca Octavia nın dünyada satışa sunulan tüm sedan araçlarında durum bu şekilde..
-
Bu sorun ile karşılaştınız mı ?
"Patlak DSG" deyip DSG gömme amaçlı değil, bu sorunu yaşayan araç sahiplerini bilgilendirme ve rahatlatma maksatlı bilgi edinmek istiyorum.
Benden fanatik DSG'ci olamaz, hatamla sev beni diyor DSG. . .
Hata: vites kolu sürüş mümkün
Arıza: vites kolu sürüş mümkün
Hata: vites kolu sürüşe devam edebilirsiniz servis şeklinde yazıyor olabilir türkçesi
-
Google'da bir çok konusu açılmış. Genellikle kendi çözenler switch değiştirmiş anladığım kadarıyla. Selenoid olarak orada ne var bilmiyorum ama birisi onu da değiştireceğini söylemiş. Çözülemeyen bir şey değil ama yeni modellerde daha sık görülüyor sanırım.
-
1.5 e tecler de şanzıman ıslak kavrama mı? Kronik sorunlar neler?
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X