Arkadaşlar sıfır aldığım Hyundai 2021 Tucson ile ilgili çok ciddi müşterilere haber verilmesi gereken sorunlar yaşıyorum. Ancak Hyundai Türkiye müşterileri bilgilendirmiyor. Şuan tüketici mahkemesine dava açma sürecindeyim. Ekşi sözlük hesabı olan veya tanıdığı olan varsa iletişime geçerek konu açtırmak istiyorum. |
2021 HYUNDAI TUCSON (7. sayfa)
-
-
Nedir hocam problem. Yeni aldim ben de ogreneyim neymis.
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
merhaba ön park sensörü ile ilgili bir gelişme oldu mu
-
Ben aracı sattım hocam, önceki aracımdan sonra donanımı yetersiz geldi. O yüzden bilemiyorum bayilere geldi mi ön park sensörü
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
selam .yenı kasa 4x4 elite plus var ..araçtan yol gidişi olarak çok memnunum yakıt 1650 KG araç ve 4x4 e göre gayet yeterli uzun yol 130-140 km hızla 7 seviyeleri 110 km 5,5 -6 seviyeleri ... şehir içi kısa 7-8 litre dizel 320 NM tork cidden müthiş bayır yokuş yukarı ilk kalkış yağmur su viraj vs yola yapıştırıyor ve ivmelenme çok iyi bende Golf GTı vardı 220 beygır yokuş yukarı boyle tırmanmıyordu araba sallanıyordu önden çekerli oldugu için . 110 km e kadar gayet iyi hızlanıyor ben normalde dizelleri bu yuzden sevmezdim ama bu araç benı üzmedi ilgiçn şekilde 110 a kadar ıyı hızlanıyor . buyuk araçlarda 70-80 km hızlarla rahat sollarsınız .. 120 den sonra sakin kullanıcı degilseniz kılasik ...zaten pek gerekte kalmıyor uzun yolda yollar bomboş ani ivmelenmeye ihtiyaç yok ..sadece ufak tefek yazılım guncellemelerı istiyor araç yenı kasa oldugu için sanırım . sadece yagmur sensörümde sıkıntı yaşadım . aracın sıcak asfaltta ses izolasyonu orta şeker yol tutuşu çok ıyı .. süspansiyonlar tatlı sert yumaşağa hiç gerek yok .çok ideal seviyede otoyolda faydasını görüyorsunuz .. bozuk yollarda üzmez takır tukur sallantılı ve sert kesınlıkle değil hafif sertlık var tarıf edemıyorum yumuşağa daha yakın denebılır . farlar geniş ışık yayıyor .sanırım karşı tarafı üzmemek için çok kaldırmamışlar kısa biraz önde kalmış yanları ıyı aydınlatıyor uzunlar işinizi görecek kadar aydınlatıyor . çok kuvvetlı değil . şehir içinde veyılda 1-2 kez uzunyol tenha yol yapıyorsanız degmez ..yeterlı yanı .. acacın içi geniş , bagaj 4 kişik aileye extrem şeylere ihtyaç duymuyorsanız gayet yeterli .imkanı olan kesinlikle elite plus alsın derim 4x4 ve koltuk soğutma cidden harika ben az havalar ısınsa araçta deri koltuk rahatsız ediyor uzunyolda konforu bozuyor diye kumaşa yöneliyorduk derının avantajlarıdan mahrum kalıyorduk bu özellik süper . paketin getirdiği diğer özelliklerle beraber aradakı farka elıte plus kesinlikle deger .. 4x4 çamur bozuk yollar a ben girmiyorum gerek yok diyen yanlış yapar ..uzunyolda kalkışlarda bayırda arabayı yolda tutuyor çok faydası var .. lastiklerin erimesinin bile önüne geçiyor . sorusu olan varsa yardımcı olurum .iyi günler
-
Ben de c5 aircross’tan tucson elite’e gectim. Sehir ici cekisi ve atakligi sasirtici geldi aldiktan sonra. 180 beygir aractan gecince hantallik bekliyordum. Ancak haliyle uzun yolda nefesi erken kesiliyor. 160’a kadar guzel geliyor sonra nazlaniyor motor.
Bu aralar trafikte cok goruyorum yeni kasayi ama kullanicilari bu konuya pek ugramiyor 😊
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
Aracınız hayırlı olsun. Kazasız belasız kullanmanız dileğiyle. Yeni tucsonu bende beğeniyorum. Sizin aracınız dizel galiba. Mazot fiyatlarından dolayı benzinli daha avantajlı olur diye düşünüyorum. 4x4 benzinli n-line serisinin yakıt tüketiminin çok olacağından korkuyorum.Bir de tucson sahipleri aracın yalıtımından şikayetçi olmuş, Hız 100 ün üstüne çıkınca araçatan aşırı lastik ve yol sesi geldiğini söylüyorlar. Sizce aracın ses yalıtımı nasıl ?
-
teşekkurler , benzinliyi düşünüyordum gelirse alırım diye ama bu dizel 4x4 cidden fayda oranı açısından daha mantıklı geldı .benzınlı araç 120 den sonra bu kasanın genişliğinide baz alırsak (sadece ağırlık degil aerodinamik ) ruzgarla çok dövüşen araçlar benzınlı ıse normalden çok daha fazla tüketime neden oluyor dizel araçlar torkun getırdıgı avantaj sayesınde bu hızlarda zorlanmadıgı için az yakıyor . . şehir içi çok farkediyor ben 685 km şehir içi gördüm full depo oda genelde basarak kullanırım .normal kullanıcılar 700 üstüne rahat çıkabilir . SES izolasyonu kullanıcılar sanırım birşeyi kaçıyor .. çok tırtıklı eskı tip otoyollarda lastik sesi geliyor . tırtıklı asfalta çıkarsanız 235 mm lastik tabanlı araç haliyle içeri biraz daha fazla ses verebiliyor .ben onu belli yerlerde yaşadım genelde ciddi bir sorun yok .. ha bi CR-V gibi çok sessiz bi araç değil .normal bi sesi var motor sesi de şöyle araç ısınmadıgı sürece ilk çalıştırmada ses var ama 3-5 dakıka sonra ses diye bişey kalmıyor ben uzun yola çıktıgım zaman yarım saat sonra nerdeyse motordan hiç ses duymuyorum aynı benzınlı gıbı oluyor ama ilk 5 dakıka geliyor .. rüzgar sesine gelicek olursak 110 km civarı ruzgarı duyuyorsunuz . ses için genel puan verin derseniz 10 üzerinden 7 derim
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi okanbyt -- 31 Mart 2022; 16:13:0 >
-
millet eskisi gibi forumlara ugramıyor evet .. genelde youtube instagram vs uzerındende yazştıgı için buraların müşterisi biraz düştü .ama daha kaliteli sohbet bence buralarda devam ediyor diğer yerler çok sağlıklı değil .. kötülemek için yazanlar bol var tecrube edinmeden gerçek olmayan yorumlar vs .. tucson un yol tutuşu çok hoşuma gitti agırlıgını hiç hissetmiyor .. farlar nasıl sizce ? gece mesela uzun yolda ben biraz yetersiz buluyorum .. acaba farklı bi LED lamba falanmı taktırsak lümeni yuksek odaklanması daha ıyı olan bilinçlimi yapmışlar bilmiyorum ışı etrafa çok yayıyor haliyle yolun orta ilerisi biraz zayıflamış belki premıumlardakıne alıştık diyemı öyle geldi bilmiyorum . şu philips photon vs ledlerden alsak bişey değişirmi ?
-
Ben c5 aircross gruplarinda cok gordum bunu. Ne kadar issiz varsa dolusmus. Adam iki ay once yazmis cok begeniyorum almayi dusunuyorum diye. İki ay sonra bu araci aldim 2 sene su kadar km bindim basima gelmeyen kalmadi uzak durun yaziyor. İfsaliyorsun utanmiyor. Amac nedir cok merak ediyorum. Gereksiz gomuldugu icin ikinci el fiyatlarini da asagi cektiler aracin. 3008’ciler bunu cok iyi yapti dogru yanlis elestiren kim varsa attilar gruplardan. Basta yanlis dedim ama aracin yatirim olarak goruldugu yerde dogrusu o.
Aracin farlarini ancak kapali otoparkta test edebildim henuz. Kademe kademe aydinlattigini gordum. Araca ozgu bir ayarsizlik oldugunu dusundum. Sonra youtube testlerinde deginenlerin oldugunu gordum bu duruma. Ben halojenlerden gecince su an icin aydinlatmada bir eksiklik hissetmedim ama uzun yolda denersem yazarim yine.
Aracin sehir ici atakligi, akiciligi, genel karoser kalitesi, multimedya ve klimasi cok hosuma gitti. Benzinli aracimdan ayni sartlarda 2 litre daha dusuk tuketimi var. Dizelin tikirtisina alisamadim biraz. Konfor ve yaltim konularinda bir memnuniyetsizligim yok ancak c5 aircross ozellikle bu iki konuda daha iyiydi. Zaten citroen’in alametifarikalari bunlar.
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
-
İlgi ve cevabınız için teşekkür ederim. Anladığım kadarıyla yakıt açısından benzinli yerine dizeli tavsiye ediyorsunuz. Dizeli de incelemek gerek.
-
2021 Hyundai Tucson aracımda şerit takip asistanını iptal etmek, Hilal holder I devreye almak İçin her çalıştırdığında ayarları yapmam gerekiyor. Kullanıcı ayarlarında 1 kere yapıp sabitleyemiyor muyuz? Ayrıca arka emniyet kemeri birisi oturunca sürekli ötüyor,devre dışı bırakmayı bulamadım. Servise sorduğumda yapılamadığını söylediler ama aracı ilk aldığımda telefon şarjının yerini bile 15 dakikada anca bulabildikleri için belki de yapılabilir diye düşünüyorum. Konu hakkında bilgisi olanlar varsa paylaşırsa sevinirim. Eminim bu konuda çoğu kullanıcı benim gibi muzdariptir.
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Aracı alalı 1 hafta oldu, malesef aynı sorunu yaşıyorum, öğrendiğinizde bilgilendirirseniz memnun olurum.
-
Serit takip asistanı guvenlik amaçlı, hadi onu akrif çalıştırdı araç anlarım da, hill holder i inaktif calistirmanin kafası neymiş anlamadim...Bizim vw grubunda da aracin modu s de bile olsa D de çalışıyor....start stop hep aktif hale geliyor...Auto hold da hep aktif... Gerçi denemedim onu hic inaktif hale getirmediğim için.
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
kullanım kılavuzuna detaylı baktınız mı? öyle bir ayar varsa mutlaka bir kısımda anlatılır.
yoksa obd vs. bir müdahale gerekir, o da son kullanıcıya gizli ayar varsa tabi.
eğer k.kılavuzunda yoksa ayar yapmayı rutin haline getirmeye bakmak lazım. otomatik... elektronik el frenleri yokken el freni indirmek hiçkimse için dert değildi, çok da sıkıntı yapmayın, alışırsınız.
-
Şerit Takip Asistanı (LFA)
Şeritte Kalma Yardımı (LKA)
Rica etsem bunları açıklayabilir misiniz? İlk defa bu şerit destek opsiyonunu kullanıcam, devreye alma ve iptal etmeyi manuel olarak yapabiliyorum fakat LFA ve LKA nın farkını anlamadım.
-
Birisi serit takip digeri serit ortalama. Serit takip surekli aktif. Bu sinyalsiz serit degistirme durumunda mudahale ediyor. Direksiyon uzerindeki serit takip tusuna bir daha basarsaniz ekranda direksiyon simgesi cikiyor. Bu sefer arac iki seriti ortalayip kendisi yonlendirme yapabiliyor.
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
kardeşim sana tavsiyem uzun yolda kullanın şehir içi dikkat dagıtıyor . uzun yolda çok faydalı gerçekten 2 kere gözlerim kapandı birinde son anda diğerinde de yolun kenarlarındaki plastik nesnelerden birine çarpmıştım .. bunları uzun yola çıkınca kesinlikle açın ... biri şeriti geçince uyarı veriyor direksiyonu titretiyor diğeri geçerseniz otomatik bi kaç kereliğine sizi yolda tutuyor ama çok eğimli dönüş varsa orda çok işe yaramaz ama uzunyolda genelde her turlu işe yarar hayat bile kurtarabilir .ama derin uykuya geçtiyseniz ve irkilmediyseniz uyarılara ragmen o zaman geçmiş olsun ..... şehir içinde eger aceleniz varsa çok dikkatinizi dagıtan şeylerle ugraşıyorsanız telefon kitapçık vs bir anlık şeritten kayarsanız işe yarar ..ama ben mesela genelde kapatıyorum acelem varsa açık bırakıyorum sistem zaten her araç çalıştırıldıgında otomatik başlatıyor . duruma göre yani kapatabilirsiniz .. arka çarpraz guvenlık sistemi mesela park halinde iken yola çıkınca tehlike hisstettiğinde aniden fren sıkıyor . kanımca buda tehlıkelı acıl bişey olsa kaçmanız gerekse adama kaza yaptırır ..bu tip gereksiz sistemleri ben sadece sesli uyarı konumunda bırakıyorum bi kaç kez tehlikeye soktu beni . faydasından çok bazen zararı olabiliyor ..
-
Arkadaşlar merhaba,
Son dönemde kendi aracımı da elden çıkartıp üzerine de bir miktar para ekleyip SUV alma isteğim var.
İkinci el 3008, C5 Aircross, Ateca araştırıyordum hep ancak son 10 günde bu araçlar 550 binlerden 650-700 bandına uçtu.
Liste fiyatı ne kadar gerçekçi bilmiyorum ancak daha önce galeride incelediğim ve klima hariç çok beğendiğim Tuscon - Comfort donanımı 627 bin TL görünmekte (2021 fiyat listesi). Max. 600 zorlarım diye düşünürken 20-25 daha zorlayıp bu düşündüğüm araçlar yerine alınabilir bir paket mi sizce?
Prime modelini çok incelemiştim Ekim ayında, 416 bin TL idi :)) O zaman almak lazımmış para olsa.
Konu hakkında yorumlarınızı bekliyorum, teşekkürler.
-
Ben c5 aircross’tan gectim tucson’a. Comfort’ta bazi donanimlar eksikti. 2022 modellerde ekstra birkac donanim daha geldi. Arac olarak tavsiye ederim kesinlikle.
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X