Şimdi Ara

2022+ Clio vs Polo vs Fiesta i20

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
28
Cevap
1
Favori
1.313
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Selam 700 800 bandında araba bakıyorum yeni olsun max 15 20 bin km olsun şehir içi kullanımda üzmesin . Eskişehir sakarya istanbul arası yol yapıyorum 200 300 km ayda birkaç kere . uzun yolda üzmesin bir araba bakıyorum ne alabilirim sizce .

    Polo kalite olarak çok iyi duruyor ama 1.0 Impression olan modeli. uzun yolda üzer mi 130 140 görür mü araba yokuşta tıkanır mı ne tavsiye edersiniz araba kalitesi olarak çok iyi anlayan biri değilim :) yardımları bekliyorum








  • Gilfoyle kullanıcısına yanıt
    En mantıklısı bence 1.4 otomatik i20 jump 845₺
  • B segment araçla yüksek hızlar çok konforsuz olur zaten. Bence clio 1.0 tce bakın, turbolu olduğundan yokuşlarda fazla bayılmaz, yakıt parası çok gelirse de lpg uyumlu.
  • yüksek hızdan kastımız nedir hocam

  • Gilfoyle kullanıcısına yanıt

    120 üstü hızlar konforsuz oluyor.

  • Anladım çok sağ olasın hocam. 700 800 bandına C segmenti üzmeyen araç tavsiyen var mıdır 16 17 model düşük km ve hangisi daha mantıklı olur bilemiyorum . sıfıra yakın arabalar mı yoksa 6 7 yaşında c segment mi kafalar karışık

  • efyavas kullanıcısına yanıt

    100 hp olan dimi hocam

  • Gilfoyle kullanıcısına yanıt
    Evet, bayilerde bulunabiliyor mu emin değilim ama ikinci el bakacağınıza bulabilirseniz sıfır alın geçin derim. Makyajla en boş pakette bile güvenlik donanımları da standart oldu.
  • Gilfoyle kullanıcısına yanıt

    Corolla’lara bir bakın. Süspansiyonları konforludur. LPG uyumlu üstelik. Rampalarda biraz bayılır ama çok kafaya takmazsınız.

  • Bende 2018 1.0 tsi polo var 147 binde. Piyasası 750 civarı
    Motordan memnunum sadece çok dik veya dağ yollarında zorlanıyor.
    1.0 mpi çok kötü durumda
  • 1.0 Polo bedava değilse para verip alma. Kullanırken de satarken de pişman olursunuz. Kullanırken pişman olursun çünkü gitmiyor. 80 beygir makul olabilir ama 95 nm tork motosiklette bile var. Yokuşta mobilet sollar geçer hayattan soğursun. Satarken pişman olursun çünkü o fiyata orta paket otomatik Clio ve İ20 satılıyor kimse aracının yüzüne bile bakmaz. Ayrıca 5 ileri şanzımanla otoyol hızlarında 4000-4500 hatta belki 5000 devirlerde gidersin ki kafan şişer. Şehirdışı asla asla tercih edilmemelidir. İ20 ve Clioya gelince ikisi de fena değil. Hangisi daha ucuza daha donanımlı denk gelirse alıp geçin. Clio turbolu olsa da uçup kaçmıyor. Yokuşlar haricinde öyle aman aman bir fark hissettirmez. Bana göre en önemli fark makyaj öncesi İ20 lerde en dolu paket hariç yan ve perde hava yastıkları yok sadece en doluda 6 airbag var. Clio da ise tüm paketlerde 4 hava yastığı var. İ20 de sunroof orta paketten itibaren var ama Clioda yok olacağa da benzemiyor. Konfora gelince B sınıfı araçla uzun yolda konfor beklemeyin. Gider mi gider götürür mü götürür ama ama rahat bir yolculuk olmaz Polo dahil. İlk araba olarak 2014 model 308 sonrasında Sıfır Clio 4 ve 5 alıp kullanmış devamında mecburiyetten Punto Evo halihazırda Astra J sedan kullanan biri olarak söylüyorum. Uzun yola B segment düşünmeyin. Polo dahil




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Farfaraway21 -- 16 Kasım 2023; 20:57:54 >




  • Farfaraway21 kullanıcısına yanıt

    Hocam çok teşekkür ederim değerli yorumun için : ufak bir sorum var ->


    hb astra 1.4 enjoy 2017 100hp var kaç bin km'ye kadar alınır sizce bu araçlar veya bunun yerine Clio 1.3 tce veya 1.0 tce mi alınır ne dersiniz?

  • bunları alacağına c3 aircross al 850-900 bandına düştüler konforu hacmi vs herşeyi iyi bir araç 2021 2022 falan alırsın

  • TavukMemesi kullanıcısına yanıt

    citroen elektrik aksamı olarak cok sıkıntı çıkaran bir araç diyorlar hocam

  • Gilfoyle kullanıcısına yanıt

    Bence güzel araba alınır ama piyasaya göre alınmaz. C sınıfında bu kadar düşük performanslı bir motora sahip bir araç kolay kolay rağbet görmez. Öyle de olmuş zaten. Numunelik var bu araçtan. Onlarda hep aynı araçlar zaten ilandakiler. Aynı motorlu daha az donanımlı Corsalar daha rahat alınıp satılırken benzer özelliklerdeki İ20 ve Bayonlar kapış kapış giderken 1.4 100 HP Astra zor satılır. 1.4 100 HP diye ön yargılı bakılıyor fakat K kasa J ye göre epey hafifletildiği için aracı rahat götürür. Lpg uyumlu da daha ne olsun. Alır uzun süre kullanırım diyorsanız alın en azından yakıt konusunda memnun eder. Clio 1.3 Tce kullanmadım 1.0 TCe otomatik kullandım. Joy almayacaksanız tavsiye ederim. Lpg uyumlu motor. Takarsanız bir kaç ayda parasını çıkarır.

  • Farfaraway21 kullanıcısına yanıt

    Hocam son kez rahatsız ediyorum da 2015+ Astra 1.4 T 140hp ya da 150hp lik modelleri varmış arabadan anlayan çevremde çok insan yok sizde anlıyorsunuz diye size soruyorum . bu araç hakkında düşünceniz nedir piyasası nasıldır yolda üzmez diye düşünüyorum 140hp

  • Gilfoyle kullanıcısına yanıt

    Estağfurullah ne rahatsızlığı. 140 olanlar J kasa 150 olanlar K kasa. K kasa J başta olmak üzere ne H ne de G kasa kadar tutulmadı. Hele 1.4T ve 1.6T leri hiç tutulmadı. Düz 1.4 ü de zaten numunelik var sadece manuel ve boş paket. 1.6 CDTİ olanların yine piyasası var. 1.4T 150ler kronik sorunlu piston kırma,eritme hangisi olursa var. Aynı şeyin J kasa 1.4T 140 HP için olduğunu da söylüyorlar ama ne gördüm ne de duydum. Gerçekten varsa bile K kasadaki 1.4T kadar yoğun değil. Bu piston kırma muhabbeti Direkt Enjeksiyon motorlarda daha çok var. 1.2 130 HP PSA motorlarının ilk modellerinde özellikle 308 de de bu sorun vardı. Yenilerde var mı bilmiyorum ama 2020 den sonra çok yaygınlaştı bu motor. 3 yılda çok km yapmadıkları için hala sorun devam ediyor mu etmiyor mu bilemiyoruz. Güncellendi vs diyorlar ama öyle olduğunu düşünmüyorum. MPİ motorlarda bu problem yok olabileceğine pek ihtimal vermiyorum. Çünkü yanma tüm yüzeyde eşit olduğu için sorun olmuyor. 140 HP lerde MPİ motor var. Uygunsuz yağ kullanılmadığı sürece o pistonlara zarar vermek için büyük bir çaba harcamak gerek. Lspi yüzünden pistonlar zarar görebilir o da benzinli kullanımda. Lpgde yine bu sorun yok. Hele ki otomatiklerde pistonlara zarar vermek imkansızı başarmak gibi bişey. Neyse uzun lafın kısası bende LPG li Astra J Sedan 1.4T 140 HP manuel Cosmo kullanıyorum. Cosmo en dolusu. Zorlasam 1.4T 150 HP Astra K alamaz mıydım alabilirdim ama almadım almayı da düşünmem. K kasa lpg uyumlu değil J kasa da ise 1.4T ler bayi çıkışlı hatta fabrika çıkışlı lpg li olarak bile satıldı. O kadar uyumlu LPG’ye. Gayette memnunum. 150 lik olanı bu benzin fiyatıyla incir ağacı dikerdi




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Farfaraway21 -- 18 Kasım 2023; 1:24:22 >




  • Farfaraway21 kullanıcısına yanıt

    Değerli yorumun için teşekkürler üstat. 1.4 T 140 hplik astra hatchback denk getırirsem alabilirim o halde bunu anlıyorum ya da clio'ya yönelebilirim touch ya da icon paket ama gönlüm astra'dan yana şu anlık :) işin gücün rast gitsin golf'te düşünmüyor değilim ama temizini bulmak zor 2012 2013 golfler var o fiyata

  • Gilfoyle kullanıcısına yanıt

    Rica ederim. Uygun fiyatlı denk gelirse HB sedan farketmez hangisi olursa tereddütsüz alabilirsin hocam. Ama sahipleri burunlarından pek kıl aldırmıyor fiyatlar ederinin üzerinde. Clioya öncelik vermeni tavsiye ederim çünkü makyajlandığı için makyaj öncesi versiyonlar çok makul fiyatlara ilanlarda. Daha önce Clioda kullandım kesinlikle astra daha kaliteli ama yeni her zaman yenidir. Temiz güzel uygun fiyatlı bir araç bulman dileğiyle. Astra ve Clio parasına Golf zor :)

  • Farfaraway21 kullanıcısına yanıt
    Otomatik için mi ?
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.