Şimdi Ara

2021 Sonrası Mokka (28. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
3 Misafir (1 Mobil) - 2 Masaüstü1 Mobil
5 sn
692
Cevap
21
Favori
42.142
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
2 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 2627282930
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • aalpan A kullanıcısına yanıt

    Hocam yazdıklarınızda haklı taraflar var ama aracın öncesi sonrası fotolarını çeksek kaza olmadığını bir yerde inandırabiliriz alınacak raporda da illa boyama sebebi yazacak . Alacak kişiye de durum izah edilir . Vavacars gibi yerler de varsın almasın arabayı şahsen satarız tanıdığımıza satarız herkes bu kadar inanmayacak seviyede bir psikoloji ye girmez bence sonunda bu olay internette de duyuldu artık herkes biliyor


    arabanın tavan boyasını gecın ben kazası olmayan kaportada dolu vurukları çizikleri vs olan 20 senelik getzi 400 bine sattım alam arkadaş umrumda değil motor temiz el sürülmemiş ben buna bakarim dedi ve aksi




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi m-99 -- 13 Temmuz 2024; 8:32:32 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • m-99 M kullanıcısına yanıt
    Yaptığım iş garanti olsun diyorsanız şayet, aracın plakasını da kayda alarak boya ölçümü cihazı ile ölçüm yapabilirsiniz. Aynı şekilde bir de boyandıktan ya da kaplandıktan sonra ölçerseniz alıcı için problem olacağını düşünmüyorum. Ben bu konularda kıl bir adamım mesela. Böyle bir video ile satıcı bana gelse tatmin olurum.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Car Lover -- 13 Temmuz 2024; 11:34:13 >
    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • @m-99 Haklısınız. Ben, olur da çevremizden birisine değil de, internet ortamından satmak zorunda kalırsam senaryosu kurdum. Kullanıma engel bir durum yok, kafama taktığım yok, bakalım zamanı geldiğinde göreceğiz.


    @Car Lover Siz de haklısınız. Geçen gün belli filtrelemelerle araç araması yaptım. Temiz yazılan araçlar da 4-5 parça boya vs var. Olay sadede kaportanın zarar görmesi olsa, "Önemi yok" diyeceğimiz kazaların ne bir fotoğrafı, ne bir kanıtı var. Sadece satıcının verdiği kadar biliyoruz.


    Yazdım çizdim arkadaşlar da, çevremde mutlaka aracı alacak birileri çıkacaktır. Boyatmayı neden istemiyorum, dün kaba taslak baktım boyası kalkan 4 nokta saydım, bir de madeni 50 kuruş büyüklüğünde bir alanda pul pul dökülme... Bu küçük noktalar için "pireye kızıp, yorgan yakmaya değmez" mantığımdayım.





  • @Car Lover Ben de süreci resmi olarak başlattım. Arac yıkandı fotografları çekildi. Boya ölçümü de yapıldı. Genel merkeze iletilmek üzere rapor hazırlandı serviste. Bundan sonrası genel merkezin yapacağı incelemede sonrası beni arayarak bir teklifte bulunup bilgi verecekler veya artık ne olacaksa bilmiyorum. Bundan sonrası 1 hafta bekleyeceğim bir süreç var.

  • @m-99 Dilerim memnun edecek bir sonuç çıkar ortaya, sizin servis benim araç aldığım ve süreci başlatacağım servisten daha hızlı duruma bakılırsa, sevindim. Hangi servis bu, hangi şehirde? Ben daha 30 temmuzda aracı bırakacağım da, sonrasında (eğer) eksik bir şey bırakmazlarsa süreç henüz başlayacak. Gelişmelerden haberdar ederseniz okuyanlar için de, benim için de ilk ağızdan bilgi çok faydalı olur.

  • aalpan A kullanıcısına yanıt

    Hocam aslında ağırdan gidecek de bi durum yok ki arabanın tavan boyada sıkıntı var fotoğraflama yapıp rapor tutacaklar hepsi bu. Istanbuldayım ben. 30 temmuz gibi bir geç tarihi neden verdiler size yoğunluk mu varmış serviste ?


    gelişmelerden haberdar ederim ben de merak ediyorum ne olacağını.

  • @m-99 Bana mekanik bölümüne girecek, bilgisayar kayıtları alınacak dedi arkadaş, fotoğraf konusunu oraya gittiğimde mutlaka hatırlatacağım. Hayır olmadı, bunlar beni oyalayıp, süreci uzatıp bezdirmeye çalışıyorlarsa eğer bileyim, bakımları o serviste yapayım. Daha önce Kadıköy'de Deniz isimli servis adını not aldım, bu servisi de bileyim en azından.

  • Araçta alt koruma sacı var mı ? Dikkatli bakamadım yakın zamanda aklımdaydı.

  • @Savitar77 Yok üstadım, ben de aldığımda taktırmayı düşündüm, elimizde yok dediler, sonrasında da kaldı öylece. İhtiyaç ta yok, şu ana kadar yağmurlu havalarda vs kullandım yağmur suyunun kaputu ya da kaput izolatörünü ıslattığını görmedim.

  • aalpan A kullanıcısına yanıt

    Hocam bildiğim kadarıyla aracla ilgili bu işlemi aracı satın aldığınız yetkili bayi+servisten yapabilirsiniz ancak . satın alınan yer dışında ilgilenmezler çünkü garanti durumu var ve ilgili bayi ancak bakacaktır. ben Çetaşa gittim.


    bu arada araçta alt koruma sacı var gördüğüm kadarıyla neden yok dediniz ?




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi m-99 -- 13 Temmuz 2024; 21:29:13 >
  • @m-99 Benim hangi yetkili servis olduğun sormamın amacı, bu durumu başlatacak bayi aramak değil. Bakımda sizlerin tecrübesiyle güven veren bir servis olarak hangisi tercih edeyim, bunu anlamaya çalışıyorum. Şu an için bu servisle ilgili bir problem yaşamadım ancak (örneğin Opel Deniz'e aracını bırakan arkadaş, araçtaki belli devirdeki zırıltı sesinden şikayetçi olmuştu, aracı bırakmıştı ve adamlar klima borularından kaynaklandığını, izole edildiği bilgisini vermişlerdi) yaşamayacağım anlamına gelmiyor.


    Aracın altına girip bakmadım, üstten bakınca akslar boşta, müsait zaman bakarım.

  • aalpan A kullanıcısına yanıt

    Valla hocam al birini vur ötekine doğrusunu söylemem gerekirse bir daha stellantis grubundan araç almam. Aldığımdan beri çok fazla sorun yaşadım saymakla burda bitmez. Gerçekten rahat edemedim bir türlü. Ben aracın borcu bittiği gibi satacağım beğenen bir arkadaşım var alıcı . vereceğim gitsin benden ciddi anlamda soğudum.


    OPEL 15 20 yıl önce opeldi. Fransızlardan araba alınmayacağını son bir defa görmüş olduk.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi m-99 -- 13 Temmuz 2024; 23:40:21 >
  • @m-99 Ne diyeceğimi bilmiyorum, neler yaşadınız, hangi sorunlar çıktı araçta?

  • m-99 M kullanıcısına yanıt

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • aalpan A kullanıcısına yanıt

    Hocam bir kere araçta kötü- ucuz işçilik var net olarak. Aracta ilk yolculuk sonası arka tamponu aracın altına bağlayan plastik kulakların vidalarının düşerek yerinden çıktığını gördük vardığımız yerde. Vidalar belli ki sıkılmamış yolda aracı hızlı sürsek veya kış mevsimi rüzgarlı olsaydı tampon yolda yerinden çıkıp uçup gidebilirdi belki de.


    Kapı üstündeki krom barların birleşim yerleri gönyede değil yamuk takılmış. Sürücü tarafında iç kısımda plastik detayla kapının üst birleşimi yamuk tam takılmamış örnek fotografı atayım anca öyle anlarsınız.


    Aracın vites konsolu kısmını çizik içinde teslim aldım eve götürdükten sonra bunu da fark ettiğim için kabul etmediler. ( poşetleri aceleyle söken görevli tırnağıyla aracı çizmiş komple )


    Tavanda 4 ayda boyası attı ( ki burda da bence suçu bizi atıp kullanıcı hatası diyecekler diye tahmin ediyorum )


    Boya sorunu için servise gittiğimde bunları tek tek söyledim. Aracın içindeki çiziklere geçmiş olsun onu teslim aldığın gün arabayı götürmeden fark edecektin yorumu aldım. Boya için genel merkez karar verecektir dedi. Arka tampondaki duruma zaten diyecekleri hiçbir söz olmadı yorum yapamadılar. Vidaları tekrar takıp tamponu bağladılar. Sizin sensörleri gece park ettiğiniz yerde birileri çalmaya kalkmış olabilir yorumu yapıldı.


    Krom barların ve sürücü tarafındaki üst metalle iç plastik detay birleşimdeki yamukluklara 2- 3 milimetreye kadar normal bunlar yorumu geldi. Kaldı ki kabak gibi 2 cm açık var. takılamamış. Anlıyacağınız her şey parayı verene kadar.


    Araçta motor sürüş mekanik anlamda hiçbir sorun yok eyvallah ama bir kullanıcı olarak sizce bunları kabul etmek mümkün mü ? soğumamak mümkün mü yorumu size bırakıyorum.


    Tavanın halini fotoğrafta görün boya atmasını geçtim siz hayatınızda 4 ay içinde bu kadar çok çizilen bir tavan boyası gördünüz mü hiç ? Rezalet bir halde. üstelik üstü kapalı garajda tutuyorum aylık 1800 lira veriyorum bir şey olmasın diye. Bu kadar kötü bir boya işlemi bisikletlerde bile görmedim ben.


    şu fotografları atmaktan utanıyorum gerçekten.



    2021 Sonrası Mokka


    2021 Sonrası Mokka


    2021 Sonrası Mokka


    2021 Sonrası Mokka
    2021 Sonrası Mokka



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi m-99 -- 14 Temmuz 2024; 12:35:3 >




  • @m-99 Özellikle şoför tarafındaki plastik parçanın bu şekilde boşluklu olması ve 4 ayda tavan boyası atması can sıkıcı, size hak veriyorum. Bu içerideki, şoför tarafındaki plastik parça için bir şey yapamadılar mı ya da yapmadılar mı? Bizim araçta da sürücü tarafındaki aynanın arkasına denk gelen kapak yerine tam oturmuyordu, kendim bir iki zorladım, kırılır diye öylece bırakmıştım. Park yerinde aracın aynasının kırıldığı kaza sonrası, servis elemanına söyledim durumu, "tık" oturttu.


    Tavan boyası sorununun temel sebebinin son kat boya ve cila sonrası tavanın boyanması olduğundan kaynaklandığıyla ilgili düşüncelerimi de yazdım. Hatta geçen hafta, bir arkadaşa gösterirken, sebebini de gösterirken, bagaj kapağını kaldırdıktan sonra şunu net olarak fark ettim: Sanki bu boya değil de plastidip gibi bir şey (fotoğraf çekeceğim).


    Burada aracı aklamaya çalışmıyorum. Kötü değil, iyi de değil, eksikleri var, parasının karşılığı bu olsa gerek diye düşünüyorum (bu sınıfta diğer modelleri test etmedim). Sizin de (benim gibi) içinize sinmediğini düşünüyorum. Gönlünüzdeki olsun demekten daha başka bir şey elimden gelmiyor. Daha fazla sorun yaşamadan, bu konu size daha fazla sıkıntı olmadan çözüme kavuşması dileğiyle.





  • aalpan A kullanıcısına yanıt

    Malesef hocam içime sinmedi ufak şeylere takılıyorum gibi gelebilir ama durum bundan ibaret. İlk fırsatta aracı satacağım. İçerideki plastik kısım için adam eliyle bir iki ittirdi falan oturtmaya çalıştı ama olmuyor. Normal bu olur o kadar deyip işin içinden çıktı.


    Zaten o parça için ne yapabilirler ki hocam otomasyon da çıkan bir şey belli ki gönyede yamuk takılmış ya da orda bir şeyler eksik olmuş oturmuyor yerine. Koskoca aksamı yerinden sökmeleri gerekir bunu düzeltmeleri için çok zor.


    Boya konusu için aramalarını bekliyorum ona da yapacak hiçbir şey yok malesef şu durumda. Ben de aracı kötülemeye çalışmıyorum ama bunlar 1.5 milyonluk bir araçta bence pek hoşgörülemez kusurlar olmaması gerekirdi.


    Parasının hakkını vermediğini düşünüyorum tam olarak ve servisin de durumu ortada. Gösterdiğim her şeye bir mazeret uydurup benim üstüme yüklemeye çalıştılar bir anlamda. Plastik parça için en son kazağınızla falan oraya takılıp yerinden çıkarmış olabilir misiniz diye yarım ağızla onu bile bana atmya çalıştı.


    Araçtan soduğum zaten daha fazla sorun yaşayacağım bir durum da kalmadı kullanmıyorum bile 2000 km de kaldı araç sürmüyorum. sizin de gönlünüzdeki gibi olsun hayırlısı her şeyin oluyor işte bunlar.


    Ama çıkardığım tek ders şu bir sonraki 0 araç alımında teslim tutanağını imzalamadan önce arabayı münasip bir yere çektirip A - Z ye arabanın her yerini 2- 3 saat tek tek inceleyeceğim içini ve dışını. Kusur görmem durumunda aaracı teslim almadan anında başka bir 0 araçla değişimini isteyeceğim .




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi m-99 -- 14 Temmuz 2024; 14:6:32 >




  • aalpan A kullanıcısına yanıt

    Bugün eğilip baktım motorun altında koruma sacı mevcut, orta bölgede tekerlere doğru boş zaten o bölgede önemli bir şey yok gibi gözüküyor, genel olarak aracın altı kapalı gibi, araziye girip çıktığımdan benim için önemli bir konu


    2 haftadır kullanıyorum sürüşü zevkli bir araç, detaylara takılan birisi olmadığımdan benim için harika bir araba tek sorunum bagajının küçük olması. 1 - 2 yıl sonra değiştirmeye karar verirsem tek sebep bu olur büyük ihtimalle.

  • @Savitar77 Ben hiç bakmadım, dikkat te etmedim alt koruma sacına, öyle diyorsanız öyledir. Memlekete gidince önceki ceed'in bagajı da yetmiyordu, bunun bagajı da yetmiyor2021 Sonrası Mokka Elbet küçük ancak çoğunlukla şehir içi kullandığımızdan daha büyüğünü de aramıyorum: ancak sizinki de bir tercih, ihtiyaç meselesi. Hayırlısı olsun.

  • Aracı aldığımız gün aslında aklımızdaydı lastik basınçlarını kontrol etmek. Tahmin ediyordum çünkü lastikleri balon gibi yapıp vereceklerini. Kendi cihazımı da yanımda götürmedim, teslimat esnasında söyleriz basınçlarını ayarlarlar diye.

    Bayi tadilatta olup depo gibi bir yerden aracı alınca müdahale edilemedi tabii.
    Araçta bir sertlik var belli. 215x55 ebatlı lastik için çok sert. Meğersem 2.2 bar olması gereken lastikler 3.0 bar olarak şişirilmiş. PDI denen pre delivery inspection işleri falan bizim ülkede hikaye. Kitabına göre değil de ezbere yapılıyor işler hep.

    Basınçları ayarlayınca aracın gidişi normale döndü. Bana göre sert olarak şikayet edilecek araç kategorisinden çıktı.

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 2627282930
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.