@Car Lover Tır üzerinde gelirken fazla esneme yapmasın, taşıma sırasında zorluk yaşanmasın diye lastik basınçlarını özellikle yüksek ayarlıyorlar diye düşünüyorum. Bayii de olması gereken basınca indirseler iyi olur aslında ama yapılmıyor. Gündelik kullanımda 32 psi değerin altına indiğinde ya da üstünde olduğunda konforu, yol tutuşu bozuluyor; basınçlara dikkat etmek lazım. Şehir dışına çıkışlarda, tam dolu araç için üretici 39 öneriyor , olur da bu bilgiye ihtiyaç olursa diye yazdım. |
2021 Sonrası Mokka (29. sayfa)
-
-
Tavandaki boya atmasıyla ilgili dün aradılar ve bugün için (19 Temmuz 2024) yetkili servise davet ettiler, gittim. Ellerinde (grupta bahsedilen) kalıp vardı. Üzerinde çeşitli ölçülere sahip çizgiler ve daireler vardı. Ben beklerken, konuyla ilgilenen birimdeki arkadaş fotoğrafları çekmiş. Evrakları imzaladım, pazartesi günü (22 Temmuz 2024) genel merkezi aramamı tavsiye etti.
Bu durum ekstra bir iş yükü çıkarmış, Allah kolaylık versin. Bu konuyla ilgilenen arkadaş sağ olsun yardımcı oldu, yüzünde rahatsız edici en ufak bir tavır görmedim. Meydana gelen bu durumun ülkemiz şartlarında önemli olduğunun farkındalar, aynı tavrı genel merkezi aradığımda da yaşadım. Bundan sonraki aşama (ihtiyaç olmazsa) genel merkezle telefon görüşmesi şeklinde olacakmış.
Ve ben hâlâ aracın tavan fotoğrafını çekmedim
-
Netice ne çıkacak merak ediyorum doğrusu . Yavaş diyorsunuz ama işler hızlı gitmiş yine de . Beni 1 haftadır aramadılar hiç ne durumda bilmiyorum bile.
-
@m-99 Sizi telefonla aradılar mı ya da siz arada aradınız mı? Telegram grubuna üye olmadım ancak üye olmadan da yazışmaları görülüyor, siz uygulamayı yüklediniz mi? Sürecin 2 ay kadar sürdüğünü yazanlar vardı grupta, bekleyip göreceğiz.
-
Beni arayacakları söylendi serviste ama aramadılar. Ben de arayıp sormadım ( nereyi aramam gerektiğini de bilmiyorum ) telegram grubuna üye olmadım. Her gün bu konuyu hatırlayıp moralimi daha da bozmak istemiyorum araçtan soğudum yeterince çünkü.
-
@m-99 Genel merkezi arayıp, adınıza dosya açtırmanız gerekiyormuş, ondan sonrasında sizi arayıp durum hakkında bilgi verecek ve belli bir zamandan sonra değer kaybı pazarlıkları başlıyor dedi yetkili servisteki arkadaş. Grupta a gördüğüm kadarıyla süreç bu şekilde ilerliyor.
Size akıl vermek gibi olmasın, canınızı sıktığınıza değmez. Şu durum evet olmasaydı çok iyiydi, bu durum malın değerini düşürüyor bunun da farkındayım, bunun yanında kullanıma engel bir durumu yok. İşinizi görüyor. Markayı da, meydana bu olumsuzluğu da savunmuyorum; elbette sizin de bu durumu böyle kolayca kabul edebileceğinizi düşünmek de benim hatam olur. Siz (eğer yapabilirseniz) olaya bu açıdan bakmanız için öneride bulunuyorum. En azından borcu bitinceye kadar ve satmaya hazır hale gelinceye kadar sizin düşüncelerinizi bu noktadan uzaklaştırıp, araçtan keyif alamasanız da mutsuz olmanızı önler diye düşünüyorum.
-
Servistekiler bir rapor hazırladılar ve bunu genel merkeze ileteceklerini. Genel merkezden arama beklememi söylediler sadece. Adıma dosya açtırmam gerektiğinden söz etmediler. O yüzden bekliyorum. Aramazlarsa bizi ( servisi ) arayın dediler sadece. Pazartesi - salı günü de haber çıkmazsa. Servisi ararım sanıyorum.
-
Aracın bagajındaki zemin bölgesine uygun bir yedek lastik alan var mı?
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
@Car Lover Yedek lastik ölçüsü 125/85 R16 imiş, kullanım kılavuzunda yazıyor. Benim araçta var, sanırım sizde tamir kiti var. Jantıyla birlikte fiyatlarına bakmak lazım. Ve baktım, bir de siz bakın, ben yanlış görüyorum her halde
-
Link için teşekkürler. O lastik tamir kitlerine hiç güvenmiyorum maalesef. Evet biraz pahalı ama sıkıntı olduğunda zaman kaybetmeyip uğraşmamak adına güzel çözüm.
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
@Car Lover Janst & Lastik sekmesine tıkladım maalesef lastik ölçülerini seçemediğim için binlerce lastik arasından tek tek seçmek zor geldi. Lastik tamir kiti yarılan lastiğe çözüm olmadığı için (bence) en mantıklısı küçük de olsa bir stepnenin hazırda durması.
-
Sizdeki lastiğin yanında bir de bu setten vardır diye düşünüyorum. Çünkü şimdi arabayla gelen takım bu yeni stepne varken oraya takılamaz gibi. www.parcagonder.comCitroen C4 C41 Kriko Seti Peugeot 2008 9842715880 Orijinal **2.361,23 TL**https://www.parcagonder.com/urun/citroen-c4-c41-kriko-seti-peugeot-2008-9842715880-orijinal
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Car Lover -- 22 Temmuz 2024; 21:35:20 >
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
-
@Car Lover Evet var, o küçük ayrıntıyı atlamışım Fakat lastiği tutması ve malzemeleri bir arada saklamak için plastik bir parça daha var. Gerçi olsa da olur, olmasa da olur... Sözde pratik bir sabitleme sistemi yapılmış ancak malzeme plastikten yapıldığı için (sanırım) bir süre sonra, bagaj havuzundaki tırnaktan kurtuluyor. Kısacası stepneyi, o havuza sabitleyecek bir aparat daha lazım.
www.otoyedekmarket.comPeugeot 308 (2007-2013) STEPNE KRİKO TUTUCU (ORJİNAL) - Peugeot Yedek Parça | OtoYedekMarket.comhttps://www.otoyedekmarket.com/urun/peugeot-308-stepne-kriko-tutucu-orjinalŞu parça için fiyata yazık, üstelik de bunu tutacak saplama-somun da plastikten yapılma ve maalesef bir işe yaradığı yok.
-
2 Ağustos 2024 - Opel merkezden aradılar. 90.000 lira değer kaybı, onarım (tavan boyanması), ikame araç teklifi görüntülediğini söyledi müşteri temsilcisi. Bakım var mıydı, yokm uydu emin olamıyorum, okuyan arkadaşları yanlış yönlendirmek istemiyorum. Protokol gönderildiğinde net olarak cevap verebilirim. Telegram grubunda verilen ilk tekliflere bakınca iyi bir teklif olarak değerlendirdim ve kabul ettim.
Başta tavanı boyatmayacaktım ancak onarımsız yapılan protokolde sorumluluk kullanıcı üstüne atıldığı için risk almak istemedim. Boyanması daha mantıklı geldiği için, bugünkü aramanın öncesinde kararımı vermiştim.
-
Boyama ne şekilde yapılıyor hocam bunu öğrendiniz mi ? Yeşil ve siyah boyanın komple çıkarılıp metal yüzeye inilip yeni boya atılması gerekir bence. Boyanın üstüne boya tutmuyor çünkü aynı hataya düşeceklerse bir anlamı yok o işin.
Bir de tavanı falan söküyorlar mı acaba araçtan ne şekilde boyanıyor o da çok önemli ?
-
@m-99 Geciken cevabım için sizden özür diliyorum. Kardeşimin yanında telefonu açmadım desem yeridir, bunun yanında telefondan foruma girmek de, uygulamasından yazmak da zahmetli.
Boya konusunda servisle görüşmem olmadı, beni 2 Ağustosta aradılar, ardından geçen hafta 8 Ağustosta tekrar aradılar. Her aşamada farklı bir müşteri temsilcisine devrediliyor, bunu anladım. Avukatların protokol hazırlayacaklarını, kötümser bakarsak genelde 2,5 haftada hazırlandığını söyledi bana durumu anlatan arkadaş.
Grupta farklı farklı uygulama yapanlar olduğunu okuyorum ancak mevcut tavan boyasını kaldırıp, yerine yeni boya atıldığını okumadım; belki de insanlar tahminlerini yazıyordur, ben de bilmiyorum. Eğer unutmazsam (çünkü inanını kafama takılmıyor) boyama işlemi süreci nasıl işleyecek sorarım fakat maalesef serviste ustayla görüşemiyoruz. Bana bilgi verecek olan arkadaş da (sanırım) kendisine aktarılan bilgiyi bana anlatacaktır.
-
Merhabalar, ben de bir opel mokka 2024 model kullanıcısıyım. Arka koltuklar için olan USB'lerin çalışmadığını farkettim. Benzer bir durum yaşayan var mı acaba?
-
Bende dün 2024 mokka teslim aldım tüm usb ler çalışıyor.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Merhabalar, evet benimkinde bir sorun varmış. Serviste çözdük, kablolardan kaynaklanmış.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Arkadaşlar anlık yakıt göstergesini bulamadım bilginiz var mı ?
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X