Şimdi Ara

2023 BMW 5 Serisi (G60) ANA KONU (4. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
4 Misafir (1 Mobil) - 3 Masaüstü1 Mobil
5 sn
110
Cevap
21
Favori
12.697
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • infinite kullanıcısına yanıt

    Ben de merak ediyorum bunu. Geçen gün bi yazılım firması mümkün olduğunu söyledi ama detay paylaşmadı. Biraz beklemek lazım gibi. Dediğiniz gibi alt yapı aynıymış. Sadece yazılımla gücünü kısarak getiriyorlar. Normalde 340 beygir bu araç.


    Bildiğim kadarıyla yurt dışında Tesla’larda sonradan satın alınarak güç artışı sağlanabiliyordu ama bizim ülkemizde nasıl olur nasıl izin alınır bir fikrim yok açıkçası. Dışarda yaptırınca garanti mevzusu da ayrı bir dert tabi.

  • pistachio kullanıcısına yanıt

    slm hayırlı olsun 21 inch 954 m jant setini konforundan memnunmusunuz? artı ve eksi yönleri nedir çok teşekkür ederim

  • midicie80 kullanıcısına yanıt

    Merhaba, teşekkür ederim. 2023 BMW 5 Serisi (G60) ANA KONU 


    En büyük artısı tabiki aracı göstermesi, çünkü araç büyük. Jantların 21” olması çok fazlaymış gibi gelmişti bana ama aracın boyutlarıyla tam uyuşuyor. En büyük korkum çok sert olmasıydı ama ne ben ne de araca binenler konfordan yana bi şikayette bulunmadı. Spor, 2 kişilik bi araçtan geçtiğim için araç bana pamuk gibi geliyor her kullandığımda. Adaptif süspansiyon ve aktif arka aks opsiyonu da var. Mutlaka onun da yardımı oluyordur. “Takır tukur” hissiyatını hiç almadım. Yol tutuşunu da iyileştiriyor haliyle. Önler 255/35/21, arkalar 285/30/21 lastik ebadıyla geliyor. Yanaklar ince olduğu için kaldırıma sürtme ihtimali de artıyor. Ben ufak bi nazarlık yaptım yakın zamanda.


    Tabi menzil konusu da ayrı. Resmi olarak ne kadar menzil kaybı yaşanıyor jant büyüdükçe bilmiyorum ama mutlaka biraz düşürecektir. Bugün alıyor olsam ve imkan varsa yine bu jantları tercih ederim açıkçası.





  • teşekkür ederim 19dan 21 geçmek istiyorum 19 var küçük duruyor araba maşallah gemi gibi olunca :)

  • iyi günler arkadaşlar bende 2 kapılı araçtan i5 xdrive m40 geçtim. %12 iskonto vardı. Daha önce eqe ile test sürüşü yapmıştım ve sessizliği konforundan cok etkilenmiştim. ama i5 sahibi olduğum için değil cidden eqe den konfor ve sessizlik bakımından cok daha üstün bir araç.


    2023 BMW 5 Serisi (G60) ANA KONU


    2023 BMW 5 Serisi (G60) ANA KONU


    2023 BMW 5 Serisi (G60) ANA KONU



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ssregitoss -- 9 Temmuz 2024; 9:41:53 >




  • ssregitoss S kullanıcısına yanıt
    Aracınız hayırlı olsun yüzde 12 indirim edrive 40 modelinde de mevcut mu? Ayrıca kredi kampanyasıyla birleşiyor mu?

    Konfordan çok memnunsunuz adaptif süspansiyon mu var?
  • edrive 40 da var mı bilmiyorum.ben peşin aldım. kredi kampanya kurumsal vardı sanırım. Zaten kendiniz konfigire edemiyorsunuz. mevcuttan secim yapıyorsunuz. ben mat koyu gri istiyordum yoktu. evet adaptip süspansiyon var. 2vv kodu ile. bu araçta extra m sport pro paketi var extra renkli kaliper ve siyah ön ızgara sunuyor sanırım.

    2023 BMW 5 Serisi (G60) ANA KONU
  • sykra S kullanıcısına yanıt

    Merhaba öncesinde f10, g30, g30lci den sonra bende yaklaşık 1 aydır i5 kullanıcısıyım ufak bir uzun yol tecrübe ettim 1.500 km kadar bir tatile çıktım psikolojik olarak panik yaptığım için gereksiz yere zırt pırt şarja girmelerimde evdekiler tarafından ‘ne güzel araba bizi gezdiriyor şarj bahanesiyle’ diye eğlenceli karşılandı.


    tam menzil test edemedim fakat kendi şarjım var otoparkımda, yakıt derdini unuttuk artık birde kesintisiz güç vermesi çok zevkli.


    merak ettiğim B mode ile kullanıyormusunuz nasıl tecrübeleriniz var.


    şasi modu adaptif düşük yüksek normal modların hangisini kullanıyorsunuz genel olarak ve tevsiyeleriniz var mı?


    araç olarak yorum yapmak için daha erken fakat öncesinde eşimin Volvo xc40 aracından çok memnunduk uzun yol yüksek oturuş ve koltuk konforundan olsa gerek yormayan eğlenceli bir araç xc40


    bmw sedan olmasından dolayı xc40 kadar uzun yol sürüş konforu olmayacağını düşünüyordum fakat yaptığım 1.500km lik tatilde çok memnun kaldık ailece g30lci m sport ta yarım saat sonra koltuk yan destekleri batıyor ve ağrı yapıyordu memnun değildim. G60 gerek iç donanım gerek konfor olarak çok başarılı geldi bana ileride sorunlar yaşarmıyım bilmem ama 3 yıl araç 8 yıl pil garantisi var muhtemelen garanti bitince güncellerim.


    diğer arkadaşında dediği gibi özellikle şehir içi yoğun kullanıyorsanız i5 çok premium bir elektrikli tercihi olacaktır





  • Merhaba,
    Geçen hafta itibariyle 520i benzinli versiyonunu teslim aldım bayiden. Hali hazırda 2023 G30 (520i) ve 2012 F10(525d xDrive) araçlarım garajımda durmakta.

    G60 serisini Konfor olarak çok başarılı bulsam da yüksek süratte maalesef yol tutuş açısından çok fazla zayıf kalmış. Sürüş hissiyatı olarak Bir BMW zevki vermedi bana.

    Malzeme kalitesi maalesef G30’la kıyasla çok ama çok düşük, geri dönüşüm plastik kullanılmış olmalı ki dokunduğunuz her yer kalitesiz hissettiriyor.

    Performans olarak G30 520i ile kıyasladığımda G30’un alt devirlerdeki cansızlığı bu araçta yok. Üst devirlerde pek bir fark hissettirmiyor ama gerçekten G30’un kalkışlardaki cansızlığı çok can sıkıcıydı bunun düzeltilmesi çok iyi olmuş.

    Bunun haricinde maalesef G60 denge konusunda da zayıf kalmış, virajlarda aracın yattığını hissediyorsunuz bunun sebebi aracın G30’a göre yükseltilmiş ve daha yumuşak karakterli yürüyen sistemine sahip olmasından kaynaklı.

    Henüz aracı tam çözemedim ama biraz kullandıktan sonra konusunu açarım




  • Podgoritsa kullanıcısına yanıt

    F10 ve G30 kullanıcısı olarak yorumunuz çok kıymetli.


    Ben de geçmişte F20, F30 ve şimdi de F10 520i kullanıcısı olarak son muhteşem 5 serisinin G30 olduğunu düşünüyorum.


    G60'ta artık galvanit kaplama yok cam açma düğmelerinde vs. o yüzden basit hissettiriyor. G60 520d xDrive'ı uzun test etmiştim. Direksiyonu çok hafif ve yumuşak gelmişti güven vermemişti 200'lü hızlarda. Boost'un da farkını pek hissedememiştim.


    Galiba G30 530i en iyi seçenek...

  • Podgoritsa kullanıcısına yanıt
    Bir 5 serisi aşığı olarak bu kayıp seriye çok üzülüyorum
    Söylediklerinize katılıyorum
    Araba asla bir G30 kalitesinde değil
    Maalesef çok kalitesiz…
  • Rezalet bir araba.
  • bende g60 520i test ettim geçen hafta. hali hazırda g30 520i lci araca sahibim . kesinlike g30 bambaşka

  • skoralp S kullanıcısına yanıt
    İşte bu yüzden bir çok kişi E serisine geçiyor…
  • kesinlikle... Mercedes in bence tek sıkıntısı cok farklı bayiler olup borusan gıbı cok kurumsal olamıyorlar

  • keşke G30 LCI Refresh gelseydi G20'deki gibi.

  • skoralp S kullanıcısına yanıt
    Fazla kurumsallık bayar. Bmw’ye gittik 3 serisi için. Test sürüşüne randevu mandevu dediler. Mercedes’e gittik. Hemen abi dedi, aldık çıktık. Mercedes de mengerler’di gittiğimiz. Kurumsalsa o da kurumsal. Gereksiz kastırma müşteri kaçırır.
  • guvenxoca kullanıcısına yanıt
    Guncel E'yi soy, iki tane g60 dayar döşer.

    Bir araba bu kadar mı boş, çiğ ve rezil yapilabilir aklim almiyor. Yılların 5 ini çin arabalarina döndürmüşler.
  • The Division Bell kullanıcısına yanıt
    Anlatılanlara bakılırsa güncel G20 3 serisi yeni 5 den kaliteli , böyle anlaşılıyor
    Buradan yola çıkarak bakalım yeni 3 serisi nasıl olacak
  • werneke W kullanıcısına yanıt
    Kesinlikle öyle.

    Bence yeni 3 te ayni 5 gibi olur onun izinden gider. G20 de efsane olarak tarihe geçer.
  • 
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.