Şimdi Ara

2023 BMW 5 Serisi (G60) ANA KONU (7. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
149
Cevap
24
Favori
15.898
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 45678
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • ÖzgürErişen UKCBW kullanıcısına yanıt
    Yok o işe girilmez ancak neden ısrarla akustik cam, vakumlu kapı ve galvanic tuş takımı getirmiyorlar 5 serisine anlamadım. 3 serisinde bile akustik cam ve galvanic var



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi mbkaynar -- 16 Ocak 2025; 12:44:19 >
    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • Suggestions S kullanıcısına yanıt
    Volvo xc90 neredeyse 10 yıllık bir araç fakat yeni kasası gelecek çünkü aracı yenilediler. İşin birde şu boyutu var bütçe nedir onuda düşünmek gerekiyor. Sizin araçtan beklentilerinizde önemli bir konu bana soracak olursanız şayet mevcut aracınızdan memnunsanız dizeli veya benzinlisini değerlendirebilirsiniz

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • mbkaynar M kullanıcısına yanıt
    Sanırım makyajda bu eksiklikler çözülür gibime geliyor
    Evet akustik cam yok, vakum yok, galvanic tuşlar yok sunroff artık dert bile etmiyorum ama sırf BMW sevdamızdan ötürü boynumuzu bükerek te olsa gidip alıyoruz

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • Suggestions S kullanıcısına yanıt

    Bmw ya da mercedes den sonra aynı sınıf bir volvo tercih edilmez, bende katılıyorum. Ancak siz büyük bir sedandan kocaman bir suv’a geçiş yapmak istiyorsunuz. Bmw de önerebileceğimiz bir suvu ülkemizde satışı bulunmuyor. X5 x6 gelmiyor. X7 de neredeyse XC90’ın üç katı fiyatıyla satışta. Mercedes de durum farklı değil. GLE tercih ederseniz aynı fiyat. GLC 43 de düşünür müsünüz bilemedim, xc90 ile aynı sınıf değiller.

    Burada bir değişiklik olsun büyük bir suv denemek istiyorum derseniz alınabilir xc90. Ama değer kaybı marka algısı gibi faktörler tercih sebebi olmasını engelliyor.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • guvenxoca kullanıcısına yanıt

    hangi araba fiyatının arabası ki şu ülkede.?  

    clio olmuş 1 milyon.

    ben zamanında 500e m4 aldım. 

  • Uzun süreli G30 kullanıcısı olarak G60 için düşüncelerimi yazmak istedim,

    G60 ilk geldiğinde incelediğimde beğenmediğim yönleri çok olmuştu. Haksızlık mı ediyorum bazı şeyleride abartıyorum galiba diye düşünüp ikince defa tekrar inceledim.

    Aracın iç kısmında kapıların iç kaplaması bariz şekilde kalitesiz,kumaşı nedir anlayamadım. Bizim g30 lar ise tamamen deri. Belki de bu yüzden kalitesiz hissi uyandırıyor bende. Artık kapılarda vakum opsiyonu da yok. Çok gerekli değil ama kapı çarpmalarına engel oluyor.

    Sunroof olmaması kötü. En azından insan bahar aylarında açabiliyor. Ama kuru kuruya cam hiç bir işe yaramıyor. Gereksiz olmuş bence. İç kısımdaki butonların yine galvanic kaplı olmasını isterim kaliteli oluyor diğer türlü sıradan görünüyor. Ortam ışığı ön panelde güzel ama bizim G30’larda arka kapılarda da şerit şeklinde led ışıklar mevcut ve çok güzel, kaliteli görünüm veriyor. Artık yeni araçta olmayışı biraz kötü olmuş.


    Dış tarafta araç halâ sportif, bu güzel. Arka kısım için, genel görünüm güzel Stoplar güzel, ama egzoz, keşke yine gerçek egzoz çıkışları olsaymış. Ön kısım için ne güzel diyebiliyorum nede kötü, ama farlar için aynı şeyi söyleyemeyeceğim. Kötü görünüyor. Gündüz ledlerinin tasarımı değişip ya da biraz oynanırsa farın tamamıda göze daha hoş gelebilir.


    Borusanın benzinli 2 litrelik motor getirmek istememeside ayrıca bir sorun benim için. Artık ben makyajlıyı bekleyeceğim.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Evren7 kullanıcısına yanıt

    Bende 6 yıl önce f30 m3 almadığıma şimdide 4 yıl önce m5 almadığıma çok pişmanım.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Sophisto S kullanıcısına yanıt

    keşke alsaymışsınız. artık alınacak gibi değil.

    f30 değil dediğiniz m3 f80 olarak geçiyor.

  • Bu kasaya makyaj 2026 yılında mı gelir rutin öyle mi ilerliyor,

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • mrkb kullanıcısına yanıt

    Ben de 2026 da gelir diye düşünüyorum. G30 4. yılında 2020 de makyajlanmıştı. 3 serisi G20 de yine 4. yılında 2022 de makyajlandı. Bende bu nedenle araç değişimini seneye erteledim. Belki gündüz ledleri biraz güzelleşir. Benim için hepsinden önemlisi 2 lt benzinli bir motor getirir borusan.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 2026 da tanıtılır , 26 aonu veya 27 başı satışta olur

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • ridleyscott kullanıcısına yanıt
    Merhaba, verdiğiniz bilgiler çok kıymetli teşekkürler. G30 kullanıcısı olarak soruyorum, G60 yalıtım konusunda g30 veya g20den iyi değil mi ? Açıkçası test ettim ama şehir içi ve düşük hızlarda oldu. Biraz yol sesi olmakla birlikte süspansiyon ve direksiyon daha konforluydu ama bu akustik cam eksikliğinden bahsetmeniz düşündürücü açıkçası. Yakın zamanda İ5 e geçmeyi düşünüyorum çünkü

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • 5 serisi gerçekten güzel bir makina

  • hawkss kullanıcısına yanıt
    Ben 6 aydır i5edriva40 msport pro arka aks dahil olanını kullanıyorum. Araç yalıtım olarak çok başarılı fakat elektrik motorunun sessizliğinden kaynaklı belki yüksek hızlarda çok ufak miktar yol sesi alabilirsiniz fakat dediğim gibi motorun sessizliğinden kaynaklı bu durum

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • ÖzgürErişen UKCBW kullanıcısına yanıt
    İ5 seçeneklerim arasında çünkü 10-20k km civarı olanları 3.7m civarı satışta 2.el olarak ve benzinli ile ciddi fiyat farkı var. Elektrikli araç tecrübem çok yok ama bu fiyatlara yeni 5 serisi de cezbediyor. Bir miktar yol sesi mutlaka olacak onunda davlumbaz içine yalıtımla çözümü nispeten uygun maliyetle ve basit sanırım ama Tüketim tarafı önemli aslında. Şehir içi ort bir kullanımda 400-500km menzil alabiliyor musunuz ?

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • hawkss kullanıcısına yanıt
    Bulunduğunuz şehirin mevsimleri genelde ılıman ve yolların düzlük olması durumunda vede yumuşak sakin sürüşlerde ortalama 17-18 kw tüketim ile 450 kilometreleri görebilirsiniz

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • hawkss kullanıcısına yanıt

    5 serisi daha çok uzun yolda keyifli bir araç. Kısa mesafe şehir içi kullanım için oldukça uzun ve park , manevra gibi konularda zayıf doğal olarak.


    malum olduğu üzere uzun mesafe sürüşlerinde de belli bir tempoda sürüyoruz araçları. Bu noktada 520i gerekeni veriyor. Yani 160-180-200 gibi hızlarda bile 500 km gibi menzil almak mümkün. Elektriklide bu yarıya veya azına düşüyor ve şarj için harcanan bir zaman oluşuyor. Genel olarak zaman kazanmak için para harcadığımız bir ortamda para harcayıp zaman kaybetmek benim yaşam tarzıma uymadığı için 520i tercih ettim. İ5 zaten araç olarak aynı hatta fazlası da var, arka aks bowers ses sistemi gibi. Fiyat olarak ciddi daha uygun almakta mümkün. Hatta ben aracımı alırken 300-400 fazlaya i5m60 bile alabilirdim. Ne var ki 520i yi şehirler arası sürdüğüm gibi m60 ı sürsem 150-160 km menzil bile zor.


    ihtiyaçları bilip ona göre hareket etmek son derece önemli. 520i nin motor sesi pek duyulmuyor, benim şikayetim yol ve rüzgar sesi tarafında oldu. Kış aylarındayız, havalar ısındıkça bir miktar düşüş olabilir şikayetlerimde, zaman gösterecek.


    bu arada her ay kullanım verileri de geliyor my BMW uygulamasından. %95 inden daha düşük tüketim elde ettiniz diye bilgi geldi. Ocak ayı 1200 km ortalaması 7,5 :). Şehirler arası yolum olmadı o nedenle düşük geldi sanırım.


    yani ekonomi için elektrikli almayı , özellikle premium yüksek fiyatlı araçlarda düşünmem. M60 ın mtv = 520 nin 15k km yakıtı + mtv si gibi bir durum ortaya çıkıyor.


    i5 ise farklı, yaşam tarzına göre tercih edilebilir bir seçenek kesinlikle. Nihayetinde hangisini alırsanız alın, ekonomi teriminin sadece aracı alıp kullanırken değil satarken de karşınıza çıkacağını göz önüne almak lazım.


    i5 i az km 2. El olarak rakipsiz görüyorum segmentinde.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • ridleyscott kullanıcısına yanıt
    Faydalı ve detaylı bir bilgilendirme olmuş teşekkür ederim. Açıkçası yakıt ekonomisi için değil de bütçe doğrultusunda yeni 5 serisi olarak İ5 daha ulaşılır olduğu için düşünüyorum. Benzinli ile 1.3m civarı fark var arada ve sizinde belirttiğiniz gibi ek olarak adaptif süspansiyon aks vs var. G30 da en çok şikayetim;yazın iskenceye dönüşen deri koltuklar ve segmentine göre sert süspansiyondu ama G60 da bunlar çözüldü. Ruzgar sesi yalıtımı ile ilgili nasıl bir sorun yaşadınız acaba ? Yol sesi biraz fazlaydı bende test ettiğim de ama yüksek hızlara çıkarmadığım için testte, o konu da fikrim yok. Ayrıca genelde şehir içi kullanım ağırlıklı benimki,şehirler arası yılda 4-5 kez diyelim onda da aciliyet yoksa planlı şekilde çok sorun yaşamam diye düşünüyorum

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • İki ay once bende adaptif suspansiyon ve integral direksiyonlu(arka aks) i5 edrive 40 aldim, yaklasik 2 senedir elektirikli kullaniyorum ve icten yanmali araca bir daha donmeyi dusunmuyorum lakin benim aractaki opsiyonlarla zaten opsiyonsuz 5.20 cok rahat aliniyordu

    Nedeni tasarruf degil hatta evde sarj etmedigim icin tasarruf anlaminda oyle aman aman bir fark oldugunu dusunmuyorum

    Tercihimde ki neden trafikte icten yanmali araclarin yorulmasi ve buna bagli olarak yormasi.Sanziman vuruntularinin artmasi ani gaz tepkilerinde elektirikli gibi aninda guc vermemesi titresimsizlik vs benim tercih sebebimdi.

    90’larda ki gibi 6silindirli motorlar olsaydi icten yanmalisini tercih edebilirdim onlarin motor sesi dahi keyif veriyordu.

    Tuketim tarafinda cok verimli ayni zamanda myp ve c40twin kullanicisi olarak bunu acikca belirtebilirim.

    Haftada 3gun 250-300km İstanbul-izmit arasi kullaniyorum 150 155 civari hizlarda 23 24 civari tuketimim oluyor %95 civari sarj ile gune basliyorum sarjim artiyor bile.Sehir icin 18 civarinda tuketimim.

    Bakima goturme derdinin olmamasi dahi benim icin buyuk arti.

    Eksi olarak Cam acma tuslarinin daha kaliteli olmasini ve kapi ceplerinin flok kapli olmasini beklerdim.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi EUS -- 2 Şubat 2025; 15:39:31 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • İ5 4 çeker(xdrive40) modelinin MTV’si kaç? Bende seneye onu düşünüyorum 400 beygir olmasından dolayı kullanıcısı var mı?

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 45678
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.