< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
2023'e kadar zam yapmayacağını söyleyen TurkNet zam yaptı (3. sayfa)
-
-
Cevap veremez çünkü kendileride iyi biliyorlar
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Ctrl v şampiyonu gönderimi es geçmiş.
-
100 Mbps için 110₺ iyi fiyat, değerlendirilebilir.
-
Ben de yarın türk telekom'a geçiş yapacağım. Peki geçiş yapınca ne olacak? 2 yıl sabit faturam olacak, bir sorun yaşadığımda telefon açıp sorunumu ileteceğim, saha ekibi gönderilecek denilip ek ücret istenilmeyecek. Daha ne olsun...
-
2012'den bu yana dh'deyim hocam. 1 sene önce hesabımı kapattım. Turknet için fikrinize saygı duyuyorum fakat satış sonrası hizmet kalitesi 0. Çözüm merkezinde çalışanların bir çoğunun bilgi düzeyi yeterli değil bence. Turknet'in tek albenisi fiyattı o da artık kalmadı. Size çok kısa yaşamış olduğum bir anıyı paylaşayım. İnternetim sürekli kesiliyordu. Durumu Turknet'e bildirdim. Sorununuz çözüldü diye dönüş yapıyorlar ama çözüm sorunum hala devam ediyor. 6 kez bu döngü devam etti bir türlü sorunum çözülmedi. En son isterseniz saha ekiplerine bildirelim dediler. Tamam bildirilsin dedim bu sefer de sorun tespiti için size 99 lira fatura çıkacak eğer sorun tespit edilirse ek olarak onarım ücreti çıkar denildi. İnternet hizmeti almak için fatura ödüyorum ama o hizmeti alamıyorum sorunu çözün dediğimde de para ver çözelim deniliyor. Karar sizin.
-
Forumdaş.
İki lokasyonda turknet kullanıyorum TT alt yapısı üzerinden Fiber bu zamana kadar kesilme, sansür vb olmadı. Arıza olduğunda TT ekibi ertesi gün kapıma geldi bir bedel almadan..
Elbet herkesin bütçesi kendi mutlaka bazı kullanıcılar bütçe kısmak zorunda ancak internet ihtiyac ben Turknet den hiç bir zaman hız düşüklüğü, kopma, BTK yasakladığı haricinde hiç bir sansür görmedim. Forumlarda okuyorum TT, Mileni haricinde diğer operatöre geçenlerde şimdiden ip tv engellenmesi, sansür, sebepsiz yere abonelik iptali gibi şikayetler okumaya başladım.
Zamlar herkesin kanayan yarası.
-
Hangi sorunmuş o servis sağlayıcının sorun tespiti için 99TL istemesi?
bugüne kadar o kadar ISS araştırdım 1 tane böyle sorun görmedim. Açıkçası Turknet in de bu parayı istediğini düşünmüyorum
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Superonline fiber eğer bir sorun bulamazsak para alırız demişti 3 ay önce böyle cevap almıştım ondan önce servis hiç çağırmamıştım.
-
Uzun bir süre internetim günde 5-6 kez kopuyordu. Sorunun nedeni bana göre CGN havuzundaki IP'lerin bozuk olmasıydı ama Turknet destek ekibi sorun gözükmüyor falan diyordu. En son evinize kadar gelen internette bir sorun yok o zaman ya bina tesisatınız bozuk ya da modeminiz bozuk dediler. Modemim yeniydi binadaki tesisata bakabilmek için yerinde destek ekibi gönderilemesi gerektiği diğer şekilde arızanın tespit edilemeyeceği söylendi. Kabul ederseniz 90 ya da 99 lira gibi bir ücret yansıtılacak sorun tespit edilirse eğer onarım için ayrı bir ödeme yapılması gerektiği söylenildi. Muhtemelen "Turknet yerinde destek" yazıp aratırsanız bir şeyler bulabilirsiniz. Konu hakkında epey tartıştım hiçbir şekilde ücretsiz yardım etmediler. En son CAT6 kablo aldım kabloları yeniledim bu seferde porta bağlayamadım kabloyu yine destek kaydına yazdım gelin bari ucunu bağlayın dedim ücretsiz hizmetimiz yok dediler. Türk telekomu aradım yardım istedim ISS'niz ile görüşünüz böyle bir hizmetimiz yok dedi. Ne yaptım peki Türk telekomda çalışan bir arkadaşım vardı onu çağırdım mesai çıkışında o halletti. Sorunum çözüldü mü? Hayır. Tekrar görüştüm modemim yeni tesisatım yeni CGN havuzunuzda bir sorun olabilir mi acaba dedim. Olabilir modemi açıp kapatın düzelir denildi ya da statik IP satın alın sorununuz çözülür denildi. Olayda eksik ya da fazla yok.
-
Merhaba, yaşadığınız olumsuz deneyim için üzgünüm. Bazı arızalarda talebiniz üzerine saha ekibi yönlendirildiğinde eğer gelen ekip iç tesisat kaynaklı sorun var derse ekip ücreti faturanıza yansıtılıyor ama iç tesisat kaynaklı sorun olmadığını iletirlerse bu ücreti size yansıtmıyoruz. -
2014 yılında Türk Telekom internetim sürekli koltuğu için arıza kaydı açmıştım. Ekip eve geldi sorun yok boşuna çağırmışsınız dedi ve 100 lira faturaya ekstra yazdılar. O zamanın 100 lirası da para yani 50 dolar falan yapıyordu.
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Merhaba. Sorunu yaşadığım dönem bana sorun olsun ya da olmasın 99 lirayı ödemem gerektiğiydi. Neyse forumdaki arkadaşımızın benim için yazdığı cevaba yönelik bir yazıydı.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi turuncu_ -- 24 Temmuz 2022; 14:20:44 >
-
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Comnet değil miydi o?
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
o zamanlar gençtim çok anlamazdım bu işlerden, şimdi olsa o kabloyu gelen adamın müsait bir yerine monte ederim
-
Taahhütsüz paket sunuyorsunuz. Ve halen yeni müşteri kelimesini kullanıyorsunuz. Madem 2023'e kadar garantiniz var. Bunu siz eski müşterilerinize de sunabilirsiniz. Sonuç itibariyle taahhüt yok diye reklam ediyorsunuz. Ama 2023' e kadar taahhüt vererek eski kullanıcıları çiğnemiş oluyorsunuz.
Ayrıca Kobi paketleri neden bu kadar ucuz onun açıklaması kampanya var demekten ileriye gidemiyor. Kobi daha pahalı olması gerekirken daha ucuz neden acaba ? Misal sanayide elektrik pahalı iken evlerde daha ucuz oluşu gibi internetin de kobilerde daha pahalı, bireyselde daha ucuz olması gerekir..
129 TL ye KOBİ'lere ücretsiz modem, 4 saat içinde yerinde destek hizmeti ve özel müşteri hizmetleri sunuyorsunuz. Bireyselde olmayan herşey kurumsal da var ve daha uygun fiyata sunuluyor.
Turknet forumda konu sansür yediği için buradan yazıyorum
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Merhaba, Kobi hizmetleri için çalışmalar devam etmektedir.
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X