Şimdi Ara

2023 Honda CR-V 1.5 vs 2023 Skoda Kodiaq

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
52
Cevap
0
Favori
3.804
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar merhaba,


    İki araç da 2023 model olmak üzere,


    teknik,konfor,yalıtım, yol tutuş konuları üzerinden karşılaştırırsanız hangisini tercih ederdiniz?


    Gözüme çarpan birkaç fark;

    Kodiaq önden çekiş, CRV 4x4. Bunun SUV için bir etkisi olur diye tahmin ediyorum.

    CRV 190 beygir, Kodiaq 150 beygir.


    Kullanan arkadaşlar yorumlarını yapabilirse çok memnun olurum.




  • Kodiaq derim ama o da yenilendi. Yeni kasa gelene kadar idare ederdim.

  • Kodiaq iyidir
    Bu arada butceniz ne kadar ?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Moueson kullanıcısına yanıt

    hocam crv 2450, kodiaq 2400 civarı sıfırları.tabi bayide artık araçların bulunup rüşvetsiz alabileceğimizi göz önüne alarak yazıyorum bu fiyatları.

    bütçe olarak burası bile inanılmaz rakamlar ama ikinci ele daha fazla ödemektense sıfır daha iyidir

  • Standartuye S kullanıcısına yanıt

    Bu fiyatlara Mercedes , Audi falan alabilirsiniz aslında


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • İkisi arasında crv tabii ki ama ikisi de kazık ikisi de kasa olarak eski.

    Chery tiggo 8 alırdım. Farka da yatırım yapardım. Chery olmazsa seat tarraco alırdım.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Crv de Kodiaq da kasa değiştirdi, ben olsam ya başka model alırım yada beklerim


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Crv alırım, 4x4 olmayan büyük suv asla almam

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Q3 e bakın bi isterseniz

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Cr-v'in 4x4'ü trişkadan.. kuzey amerikada Awd logosu görünce atlayan çok insan var araba satmak için yapılan retrofit sistemler bunlar. aracın dinamiklerine bir etkisi olmadığı gibi sistemin hammallığını yapıyorsun.


    Subaru Awd gibi full-time tork vektörlü bir sistem olacak ki araç daimi proaktif 4x4 dinamikleri göstersin.. böyle değilse önden çekiş Suv'lar çok daha mantıklı. Kodiaq alırdım ben ama ikisi de kasa değiştiriyor..

  • @commandx hocam tarraco'nun kodiaq'dan farkı nedir?


    @w.antilles ikisinin de 2024'de mi geliyor yeni kasası hocam?


    @SuperVeloceJota abim şu tırışka dediğiniz konuyu biraz daha açabilir misiniz? aracı kullanan kişiye crv'nin 4x4'ü hiç mi avantaj sağlamıyor? yeni modeli bekleyecek olsak tekrar Kodiaq mı dersiniz?

  • SuperVeloceJota kullanıcısına yanıt

    Eski kasaları dediğiniz gibi tırışkaydı ama bu kasada gayet başarılı bir 4*4 var.

  • Standartuye S kullanıcısına yanıt

    Donanım, tasarım farklılıkları var. Belki iç aksamda kalite farkı da vardır bilemem ama en büyük farkı 500bin tl uygun olması.

  • commandx C kullanıcısına yanıt

    Eskiye göre iyileşme vardır doğrudur.. ama asıl iyileşme kayma başladıktan sonra güç aktarımı çabukluğu ve etkinliğinde olabilir bu sistemler all*time olmadığı için, reaktif sistemler olduğu yapısı gereği ancak bu kadar iyileşebiliyor.


    yani önce slip/kayma lazım. o noktaya kadar 4 çeker dinamikleri göstermiyor araç. tamamı ile önden çeker gibi davranıp kaydıktan sonra da tutum değişiyor, arka hiç piyasada yok iken birden ortaya çıkıyor, sistem devreye giriyor çıkıyor falan.


    zaten bir slip yani kavrama gerektiği için sistem de iki üç patinaja ısınıyor.. iki sahile çık kuma bat falan hemen göstergede uyarılar başlar. alayı böyle..


    gerçek all-time Awd veya 4x4 sistemler yani güç motordan şanzımana - burdan uzunlamasına arkaya direkt aktarılıp dağıtılan sistemlerde araba her zaman 4 çeker olduğu için dinamikleri çekiş sistemi tayin eder.. kaymana gerek yok, sistem proaktif. bu sayede bütün şasi ayarları en baştan 4 tekerlekte hep çekişin olduğu gerçeğine göre yapılıyor, bu da limitlere yakınken, limitte, aştığın zaman, ıslakta, karda her koşulda en kararlı ve tutarlı sürüş deneyimini veriyor.. ve en önemlisi en keyifli.


    ben ancak bu tarz hakiki sistemlere para veririm. artık elektronikler çok gelişmiş, önden çekerle de hiç güvenlik sorunu yok üstüne (önden çekerin) dezavantajını modern kış lastikleri çoğunlukla çözüyor.. artı da boşa 4 çekerin hardware taşımıyorsun aksları şaftı, diff'i taşımıyorsun, bunlar olmadığı için tüketim etkilenmiyor, ilerde masrafı yok, daha verimli vesaire.. hakkını veren bir sistem olmadıkça olmaması gerçekten daha iyi artık zaten bu yüzden bu kadar yayıldı sırf ön çeker modeller..





  • SuperVeloceJota kullanıcısına yanıt

    Katılıyorum size. Dezavantajları az değil. Ama ne olursa olsun, 4*4 ü sadece yol tutuş olarak düşünmemek lazım. Bozuk yol, kış şartları vs işe yarıyor. Güvenlik artısı da var. İhtiyaç meselesi. Gezmeyi tozmayı, keşfetmeyi, yayla vs gezmeyi sevenleri daha memnun eder crv. Ama şehir içi ve uzun yol kullanımda tamamen gereksiz.

    Eskiden çok kamp falan yapardım. 4*4 e alıştım, faydasını çok gördüm.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Eski kasa bozmaz diyorsanız CR-V güzel araç

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • SuperVeloceJota kullanıcısına yanıt

    En kötü Awd cr v en iyi fwd kodiaq tan iyidir


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • en1gma kullanıcısına yanıt

    değil.. ikisini de kullandım.


    Cr-v'nin awd'si karlı otoparktan çıkmak için o da bir kere. fwd kodiaq'a dinamik üstünlük sağlayacak bir awd donanımı yok o araçta. yani bir önemi yok Cr-v Fwd olsaydı da sürüş özellikleri birebir aynı olurdu, o kadar etkisiz bir sistem..


    2016 modelden bahsediyorum. yenisinde iyileşme olduğunu söylüyor commandx, bilgim yok.

  • commandx C kullanıcısına yanıt

    valla önden çekişli duster ile girmediğimiz yer kalmadı.. emin olun yerden yükseklik kötü bir 4 çekerden çok daha önemli bağ-yayla gezisinde. önlerde ucuz mucuz A/t lastik varsa şaşırıyorsunuz girip çıktığı yerlere.


    elbette çamura ve araziye giriyorsanız,, özellikle arazi aktivitesi yapıyorsanız girerseniz tamam 4 çeker şart.


    ama orda da benim dediğim Cr-v Vsc ışığı yakıp ön patinaj çekiyor, arka ileri itemiyordu aracı.. arka aks gücü veremiyor bile. girip 50:50 düğmesi var mı diye baktım araçta yok.. ve 10 saniye sonra da ısınma uyarısı verdi..


    ben senelerce böyle işe yaramaz bir sistemi neden asalak bir yük olarak yanımda taşıyayım ki?


    bir A6 2.0 dizel önden çekere biniyorsun, bir de quattrosuna. ön çeker olan 2 tonluk Golf gibi, quattro olan ise sedan GTR. o kadar farklı ki dinamikler.. 40:60 mekanik torsen 4 çeker. arkada spor sınırlı kaydırmalı diferansiyel.. örümcek gibi daimi güç aktarılmış.. alakası olur mu iki arabanın.


    Leylek gibi yerden yüksek eşek motor Subaru crosstrek'ler bile nasıl nötr ve kararlı yol tutuyor.. bir motor freni yaparken onu bile 4 tekerle yapıyor sonuçta daimi bir sistem, aquaplaning dahil her konuya faydası var..


    Meredesin Bmw'nin de elektronik 4 çekerleri daimi ve arka bazlı olduğu için fark yaratıyor. böyle klas sistemler olsun can feda..





  • SuperVeloceJota kullanıcısına yanıt

    Yapmayın hocam, o kadar da değil. İki video paylaşıyorum. Kıyaslama videosunun olduğu yerlerde fwd kodiaq asla gezemez. Diğer video da yeni nesil crv deki gelişimi gösteriyor.


    Şuralarda fwd kodiaq asla gezemez. Yaylaya çıkıyorsunuz mesela, sürekli sağ sol dönerek çıkıyorsunuz. Yolda ıslaklık vs varsa önden çekişli suv ler acayip sapıtıyor ve zorlanıyor. İşin kötüsü denge de bozuluyor. 1.6 dizel manuel crv'de yaşadım bunu.



    Motor1 Turkiyeyoutube
    Hangi Japon Daha Becerikli? | Honda CR-V vs. Toyota RAV4 vs. Subaru Forester | Karşı Karşıya Serimizin üçüncü videosunda hibrit Japon SUV modelleri araziye çıkıyor. Sosyal Medya Hesaplarımız : Facebook : http://bit.ly/2CRZUlQ Instagram : http://bit.ly/2p94BWB Twitter : http://bit.ly/2CTin1j İnternet Sitemiz : https://tr.motor1.com/ Neden Almalı? Videolarımız - https://bit.ly/2YDIoAr Drag Yarışlarımız - https://bit.ly/2Yy2tnC Geyik Testlerimiz - https://bit.ly/2GIwMls Karşılaştırma Videolarımız - https://bit.ly/2MBwwZg Petronas ile Bilgin Olsun - https://bit.ly/2MFHvke VLOG - https://bit.ly/2GGFKji Araç İncelemeleri - https://bit.ly/2Oxpnf4 Kurgu & Montaj : Gökhan Köseoğlu
    https://www.youtube.com/watch?v=ayeWCt0GgiE&t=571s




    4x4 tests on rollers - duszaniespokojna channelyoutube
    Join us on Facebook: www.facebook.com/StacjaKontroliTrakcji Join Honda Rzeszów on Facebook: www.facebook.com/ASOHondaRzeszow Honda CR-V 2.0 i-VTEC Real Time AWD (2007) vs Honda CR-V 2.0 i-VTEC Real Time AWD (2013) vs Honda CR-V 1.5 VTEC Turbo Real Time AWD with Intelligent Control System™ (2019)
    https://www.youtube.com/watch?v=d1qq-jdq6qg




  • 
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.