Mercedes'in yenilenmeyeceği iddia edilen E Serisi'nin yeni nesli bugün ilk defa casus fotoğrafçılar tarafından yakalandı. Mercedes'in içten yanmalı E Serisi'ni öldürüp yoluna sadece EQE ile devam edeceği iddiaları çıkmış, aracın prototipleri uzun süre görüntülenmemişti. Bugünkü test prototipleriyle birlikte içten yanmalı Mercedes E Serisi'nin en az 1 nesil daha hayatta olacağını gösteriyor. Mercedes bugün sonraki nesil E Serisi'nin testlerine başladı ve araçta aynı gün görüntülendi. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() https://store.donanimhaber.com/1f/8e/36/1f8e369adcd965983349277d2b5c5139.jpg ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
2023 W214 MERCEDES-BENZ E SERİSİ GÖRÜNTÜLENDİ



-
-
E bitecek, EQE devam dediklerinde, eyvah dedim. Ama inanmamıştım. E bitmez, bitmemeli. Mercedes’ in EQ serileri haricinde, elektrikli farklı bir platform üretip, E, C, S gibi kültleşmiş modellerini, kendi marka çizgilerine uyumlu, şık tasarımlarla zamanı geldiğinde elektrikli olacak şekilde üretmesi lazım. EQ modelleri ayrıca üretip o ucubeleri farklı bir segmentte devam ettirsinler.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
C Serisi'nin bir boy büyüğü geliyor aracın nasıl olacağını fazla merak etmeye dahi gerek yok. Matruşka Mercedesler görmeye devam edeceğiz.
-
Matruşka
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
Mercedes spekülasyonlara tokat gibi cevap vermiş, böyle kültleşmiş kalite abidesi modellerde böyle iddalar olabilir.
Bu durum sadece Mercedesle sınırlıda değil. Mesela Passat içinde böyle spekülatif iddalar mevcut bunlar mesnetsiz.
Bir diğer idda da segmentinin banisi yarım asırdırda lider ve referansı Golf için çıkmıştı, inanıyorum ki Volkswagen 9. jenerasyon Golf ile bu iddalara tokat gibi cevap verecektir.
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
Prototiplere göre konuşacak olursak W214 daha güçlü duruyor G60 dan. Özellikle arka kısım çok daha güçlü. Arabanın prototipleri ortada yok dendi seri üretime hazır prototipler ortaya çıktı çok ilginç
-
Uzatılmış C Serisi ya her yeri güçlü olsa ne olur? Mercedes W211'den sonra E'nin içine etti. 2 nesildie çöptü yeni nesli de çöp oğlu çöp olacak. BMW en azından tasarımlarını farklılaştırmaya çalışıyor Mercedes sıfır risk aracı büyütüp al sana E diyor.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
BMW kafayı yemiş durumda ne desen boş.
-
Adamlar en azından risk alıp tasarımlarını sıkıcılıktan kurtarmaya çalışıyor. Mercedes tüm modellerde sıkıcılığın kitabını yazdı.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
-
-
Bmw yeni tasarım diliyle adeta azamüşşer bir dile bürünmüş durumda, aşir böbrekler adeta birer ucube.
Mercedes artık o eski mercedes değil, bi defa S klasstan 2 adım uzaklaşıyorsun E klass oluyor, E klasstan 2 adım uzaklaşıyorsun C klass oluyor, C’den iki adım sonrası zaten A sedan.
Mercedes fiziksel birimler misali 2’şer 2’şer artıyor, azalıyor. Alman lüks premium halkalarında başı artık Volkswagen AG çekiyor.
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
Audi dersen anlarım da Volkswagen'in neresi premium?
-
Sen ona cevap mı verdin dnfnfmfmgmv
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Tutuculuktan sıkılmış olacaklar ki tasarımlarını değiştiriyorlar. G60'da ne çıkacağını kestiremiyorsun ama W214'ün nasıl geleceğini az çok tahmin ediyorsun.
BMW tasarımlarını artık tartışmalı noktaya çekiyor, risk alıyor. Garantiye oynamıyor.
-
-
BMW'nin yönetiminden tasarım ekibine kadar her şey değişti. Yeni dönemde tasarımlar hep tartışma yaratacak, risk alan tasarımlar olacakmış. Satış rakamları çok iyi ama yeni ekibin motivasyonu bu. Dikkat çekici, tartışılan tasarımlar.
XM bunun ilk örneği. 7 Serisi de bu anlayışla tasarlanmış. Söylenenlere göre 2001'de E65 7 Serisi gibi tartışmaları üzerine çekecek bir amiral gemisi gelecekmiş.
-
Maketi 100bin olur
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
BMW ye yaramayacak bu iş yaz bi kenara. E65 i kimse özlemiyoken yine onun yolundan gitmeye çalışmak intiharla aynı şey.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Bmw yeni tasarım diliyle adeta azamüşşer bir dile bürünmüş durumda, aşir böbrekler adeta birer ucube.
Mercedes artık o eski mercedes değil, bi defa S klasstan 2 adım uzaklaşıyorsun E klass oluyor, E klasstan 2 adım uzaklaşıyorsun C klass oluyor, C’den iki adım sonrası zaten A sedan. Mercedes fiziksel birimler misali 2’şer 2’şer artıyor, azalıyor. Alman lüks premium halkalarında başı artık Volkswagen AG çekiyor. |
C Serisi'nin bir boy büyüğü geliyor aracın nasıl olacağını fazla merak etmeye dahi gerek yok. Matruşka Mercedesler görmeye devam edeceğiz. |
E bitecek, EQE devam dediklerinde, eyvah dedim. Ama inanmamıştım. E bitmez, bitmemeli. Mercedes’ in EQ serileri haricinde, elektrikli farklı bir platform üretip, E, C, S gibi kültleşmiş modellerini, kendi marka çizgilerine uyumlu, şık tasarımlarla zamanı geldiğinde elektrikli olacak şekilde üretmesi lazım. EQ modelleri ayrıca üretip o ucubeleri farklı bir segmentte devam ettirsinler.
|
212 kasa makyaj öncesi bekleneni veremediği için o kadar kapsamlı güncelleme yaptılar. Marifet gibi de kalın punto yazmışsın orayı. 1 milyar euro makyaja harcamak marifet değil acizliğin kanıtıdır. F10 2 milyondan fazla sattı 212 1.2 milyon. 213 kasa G30 dan çok sattı mesela bundan haberin var mı acaba özde mercedesçi |
Sen ona cevap mı verdin dnfnfmfmgmv |
Zevkler renkler görecelidir ama BMW’nin de son tasarımları facia bana göre..7, ix, 1, 4 serileri çok kötü.. 3 ve 5 biraz kurtarıyor son tasarımları
|
Benzer içerikler
- drift nasıl atılır
- fiorino kış lastiği zorunlu mu
- ceza tutanağı seri / sıra no alanı 10 karakter uzunluğunda olmalıdır
- ilk otomatik vites araba
- lastik kaç yıl kullanılır
- kia ev3 fiyat
- byd atto 2
- honda elektrikli suv
- tesla batarya ömrü
- volkswagen id.7
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X