Şimdi Ara

HONDA JAZZ 1.5 E:HEV MENZİL ARTTIRICILI ELEKTRİKLİ ARAÇ-STD 10 AİRBAGLİ TEK B-C-D SEGMENTİ OTOMOBİL (52. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: cekuu58 Daha Az
1 Kayıtlı Üye ve 4 Misafir - 5 Masaüstü
5 sn
1.901
Cevap
69
Favori
105.159
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
44 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 5051525354
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • tasshelhoff kullanıcısına yanıt
    Elegance 1.33 milyon olmuş, aralık gibi düşer mi yoksa artmaya devam eder mi?

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • Wampire^^ kullanıcısına yanıt
    O fiyatlar dusecek, hersey ucuzlayacak diyenler bence hayalperest.

    Ben yilbasina kadar bir devaluasyon bile bekliyorum sahsen, gerceklesirse o zaman 1.3 milyona picanto alamayacagiz.

    Hayirli gunler

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Hocam hatırlarsanız ÖTV konusunda Jazz tavsiye etmiştiniz. Ben şu an clio, jazz ve i20 arasında kaldım.


    Ancak önceki mesajınızda hibrit arabaların her gün kullanılması gerektiğini söylemişsiniz. Bizim durum biraz karışık her gün kullanmayacağız. Yani yeri gelecek 1-2 hafta otoparkta yatacak. Bu durumda hibrit modelleri elemem gerekiyor değil mi?

  • Wampire^^ kullanıcısına yanıt
    Gercekten 2 hafta hic kontak cevirmeden sik sik duracaksa araba evet.

    Yok ayda yilda bir olacaksa bu sorun olacagini sanmiyorum.

    Hergun demedim duzenli dedim, yanlis okumadiysam, yabanci forumlarda haftada bir en az yarim saat kullanilmasi pil sagligi icin gerekli diye okumustum



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi tasshelhoff -- 15 Eylül 2024; 14:24:49 >
    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Wampire^^ kullanıcısına yanıt

    Otoparkta 1-2 hafta yatmaktan hiçbir şey olmaz. Kullanılan piller öyle dandik piller değil, şarjını rahatlıkla tutar 1-2 hafta kullanılmasa bile. Aküsüne de bir şey olmaz 1-2 haftada ne olacak.

  • Ciclista kullanıcısına yanıt
    Bu sarj tutmasi tutmamasi degil, pillerin gelecekteki omrunun kisalmasi acisindan önemli sanirim

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • 19721974 1 kullanıcısına yanıt
    Arabayı inceleyen blogcular ve youtuberlar klasik CVT şanzımanın olduğunu sanıyorlar Japon arabası olduğu için. Yanılmakta haklılar Honda E-CVT diye lanse ettiği için en başında akılda o şekilde kalıyor.
    Bu aracın yürür aksamları her zaman elektrik motorundan iletiliyor

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • Sürekli doldur boşalt yapılan piller daha hızlı eskimiyor muydu?

  • Ciclista kullanıcısına yanıt

    google "how often we must use hybrid cars" diye aratırsanız; sık kullanılan pillerin daha sağlıklı olduğunu yazıyor herkes


    sanırım pil dolup boşalmayınca; boş olan kısmın güç depolama özelliği azalıyor .

  • tasshelhoff kullanıcısına yanıt

    Anladım, o zaman bunlarda durum biraz farklı. Kılavuzda ne diyor acaba.

  • Ciclista kullanıcısına yanıt

    Yüksek Voltajlı akü, araç kullanılmasa bile yavaş yavaş boşalır. Sonuç olarak,

    aracınız uzun bir süre park edilirse, akü şarj seviyesi düşecektir. Uzun süreli

    düşük şarj durumu, akünün ömrünü kısaltır. Akünün şarj durumunu korumak

    için aracınızı en az üç ayda bir 30 dakikadan daha uzun süre çalıştırınız.

    Aşırı yüksek sıcaklıklar akü ömrünü etkileyebilir. Yaz aylarında aracı gölgede

    park ederek etkileri en aza indirebilirsiniz


    kılavuzda benim dediğimi demiş ama süre 1-2 hafta değil max 3 ay olarak belirtilmiş.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi tasshelhoff -- 15 Eylül 2024; 14:58:37 >
  • Wampire^^ kullanıcısına yanıt

    Yüksek Voltajlı akü, araç kullanılmasa bile yavaş yavaş boşalır. Sonuç olarak,

    aracınız uzun bir süre park edilirse, akü şarj seviyesi düşecektir. Uzun süreli

    düşük şarj durumu, akünün ömrünü kısaltır. Akünün şarj durumunu korumak

    için aracınızı en az üç ayda bir 30 dakikadan daha uzun süre çalıştırınız.

    Aşırı yüksek sıcaklıklar akü ömrünü etkileyebilir. Yaz aylarında aracı gölgede

    park ederek etkileri en aza indirebilirsiniz


    kullanma kılavuzundan baktım aynen böyle demekte.


    benim daha önce okuduklarım honda özelinde i bilgiler değildi, genel yazılmış bilgilerdi.


    fabrika bu şekilde belirtmiş jazz kullanma kılavuzu sayfa 432




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi tasshelhoff -- 15 Eylül 2024; 14:52:50 >
  • Çok teşekkürler zahmet verdim. Bu kadar uzun süre durmaz tabi. Maksimum 1 ay yattığı olur ama arada bir çalıştırıp sürerim. Şu an tek çekincem arabanın bayan araba gibi duruyor olması  


    Clio'yu da eledim. i20 jump veya honda jazz alıcam.

  • Wampire^^ kullanıcısına yanıt
    Valla 2021 de reddot tasarim odulu almis, tabi zevk meselesidir.

    İ20 jump ile jazz arasinda donanim olarak daglar kadar fark var, i20 nin elite si jazz a aşağı yukarı denk. jazz ın güvenlik donanımları fazla elite nin sunroofu var

    Hayirlisi olsun, ilk mesaji okuduktan sonra hala sorunuz varsa sorabilirsiniz.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi tasshelhoff -- 15 Eylül 2024; 17:35:6 >
    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Arkadaşlar araç bütün beklentilerimi karşılıyor sadece tek eksiği cam tavan. Neden koymamışlar anlam.veremiyorum

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • RoIF kullanıcısına yanıt
    Sanirsam zaten sinifina gore fazla olan 1300 kg agirligi daha da arttiracagi icindir.

    Yabanci testlerde de cam tavanlı veya sunrooflu cok gormedim.

    hatta ingiltere sitesine baktım; orada da en üst donanımda bile sunroof/cam tavan yok.

    bu arabayı böyle dizayn etmişler. türkiye ye özel değil yani



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi tasshelhoff -- 16 Eylül 2024; 12:8:53 >
    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • tasshelhoff kullanıcısına yanıt

    bir şey soracağım bu jazz'da bazen ilk çalıştırmada hata verme, hibrid sistem hatası gibi şeyler oluyor mu? oluyorsa servis ne diyor veya çözüm buluyor mu?

  • SmuraY S kullanıcısına yanıt

    yabancı forumlarda klasik 12 v akünün akımının zayıflaması sonucu, ilk başlatma hatası verdiği söylenmek te hatta aracta park halindeyken radyo filan dinleyecekseniz accesory modunda değil, normal motor açık modunda dinlemenizi öneriyorlar. çünkü bu moddayken araç hibrit aküden enerji alıyor ama eskilerin yarım kontak dediğimiz modda 12 v akü enerji veriyor.


    araba ilk alındığında özellikle de bayi showroomunda bulunmuş bir araçsa 12 v akünün akımının kontrol ettirilmesinde fayda var.



    bu honda özelinde değil; şikayet var da toyota hibritlerle de aynı sorundan dolayı sorun yaşayan şikayetler var.


    hibrit arabanın 12 v aküsününde değiştirilirken iyi bir marka seçilmesinde büyük fayda var


    tuhaf bagajda kocaman pil yığını var ama ilk çalıştırmada ufak 12 v aküye muhtaç.


    tabi bu olay arabasını düzenli kullanmayan ve misal farlar radyo açık uzun süre bekleme yapanların karşılastığı bir durum.


    düzenli kullanımda bir sorun olması olası değil.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi tasshelhoff -- 17 Eylül 2024; 12:55:14 >




  • tasshelhoff kullanıcısına yanıt

    Hocam galiba bu aracı alacağım. ÖTV desteğiyle hesapladığımda 738 bin TL ediyor. Ama İstanbul'da 2 bayiye sordum birisi 775 diğeri de 780 bin TL dedi. Bu bana çok saçma geldi her bayide böyle midir acaba?

  • Wampire^^ kullanıcısına yanıt

    cem hondayı arayın; benden 1 kuruş fazla para almadılar. liste fiyatı neyse ondan verdiler kaskoyu bile dışarıda yaptırdım.


    umut beyi isteyin.


    malesef öyle paragöz bayiler var hepsini karalamamak lazım


    hayırlı günler




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi tasshelhoff -- 17 Eylül 2024; 20:14:17 >
  • 
Sayfa: önceki 5051525354
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.