Şimdi Ara

HONDA JAZZ 1.5 E:HEV MENZİL ARTTIRICILI ELEKTRİKLİ ARAÇ-STD 10 AİRBAGLİ TEK B-C-D SEGMENTİ OTOMOBİL (54. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
1.901
Cevap
69
Favori
105.102
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
44 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 5253545556
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Wampire^^ kullanıcısına yanıt
    Ben eski bir jazz kullanıcısıyım. Arada farklı araçlara bindim. Ve crosstar versiyonu benim jazz algıma biraz ters düşüyor açıkçası. Jazz'a benzeyen elegance versiyonu. :) tabi şöyle bir durum var, jazz a binenler genellikle bu aracı bir daha unutmuyor. Benim gibi tekrar geri dönüyor. Farklı bir araç. Az beklenti olsun, ama sonunda bolca memnuniyet oluyor. Şimdi bu hybrid versiyonunu sürdükçe ve çalışma mantığıyla beni mutlu ediyor. Mesela şu an 3.8 lt ortalama ile geziyorum 100 km de şehir içi. Belki daha aza ulaşanlar da vardır.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Yunusakura85 -- 21 Eylül 2024; 16:0:47 >
    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • tasshelhoff kullanıcısına yanıt
    i20'nin Daha ucuz olması; biz bir kısmını kredi çekiyoruz o yüzden olabildiğince ucuz olmalı. Şu an i20 elite (en üst paket, sunroof falan var) 690’a kadar düştüler. Honda bayilerinin indirim yapmıyor olması garibime gitti.

    5 sene sonra büyük ihtimal satarız, ikinci elde; 719 adet jazz var, ama i20 4500 adet var. Bu da etken bir neden.

    i20 ile ufak tefek kazalarda parça bulma daha kolay ve daha ucuz.

    Ek olarak bizim araba ilk 4 -5 ay garaj arabası gibi
    Bişey olacak. Engellinin 1. derece yakını harici kullanamıyor yani ben torunu olarak kullanamıcam. Bu da jazz hibrit bataryasına büyük zarar verebilir.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Wampire^^ -- 21 Eylül 2024; 16:30:2 >
    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • Son maddeyi bir sekilde cozersin, 3 ayda bir kullanman yeterliymis ara sira oark ettigin yerde dolasirsin olur biter.

    Diger dediklerin konusunda bir sey diyemeyecegim.

    Ama bu yazdıkların haric i20 nin jazz a herhangi bir üstünlüğü yok.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • tasshelhoff kullanıcısına yanıt
    Peki bayon dersek gene jazz mı üstün olur?

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • Wampire^^ kullanıcısına yanıt
    Bence oyle bayon yulseltilmis i20 sonucta

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Merhaba, bugün toyota yaris aracımın satışını yaptım. Bende honda jazz ailesine katılacağım. Ankara da bora ve efe plazada şuan crosstar kalmamış. Yakın zamanda başka illerde crosstar olan bir bayiye rastladınız mı acaba? Varsa bilgi verebilir misiniz?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Uh70_06 U kullanıcısına yanıt
    İstanbulda gecen cumartesi cem honda da kirmizi cross mevcuttu.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Elegance'da yan aynalar otomatik katlanmıyor ama katlanması için içeride bir düğme var değil mi? Yoksa inince elle mi katlamak gerekiyor her defasında?

    Bir de anahtarsız giriş olmayan Elegance'da çalıştırmak için düğme de yok mu ön panelde?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Gayrisafi G kullanıcısına yanıt
    Elegance için; İçerde yan aynaları katlamak için düğme var. Anahtarsız çalıştırma var. (Düğme var)

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Yunusakura85 Y kullanıcısına yanıt

    Teşekkürler hocam.

    Araç hareket edince kapılar otomatik kilitleniyor mu belli bir hıza ulaşıldığında?


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Gayrisafi G kullanıcısına yanıt
    Güzel soru, onu ben de bilmiyorum :)

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • @tasshelhoff Uzmanına soralım o zaman :)


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Gayrisafi G kullanıcısına yanıt
    Hayir

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Gayrisafi G kullanıcısına yanıt
    15 kmph hıza ulaştığınızda otomatik kilitlenir kapılar. 2021 modelde oluyorsa diğerlerinde de olmaması için sebep yok. P konumuna aldığınızda da kilit açılır.
    Eğer çalışmıyorsa yol bilgisayarından kapı kilit ayarlarını kurcalayın.

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • Corvo_Attano kullanıcısına yanıt
    Yok öyle bir ayar da yok en azindan elegance da yok

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Gayrisafi G kullanıcısına yanıt
    Superb'i şehir içi, şehir dışı tüm Türkiye'de, Avrupa yollarında, köy yolları dahil 80 bin km kullandım. Jazz'ı henüz 2 bin km kullandım. Bir sefer otoyol deneyimim oldu.

    Öncelikle B ve D sınıfı iki aracı karşılaştırmak doğru değil. Ama deneyimime göre rahatlıkla söyleyebilirim ki, Jazz benim için birçok açıdan özellikle şehir içi kullanımda Superb'in, hatta daha önce kullandığım pek çok aracın önüne geçiyor. Nedir bunlar?

    Bir kere Jazz daha yüksek, görüş açısı daha geniş ve kullanımı keyifli bir araç. Köy yollarında, dağ yollarında aracın altı taşa vuracak mı endişem yok.

    Jazz'da panoramik manzara da harika. Superb'de olan ve Jazz'da olmayan sunroof ve cam tavanın eksikliğini, öndeki camlar sayesinde hiç hissetmedim.

    Superb kullananlar bilir ki, sokak arasında iki araç arasında her boşluğa giremezsiniz. Jazz ile park etmek çok kolay.

    Trafik ışıklarında kalkışta Jazz daha atak. Herkesi geride bırakıyor elektrikle. Superb 1.6 motoruyla kalkışta daha hantal bir araç. Tabii 140'tan sonra da Superb motoru öne çıkıyor. Karşılaştırılamayacak bir nokta.

    Ses yalıtımı, beni ikisinde de rahatsız etmiyor. Jazz, şehir içi düşük hızda, elektrik motoruyla ultra sessiz. Bu sessizliği yüzünden bir daha fosil yakıtlı araç almayı düşünmüyorum. Elektriğin farkını çok iyi anlamamı sağladı Jazz.

    Uzun yolda tabii ki Skoda Superb'in (dizel olmasına rağmen) daha yalıtımlı olduğu su götürmez bir gerçek. Skoda ile gitmediğim il kalmadı ve her defasında memnun kaldım. Ama Jazz'da da uzun yolda rahatsız olmadım. Yüksek hızda dahi "ne gürültülü araç" demedim.

    Özellikle adaptif hız sabitleyici, şeritte tutma sayesinde Jazz'da daha rahat ettim. Özelliği aktifleştirince öndeki aracı görünce, belirlediğiniz hıza göre yavaşlıyor, dalgın olduğunuzda bu hayatınızı kurtarıyor. Benim Superb'de bu yoktu, yenisinde olabilir.

    Bozuk yollarda Superb'in bağımsız süspansiyonları elbette daha iyi, ama şoför koltuğunda oturan için Jazz'da da hiç fark etmiyor, arkada oturan varsa onları için bir tık daha fazla sarsıyor. Ama arka koltuklar Jazz'da da bir B sınıfı araç için rahat.

    Jazz'ın geniş diz mesafesi polo vb. araçlarla karşılaştırılamaz. Bence Jazz'ın diz mesafesi, Superb ile karşılaştırılabilir. Çünkü neredeyse aynı rahatlıkta.

    Viraja sert girince güvenli hissetirmekle birlikte Jazz yatıyor, Superb yatmıyor. Yani Superb tam bir makam rahatlığı sunuyor. Jazz'da viraja yavaş girmek zorundasınız arkada yolcunuz varsa. Yolcu yoksa, Superb kadar rahat alırsınız virajı. Yani aradaki fark tamamen yolcunun konforuyla ilgili.

    İkisinde de trim sesi yok. Ben duymadım en azından.

    İlginçtir, aracın ağırlığından olabilir, Jazz'da yüksek hızlarda dahi rüzgar sesi duymuyorum. İstanbul-İzmir yolunda pek çok araçta, yüksek hızda o sesi duyarsınız.

    Motor sesi 150'den sonra iki araçta da var. Jazz'da atmosferik motor olduğu ve vites olmadığı için bazen düşük hızda bile daha fazla gürültü çıkabiliyor. Aracı kullanmaya alışık olmanız gerek. Ben artık aracı bağırtmıyorum, çünkü bağırınca da uçmuyor. Zorlamaya gerek yok, bu araç turbolu performans aracı değil.

    Maksimum hızın Jazz'da 181 km/h olduğunu ekleyelim. Superb'de sanırım sınır yok. (Ben 215-220'leri rahatlıkla gördüm.)

    Bagaj konusunda Jazz beni olumlu anlamda çok şaşırttı. Superb'de bagaj çok geniş olduğu için bagaja gereksiz şeyleri de koyduğumu fark ettim. Şimdi her şey yeterli sayıda. Magic seats oldukça iş görüyor.

    Superb ile Jazz arasındaki en önemli fark şu: Superb kullanırken yüksek hızda sol şeride çıkmak daha kolay. Arkanızdan selektör yapan araç sayısı daha az. Jazz'da maalesef şehir içinde sağdan soldan sizi sıkıştırmaya çalışan araç sayısı daha fazla. Superb'e çakarlı araçlar hariç kimse rahatça yaklaşamıyordu. Bu da Jazz'ın değil, ülkemizin bir gerçeği, büyük araç trafikte her zaman kafa olarak rahat ettiriyor.

    Dediğim gibi Skoda Superb ve Jazz karşılaştırılamaz. Ama ikisinde de deneyimi olan biri olarak, tarafsızca değerlendirip bunları söyleyebilirim.

    Fiyatı, sınıfı, özellikleri her şeyi farklı araçlar. Ama iddia edildiği gibi attan inip eşeğe binmek gibi değil. Jazz, bana Superb'i aratmayan kesinlikle çok kaliteli bir araç.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Revolucionist -- 22 Eylül 2024; 8:44:26 >
    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >




  • Ayrıntılı yaziniz icin tesekkur ederim.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Hocam şiir gibi anlatmışsınız, jazzın 3. Nesli görünüş olarak ilgimi çekiyordu. Tutulan bir model olsa sınıfının en çok satanlarından olurdu gibime geliyor. Tekerinize taş değmesin.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Revolucionist R kullanıcısına yanıt

    Detaylı yanıtınız ve ayırdığınız vakit için teşekkürler. Ben de C sınıfı bir SUV'dan geçmeyi düşündüğüm için yaptığınız karşılaştırmalar aklımda soru işareti bırakmadı diyebilirim.


    Jazz sahibi olan arkadaşlar fırsat buldukça araçlarının fotoğraflarını ve beğendikleri pratik aksesuarları paylaşabilirse çok sevinirim.

  • Gayrisafi G kullanıcısına yanıt

    şu anki aracınız nedir?

  • 
Sayfa: önceki 5253545556
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.