Şimdi Ara

HONDA JAZZ 1.5 E:HEV MENZİL ARTTIRICILI ELEKTRİKLİ ARAÇ-STD 10 AİRBAGLİ TEK B SEGMENTİ OTOMOBİL (97. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
1.960
Cevap
71
Favori
108.617
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
44 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 9495969798
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • commandx C kullanıcısına yanıt
    3500 küsür km ortalamam 4.2 litre.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ciclista kullanıcısına yanıt
    Ugrasma Kendi yapsa o ortalamayi gene inanmaz, adama hondanin hibrid sistemi acikladigi videoyu gonderiyorum ona da inanmiyor. Her seyi kendi biliyor arabayi yapanlara bile inanmiyor adam.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Ciclista kullanıcısına yanıt

    Çoğunluğu 4.5 üzerinde ama değil mi? Konu sahibi gibi. Sizden düşük ortalamaya sahip kişiler de elbette vardır. Genele vurunca 4.5 üstüdür. Ya da sizin aracı verin eşinize, aynı güzergahta kaç yakıyor?

    8.0 lt bayon neye göre? Fazla dur kalka girmeyen, açık yolda, uzun yolda kullanan birisi jazz ile ortalama 5.5 yakıyorsa bayonda 6.5 yakar. Nerede kaldı 3.5 lt fark? Ben sadece saçma sapan genelleyerek fanatiklik yapılmasına karşıyım. Yoğun dur kalk şehir içine giren dışında hibritin yakıt avantajı pek kalmıyor.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • commandx C kullanıcısına yanıt

    Aracın olayı açık yol, uzun yol değil ki zaten. Hibrit dediğin araç sıkışık trafik aracıdır. İstanbul'da yazın 3.2-3.5lt üzerini görmüyorum mesela.

    Aracı amacına uygun kullanınca yakıt konusunda rakibi yok. Uzun yolda da gene standart bir atmosferikten birazcık az yakıyor daha ne istiyorsun?

    O 3.5 litrelik fark şehiriçi zaten. Uzun yolda kim 4 litre yakıyor dedi ki size? Şehiriçinde rakibi yok nokta.

  • Ciclista kullanıcısına yanıt
    Ben jazz in uzun yol sikisik yol ortalamasi 4.5 tur dedim, 1.0 motorlu otomatik bir aracinda uzun yol sikisik yol ortalamasi 8 dir dedim.

    Bu hesaptan jazz ve 1.0 motorlu otomatik aracin yakit tuketimini hesapladim itirazi ona.

    Simdi 1.0 turbo otomatik bir arac istanbulda karma ortalama kac yakar?

    Ben 8 olarak hesap ettik dur kalkta 9-10 arasi yaksa, normal yolda 6-7 arasi yaksa arasi 8 dedim. Fazla mi demisim?

    Bayon konusuna da sordum gercek degerleriniz nedir diye daha cevap vermediler



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi tasshelhoff -- 26 Şubat 2025; 21:35:50 >
    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • tasshelhoff kullanıcısına yanıt

    Valla arkadaşta son kasa otomatik i20 var. İstanbul'da hep ve yakıt ortalamasını 8.8 litre gördüm.

    1 litre turbo otomatik aracın İstanbul'da 7.5 litreden az yakma şansı yok o da en iyi ihtimalle 7.5 zaten.

    Bayon da benzer miktarda yakacaktır İstanbul'da. E hadi uzun yolda da 5 litre yaktı diyelim, jazz'ın karma yakıtı gene her türlü bunlardan iyi oluyor. Neyin itirazı ben anlamadım, fiziken imkansız bir şey anlatmıyoruz ki burada.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Ciclista -- 26 Şubat 2025; 21:50:46 >
  • Ciclista kullanıcısına yanıt

    Şehir içi 7.5, uzun yolda 5 litre diyorsunuz. Bu arkadaş genel tüketim kiyaslarken 8 litre diyor. İtirazımız buna. Ne var anlamayacak? Jazz ekonomik değil demiyoruz ama 3.5 litre fark olur gibi genellenmis değerlere itiraz ediyoruz. Anlamak çok mu zor? Yeri gelir fark daha fazla olur yeri gelir az olur. Kullanıma, güzergaha göre değişir. Hibrit tavsiye edilirken ilk önce kullanım koşullarına bakılır. Fanatiklikle 3.5 fark olur deyip hesap yapılmaz. Adamın derdi fanatiklik, kendini avutma çabası.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • commandx C kullanıcısına yanıt

    Klasik Hev araç bakan adamın uzun yol ile açık yol ile işinin olmaması lazım zaten. bu şekilde kullanımda hybrid'in anlamı yok ha gelecekte otobanda gidip gelenin bile zorla boğazına tıkacaklar orası ayrı da. o yüzden kafadan şehir içi/trafik tüketimini kıyaslamak anlamsız değil. biraz fazla gidiliyor bu tasselhoff arkadaşın üstüne. adamın arabası çok mantıklı cidden napsın yani :) Yaris'i verip alsam mı diyorum arada bakıyorum buraya da.


    Şimdi bizdeki benzinli Yaris ile yoğun trafik dur-kalk başlayıp bitirsem 7 litre rahat görürüm ki az çok az yakan bir modeldir. bu durumda Jazz ve Yaris hybrid 4lt gibi geziyor. bu çok önemli bir fark. hadi biraz daha karışık kullanım diyelim 2.5 litre olsun. çok araç kullanana yılda binlerce lira tasarruf ettirir bu farklar.

  • SuperVeloceJota kullanıcısına yanıt

    Yoğun trafikte kullanana mantıklı tabii ki. Sadece ekonomik değil konfor olarak da çok mantıklı. Sessiz, sarsıntısız. Jazz test ettiğimde ben de beğenmiştim. O zamanlar alınabilir fiyatlarda değildi ama son 8 aydır fiyatları cazip. Yine de rakiplerine bakmak lazım. Hibrit araçlar uzun vadede değer kaybediyor. 100-200bin uyguna alınacak benzinli bir model değer kaybı, aradaki 100-200binin getirisi vs hesaplaninca daha mantıklı olabilir.

    Çocuk vs yoksa yaris hibrit daha keyifli ve mantıklı olur. Jazz iç hacim, kullanışlılık olarak öne çıkar. Yarisin sürüş zevkini verebileceğini sanmıyorum. Yaris hibritlerin güçlü versiyonu da var ama bize gelmiyor maalesef.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • HONDA JAZZ 1.5 E:HEV MENZİL ARTTIRICILI ELEKTRİKLİ ARAÇ-STD 10 AİRBAGLİ TEK B SEGMENTİ OTOMOBİL

    Şu mesafeyi (ön koltuklar ileri çekilip, arka koltuklar yatırıldığında bagaj kapağı ile ön koltuk arkasında kalan mesafeyi kast ediyorum) olçeniniz olduysa paylaşabilir mi?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • otomobilci_x kullanıcısına yanıt
    Olcuyu bulamadim ama daha anlasilir bir resmi var.
    HONDA JAZZ 1.5 E:HEV MENZİL ARTTIRICILI ELEKTRİKLİ ARAÇ-STD 10 AİRBAGLİ TEK B SEGMENTİ OTOMOBİL

    Olcuyu aksam olcebilirim belki

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • otomobilci_x kullanıcısına yanıt
    Tahminim 1.6 mt +-10 cm civarıdır

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • spinattimyalnizliga kullanıcısına yanıt

    benim paylaştığım görsel yanıltıcı o zaman sanki 1,8-2 metre civarlarında gibi görünüyor.

  • Selamlar. 700 km oldu, 4 şubattan beri jazz sahibiyim. Araç güzel, burdaki herkes bu duyguyu biliyor yaşıyor anlatıyor. Ancak benim çözemediğim bir konu var ; B modu. Bu modu toyotalarda motor fireni olarak kullanıldığını, regeneratif katkısının D modu sürüşe göre avantajının olmadığını anlatıyor YouTube videoları. Peki honda jazz için durum nedir? Yokuş aşağı B modu kullanmanın bir avantajı var mı, sadece motor fireni mi? Yoksa çok verimli bir enerji modu mu? Bu konuda bilgisi olanların yorumlarını beklerim. Birde moderatör arkadaşlarım yazıları okurken gördüm; bir watsapp grubu var sanırım. Mümkünse o gruba dahil olmak istiyorum. Herkese neşeli forumlar.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • otomobilci_x kullanıcısına yanıt
    Arkadas jazz sahibi degil tahminen soyluyor zaten

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: tasshelhoff

    Olcuyu bulamadim ama daha anlasilir bir resmi var.
    HONDA JAZZ 1.5 E:HEV MENZİL ARTTIRICILI ELEKTRİKLİ ARAÇ-STD 10 AİRBAGLİ TEK B SEGMENTİ OTOMOBİL

    Olcuyu aksam olcebilirim belki

    hocam acelesi yok ama bir denk gelirse ölçerseniz makbule geçer.

    bu fotoğrafa göre 150-160 cm gibi görünüyor, benim paylaştığım görselde ise oldukça uzun görünüyordu.





  • tasshelhoff kullanıcısına yanıt
    Bence yaklaşık 150 cm.

    Bende merak ettim. Bilgilendirirseniz sevinirim.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ne koyacaksiniz bende onu merak ettim :)

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 9495969798
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.