Dediğinizi yaptım fakat yine olmadı servise sorcam bakalım. Bu arada aracın lastikler fabrika çıkışı 38 basınçla geliyor. Önleri 35 arkaları 36 yapınca yol tutuş iyileşti. 38 yüksek değil mi bu araçlar için? < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
2024-/…. Passat Variant B9 Kullananlar (9. sayfa)
![](/static/forum/img/downicon.png)
![](/static/forum/img/upicon.png)
![](/static/forum/img/close.png)
-
-
hayırlı olsun güle güle kullanın , g20 ile omoda performans olarak hangisi daha iyiydi.
-
quote:
Orijinalden alıntı: Emekkkhayırlı olsun güle güle kullanın , g20 ile omoda performans olarak hangisi daha iyiydi.
Teşekkür ederim. Omoda ile G20 kağıt üzerinde 183/170 bg yakında olsalar ikisinide sınırlarına kadar zorladığımda G20 illaki öne geçmekte. Omodaya göre daha az yakıt tüketiyor BMW ve en nihayetinde otomobil. Omoda ile Bulgaristan üzerinden Köstence yaptım geldim sattım. Bize göre daha eski ve virajlı olan yollarda arka taraftan net saldığını hissetim aracın , aldığımda lansmandı ve hesaplı olduğu için o donanım da bir suv tercih etmiştim. Bmw 1.6 peugeut motoru kullanmakta, ben çok keyifl alıyorum o motordan. Daha önce geçici olarak 2.18 i 3silindirli motoru da deneyimlemiştim, k, 216 d active toruerda vardı eşimde 3 silindir olunca ister dizel ister benzin olsun 4 silinirin yerini tutma ihtimali yok nazarımda.
-
Yakıt bitince dibine kadar zorladım, 0 yandıktan sonra 10 km daha gittim benzinliğe kadar. ,70 lt yakıt 1224 km yol yaptı.
-
Passat zaten 1.5 bu motor ile bence ideali yakalamış
Hatta bir kez ikame gelmişti , yakıt alırken dizel sandım benzinli çıktı , yakıt benim dizel insignia gibi olunca anlamamışım
Bende insignia dan sonra fazla da alternatif kalmadığı için c200 all terrain ve passat variant takip ediyorum
sadece slovakya da üretilmesi garibime gitti
sedan olsa anlarım ama D sınıfı SW aracın almanya da üretilmemesi ilginç
Golf HB ve passat çok uzun yıllardır almanya da üretiliyor bildiğim kadarıyla
omoda gibi araç ile bahsettiğiniz güzergaha açık söyleyeyim ben gitmezdim , en son 508 ile isveçe kadar gittim insignianın parça yetişmediği için mecburen , o bile hiç ama hiç tatmin etmedi , passat ise bu haliyle güzel bir uzun yol aracı olmuş gibi
3 silindiri insignia da kullandım ilk kez , önceki yine aynı aracın 4 silindir dizeliydi , ben çok sorun görmedim belki 3 silindirin 8 ileri olması fark yaratmıştır , hatta 1.6 yerine 1.5 i yani 3 silindiri tercih edebilirim bile 8 ileri / 6 ileri durumundan
C sedan ve 3 serisi ise hiç bir zaman adam akıllı D sınıfı hissi vermiyor bana , hep küçük geliyor bilmiyorum bir bana mı öyle geliyor
G20 de sedan olmasına rağmen aklımda ama o da arkadan itiş hiç deneyimim olmadığı için ve kışında yurt dışına çıktığımdan beğenmeme rağmen sıcak bakamıyorum , normal zamanda da kar kışta olsa sürekli çıkıyorum dışarıya arabayı yatırma durumum yok
G20 ile passatı bagaj hariç kıyaslarsanız genişlik nasıl ? aracınız da hayırlı olsun güle güle kullanın
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi werneke -- 9 Ocak 2025; 21:5:52 >
-
Hocam, b7 variant, a4 avant derken allterraine geçiş yaptım ben de 3-4 ay önce. Bu arada b9 elegance variantı çok inceledim, beğendim ama sırf şanzıman yüzünden vazgeçip allterraine yöneldim. Siz de düşünürseniz zaman içinde ve sorularınız olursa yardımcı olmaya çalışırım...
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > -
1.5 Kesinlikle ideal dediğiniz gibi. E tsi gerçekten farklı , insanlar kuru dsg diye ön yargılılar ama teknolijisi tamamen farklı , o -e ibaresi aynı zamanda 1-2 . viteslerin yerini göremekte bunu kimse dile getirmiyor.
Slovkya skoda fabrikasında üretiliyor, ticari anlamda doğru karar. İlk aracım Golfu alma sebebim wolfsburgda üretiliyor olmasıydı :)
Omoda ile atinaya gittim öncesinde, yol düz oldumu sıkıntı yok ama bulgarda yol yok :(
Ben G20 den itiş açısından çok keyif alıyorum, bmw yi hissettiriyor , tabi bir f30 kasa değil saf kan. c ve 3 serisi bence de d sınıfı değil e, 5 , a6 için tam d derim bende.
G 20 ile passat arasında kesinlike genişlik Passat
Yakıt tüketimi ekonomisi Passat
ülkede vergisel sıkıntı olmasa 4 motion passat , yada a4 allroad alırdım.
G20 yi test edin derim çok konforlu , kullanımı keyifli ve ihtiyaç halinde performanslı araç, Sizde gezmeyi seviyosanız ve arkadan itiş soru işareti ise g20 sw xdrive kovalanbilir imkan el verirse.
Teşekkür ederim iyi dilekleriniz için
-
Teşekkürler
Passat variant oldukça mantıklı görünüyor ama şanzıman bir şey diyemiyorum
Beğenmeye çalışıyorum ama jantlar korkunç görünüyor neticede görsel. ama motoru sedan da kullandığım için beğendim , yakıt özellikle
All terrain için ise donanımları çözemedim , deri koltuk olmasına rağmen koltuk soğutma olmayan araçlar var sanırım veya direksiyon ısıtma olmayan araçlar , opelde soğutma ısıtma direksiyon ısıtma ön cam rezistans vs hepsi olunca ve bmw veya mercedes de göremeyince insan şaşırıyor
Bu arada yeni a5 i yani a4 dersek daha sağlıklı olur bugün gördüm yolda ama arkası çok kötü geldi , test videolarında izlediğim ile alakalı yoktu anlamadım boş paket olabilir , lastikler ince yerden yüksek garip geldi
-
Yeni A5 avant lansmanı yapıldı 1-2 ay a gelir ülkemize o da aklınızda olsun.
Şanzıman konusunda şu şekilde bir açıklama okudum , elektrik motoru 1-2. viteslerde devrede o vitesler kullanılmasına gerek kalmadan , kararsızlık yaşatmadan aracın ilerlemesini sağlıyor.
vw grubu araçlarda bu var hep var, cam tavan alırsınız otomatik bagaj olmaz, koltuk ısıtma alırsınız camlarda rezistans olmaz vs vs. haklısınız.
-
Selamlar herkese, kafamı çok kurcalayan bir soru var. B9 sahipleride bunu cevaplarsa çok sevinirim. 25 yaşına girmek üzereyim. 2023 cupra leon aracımız var. B9 passat almaya niyetlendim. Çünkü bu fiyatlarda a3 yok. Hem D segmenti olması, hem de malzemesi daha iyi olması fiyatın da uygun olması iyi geliyor bana. Impression 1975 metalik renkli fiyat aldım. Babam araba çok büyük olduğu için pek istemiyor. Bir de ben genç olduğum için sıkılabileceğimi düşünüyor. Ben ise araç çok kaliteli ve fiyatı makul olduğu için ve farklı bir tatlar tatmak için almak istiyorum. Cupranın yalıtımı Passat’tan zayıf. Konforu daha zayıf. Ama çok da atik ve sportif bir araba. Tamam biliyorum ikisi çok farklı araçlar ama sizce geçmeye değer mi ? Uzun yıllarda kullanabilirim diye düşünüyorum. Cupra da basma etme gibi durumlarım bile yok. Hatta aracımı bakıma götürdüğümde serviste çalışan arkadaşım “arabayla basmıyor musun turbo da terleme bile yok” dedi 😄. Sizce almalı mıyım geçmeli miyim mantıklı olur mu ? Alırsam uzun süre kullanırım diye düşünüyorum.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
-
Selamlar iki motor da aynı diye biliyorum performans olarak ben hala basmama tarafındayım 2500 km de araba. Ama onun dışında pişman olmazsınız. Uzun olsa ne olur çevre görüş paketi alırsanız 360 kamera ile tüm sorununuz çözülür.
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
Cevabınız için teşekkür ederim. Açıkçası zaten basan eden uçup kaçan bir genç değilim. Sakin kullanıyorum. O konuda bir problem yok. Sadece aldıktan sonra pişmanlık olur mu diye biraz tereddüte kaldım. Oda ilk yazdığım sebeplerden ve istanbulda yaşamamdan dolayı. Çok araç kullanmıyorum. Senede ortalama 11-12 bin.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
benden başka passat alıp pişman olan hiç görmedim ben de alıştım satamıyorum. performans olarak düşündüğün araçlar passat'tan üstün değil yolda kaç kere passat sıkıştırıp yol istemişler bir düşünsünler. aynı motora ve şanzımana sahip diğer araçlarla arasında konfigürasyon ve sonuçta da performans farkı var. Sport moda almaya gerek yok ama alınca zaten gereksiz bir agresiflik oluyor.
büyük motor/premium marka hariç, 2 milyonluk passat'tan bariz şekilde performanslı bir araç örneği vermek gerekirse 170hp giulietta. passat'ın bagajı kadar boyutu var. yolda en ufak bozukluklarla böbrek taşı düşürtüyor. mesela yunanistan'da passat'la güle oynaya gezdiğim eski yollarda giulietta ile içimiz şişiyor. o kasa&motor&yazılım karakterine sahip yeni bir araç piyasada yok şu an zaten.
şu "sıkıştırıp yol isteme" olayını açayım: passat ile yol ne kadar müsait ise en üst hızda akıp gidiyorsun o yüzden kimse tampona yapışmıyor. yol eski-bozuk da olsa araba yağ gibi akıp gidiyor. 140 hız sınırı olan yolda 140 ile gitmenin ekstra bir çabası yok. 100'le gitmeye çalışırsan arabayı sırtında taşıyormuşsun gibi sıkıcı oluyor. yoksa olay trafik canavarlığı değil.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi yigit+ -- 10 Ocak 2025; 14:42:8 >
-
Bu toplamlar doğru (veya buna yakın toplamlar) ise passat tüm negatif sayılabilecek durumlara rağmen çok iyi iş çıkarmış.
Almanların DH hüstatlarını iplememesinin onların kaybı olduğu tesbitini de buraya bırakalım.
Kaynak
工程师测评 Ingenieur Testyoutube
Timeline of top 20 new passenger car registrations in Germany 2024. 1. VW GOLF 2. VW T-ROC 3. VW TIGUAN 4. SKODA OCTAVIA 5. VW PASSAT 6. OPEL ASTRA 7. OPEL CORSA 8. BMW X1 9. SEAT LEON 10. VW POLO 11. BMW 3ER 12. VW TRANSPORTER 13. MERCEDES E-KLASSE 14. TOYOTA YARIS 15. MINI MINI 16. MERCEDES GLK, GLC 17. SKODA KAROQ 18. DACIA SANDERO 19. AUDI A3 20. TESLA MODEL Y music: Beckoning - Telecasted source: KBA If you think our videos are good, please subscribe to our channel. Thanks~ #bmw #tesla #vw #mercedes #toyota #car #cars #carshow #audi #dacia #automobile #opel #corsa #skoda #germany #german #karoqhttps://www.youtube.com/watch?si=5luFtQh_WhUStwM8&v=67dtt2cHil4&feature=youtu.be
-
Güzel rakamlar...Almanya'da zaten passat sw ağırlıklı satılıyordu, yeni kasanın sadece sw olması doğal olarak olumsuz etkilememiş...
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > -
2024 tr de satış adedi bilgisi olan var mı?
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
Yabancı FB gruplarında gördüğüm dizel versiyonu çok tutuluyor ve beğeniliyor.
Benim anladığım dizel talep edenlerden sağlam rağbet görüyor.
Bir de yurt dışında tüm test videolarında şimdiye kadar ki en iyi passat (yazılım sorunlarına rağmen) vurgusu ilgiyi canlı tutuyor olabilir.
-
TR satış rakamları hakkında bilgim yok, pek parlak değildir.
Zaten üretimden kaldırılmasına karar verildikten sonra sürpriz şekilde tekrar yeni nesille sahalara dönmüş bir araç.
Benim anladığım halen içten yanmalı talep eden hedef pazarlar olan Almanya merkez olarak Orta Avrupa, Kuzey Avrupa ve Doğu (atarlı lehler) Avrupa ve biraz da İngiltere için üretilen bir araç.
Yaşadığım şehirde son dönemde tek tük B9 görmeye başladım. Ama algıda seçicilik olsa gerek çok sık B8 ve B8.5 variant araçla karşılaşıyorum. SW kasa sever biri olarak mutlu oluyorum, hatta başka markaların sw lerini de görünce dönüp dikkatlice bakıyorum ve mutlu oluyorum.
-
Bende B9 kasa Passat kullanıcısıyım şöyle bakınca 2024 de toplam 1000 adet bile satılmamıştır diye düşünüyorum. Talep olsa bu fiyata bu araca binemezdim.
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
Ancak ağustos başında satışa çıkan bir araç için 1000 adet bence çok iyi bir rakam...
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X