|
Yeni Cupra Terramar Türkiye'de: İşte fiyatı ve özellikleri
-
-
Aynı segmentte neden 2 model suv çıkarırsın ki çok saçma
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Formentordan daha güzel görünüyor
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Cupra tamamen sportif bir marka, Formentor gibi sportif bir C-SUV varken neden daha geniş, Tiguanımsı bir C-SUV daha çıkarırsın ki? He Cupra Ateca garabetini ortadan kaldırıcam sadece bu olacak dersen bir nevi anlaşılır. Zaten Seat'ın Leon ve Ateca modellerini birebir alıp daha sert süspansiyon ve Cupra logosu ile sunmak çok saçmaydı. Leon'u değiştirerek yanlışın birini kapattılar. Ateca'yı da kaldırıp o segmenti tamamen buna döndürürlerse olur.
Ne olursa olsun şu anda Cupra bir kimlik bunalımı yaşıyor. VAG Cupra'yı farklı bir marka yapmakla çok doğru bir işe imza attı ama bu kimlik bunalımından hızlıca kurtularak kendi yolunu çizmesi gerekiyor. Citroen'in DS'i, Toyota'nın Lexus'u gibi ana markadan, yani Seat'tan neredeyse tamamen farklı ve daha premium bir firma olduğunu hissettirmesi gerek.
-
Git gide Alfa Romeo’ya benziyor
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
terramar tiguanla aynı platformdaysa eğer, formentor hangi araçla aynı platformda?
-
Uyduruk bir motor ve önden tek tekerden çekişle gelir büyük ihtimal. Sol ön teker çekişli sadece yani.
-
Artık cupra dediklerinde ya da cupra fotosu gördüğümde zihnimde izolasyonsuz, teneke bir araç canlanıyor. Güncel araçlarında verdikleri kalitesizlik intibasıyla marka algısına çok zarar verdiler bir daha biraz zor toplarlar.
Nerede okusam, nerede izlesem hep aşırı yol ve motor gürültüsünden, japonlardan bile kötü izolasyondan bahsediliyor. Her şeyin ortadaki ekrandan yapılması fiziksel tuş olmamasından dolayı kullanım zorluğu da cabası.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Lord Sparhawk -- 7 Eylül 2024; 17:4:19 > -
Biraz büyük suv yapsalar bari.
Formentor fotoğrafta güzel ama yanına gidince cücük kadar araba.
Tek kişilik bekar arabası resmen.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Tanıtılsa ne olacak ..!
Avrupa'da çıkış fiyatı sanırım 43.000 Euro olacak.Ülkemizde ise 1.616 Türk Lirası demek.
Bunun ÖTV + KDV + Distribütör ve Bayi karlarını ekleyince 3500 M civarını bulur baz modeli sanırım.
Eğer markanın fanatik sevicisi yoksa kimse bu paralara bunu tercih etmez.Daha üst markalara bakar.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi bamorex -- 7 Eylül 2024; 20:12:52 > -
byd'nin çakması gibi durmuş.
-
çupra
-
Bu mu tiguan mi.?
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
150HP arabaya 3 milyon vermek için, neyse...
-
Artık kusura bakmasın Volkswagen yemiyo devir elektrikli hibrit devri yine dayadılar benzinli bir beşleri
-
Çinliler botu basıyor galiba. Para bol olunca
-
Japon arabası kadar yol ve rüzgar sesi alması mümkün değil. 2021 Civic(yeni kasa) ve 2022 formentor kullanıyorum, Civicten sonra formentora geçince seviye atliyosun resmen
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Golf, Passat, Tiguan, Caddy, Formentor, Terramar, Superb vs. hepsi MQB Evo platformunu kullanıyor.
Terramar, Audi Q3 ile aynı fabrikada üretiliyor. Q3'de MQB A2 platformunu kullanıyor.
Formentor ise daha çok Leon'un Crossover versiyonu gibi.
-
bu parayı buna vereceğime 50 milyon daha koyar lamborghini alırım
-
Bir 50 milyar Dolar daha basarım uzay gemisi alırım.
byd'nin çakması gibi durmuş.
|
Artık cupra dediklerinde ya da cupra fotosu gördüğümde zihnimde izolasyonsuz, teneke bir araç canlanıyor. Güncel araçlarında verdikleri kalitesizlik intibasıyla marka algısına çok zarar verdiler bir daha biraz zor toplarlar. Nerede okusam, nerede izlesem hep aşırı yol ve motor gürültüsünden, japonlardan bile kötü izolasyondan bahsediliyor. Her şeyin ortadaki ekrandan yapılması fiziksel tuş olmamasından dolayı kullanım zorluğu da cabası. |
150HP arabaya 3 milyon vermek için, neyse... |
Cupra tamamen sportif bir marka, Formentor gibi sportif bir C-SUV varken neden daha geniş, Tiguanımsı bir C-SUV daha çıkarırsın ki? He Cupra Ateca garabetini ortadan kaldırıcam sadece bu olacak dersen bir nevi anlaşılır. Zaten Seat'ın Leon ve Ateca modellerini birebir alıp daha sert süspansiyon ve Cupra logosu ile sunmak çok saçmaydı. Leon'u değiştirerek yanlışın birini kapattılar. Ateca'yı da kaldırıp o segmenti tamamen buna döndürürlerse olur.
Ne olursa olsun şu anda Cupra bir kimlik bunalımı yaşıyor. VAG Cupra'yı farklı bir marka yapmakla çok doğru bir işe imza attı ama bu kimlik bunalımından hızlıca kurtularak kendi yolunu çizmesi gerekiyor. Citroen'in DS'i, Toyota'nın Lexus'u gibi ana markadan, yani Seat'tan neredeyse tamamen farklı ve daha premium bir firma olduğunu hissettirmesi gerek. |
çupra |
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X