Şimdi Ara

2025 yılında Türkiye'ye gelmesi beklenen elektrikli otomobiller

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
34
Cevap
0
Favori
1.049
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
5 oy şu anda #20
Öne Çıkar
Popüler Konular listesinde
99. Sırada  bugün en iyi #36
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Türkiye'de elektrikli otomobillerin satışlardaki payı giderek artıyor. Geçtiğimiz ay 12.970, yılın 11 aylık döneminde ise yaklaşık 78 bin elektrikli otomobil satıldı. Türkiye'ye gelecek yeni elektrikli araç modelleri 2025 yılında çeşitliliği ve rekabeti artıracak. 2025'te Türkiye'de satılacak elektrikli otomobillere yakından bakalım.



    Togg T10F



    2025 yılında Türkiye'ye gelmesi beklenen elektrikli otomobiller
    SUV'lar sıfır otomobil satışlarında bayrağı kapmış olsa da hala sedan bekleyen hatırı sayılır bir kitle var. Togg'un T10F'in Türkiye satış tarihi de en çok merak edilenler arasında. 2025'in ilk çeyreğinde (mart-nisan gibi) satışa sunulması beklenen Togg T10F, gövde tipi ve ağırlık gibi nedenlerden dolayı SUV modele göre biraz daha uzun menzil sunacak. T10F'in tıpkı SUV gibi arkadan itişli standart menzil, arkadan itişli uzun menzil ve çift motorlu versiyonları olacak.



    Skoda Elroq



    2025 yılında Türkiye'ye gelmesi beklenen elektrikli otomobiller
    Skoda'nın yeni tasarım dilini kullandığı elektrikli modelin Elroq, 2025'in ilk yarısında Türkiye'de satışa sunulacak. Motor ve batarya konfigürasyonuna göre 560 kilometreye kadar sürüş menzili sunabilen Elroq'un yüzde 10 ÖTV dilimine girebilecek versiyonları mevcut. Skoda Elroq'un 82 kWsa kapasiteli büyük bataryasında 175 kW'a kadar, küçük bataryalarında ise 145 ve 165 kW'a kadar hızlı şarj desteği mevcut. Skoda Elroq ile ilgili detaylı bilgi için linkteki haberi ziyaret edebilirsiniz.



    Volkswagen ID.3



    2025 yılında Türkiye'ye gelmesi beklenen elektrikli otomobiller
    Volkswagen ID serisinin ilk üyesi ID.3'ün 2025'in ilk çeyreğinde Türkiye'de satışa sunulması bekleniyor. 2019 yılından bu yana piyasada olan elektrikli hatcback'in giriş seviyesinde 125 kW (170hp) güç üreten motor ve 52 kWsa batarya konfigürasyonuyla 388 kilometreye kadar menzil sunuluyor. Bu versiyon Almanya'da 33.330 eurodan başlıyor. ID.3'ün 77 kWsa batarya ile 557 km menzil sunan versiyonları da mevcut.



    Yeni Tesla Model Y (Juniper)



    2025 yılında Türkiye'ye gelmesi beklenen elektrikli otomobiller
    Tesla Model Y, %10'luk dilime giren SR versiyonuyla Türkiye'de en çok satılan elektrikli otomobiller arasında. Bu nedenle, Juniper kod adıyla geliştirilen yeni Model Y de ülkemizde merakla bekleniyor. Yenilenen ön-arka farlar, daha iyi bir ses yalıtımı, malzeme kalitesinde iyileşme, yeni bilgi-eğlence sistemi, arka yolcular için ek bir ekran, yeni süspansiyon ve yüzde 10 civarında daha uzun menzil sunması beklenen modelin yurt dışındaki teslimatlarının ilk çeyrekte başlayabileceği belirtiliyor. 2025 yılı içinde Türkiye'ye gelmesini de bekleyebiliriz.



    Ford Puma Gen-E



    2025 yılında Türkiye'ye gelmesi beklenen elektrikli otomobiller
    Ford Puma'nın %100 elektrikli versiyonu Puma Gen-E, önümüzdeki yıl nisan veya mayıs gibi Türkiye'de satışa sunulacak. Ford Otosan'ın Romanya'daki fabrikasında üretilecek olan model 124 kW'lık motora, 43 kWsa'lik NMC bataryaya ve karma kullanımda 376 kilometreye kadar sürüş menziline sahip. Ford Puma Gen-E ile ilgili daha detaylı bilgi için linkteki haberimizi inceleyebilirsiniz.



    Ford Explorer



    2025 yılında Türkiye'ye gelmesi beklenen elektrikli otomobiller
    Elektrikli Ford Explorer SUV, markanın Volkswagen ile ortaklığı sonucu MEB platformu üzerine inşa edilen ilk model olma özelliğine sahip. Otomobilin giriş seviyesinde arkadan itişli ve standart menzilli seçenek yer alıyor. 125 kW (170hp) güç ve 310 Nm tork sunan bu versiyonda 52 kWsa'lik küçük batarya ile 378 km'ye kadar sürüş menzili sunuluyor. Ford Explorer'ın bu versiyonu 41.650 euro fiyata sahip.



    Ford Capri



    2025 yılında Türkiye'ye gelmesi beklenen elektrikli otomobiller
    Explorer'dan sonra MEB platformunu kullanan ikinci model olarak karşımıza çıkan Ford Capri'nin giriş seviyesinde yine 125 kW (170hp) güç üreten bir elektrik motoru bulunuyor. Coupe-SUV stiliyle dikkat çeken modelin 52 kWsa kapasiteye sahip batarya ile sunduğu menzil 393 kilometre. Her iki modelde de menzili 600 km civarına çıkaran daha büyük bir batarya seçeneği mevcut ancak 210 kW'lık motorla tercih edilebiliyor. 



    Hyundai Ioniq 9



    2025 yılında Türkiye'ye gelmesi beklenen elektrikli otomobiller
    Kia EV9'un Hyundai tarafındaki muadili diyebileceğimiz 7 kişilik elektrikli SUV modeli Hyundai Ioniq 9'un 2025'in ikinci yarısında Türkiye'de satışa sunulması planlanıyor. Söz konusu model, 110.3 kWsa gibi büyük bir batarya ile 620 kilometreye kadar menzil vadediyor. Menzilden feragat edip performans isteyenler için de 0-100 km/s hızlanmasını 5,2 saniyede tamamlayan performans versiyonu mevcut. 



    Hyundai Inster



    2025 yılında Türkiye'ye gelmesi beklenen elektrikli otomobiller
    Türkiye'deki en ucuz elektrikli otomobillerden bir tanesi olmasını beklediğimiz yeni Hyundai Inster da 2025 yılında Hyundai Türkiye'nin ürün gamına dahil olacak. A segment bir otomobil olan Inster, 3825 mm uzunluğa sahip fakat 2580 mm'lik aks mesafesi bu gövde için oldukça uzun. 84.5 kW'a kadar elektrik motoru, 49 kWsa NMC batarya ile 355 km menzil ve ısı pompası gibi özellikler Inster'ın dikkat çeken detayları arasında. 



    Makyajlı Hyundai Ioniq 6



    2025 yılında Türkiye'ye gelmesi beklenen elektrikli otomobiller
    Aerodinamik tasarıma sahip Hyundai Ioniq 6 yakında makyajlanacak ve 2025 yılı içerisinde Türkiye'de satışa sunulacak. Tasarımında küçük dokunuşlar yapılması beklenen modelde daha ince farların yanı sıra tamponlarda, jantlarda ve stop lambalarında güncellemeler görebiliriz. Teknik tarafta ise batarya kapasitesinin %10 civarında artırılması ile menzil tarafında gözle görülür artışlar yaşanabilir.



    Opel Frontera



    2025 yılında Türkiye'ye gelmesi beklenen elektrikli otomobiller
    Geçtiğimiz Mayıs ayında dünya lansmanı İstanbul'da gerçekleştirilen yeni Opel Frontera, 2025'in bahar aylarında Türkiye'ye gelecek. 83 kW (113 hp) maksimum güç sunan elektrik motoruna ve 44 kWsa kullanılabilir kapasiteye sahip LFP bataryasıyla WLTP'ye göre 305 km menzil sunan modelin Almanya'daki fiyatı 28.990 eurodan başlıyor.



    Opel Grandland



    2025 yılında Türkiye'ye gelmesi beklenen elektrikli otomobiller
    Nisan ayında tanıtılan yeni nesil Opel Grandland'ın 2025'in ilk aylarında Türkiye pazarına giriş yapması bekleniyor. STLA Medium platformunu kullanan modelin elektrikli versiyonunda farklı güç ve batarya seçenekleri mevcut. Grandland'ın giriş seviyesinde 157 kW (213hp) güç sunan motor 73 kWsa NMC batarya ile kombine ediliyor. Bu sayede WLTP'ye göre 523 km menzil sunan otomobilin başlangıç fiyatı 46.750 euro.



    Renault 5



    2025 yılında Türkiye'ye gelmesi beklenen elektrikli otomobiller
    %100 elektrikli şehir otomobili olarak hayata döndürülen Renault 5'in önümüzdeki yılın ilk çeyreğinde Türkiye'de satışa sunulması bekleniyor. Kendine has tasarım diliyle dikkat çeken Renault 5'in giriş seviyesinde 90 kW (120hp) güç üreten elektrik motoru ve 40 kWsa batarya ile WLTP'ye göre 311 km menzil sunuluyor. Bu versiyonun Fransa'daki fiyatı 4 bin euroluk çevre teşviki düşüldükten sonra 23.990 eurodan başlıyor.



    Fiat Grande Panda



    2025 yılında Türkiye'ye gelmesi beklenen elektrikli otomobiller
    3.99 metre gövde uzunluğuna sahip olan Fiat Grande Panda, aynı grupta yer alan e-C3 ile aynı platformu paylaşıyor. 44 kWsa kapasiteye sahip LFP bataryasıyla WLTP'ye göre 320 kilometre sürüş menzili vadeden modelde 83 kW (113hp) güç üreten bir elektrik motoru mevcut. Yeni Fiat Grande Panda'nın Almanya'daki fiyatları 24.990 eurodan başlıyor.



    Citroen e-C3



    2025 yılında Türkiye'ye gelmesi beklenen elektrikli otomobiller
    Grande Panda'nın platform ikizi olan Citroen e-C3'ün normalde 2024'ün eylül ayında geleceği açıklanmıştı ancak görünen o ki planlar tutmadı. Elektrikli modelin (belki de hafif hibrit versiyonla birlikte) 2025'in mart ayında gelmesi bekleniyor. 83 kW (113hp) elektrik motorundan güç alan modelde 44 kWsa LFP batarya ile 324 kilometreye kadar sürüş menzili vadediliyor. 100 kW DC hızlı şarj desteği ile %20-80 dolum 26 dakika sürüyor.



    BYD Sealion 7



    2025 yılında Türkiye'ye gelmesi beklenen elektrikli otomobiller
    Sportif tasarımıyla dikkat çeken BYD Sealion 7, çift motorlu güç aktarma sistemiyle 390 kW güç ve 690 Nm tork sunuyor. 0-100 km/s hızlanmasını 4,5 saniyede tamamlayan modelde iki farklı Blade batarya seçeneğiyle 502 km'ye kadar sürüş menzili sunuluyor. BYD Sealion 7, önümüzdeki yılın üçüncü çeyreğinde Türkiye'de satışa sunulacak. 









  • Biraz araştırma yapabilen her insan şu gerçeği görebiliyor :) ama bizim insanımız yok 2 seneye 1000km yapacak, yok 3dk da şarj olacak mevcut tüm elektrikliler çöp olacak kafasında. Böyle bir teknoloji hadi diyelim geldi, peki sen elindeki benzinli aracı kime satabileceksin :) piyasadaki tüm araçlar bir günde çöp mü olacak ?


    Uzun menzili olan araçları daha teknolojik sananlar var bi de. Halbuki 50kw yerine 90kwh batarya koyuyorlar, basit ve maliyet arttıran işler

    Peki, bu kadar ana akım üretici, elektrikli otomobillerini arkadan itiş yaptığı zaman, neden böyle yapıyor diye hiç düşünmüyor musunuz?


    Ne hesaplıyorsunuz yani, o departmanlarda bir takım milletin canına malına düşman, drift hastası yanlama hastası bir takım sincanlı apaçi mühendisler mi çalışıyor?


    Arkadaş, senin pillerin zaten dünyanın ağırlığı ve bu piller zeminde. hemen arka aksın önünde. ve aracın ileriye giderken tüm ağırlık arka aksa biniyor. "yani çekişin olması gerektiği yere."


    Sen yokuş çıkacaksın, ıslak zeminde kalkacaksın yokuşta, elektrikli ve özellikle uzun aks mesafeli, C sınıf ve üstü bir otomobilde, önden çekiş kadar saçmasapan bir şey olabilir mi ya? ve arabaya attığın her yük, arka yolcu-bagaj hepsi arka aksa biniyor ekstra. sen önden çekiş güzellemesi yapıyorsun öyle mi?


    Togg olsun, Tesla olsun, Vw Id4, Mg4 vs.. eğer önden çekiş olsalardı, asla sürüş özellikler, aktarmaları, viraj stabilite ve gaz açarkenki denge asla ve asla böyle olamazdı. saçma salak kafası oraya buraya gidip, Esp yakıp durmaktan balata yiyen, ön lastik yiyen, ağırlık dağılımı bozulmuş araçlar olacaklardı. Ancak kısa aks mesafeli araçlarda, küçük sınıf daha hafif elektrikli modellerde önden çekiş kabul edilebilir ki, o da pek istediklerinden değil, içten yanmalı modellerde ortak altyapı kullanıldığından yapılıyor öyle.




    Artı pilli milli aracı bırak, çağ zaten Esp'nin otomobile hükmettiği bir çağ, azıcık kayayaazsa bile araçlar sistemler hemen devrede, sen özellikle eğlence için kapamazsan.


    Sen daha iki lokma aracı kayınca, toplayamayız paniği yaşayan biriysen, minik atmalardan bile çekiniyorsan, ani durumda, acil durumda ne yapacaksın önden çekişli bir otomobilin arkası gittiğinde? gaza basınca arkası hareketlenen araçta, aman napacaz ölecez, ailem ölecek, bariyere dalacaz, paniği yaşayan adamın sürücülüğü yeterli değildir bana göre kusura bakma. korkmamayı, otomobilde en azından basit limit kontrolünü, ne yapacağını, soğukkanlılığını korumayı öğreneceksin. zaten sistemler devrede, sene 1980 değil, altındaki şahin değil.. bu kadarından bile çekiniyorsan aktarma sistemine çamur atmanın anlamı yok.


    Aşağıda karda, içten yanmalı araçlarla, aynı lastiklerle, aynı koşullarda, aynı sürücülerle yapılmış harika bir test var. arkadan itişli otomobilde ön ve arka aksın ayrılmasının getirdiği iş bölümünün başarısı, üstün pist süresi, ilk kalkışta bile geri kalmaması, yokuşta başarısı ve istersen eğlencesi tartışılmaz bile.


    Adamın subjektif olarak yorumları da ortada ve %1milyon katılıyorum. son derece haklı.


    Senelerce arkadaşım Rwd F30 320i kullandı, senelerce izmire yamanlar dağına da gitti, mahmut'a da gitti, board'ları aldık gittik kış lastikleri ile her yere de canavar gibi çıktık, eğlendik, yanladık boş yollarda, müthiş keyif aldık. ve bu içten yanmalı, motoru önde bir araç. arkadan itişli araçları kullanmayı bilmeyen, lastik takmaktan aciz insanların durumunu sanki Rwd araçların problemiymiş gibi anlatıyorsunuz.


    Rwd'nin tek dezavantajı vardır, direksiyonu sağ sol yaparak önden çekiş gibi zemin bulamazsın. bir yerde saplanırsan kalırsın. çünkü arka tekerlekler sağ sol yapamaz. bu kadar. Gerisinde elektrikli bir otomobil olması gerektiği gibi Rwd olduğu için eleştirmek tam bir akıl tutulmasıdır. özellikle C sınıfı üstünde bir elektrikli otomobilin önden çekiş olması, o aracın sakatlanmış bir model olduğu anlamına gelir, ya platform paylaşımı vardır, ya da ucuza kaçış söz konusudur.


    Doğrusu arkadan itiş veya 4 çekerdir.






    Tyre Reviewsyoutube
    Is FWD really better than RWD on snow? To find out, I've matched nearly identical power and weight vehicles, and put them on exactly the same size of the Goodyear UltraGrip Performance 3 to find out really what's best! Audi and it's nose heavy FWD, or BMW and it's perfect 50/50 balance with RWD! I'll be testing acceleration, or snow traction to see which car is fastest on snow, hill climb to demonstrate which drivetrain is best for getting up a hill, snow circle to test the lateral acceleration and of course, snow handling to see if the FWD Audi A4 is faster around a lap than the RWD BMW 3 Series. FWD = Front Wheel Drive RWD = Rear Wheel Drive This isn't just a test of drivetrain; it's a showdown between two automotive giants. Whether you're a car enthusiast or just curious about how these cars perform in winter conditions, this video is a must-watch! After the tests, we break down the performance of each vehicle, discussing the pros and cons of FWD and RWD in snowy conditions.
    https://www.youtube.com/watch?v=P8Ck_zXa19A&t=644s
    Bataryalar daha çok uzun yıllar (10 yıl) mevcut NMC veya LFP kimya ile devam edecek. ucuzlayacak ancak menziller hep 350 - 450 km ler arasında olacak...

    . Ayrıca batarya büyüdükçe ağırlık ve maliyet artması ile şarj istasyonları bollaşması bir miktar şarj hızının artması gibi bir çok nedeni var..

    Yeni bir batarya teknolojinin otomotiv dünyasının güvenini kazanması çok uzun 10yıllık testler gerektiriyor (yeni bir aşı gibi)

    Diyeceğim 1000km menzilli EA bekleyenler daha çok ama çoookk bekleyecek
    TOGG’un bu RWD (arkadan itiş) sevdası nedir? Arkadan itişli arabalar; Karda ve yağmurda güvenli sürüş sağlamazlar. Kazaya daha yatkın olurlar. Yani direk beni alma diyor T10F bana ama yerli olunca ister istemez gönlü kayıyor insanın. Suv olan T10X’te rwd. Tek motor koyuyorsan bu motor ön tekerlere güç vermeli TOGG!

    Zamanında şahini arkadan az kaydırmadık. Şimdi esp biraz önlese de yok yani rezillik rwd.

    Kardaki haline bak rwd’nin:

    Düz yolda gidemiyor daha rwd’li araba kaldı ki ani manevrada can kurtarsın.

    Geçen kış, çift şeritli (iki gidiş) karlı yolda geceleyin virajı dönerken karşıma çıkan ters yola girmiş tırdan, fwd (önden çekişli) araba sayesinde kurtuldum. Tır biçmeye geliyordu üstümüze doğru. Rwd araba toplanmazdı o yaptığım ani manevralarda. Hatta anlatmıştım forumda mesajı vardır. Şuan hayattaysam sebebi fwd’li (önden çekişli) arabadır.

    Karlı ve yağmurlu yollarda;
    Önden çekişli arabada motorun gücünü ve arabayı istediğiniz yöne direksiyon ile yönlendirebilirsiniz. Arka tekerler genellikle ön tekere uyacaktır uymadıkları anda manevra yaparak toplayabilirsiniz arabayı. Fakat arkadan itişlide araba sürekli dengesiz ilerler düz yolda dahi dengesizdir. (üstteki videoyu izleyiniz)

    Canını seven ailesini korumak isteyen uzak durmalı arkadan itişli arabalardan.
  • Elektrikli otomobiller iyi güzel de hepsi birbirine benziyor bu ne böyle. Havalandırma ızgarasına ihtiyaç yok diye tasarımları mok ettiler
  • TOGG T10F, TR'ye gelmeyecek. TR'de tanıtılacak ve TR'de satışa çıkacak. Biraz dikkat lütfen...
  • Hala menzil mesafeleri az. 500-600 arasında gidip geliyorlar. Hatta bazıları 300-400 km arasında
  • Burada ki otomobillerin hemen hemen hepsi 500 KM altında otomobiller.


    Seneye en az 1.5 M dan başlayan fiyatlarla satışta olacaklardır.

    Bi zahmet gelmesinler çünkü bu menvillere bu kadar para verecek enayi çıkacağını sanmıyorum ülkemizde.

  • TOGG’un bu RWD (arkadan itiş) sevdası nedir? Arkadan itişli arabalar; Karda ve yağmurda güvenli sürüş sağlamazlar. Kazaya daha yatkın olurlar. Yani direk beni alma diyor T10F bana ama yerli olunca ister istemez gönlü kayıyor insanın. Suv olan T10X’te rwd. Tek motor koyuyorsan bu motor ön tekerlere güç vermeli TOGG!

    Zamanında şahini arkadan az kaydırmadık. Şimdi esp biraz önlese de yok yani rezillik rwd.

    Kardaki haline bak rwd’nin:

    Düz yolda gidemiyor daha rwd’li araba kaldı ki ani manevrada can kurtarsın.

    Geçen kış, çift şeritli (iki gidiş) karlı yolda geceleyin virajı dönerken karşıma çıkan ters yola girmiş tırdan, fwd (önden çekişli) araba sayesinde kurtuldum. Tır biçmeye geliyordu üstümüze doğru. Rwd araba toplanmazdı o yaptığım ani manevralarda. Hatta anlatmıştım forumda mesajı vardır. Şuan hayattaysam sebebi fwd’li (önden çekişli) arabadır.

    Karlı ve yağmurlu yollarda;
    Önden çekişli arabada motorun gücünü ve arabayı istediğiniz yöne direksiyon ile yönlendirebilirsiniz. Arka tekerler genellikle ön tekere uyacaktır uymadıkları anda manevra yaparak toplayabilirsiniz arabayı. Fakat arkadan itişlide araba sürekli dengesiz ilerler düz yolda dahi dengesizdir. (üstteki videoyu izleyiniz)

    Canını seven ailesini korumak isteyen uzak durmalı arkadan itişli arabalardan.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi mystiery_ -- 11 Aralık 2024; 1:52:8 >




  • Bataryalar daha çok uzun yıllar (10 yıl) mevcut NMC veya LFP kimya ile devam edecek. ucuzlayacak ancak menziller hep 350 - 450 km ler arasında olacak...

    . Ayrıca batarya büyüdükçe ağırlık ve maliyet artması ile şarj istasyonları bollaşması bir miktar şarj hızının artması gibi bir çok nedeni var..

    Yeni bir batarya teknolojinin otomotiv dünyasının güvenini kazanması çok uzun 10yıllık testler gerektiriyor (yeni bir aşı gibi)

    Diyeceğim 1000km menzilli EA bekleyenler daha çok ama çoookk bekleyecek
  • Surface Area S kullanıcısına yanıt
    Birleştirilecek parçaları geliyodur belki...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Surface Area

    TOGG T10F, TR'ye gelmeyecek. TR'de tanıtılacak ve TR'de satışa çıkacak. Biraz dikkat lütfen...

    Togg'un Türkiye'nin markası olduğunu bilmeyen kalmamıştır diye düşünüyorum o yüzden bunu ekstra belirtmedim.

  • harbi_adam H kullanıcısına yanıt

    Biraz araştırma yapabilen her insan şu gerçeği görebiliyor :) ama bizim insanımız yok 2 seneye 1000km yapacak, yok 3dk da şarj olacak mevcut tüm elektrikliler çöp olacak kafasında. Böyle bir teknoloji hadi diyelim geldi, peki sen elindeki benzinli aracı kime satabileceksin :) piyasadaki tüm araçlar bir günde çöp mü olacak ?


    Uzun menzili olan araçları daha teknolojik sananlar var bi de. Halbuki 50kw yerine 90kwh batarya koyuyorlar, basit ve maliyet arttıran işler

  • CWaRRioR kullanıcısına yanıt

    Örnek olarak iPhone 16, Çin'de üretiliyor. Peki bu durum Apple'ı ABD'den ziyade Çin markası mı yapıyor?

  • brscnk17 B kullanıcısına yanıt

    Başlıkta "Türkiye'ye Gelmesi Beklenen" diye özellikle belirtildikten sonra liste de TOGG'un olması ve TOGG dışındaki belirttiğiniz modellerin ithal edilecek olan modeller olması absürt durmuş. Sadece belirtmek istedim...

  • Surface Area S kullanıcısına yanıt

    Kim öyle birşey dedi ki

  • bamorex kullanıcısına yanıt

    Hala menzil herşeydir diyorsanız...

    🤣🤣🤣

  • Juniper Tesla'yı ve BYD Sealion 7'yi merak ediyorum sadece. Geri kalanı çöp (ioniq'ler hariç, onlar ilgi alanım deği).

  • wolf silver W kullanıcısına yanıt
    500-600 km 80km hızla gidilirse oluyor ancak. 140km/s hızla 200-250 km menzilleri var.
  • Juniper çıktığı gün siparişi vericem Umarım 2 milyonun altında olur

  • Togg T10F'de keşke ısı pompası olsa. İnat ettiler.

  • Bir kısmı 1.2 1.3M dan satılacak olanlar var. Rekabet artacak. Otomatik egea nın 1.4 milyona satıldığı ortamda, ötv de %10 olarak devam ederse bazıları çok satar. Benim gibi günlük ortalama 20 km yol yapan insanlar için ideal araçlar. Şarj hızı ve ağı menzilden daha önemli.
  • Renault 5 veya Hyundai Inster ikinci araç olarak şehir içine alınabilir.
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.