2025 yılında Türkiye'ye gelmesi beklenen elektrikli otomobiller
-
-
Elektrikli otomobiller iyi güzel de hepsi birbirine benziyor bu ne böyle. Havalandırma ızgarasına ihtiyaç yok diye tasarımları mok ettiler -
TOGG T10F, TR'ye gelmeyecek. TR'de tanıtılacak ve TR'de satışa çıkacak. Biraz dikkat lütfen... -
Hala menzil mesafeleri az. 500-600 arasında gidip geliyorlar. Hatta bazıları 300-400 km arasında -
Burada ki otomobillerin hemen hemen hepsi 500 KM altında otomobiller.
Seneye en az 1.5 M dan başlayan fiyatlarla satışta olacaklardır.
Bi zahmet gelmesinler çünkü bu menvillere bu kadar para verecek enayi çıkacağını sanmıyorum ülkemizde.
-
TOGG’un bu RWD (arkadan itiş) sevdası nedir? Arkadan itişli arabalar; Karda ve yağmurda güvenli sürüş sağlamazlar. Kazaya daha yatkın olurlar. Yani direk beni alma diyor T10F bana ama yerli olunca ister istemez gönlü kayıyor insanın. Suv olan T10X’te rwd. Tek motor koyuyorsan bu motor ön tekerlere güç vermeli TOGG!
Zamanında şahini arkadan az kaydırmadık. Şimdi esp biraz önlese de yok yani rezillik rwd.
Kardaki haline bak rwd’nin:
Düz yolda gidemiyor daha rwd’li araba kaldı ki ani manevrada can kurtarsın.
Geçen kış, çift şeritli (iki gidiş) karlı yolda geceleyin virajı dönerken karşıma çıkan ters yola girmiş tırdan, fwd (önden çekişli) araba sayesinde kurtuldum. Tır biçmeye geliyordu üstümüze doğru. Rwd araba toplanmazdı o yaptığım ani manevralarda. Hatta anlatmıştım forumda mesajı vardır. Şuan hayattaysam sebebi fwd’li (önden çekişli) arabadır.
Karlı ve yağmurlu yollarda;
Önden çekişli arabada motorun gücünü ve arabayı istediğiniz yöne direksiyon ile yönlendirebilirsiniz. Arka tekerler genellikle ön tekere uyacaktır uymadıkları anda manevra yaparak toplayabilirsiniz arabayı. Fakat arkadan itişlide araba sürekli dengesiz ilerler düz yolda dahi dengesizdir. (üstteki videoyu izleyiniz)
Canını seven ailesini korumak isteyen uzak durmalı arkadan itişli arabalardan.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi mystiery_ -- 11 Aralık 2024; 1:52:8 >
-
Bataryalar daha çok uzun yıllar (10 yıl) mevcut NMC veya LFP kimya ile devam edecek. ucuzlayacak ancak menziller hep 350 - 450 km ler arasında olacak...
. Ayrıca batarya büyüdükçe ağırlık ve maliyet artması ile şarj istasyonları bollaşması bir miktar şarj hızının artması gibi bir çok nedeni var..
Yeni bir batarya teknolojinin otomotiv dünyasının güvenini kazanması çok uzun 10yıllık testler gerektiriyor (yeni bir aşı gibi)
Diyeceğim 1000km menzilli EA bekleyenler daha çok ama çoookk bekleyecek -
Birleştirilecek parçaları geliyodur belki... -
quote:
Orijinalden alıntı: Surface Area
TOGG T10F, TR'ye gelmeyecek. TR'de tanıtılacak ve TR'de satışa çıkacak. Biraz dikkat lütfen...Togg'un Türkiye'nin markası olduğunu bilmeyen kalmamıştır diye düşünüyorum o yüzden bunu ekstra belirtmedim.
-
Biraz araştırma yapabilen her insan şu gerçeği görebiliyor :) ama bizim insanımız yok 2 seneye 1000km yapacak, yok 3dk da şarj olacak mevcut tüm elektrikliler çöp olacak kafasında. Böyle bir teknoloji hadi diyelim geldi, peki sen elindeki benzinli aracı kime satabileceksin :) piyasadaki tüm araçlar bir günde çöp mü olacak ?
Uzun menzili olan araçları daha teknolojik sananlar var bi de. Halbuki 50kw yerine 90kwh batarya koyuyorlar, basit ve maliyet arttıran işler
-
Örnek olarak iPhone 16, Çin'de üretiliyor. Peki bu durum Apple'ı ABD'den ziyade Çin markası mı yapıyor?
-
Başlıkta "Türkiye'ye Gelmesi Beklenen" diye özellikle belirtildikten sonra liste de TOGG'un olması ve TOGG dışındaki belirttiğiniz modellerin ithal edilecek olan modeller olması absürt durmuş. Sadece belirtmek istedim...
-
Kim öyle birşey dedi ki
-
Hala menzil herşeydir diyorsanız...
🤣🤣🤣
-
Juniper Tesla'yı ve BYD Sealion 7'yi merak ediyorum sadece. Geri kalanı çöp (ioniq'ler hariç, onlar ilgi alanım deği).
-
500-600 km 80km hızla gidilirse oluyor ancak. 140km/s hızla 200-250 km menzilleri var. -
Juniper çıktığı gün siparişi vericem Umarım 2 milyonun altında olur
-
Togg T10F'de keşke ısı pompası olsa. İnat ettiler.
-
Bir kısmı 1.2 1.3M dan satılacak olanlar var. Rekabet artacak. Otomatik egea nın 1.4 milyona satıldığı ortamda, ötv de %10 olarak devam ederse bazıları çok satar. Benim gibi günlük ortalama 20 km yol yapan insanlar için ideal araçlar. Şarj hızı ve ağı menzilden daha önemli. -
Renault 5 veya Hyundai Inster ikinci araç olarak şehir içine alınabilir.
TOGG T10F, TR'ye gelmeyecek. TR'de tanıtılacak ve TR'de satışa çıkacak. Biraz dikkat lütfen...
|
Biraz araştırma yapabilen her insan şu gerçeği görebiliyor :) ama bizim insanımız yok 2 seneye 1000km yapacak, yok 3dk da şarj olacak mevcut tüm elektrikliler çöp olacak kafasında. Böyle bir teknoloji hadi diyelim geldi, peki sen elindeki benzinli aracı kime satabileceksin :) piyasadaki tüm araçlar bir günde çöp mü olacak ? Uzun menzili olan araçları daha teknolojik sananlar var bi de. Halbuki 50kw yerine 90kwh batarya koyuyorlar, basit ve maliyet arttıran işler |
Burada ki otomobillerin hemen hemen hepsi 500 KM altında otomobiller. Seneye en az 1.5 M dan başlayan fiyatlarla satışta olacaklardır. Bi zahmet gelmesinler çünkü bu menvillere bu kadar para verecek enayi çıkacağını sanmıyorum ülkemizde. |
Peki, bu kadar ana akım üretici, elektrikli otomobillerini arkadan itiş yaptığı zaman, neden böyle yapıyor diye hiç düşünmüyor musunuz? Ne hesaplıyorsunuz yani, o departmanlarda bir takım milletin canına malına düşman, drift hastası yanlama hastası bir takım sincanlı apaçi mühendisler mi çalışıyor? Arkadaş, senin pillerin zaten dünyanın ağırlığı ve bu piller zeminde. hemen arka aksın önünde. ve aracın ileriye giderken tüm ağırlık arka aksa biniyor. "yani çekişin olması gerektiği yere." Sen yokuş çıkacaksın, ıslak zeminde kalkacaksın yokuşta, elektrikli ve özellikle uzun aks mesafeli, C sınıf ve üstü bir otomobilde, önden çekiş kadar saçmasapan bir şey olabilir mi ya? ve arabaya attığın her yük, arka yolcu-bagaj hepsi arka aksa biniyor ekstra. sen önden çekiş güzellemesi yapıyorsun öyle mi? Togg olsun, Tesla olsun, Vw Id4, Mg4 vs.. eğer önden çekiş olsalardı, asla sürüş özellikler, aktarmaları, viraj stabilite ve gaz açarkenki denge asla ve asla böyle olamazdı. saçma salak kafası oraya buraya gidip, Esp yakıp durmaktan balata yiyen, ön lastik yiyen, ağırlık dağılımı bozulmuş araçlar olacaklardı. Ancak kısa aks mesafeli araçlarda, küçük sınıf daha hafif elektrikli modellerde önden çekiş kabul edilebilir ki, o da pek istediklerinden değil, içten yanmalı modellerde ortak altyapı kullanıldığından yapılıyor öyle. Artı pilli milli aracı bırak, çağ zaten Esp'nin otomobile hükmettiği bir çağ, azıcık kayayaazsa bile araçlar sistemler hemen devrede, sen özellikle eğlence için kapamazsan. Sen daha iki lokma aracı kayınca, toplayamayız paniği yaşayan biriysen, minik atmalardan bile çekiniyorsan, ani durumda, acil durumda ne yapacaksın önden çekişli bir otomobilin arkası gittiğinde? gaza basınca arkası hareketlenen araçta, aman napacaz ölecez, ailem ölecek, bariyere dalacaz, paniği yaşayan adamın sürücülüğü yeterli değildir bana göre kusura bakma. korkmamayı, otomobilde en azından basit limit kontrolünü, ne yapacağını, soğukkanlılığını korumayı öğreneceksin. zaten sistemler devrede, sene 1980 değil, altındaki şahin değil.. bu kadarından bile çekiniyorsan aktarma sistemine çamur atmanın anlamı yok. Aşağıda karda, içten yanmalı araçlarla, aynı lastiklerle, aynı koşullarda, aynı sürücülerle yapılmış harika bir test var. arkadan itişli otomobilde ön ve arka aksın ayrılmasının getirdiği iş bölümünün başarısı, üstün pist süresi, ilk kalkışta bile geri kalmaması, yokuşta başarısı ve istersen eğlencesi tartışılmaz bile. Adamın subjektif olarak yorumları da ortada ve %1milyon katılıyorum. son derece haklı. Senelerce arkadaşım Rwd F30 320i kullandı, senelerce izmire yamanlar dağına da gitti, mahmut'a da gitti, board'ları aldık gittik kış lastikleri ile her yere de canavar gibi çıktık, eğlendik, yanladık boş yollarda, müthiş keyif aldık. ve bu içten yanmalı, motoru önde bir araç. arkadan itişli araçları kullanmayı bilmeyen, lastik takmaktan aciz insanların durumunu sanki Rwd araçların problemiymiş gibi anlatıyorsunuz. Rwd'nin tek dezavantajı vardır, direksiyonu sağ sol yaparak önden çekiş gibi zemin bulamazsın. bir yerde saplanırsan kalırsın. çünkü arka tekerlekler sağ sol yapamaz. bu kadar. Gerisinde elektrikli bir otomobil olması gerektiği gibi Rwd olduğu için eleştirmek tam bir akıl tutulmasıdır. özellikle C sınıfı üstünde bir elektrikli otomobilin önden çekiş olması, o aracın sakatlanmış bir model olduğu anlamına gelir, ya platform paylaşımı vardır, ya da ucuza kaçış söz konusudur. Doğrusu arkadan itiş veya 4 çekerdir. Tyre Reviewsyoutube Is FWD really better than RWD on snow? To find out, I've matched nearly identical power and weight vehicles, and put them on exactly the same size of the Goodyear UltraGrip Performance 3 to find out really what's best! Audi and it's nose heavy FWD, or BMW and it's perfect 50/50 balance with RWD!
I'll be testing acceleration, or snow traction to see which car is fastest on snow, hill climb to demonstrate which drivetrain is best for getting up a hill, snow circle to test the lateral acceleration and of course, snow handling to see if the FWD Audi A4 is faster around a lap than the RWD BMW 3 Series.
FWD = Front Wheel Drive
RWD = Rear Wheel Drive
This isn't just a test of drivetrain; it's a showdown between two automotive giants. Whether you're a car enthusiast or just curious about how these cars perform in winter conditions, this video is a must-watch!
After the tests, we break down the performance of each vehicle, discussing the pros and cons of FWD and RWD in snowy conditions. https://www.youtube.com/watch?v=P8Ck_zXa19A&t=644s |
Bataryalar daha çok uzun yıllar (10 yıl) mevcut NMC veya LFP kimya ile devam edecek. ucuzlayacak ancak menziller hep 350 - 450 km ler arasında olacak...
. Ayrıca batarya büyüdükçe ağırlık ve maliyet artması ile şarj istasyonları bollaşması bir miktar şarj hızının artması gibi bir çok nedeni var.. Yeni bir batarya teknolojinin otomotiv dünyasının güvenini kazanması çok uzun 10yıllık testler gerektiriyor (yeni bir aşı gibi) Diyeceğim 1000km menzilli EA bekleyenler daha çok ama çoookk bekleyecek |
500-600 km 80km hızla gidilirse oluyor ancak. 140km/s hızla 200-250 km menzilleri var.
|
Sen dedin diye fabrika kapatırlar aman mazallah. Enayiymiş. Oturup kullandın mı acaba hiç elektrikli araç.
|
TOGG’un bu RWD (arkadan itiş) sevdası nedir? Arkadan itişli arabalar; Karda ve yağmurda güvenli sürüş sağlamazlar. Kazaya daha yatkın olurlar. Yani direk beni alma diyor T10F bana ama yerli olunca ister istemez gönlü kayıyor insanın. Suv olan T10X’te rwd. Tek motor koyuyorsan bu motor ön tekerlere güç vermeli TOGG!
Zamanında şahini arkadan az kaydırmadık. Şimdi esp biraz önlese de yok yani rezillik rwd. Kardaki haline bak rwd’nin: Düz yolda gidemiyor daha rwd’li araba kaldı ki ani manevrada can kurtarsın. Geçen kış, çift şeritli (iki gidiş) karlı yolda geceleyin virajı dönerken karşıma çıkan ters yola girmiş tırdan, fwd (önden çekişli) araba sayesinde kurtuldum. Tır biçmeye geliyordu üstümüze doğru. Rwd araba toplanmazdı o yaptığım ani manevralarda. Hatta anlatmıştım forumda mesajı vardır. Şuan hayattaysam sebebi fwd’li (önden çekişli) arabadır. Karlı ve yağmurlu yollarda; Önden çekişli arabada motorun gücünü ve arabayı istediğiniz yöne direksiyon ile yönlendirebilirsiniz. Arka tekerler genellikle ön tekere uyacaktır uymadıkları anda manevra yaparak toplayabilirsiniz arabayı. Fakat arkadan itişlide araba sürekli dengesiz ilerler düz yolda dahi dengesizdir. (üstteki videoyu izleyiniz) Canını seven ailesini korumak isteyen uzak durmalı arkadan itişli arabalardan. |
Togg T10F'de keşke ısı pompası olsa. İnat ettiler. |
Benzer içerikler
- whatsapp durum kaç saniye
- deepfake yapma
- ses yükseltme programı
- whatsapp şifre koymak
- 1 telefonda 2 whatsapp
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X