Şimdi Ara

258 PS motoruyla yeni Volkswagen Amarok Aventura ve Türkiye fiyatı

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
24
Cevap
0
Favori
2.540
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  •  

    Türkiye ticari araç pazarının önemli temsilcilerinden biri olan Volkswagen, pick-up model ailesinin en güçlü seçeneği yeni Amarok Aventura’yı satışa sundu. Bir önceki versiyonundan 34 PS daha fazla güce sahip yeni Amarok Aventura, 258 PS gücündeki 3.0 litre V6 TDI motoruyla sınıfının en iddialı modellerinden biri olmaya aday.
     

    Yeni Amarok Aventura, kaputunun altında yalnızca Amarok model ailesinde sunulan Volkswagen V6 motor bulunduruyor. 3.0 litre turbo dizel V6 motor, 258 PS güç üretirken 580 Nm tork sağlıyor. V6 motor, araca hem asfalt hem de off-road koşullarında yüksek performans, düşük yakıt tüketimi ve yüksek çekiş gücü kazandırıyor.

     

    4MOTION sürekli 4 çeker sistemine sahip otomatik şanzıman, yeni Amarok Aventura’da standart olarak sunuluyor. 8 ileri otomatik şanzıman ile çalışan araç 100 km’de 8,4 litre birleşik yakıt tüketimi değeri veriyor. Son hızı 205 km/s olan yeni Amarok Aventura’nın 0’dan 100’e hızlanması için 7,6 saniyeye ihtiyaç duyduğu da verilen bilgiler arasında.

     
     
     

    Dış tasarımda dikkat çekici detaylar 

    Canyon ve Highline donanım seviyelerinde opsiyonel olarak sunulan yeni Titanblack tavan kaplaması yeni Amarok Aventura’da standart listesinde bulunuyor. Bagaj boyunca uzanan gövde rengi sportif bar, 20 inç alüminyum alaşımlı jantlar, bagaj havuzu, elektrikli katlanabilir yan aynalar ve köşe aydınlatmalı ön sis farları yeni Aventura’nın dikkat çeken özellikleri arasında yer alıyor. Aydınlatmalı yan basamaklar da standart özellikler arasında bulunuyor.

     
     

    Yeni Amarok Aventura’nın kabin tarafındaki 14 yöne ayarlı elektrikli sürücü ve ön yolcu koltuğunda ısıtma özelliği de bulunuyor. Isıtmalı ön cam fıskiyeleri, renkli yol bilgisayarı, direksiyon kenarlarında vites kumandası, paslanmaz çelik gaz/fren pedalı gibi standart donanımlar bulunan araçta sesli kontrol özelliğine ve 6.33 inç dokunmatik ekrana sahip bilgi eğlence sistemi bulunuyor. App Connect sayesinde telefondaki uygulamalar ekrandan kontrol edilebiliyor.

     
     
     

    Standart olarak sunulan İkincil Çarpışma Önleme Asistanı, olası bir ikinci çarpışmayı önleme amacıyla ilk çarpışmadan sonra aracı frenliyor. İki bağımsız sensör sayesinde çarpışmanın derecesini algılıyor ve çarpışma yeterince kuvvetliyse aracı frenleyerek hızını 10 km/s’ye kadar düşürüyor. Frenleme esnasında sürücü aracın kontrolünü istediği zaman devralabiliyor. Her tekerlekte bulunan basınç sensöründen veri alarak çalışan lastik basınç görüntüleme sistemi de standart donanımlar arasında bulunuyor.

     

    Volkswagen Amarok Aventura fiyatları şu şekilde;  

    Amarok Aventura 3.0 V6 TDI 224 PS Otomatik 4x4

    319.450 TL

    Amarok Aventura 3.0 V6 TDI 258 PS Otomatik 4x4

    331.450 TL

     








  • Ne düzenbaz herif bunlar böyle.

  • 320.000, yazıyla üç yüz yirmi bin lira. ??Dokunan yanıyor.. 😜



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi erkanerk -- 10 Eylül 2018; 16:59:42 >
  • Bu araca bu parayı veren ya kara para aklıyordur ya da miras yiyordur. Başka bir alternatif yok.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Stand Alone

    Bu araca bu parayı veren ya kara para aklıyordur ya da miras yiyordur. Başka bir alternatif yok.

    Vergiden düşüyorlar yani parası senden benden çıkıyor...

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • trilyonlarım olsa şuna beş kuruş para vermem.

  • Defleppard74 D kullanıcısına yanıt
    Vergisi de yok ki hocam bu aracın ÖTV'si %4,5 olmasi lazım.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • Gelişmiş zehir makinesi hayatta almam alanıda rencide ederim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bu araç almanyada 32.000 Euro; ama Almanyada 2.0 190ps tiguanda 32.000 euro, Ülkemizde amarokun ötvsi %10 ama tiguanın %110, ne ilginçki baktığımızda satış fiyatları aynı, Bu ülkede araç fiyatlarını ÖTV değil arz talep meselesi belirliyor bu durumda ispatıdır.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: murdocklawless

    trilyonlarım olsa şuna beş kuruş para vermem.
    ama cetta göstergeleri çokzel
  • quote:

    Orijinalden alıntı: canibeyaz

    Bu araç almanyada 32.000 Euro; ama Almanyada 2.0 190ps tiguanda 32.000 euro, Ülkemizde amarokun ötvsi %10 ama tiguanın %110, ne ilginçki baktığımızda satış fiyatları aynı, Bu ülkede araç fiyatlarını ÖTV değil arz talep meselesi belirliyor bu durumda ispatıdır.
    Hocam yanlış.

    Bahsedilen Adventure modelin Almanya'da ki baz fiyatı 60 bin euro gibi bir rakama geliyor.
  • Bu tarz araçları gerçekten çok seviyorum keşke ucuz olsada alsak , konforlu felan olmamasına rağmen dünyanın parası yahu yarım milyon istiyoralr resmen
  • Verilmez.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: BOLDVIPER

    Bu tarz araçları gerçekten çok seviyorum keşke ucuz olsada alsak , konforlu felan olmamasına rağmen dünyanın parası yahu yarım milyon istiyoralr resmen
    L200 tavsiye ederim. 150 bin TL civarına zevkin dibini yaşarsınız
  • mtv+ (mülteci plus vergisi) adı altında yeni vergi çıkarsa şaşırmam.

    sırf bu araç için değil tüm araçlar için yazdım.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: jimhendrix

    ama cetta göstergeleri çokzel

    Alıntıları Göster
    tok kapı sesi varsa düşünebilirim.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: dr20mouse

    Vergisi de yok ki hocam bu aracın ÖTV'si %4,5 olmasi lazım.

    Firma adına alıyorlar kdv yi düşüyorsun önümüzdeki aydan mahsup ediyorsun , ötv gider yazıyorsun gerisini de 5 sene boyunca amortismandan düşüyorsun araç bedavaya geliyor. Sonra %1 kdv ile satıyorsun hepsi satış bedelinin kar oluyor.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Defleppard74 -- 11 Eylül 2018; 0:27:41 >
  • ne güzel düşünüyordum üstüne çadırı kurarım, sabah sağlam manzaralı ıssız dağ kenarlarında, koylarda gözümü açar yakarım sigaramı diye ta ki fiyatını görene kadar
  • Attığımı düşünmeyin. 31 Ağustosta 43 yaşımı bitirdim. Koskoca adamım yalan söyleyecek halim yok.

    Motosiklet kullanıyorum. Scooter'ım var ama öyle bildiğiniz gibi değil.
    29.6 Beygirde 30.10 nm tork ve şaaak diye 150 lere çıkması bir yana, ağırlık olarak ağır olduğu için yokuşlarda yüksek hız yapamayan arabalara nazaran yokuşları da 130 la çıkıyorum.

    Geçenlerde eve giderken ışıklardaydım. Önümde bir araba vardı ama sağda da bir AMAROK vardı.

    Yeşil yandı ve öndeki araba kalkacak diye beklerken AMAROK adı gibi OK gibi fırladı. Ben de kalkıp sağa daldım. Normalde benim Scooterle baş edecek arabalar en fazla yarış arabaları oluyor. Tabi 150 ye kadar yani. Ama bu araba öyle gidiyordu ki anlatamam.

    Düz yol bitmesine yakın uzunca bir yokuş yukarı yol başlayacaktı. Nasılsa yokuşta görürsün AMAROK dedim.

    Yokuş başladı. Araba "Hay - Vannn- Larrr" gibi çıkıyor. Yokuşta o kadar az yaklaşıyorum ki ama o kadar az ki anlatamam.

    En tepeye vardık. Araba ışıklara geldik ve trafik var diye yavaşladı.
    Sol tarafından geçerken soldaki AMAROK yazısını okudum ama sağ tarafını okumadım.

    Adamın camı kapalıydı. Yanına geldim. Nassssıl gidiyor bu araba yaaa dedim.
    Şoför duymadı. Şaşkındım yani. Yine arabanın arkasına geldiğimde sağ tarafta:
    V6 TDI yazdığını gördüm. Oha falan oldum. Acayip gidiyor. Öyle böyle değil.

    Aynı yokuşta ne BMW X5 ler, ne arabalar tozumu yuttu. Bu ise çok saygımı kazandı.
    Gerçekten V6 başkaymış, tecrübeyle anladım...




  • OverClocK1ng kullanıcısına yanıt
    Abi senin scooter da V6 falan herhalde, ne scooter mış ya Çünkü scooter denince benim aklıma elektrikli bisikletin bir tık üstü uyduruk bir motor gelir.


    O değil de, ben de böyle düşünüyorum, param olsa DİREKT olarak alacağım araba budur. Dizel V6 ve 8 ileri ZF (Zahnradfabrik Friedrichshafen Aktiengesellschaft) şanzıman çok iyidir be.


    ALINACAK ARABA BUDUR. Bir de böyle yaratık gibi bir araba zaten.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi V4LKyR -- 11 Eylül 2018; 6:25:14 >
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.