Şimdi Ara

260.000km de 1.3 multijet aracımı değiştirmelimiyim?

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
29
Cevap
0
Favori
2.143
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Herkese merhaba arkadaşlar. Forumu uzun zamandır takip edip sayenizde faydalı bilgiler ediniyorum.Bir aydır kafamı kurcalayan bir konu var.Sizlere danışmak istedim.

    Aracım 2010 model 1.3 multijet 75lik fiorino 260 bin kmde.
    Yılda ortalama 30 bin km yapıyorum.Bildiğiniz üzere ikinciel piyasasının durumunu göz önünde bulundurursak 35-40 bin lira bütçeyle düşük km ve düşük modelli bir araç mı alsam(sedan hatchback farketmez) yoksa 260 bin km multijet için düşük sayılır, beni bir kaç yıl daha idare eder mi?
    Aracımda şuan için herhangi bir sorun yok bakımlarını düzenli yaptırıyorum.

    Değerli düşüncelerinizi bekliyorum,şimdiden teşekkür ederim.



  • Aracının bakımını düzgün yapıyorsan herhangi bir sıkıntısıda yoksa ve bana göre sınıf değişikliği yada atıyorum yğk taşıması için daha farklı yapıda bir araca geçme işleri yoksa tanıdığın bilidğin arabadan şaşmayacaksın.


    Ticari araçları eşek niyetine binen 3 yılda bir yağ değiştiren adam çok. Çukurlardan kasislerden uçarak geçen çok. Sen sanıyorsun ki düşük km de araç alırım sorunu az olur. O iş hiç belli olmuyor işte

    Eğer tanıdığın bildğin eşin dostun bir esnaf arkadaşının yani özetle aracı nasıl kullanıdığını bildiğin birinin arabsıyla elbette değiştirmek daha düşük kmli araca binmek mantıklı.

    Ancak elin oğlunun nasıl kullandığını bilmediğin bir aracını sırf kilometresi düşük diye almak bence saçma. Üstelik aracınızdan memnunsunuz anladığım kadarıyla.


    Nacizhane fikirlerim bu yönde. 1,3 Multijet içinde 260 bin km hiçbirşey yani.
  • Aracının bakımını düzgün yapıyorsan herhangi bir sıkıntısıda yoksa ve bana göre sınıf değişikliği yada atıyorum yğk taşıması için daha farklı yapıda bir araca geçme işleri yoksa tanıdığın bilidğin arabadan şaşmayacaksın.


    Ticari araçları eşek niyetine binen 3 yılda bir yağ değiştiren adam çok. Çukurlardan kasislerden uçarak geçen çok. Sen sanıyorsun ki düşük km de araç alırım sorunu az olur. O iş hiç belli olmuyor işte

    Eğer tanıdığın bildğin eşin dostun bir esnaf arkadaşının yani özetle aracı nasıl kullanıdığını bildiğin birinin arabsıyla elbette değiştirmek daha düşük kmli araca binmek mantıklı.

    Ancak elin oğlunun nasıl kullandığını bilmediğin bir aracını sırf kilometresi düşük diye almak bence saçma. Üstelik aracınızdan memnunsunuz anladığım kadarıyla.


    Nacizhane fikirlerim bu yönde. 1,3 Multijet içinde 260 bin km hiçbirşey yani.




  • Ben bir ilana koyardım bir yandan da araba bakardım alıcısı varsa veririm km malum belli yerlere gelmiş
  • Multijet ile daha 100-200 bin km yaparsın satma derim.
  • Uza -00- kullanıcısına yanıt
    Zaman ayırıp düşüncelerinizi paylaştığınız için teşekkür ederim.Çok haklısınız düşük km her şey değil.Çevremde aracını satan yok maalesef.Malum sarı siteden bakıyorum araçlara çoğu galerilerden temizlik yapılıp parlatılmış araçlar söylediğiniz gibi geçmişini,nasıl kullanıldığını bilemiyoruz.
  • TheRad67 kullanıcısına yanıt
    Bir yanım da sizin gibi düşünüyor. Bütçeme (max.40 bin) göre piyasaya göz atıyorum ancak bütçem piyasaya göre düşük olunca içime sinen araç bulması zor oluyor.
  • Konuya cevap veren ilk arkadaşa katılıyorum

    Gerek yok... Yani heyecana gerek yok
  • Uzerine 20-30bin eklenmeyecekse degistirmeyin bence, bakimli multijete 260bin cok degil.
  • 350.000'e kadar devam. Sonra bakarsın duruma göre.
  • Multijet bakımları yapıldığı zaman, çok uzun ömrü ile ünlüdür.
  • 1.3 multijet için daha motor yeni açiliyor
    Triger degistiniz mi ses yapti mi
  • iş arama..
  • Multijet için 250bin hiçbirşey değil, herkes aynı şekilde düşünüyor ustalar da öyle. Benim aracımda da 1.9 Multijet motor var, 245bin km oldu şu an, triger değişim zamanı geldi sadece, onun haricinde motorla ilgili hiçbir sorun sıkıntı yok çok şükür. 400-500 bin km'ye kadar yolu var deniliyor.

    Multijet motorlar günümüz common rail dizelleri içinde en uzun ömürlü ve dayanıklı motorlardan birisi, eğer aracınızdan memnunsanız sırf kilometresi yüksek diye satmayın bence, bakımlarını düzenli yaptırın yeter.
  • Diablo kullanıcısına yanıt
    1.9 multijet dedipiniz jtd motor mu hocam
  • quote:

    Orijinalden alıntı: babapars

    1.9 multijet dedipiniz jtd motor mu hocam
    Evet 1.9 JTD Doblolardaki motorun geliştirilmiş hali, 1.9 JTDM var.
  • bizde vardı 2010 fiorino 450.000 kmde sattık 430.000 kmde mototrr yapıldı oda yagsız kalmıs
  • dizelde dolandırılma ıhtımalı cok yuksektır aracınız bakımlıysa hiç bulaşmayın derım aynen devam edın fiorinoyla
  • Uza -00- kullanıcısına yanıt
    Katılıyorum nerde ticari var öküz gibi giriyor çukurlara neden anlamadim
  • Diablo kullanıcısına yanıt
    Yakıt durumu nedir ortalama kullanımda
  • Yok hocam ne degistirmesi. En az 1 milyon km gider. Şarap gibi onlar . Hatta 1 milyon km olunca fabrika senden km başı 1 tl ye alir.
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.