Şimdi Ara

TURKCELL 3 Aralık İtibariyle 10GB 185TL - 20GB 235TL - 40GB 325TL - 60GB 390 TL (18. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
786
Cevap
36
Favori
41.393
Tıklama
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
15 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1617181920
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • M S G kullanıcısına yanıt

    Ben de aynı durumdayım az önce arayıp sordum. MT isterseniz tarifenizi iptal ederiz cayma bedeli çıkar ve bahsini ettiğiniz kampanyaya geçirebilir miyiz sonrasında sizi kesin konuşamam dedi. Eski tarifeye de geri geçemezseniz eğer o zaman ne yapacaksınız dedi.

  • dvjbpm D kullanıcısına yanıt

    Hocam bu kesin bilgi mi? Bana da aynı şeyi söyledi MT. Yeni tarife çıkmazsa, eski tarifeye de geri dönemezseniz ne olacak dedi.

  • Karingoo kullanıcısına yanıt
    Reis kusura bakma heyecandan o kısma dikkat etmemişim:))

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • Aslanor1940 kullanıcısına yanıt

    Mesaj geldi




    TURKCELL 3 Aralık İtibariyle 10GB 185TL - 20GB 235TL - 40GB 325TL - 60GB 390 TL



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi DHOlucusu2021 -- 3 Aralık 2024; 19:26:9 >
  • thehawk kullanıcısına yanıt
    Ben Tobi den sorgulattım ilk ay cezasız sonlandırma hakkına sahipsiniz yazıyor. Size nasıl çıktı cayma bedeli ?

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Class kullanıcısına yanıt
    Tobi bana da cezasiz cayabilirsiniz dedi ama ayarlarda taahhut detaylarini sorgulayinca 367tl cayma bedeli gosteriyor

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • alfa_147 A kullanıcısına yanıt

    Evet hocam


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bugün Bimcelle geçiş başvurusu yaptım. 4 gün sürecek galiba geçiş. Sonra umarım bir sorun olmaz da bahsedilen bu paketlere geçebilirim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • DHOlucusu2021 kullanıcısına yanıt
    Aynen hocam, aynı gün 06:31 saatleri için bana da geldi

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • thehawk kullanıcısına yanıt
    Şimdi müşteri temsilcisiyle görüştüm onlarda ilk ayın sonunda cayma bedeli ödemeden çıkabilirsiniz diyor

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • sasa_iliç kullanıcısına yanıt

    Özellikle soruyorum neden BİMCELL. Yani daha kolayce geçebileceğiniz bayiler varken neden bir markete gidip kasiyer bekliyorsunuz. Bayilerde bu işi yapmak için bekleyen çalışanlar var. Ayrıca işlem süreleri daha da kısa oluyor. Ayrıca illa BİMCELL değil Vodafone ve Turk Telekom' a da geçebilirsiniz. Faturasız bir tarifeye geçmeniz yeterli olacaktır.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Karingoo -- 3 Aralık 2024; 20:29:0 >
  • Karingoo kullanıcısına yanıt
    Bayilerdekiler genelde uyuzluk çıkarıyor millete. Paket satmaya çalışan , faturalıya taşıyalım boş verin diyen. Bimde dümdüz taşı geç

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Arkadaşlar ben tt'den geçiş işlemi başlattım. E-sim'e başvurdum. İşlemleri yaptım. E-devlet onayı vs..

    Taşınma işlemi sonrası e-sim'i fiziki sime geçebilir miyim?

  • thehawk kullanıcısına yanıt

    2 hafta oldu vodafonedayım...aradım, müşteri temsilcisi aracılığı ile cayma yaparsam, henüz ilk ay olduğu için cayma bedeli olmayacağını söyledi..siz nerde gördünüz 660 lira cezayı?


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Vodafone’dan taşınmaya kampanya bakıyordum. İyi oldu sağolun.

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • TURKCELL 3 Aralık İtibariyle 10GB 185TL - 20GB 235TL - 40GB 325TL - 60GB 390 TL
    10 gün için 200tl cayma bedeli ödedim :)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • SON 30 CAYMA BEDELİ ÇIKMAZ. SON 30 CAYMA BEDELİ ÇIKMAZ. SON 30 CAYMA BEDELİ ÇIKMAZ. SON 30 CAYMA BEDELİ ÇIKMAZ.
    UMARIM ANLAŞILMIŞTIR

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • turizmpsikoloğu T kullanıcısına yanıt
    542 yi arayınca asistan tobi tarifenizin ilk ayındasınız ilk ayda cayma işlemi gerçekleştirirseniz indirim iptal bedeli yansımıcaktır diyor. Müşteri temsilcisine bağlanıyorum bedel yansıcaktır diyor. Asistanın söylediğini deyince o doğru değil diyor. Bunlar ne yapacağını şaşırmış

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Turkcell’e geçeli 2 gün olmuştu mh ile görüştüm git gel yapmayalım dedim ama nafile olmuyor dedi, sözleşme iptalimi istedim. Daha sonra uygulamadan yeni pakete geçiş yaptım



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi grag0r -- 3 Aralık 2024; 21:26:44 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Karingoo kullanıcısına yanıt

    Hocam BİM mağazası evime 2 dakikalık yürüme mesafesinde. Taşıma işini halleden arkadaş mağaza şefiydi, kasada sıra falan beklemedim. Prosedürleri izledik, 5-10 dakikada hallettik geçtik muhabbet sohbet derken.

  • 
Sayfa: önceki 1617181920
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.