Merhaba arkadaşlar. Yaklaşık 2 ay önce 75" QN90 model bi tv aldım. henüz test etme aşamasını şimdi yapabiliyorum oda küfür ede ede.. ilk gelen televizyonda 2 tane nokta olduğu için geri gönderdim. Değişim onaylandı uzun bi süre sonra 2. televizyonum vatandan teslim edildi. Hadi işAllah dedik bişey çıkmaz ama ne ola onda da 2-3 tane biri çok belirgin olmak üzere diğer ikisi daha flu bi şekilde siyah noktalarım vardı. onuda geri gönderip yine uzun bi bekleyişin ardından geçen hafta aranarak bi teklifte bulundular. Televizyonunuza onarım yapalım panelinizi değiştirelim dediler üstüne de 8500 tl gibi bi ücret iadesini sundular. bende şimdi değişime gitsem 3. tvde aynı gelecek korkusuyla ve üstüne güzel bi ücret iadesi teklifini sundukları için düşünme süresi isteyerekten akabinde kabul etmiş bulundum. Bugün 3. kez gelen televizyonumda da malesef servisçiler gittikten sonra farkettiğim aynı yerde bulunan bir keskin bir de flu ölü pixeli farkettim. Servisçilerin yanında bu durumu nasıl farkedemedim yada atladım yani tam anlamıyla kontrol yaptığımın bile farkına nasıl varamadım anlamadım. Bunun sebebininde kafamın çok meşgul olması etkiledi sanırım artık. kafayı yemiş bir şekilde şu saatlerde artık yani napacağımı gerçekten bilemiyorum. Ölü pixelciklerim ekranın tam orta en üst çerçevenin 5-10cm altında.. Yarın şimdi napacam kara kara düşünüyorum. Ya getirip götürene de acıyorum tv büyük ve ağır asansor de yok 3. kattan indir bindir indir bindir baya zahmetli de iş.. tamamen ücret iadesi alabilir miyim acaba bu durumda artık yoruldum gerçekten böyle şeylerle uğraşmaktan. Yoksa yine değişim yine sorun vs vs çok ta iyi olmayan piskolojimin zaten anasını ağlattılar 4. kez gelecek bi tvyi sorunsuz beklemek artık çok zor gibi gözüküyor bende. Bana ne panel taktıklarını da çok merak edip servis menüsünden araştırmaya çalıştım baya onu da bulamadım. Durumu paylaşmak istedim hasta hasta kalktım pcye oturdum post atıyortum. napsam bilemedim artık... < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi izmitcarsi -- 15 Şubat 2022; 4:25:55 > |
3 Aydır kullanılamayan 75QN90A hakkında 2 değişim 1 onarım 8500tl ücret iadesi sonrası
-
-
Duzgun bir panel takilana kadar, garanti surecinde panel degissin bence..Iade parayi aldiniz mi? Kabul etmissiniz artik gerci, direk iade edip paranizi almaniz zor gozukuyor, cunku panel zaten degisti, tamir oldu,tuketici mahkemesiyle degisir ancak, 8500 tl de siz geri vereceksiniz..
Ama garanti devam ediyor,saglam panel gelene kadar degistirirdim acikcasi..Hakkiniz sonucta.. -
bence panel değişim + 8500 teklifini kabul etmek yerine yeniden sıfır bir cihazla değişim talep etmeliydiniz. üzerine para verdiklerine göre taktıkları panelin orijinal olmadığını düşünüyorum. güzel bir tv sonuçta fiyatı da yüksek. tamir yerine değişim olmalı. parayı iade edip değişim talep edin eğer kabul ederlerse
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi uniqmaster -- 16 Şubat 2022; 14:45:37 > -
Hocam geçmiş olsun panel değişim yerine direk sıfır ürün talep edin.
İyi forumlar. -
Böyle birşey mümkünmü orjinal olmayan bi panel takılabimesi gibi yani?
-
değişim yapacaklarmış tvyi bu sefer almayacaklarını söylediler.
-
evet şu anda tam olarak bu yolu izleyecez gibi gözüküyor. Sorunsuz bi panel gelene kadar devam değiştirmeye. Zaten tv yi evden almayacaklarını söylediler 3 aydır kullanamadığım için.
-
Tamamdır hocam sorunsuz çıkar inşallah bu sefer. -
Olmamalı tabi ama üzerine para ödemeleri beni şüphelendirdi. yeniden değişim yapacak olmaları güzel sevindim sizin adınıza ve elinizdeki tv yi almamaları dahada güzel. bende aynı sorunu yaşadım tv yi alıp haftalarca sizi bekletmeleri çok kötü oluyor gerçekten
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X