Şimdi Ara

30 İŞ GUNU DOLDU ARKADASLAR BAKARMISINIZ

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
21
Cevap
0
Favori
1.058
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • kvk garanti kapsamındaki telefonumu garantiye verdim ve bugun 30. gün yarın yeni telefon talep edebiliyormuyum yada ne gibi bir hakkım doğuyo bilen varmı ?



  • Yenisini talep edebilirsin
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ThunderAndBlood

    Yenisini talep edebilirsin
    evet yenisini vermek zorundalar
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ThunderAndBlood

    Yenisini talep edebilirsin
    peki kvk yı mı arayıp bildiriyorum yoksa tuketici haklarını flan mı ?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Karn-ı bahar

    evet yenisini vermek zorundalar

    Alıntıları Göster
    "Bugün 30.gün" demişsiniz ama bugün bayram. Nasıl 'iş günü' oluyor?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Kn0cKOuT

    peki kvk yı mı arayıp bildiriyorum yoksa tuketici haklarını flan mı ?

    Alıntıları Göster
    arkadaşlar benim aldığım telefonda sorun vardı kvk ya yolladım telefona sadece sürüm atmışlardı hala sorun var şimdi tekrar versem para iade veya değiştirme hakkım var mı?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Gny*

    "Bugün 30.gün" demişsiniz ama bugün bayram. Nasıl 'iş günü' oluyor?

    Alıntıları Göster
    teslim ettiğim tarihten sonra 30. gun anlamında demiştim sure aşımı durumunda dogcak haklarımı sormak için
  • quote:

    Orijinalden alıntı: bobo47

    arkadaşlar benim aldığım telefonda sorun vardı kvk ya yolladım telefona sadece sürüm atmışlardı hala sorun var şimdi tekrar versem para iade veya değiştirme hakkım var mı?

    telefonu ne zman aldın
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Kn0cKOuT

    teslim ettiğim tarihten sonra 30. gun anlamında demiştim sure aşımı durumunda dogcak haklarımı sormak için

    30 iş günü dolmadı mı yani? Her neyse. Garantiye verdikten sonraki 15. iş günü, verdiğin ürünle aynı özelliklere sahip bir başka ürünü sana vermek zorundalar; bunu talep edebilirsin. Talep etsene bi ne diyeceklermiş çok merak ediyorum. Daha bu maddenin uygulandığını görmedim de
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ThunderAndBlood


    quote:

    Orijinalden alıntı: bobo47

    arkadaşlar benim aldığım telefonda sorun vardı kvk ya yolladım telefona sadece sürüm atmışlardı hala sorun var şimdi tekrar versem para iade veya değiştirme hakkım var mı?

    telefonu ne zman aldın

    27 eylülde aldım telefoncuya götürdüm teknik servise gitmesini söyledi gönderdim sadece sürüm yükselttiler boş zamanım olmadığı için uğraşamıyorum direk değişim talep etsek değiştiriyolarmı bu arada yaşım 16 daha önce yolladığımda benim adımı yazmışlardı gönderen kişi olarak
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Paul Klee

    quote:

    Orijinalden alıntı: Kn0cKOuT

    teslim ettiğim tarihten sonra 30. gun anlamında demiştim sure aşımı durumunda dogcak haklarımı sormak için

    30 iş günü dolmadı mı yani? Her neyse. Garantiye verdikten sonraki 15. iş günü, verdiğin ürünle aynı özelliklere sahip bir başka ürünü sana vermek zorundalar; bunu talep edebilirsin. Talep etsene bi ne diyeceklermiş çok merak ediyorum. Daha bu maddenin uygulandığını görmedim de

    Alıntıları Göster
    İş günü hergün değildir arkadaşım . Pazarlar iş günü sayılmaz , tatiller iş günü sayılmaz onları çıkar bi daha say.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Mutsuz Son


    quote:

    Orijinalden alıntı: Kn0cKOuT

    teslim ettiğim tarihten sonra 30. gun anlamında demiştim sure aşımı durumunda dogcak haklarımı sormak için

    30 iş günü dolmadı mı yani? Her neyse. Garantiye verdikten sonraki 15. iş günü, verdiğin ürünle aynı özelliklere sahip bir başka ürünü sana vermek zorundalar; bunu talep edebilirsin. Talep etsene bi ne diyeceklermiş çok merak ediyorum. Daha bu maddenin uygulandığını görmedim de


    15 işgunu doldu suan 25. gundeyim :D ayrıca o madde faso ve fiso ikilisinden ibaret :)




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Kn0cKOuT

    quote:

    Orijinalden alıntı: Mutsuz Son


    quote:

    Orijinalden alıntı: Kn0cKOuT

    teslim ettiğim tarihten sonra 30. gun anlamında demiştim sure aşımı durumunda dogcak haklarımı sormak için

    30 iş günü dolmadı mı yani? Her neyse. Garantiye verdikten sonraki 15. iş günü, verdiğin ürünle aynı özelliklere sahip bir başka ürünü sana vermek zorundalar; bunu talep edebilirsin. Talep etsene bi ne diyeceklermiş çok merak ediyorum. Daha bu maddenin uygulandığını görmedim de


    15 işgunu doldu suan 25. gundeyim :D ayrıca o madde faso ve fiso ikilisinden ibaret :)

    Alıntıları Göster
    Bende genpaya vermiştim telefon değişim kararı çıktı ama 21 gün oldu halen haber yok telefondan.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Kn0cKOuT

    kvk garanti kapsamındaki telefonumu garantiye verdim ve bugun 30. gün yarın yeni telefon talep edebiliyormuyum yada ne gibi bir hakkım doğuyo bilen varmı ?

    Tüketici haklarına dilekce vermen lazım. Sonra onların incelemesi lazım. Falan filan böyle işliyor işler gidip yenisini alamıyorsun hemen



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi igneli -- 30 Kasım 2009; 13:13:26 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: igneli

    quote:

    Orijinalden alıntı: Kn0cKOuT

    kvk garanti kapsamındaki telefonumu garantiye verdim ve bugun 30. gün yarın yeni telefon talep edebiliyormuyum yada ne gibi bir hakkım doğuyo bilen varmı ?

    Tüketici haklarına dilekce vermen lazım. Sonra onların incelemesi lazım. Falan filan böyle işliyor işler gidip yenisini alamıyorsun hemen
    30 iş günü ortalama beş haftada dolar. Cumartesi ve pazar günlerini iş gününden saymıyorlar.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: bobo47

    arkadaşlar benim aldığım telefonda sorun vardı kvk ya yolladım telefona sadece sürüm atmışlardı hala sorun var şimdi tekrar versem para iade veya değiştirme hakkım var mı?


    Aynı Sorundan 3 Kere,Farklı Sorunlardan 5 Kere Servise Gönderdiginizde Para İadesi Veya Ürün Değiştirme Hakkınızı Kullanabilirsiniz. Telefonuzu Servise Göndermekten Kaçınmayın Bende Philips 768 vardı 300 Liraya Almıştım, Farklı Sorunlardan Servise 3 Kere Gitti Ve Son Gönderişimde Telefondan Yararlanamıyorum Ve Ücret İadesi Talep Ediyorum Dedim Ve 300 Liramı Geri Aldım. Telefonun Garantisinin Bitmesine 2 Ay Kalmıştı Bide Yani Telefonu 22 Ay Beleş Kullandım Demek Oluyo Üstüne 70 lira daha Ekleyip Philips X800 Aldım. Yine Aynı Taktiği Uyguluycam. Bunun Parasınıda Geri Alıp Üstüne Bir Miktar Para Ekleyip Baska bi Telefon Alcam

    Edit:Üstteki Arkadasın Dediği gibi Bi Olay Yok. Yani En Azından Başarı Servis'de Öyle Bişey Olmadı. Tüketici Hakları Kendisi Mahkemeye Giriyo Bizim Adımıza.Siz Yeterki Ücret iadesi Veya Değişim Talep Edin Gerisine Karışmayın



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Dark Territory -- 30 Kasım 2009; 13:19:23 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: _Sasuke_

    quote:

    Orijinalden alıntı: bobo47

    arkadaşlar benim aldığım telefonda sorun vardı kvk ya yolladım telefona sadece sürüm atmışlardı hala sorun var şimdi tekrar versem para iade veya değiştirme hakkım var mı?


    Aynı Sorundan 3 Kere,Farklı Sorunlardan 5 Kere Servise Gönderdiginizde Para İadesi Veya Ürün Değiştirme Hakkınızı Kullanabilirsiniz. Telefonuzu Servise Göndermekten Kaçınmayın Bende Philips 768 vardı 300 Liraya Almıştım, Farklı Sorunlardan Servise 3 Kere Gitti Ve Son Gönderişimde Telefondan Yararlanamıyorum Ve Ücret İadesi Talep Ediyorum Dedim Ve 300 Liramı Geri Aldım. Telefonun Garantisinin Bitmesine 2 Ay Kalmıştı Bide Yani Telefonu 22 Ay Beleş Kullandım Demek Oluyo Üstüne 70 lira daha Ekleyip Philips X800 Aldım. Yine Aynı Taktiği Uyguluycam. Bunun Parasınıda Geri Alıp Üstüne Bir Miktar Para Ekleyip Baska bi Telefon Alcam

    Edit:Üstteki Arkadasın Dediği gibi Bi Olay Yok. Yani En Azından Başarı Servis'de Öyle Bişey Olmadı. Tüketici Hakları Kendisi Mahkemeye Giriyo Bizim Adımıza.Siz Yeterki Ücret iadesi Veya Değişim Talep Edin Gerisine Karışmayın

    Daha 1 ay olmadı bu olay başımıza geleli




  • quote:

    Orijinalden alıntı: igneli

    quote:

    Orijinalden alıntı: _Sasuke_

    quote:

    Orijinalden alıntı: bobo47

    arkadaşlar benim aldığım telefonda sorun vardı kvk ya yolladım telefona sadece sürüm atmışlardı hala sorun var şimdi tekrar versem para iade veya değiştirme hakkım var mı?


    Aynı Sorundan 3 Kere,Farklı Sorunlardan 5 Kere Servise Gönderdiginizde Para İadesi Veya Ürün Değiştirme Hakkınızı Kullanabilirsiniz. Telefonuzu Servise Göndermekten Kaçınmayın Bende Philips 768 vardı 300 Liraya Almıştım, Farklı Sorunlardan Servise 3 Kere Gitti Ve Son Gönderişimde Telefondan Yararlanamıyorum Ve Ücret İadesi Talep Ediyorum Dedim Ve 300 Liramı Geri Aldım. Telefonun Garantisinin Bitmesine 2 Ay Kalmıştı Bide Yani Telefonu 22 Ay Beleş Kullandım Demek Oluyo Üstüne 70 lira daha Ekleyip Philips X800 Aldım. Yine Aynı Taktiği Uyguluycam. Bunun Parasınıda Geri Alıp Üstüne Bir Miktar Para Ekleyip Baska bi Telefon Alcam

    Edit:Üstteki Arkadasın Dediği gibi Bi Olay Yok. Yani En Azından Başarı Servis'de Öyle Bişey Olmadı. Tüketici Hakları Kendisi Mahkemeye Giriyo Bizim Adımıza.Siz Yeterki Ücret iadesi Veya Değişim Talep Edin Gerisine Karışmayın

    Daha 1 ay olmadı bu olay başımıza geleli

    Alıntıları Göster
    bayramlar iş günü değildir.Bu haftada geçsin hala vermezlerse o zaman davranabilirsin.

    Eğer bayramda çalışmak için özel izin aldılarsa onu bilemem.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Kn0cKOuT

    quote:

    Orijinalden alıntı: Mutsuz Son


    quote:

    Orijinalden alıntı: Kn0cKOuT

    teslim ettiğim tarihten sonra 30. gun anlamında demiştim sure aşımı durumunda dogcak haklarımı sormak için

    30 iş günü dolmadı mı yani? Her neyse. Garantiye verdikten sonraki 15. iş günü, verdiğin ürünle aynı özelliklere sahip bir başka ürünü sana vermek zorundalar; bunu talep edebilirsin. Talep etsene bi ne diyeceklermiş çok merak ediyorum. Daha bu maddenin uygulandığını görmedim de


    15 işgunu doldu suan 25. gundeyim :D ayrıca o madde faso ve fiso ikilisinden ibaret :)

    Ben telefon talep ettim ayni ozelliklere sahip bir telefon verdi genpa.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Sirigmus

    quote:

    Orijinalden alıntı: Kn0cKOuT

    quote:

    Orijinalden alıntı: Mutsuz Son


    quote:

    Orijinalden alıntı: Kn0cKOuT

    teslim ettiğim tarihten sonra 30. gun anlamında demiştim sure aşımı durumunda dogcak haklarımı sormak için

    30 iş günü dolmadı mı yani? Her neyse. Garantiye verdikten sonraki 15. iş günü, verdiğin ürünle aynı özelliklere sahip bir başka ürünü sana vermek zorundalar; bunu talep edebilirsin. Talep etsene bi ne diyeceklermiş çok merak ediyorum. Daha bu maddenin uygulandığını görmedim de


    15 işgunu doldu suan 25. gundeyim :D ayrıca o madde faso ve fiso ikilisinden ibaret :)

    Ben telefon talep ettim ayni ozelliklere sahip bir telefon verdi genpa.

    Alıntıları Göster
    3 kasımda telefonumu kvk ya verdim.lcd ekranı catladı diye.yapın bunu dedim.ayın 10unda aradılar.Garanti kapsamına girmiyor bu gelin alın dediler.Ama ben bu adamlara demiştimki, onarın siz bu telefonu...Bende biliyorum garantiye girmedigini.hem 7 günmü sürer garanti kapsamı dışı oldgunu anlamak..11inde tekrar işleme koydular.hala parça bekliyorlarmış.1 aydır deli ettiler beni.30 iş günü doldugunda hala parça bekliyoruz falan derlerse gidip çökecem üzerlerine..




  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.