Şimdi Ara

307 tiptronic vites arızası... lütfen yardım edin....

Bu Konudaki Kullanıcılar:
4 Misafir (1 Mobil) - 3 Masaüstü1 Mobil
5 sn
52
Cevap
0
Favori
14.084
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • aracım 307 1.6 xt bva 110 beygir 2003 model esp hariç full. tiptronic şanzımanlı. sabah işe gitmek için yola çıktığımda herşey normal giderken 2-3 km sonra araç D konumunda iken birden ikidefa çalan diiit sesinden sonra vites küçültüyor ve bir daha vites büyültemiyorum. manuele aldığımda yine ekranda D harfi yazıyor. yani manuel konum da çalışmıyor.gaz bastıkça devir artıyor ama araç vites büyültmüyor. böyle yaptığı zaman hemen kenara çekiyorum ve arabayı stop ettiriyorum. daha sonra arbayı çalıştırdığımda herşey normale dönüyor ve bir daha bu hatayı yapmıyor.akşam işten dönerken de aynı hatayı yapıyor ve yine kenara çekip arabayı durduruyorum. başına böyle bir durum gelen arkadaşlardan yardım bekliyorum.sorun neden kaynaklanıyor olabilir acaba? yardımlarınızı bekliyorum.....



  • bence şanzumanının artık revizyona sok derim.. bende de var 2003 model bva, bende ankaraya gittim gece vakti ve sabah çalıştırdım yürümedi.. ankarada şanzuman indirdim.. yağ filtresi tıkanmış ve balataları sıyırmış.. bence iyi bir kontrol ettir. şakaya gelmez bana bu hasar 2500 liraya mal oldu.. bende de araç soğuyunca biraz gidiyodu sonrada ortada kalıyodu sende bu başlangıç olabilir.. bence bi kontrol ettir.. yada şanzuman yağına da bi bak derim bana önce onu demişlerdi ... inşallah bi sorun çıkmadan ucuza halledersin.. bu arada kilometreni yazmamışsın.. kaç binde aracınız.. benimki 137000 de aldım şimdi 142 binlerde ... bide resim koyarsan çok sevinirim.. birde o dit dit sesinden sonra yol bilgisayarı ekranında yazan yazıyı buraya yazarmısın.. hoşçakalın


     307 tiptronic vites arızası... lütfen yardım edin....


     307 tiptronic vites arızası... lütfen yardım edin....



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ismail RXT 2.0 -- 9 Haziran 2009; 12:24:37 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ismail RXT 2.0

    bence şanzumanının artık revizyona sok derim.. bende de var 2003 model bva, bende ankaraya gittim gece vakti ve sabah çalıştırdım yürümedi.. ankarada şanzuman indirdim.. yağ filtresi tıkanmış ve balataları sıyırmış.. bence iyi bir kontrol ettir. şakaya gelmez bana bu hasar 2500 liraya mal oldu.. bende de araç soğuyunca biraz gidiyodu sonrada ortada kalıyodu sende bu başlangıç olabilir.. bence bi kontrol ettir.. yada şanzuman yağına da bi bak derim bana önce onu demişlerdi ... inşallah bi sorun çıkmadan ucuza halledersin.. bu arada kilometreni yazmamışsın.. kaç binde aracınız.. benimki 137000 de aldım şimdi 142 binlerde ... bide resim koyarsan çok sevinirim.. birde o dit dit sesinden sonra yol bilgisayarı ekranında yazan yazıyı buraya yazarmısın.. hoşçakalın


     307 tiptronic vites arızası... lütfen yardım edin....


     307 tiptronic vites arızası... lütfen yardım edin....
    aracım 80400 km de daha. araç bu arızayı verdiği zaman yol bilgisayarında herhangi bir yazı yazmıyor. yazsa anlayacağım ne olduğunu ama yazmıyor. aracı çalıştırdıktan sonra bir kere bu hatayı veriyor ve aracı kenara çekip stop ettiriyorum .tekrar çalıştırdığımda düzeliyor.aracın servis kayıtlarında bir buçuk sene önce hidrolik blok denen parçası değişmiş. acaba bu parça yine mi arıza yaptı yoksa yapmak üzere mi bilemiyorum.ya da dediğin gibi yağ problemi mi var onu da bilemiyorum.servise bu parçanın fiyatını sordum 1500 tl dediler. vitesler de sarsıntılı geçiyor. anlayamadım gitti. zamanım olsa servise götüreceğim ama fırsatım yok. arabanın resimlerini de sonra eklerim.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: lamblia

    aracım 80400 km de daha. araç bu arızayı verdiği zaman yol bilgisayarında herhangi bir yazı yazmıyor. yazsa anlayacağım ne olduğunu ama yazmıyor. aracı çalıştırdıktan sonra bir kere bu hatayı veriyor ve aracı kenara çekip stop ettiriyorum .tekrar çalıştırdığımda düzeliyor.aracın servis kayıtlarında bir buçuk sene önce hidrolik blok denen parçası değişmiş. acaba bu parça yine mi arıza yaptı yoksa yapmak üzere mi bilemiyorum.ya da dediğin gibi yağ problemi mi var onu da bilemiyorum.servise bu parçanın fiyatını sordum 1500 tl dediler. vitesler de sarsıntılı geçiyor. anlayamadım gitti. zamanım olsa servise götüreceğim ama fırsatım yok. arabanın resimlerini de sonra eklerim.

    Alıntıları Göster
    Bu sarsıntıları manuel de iken mi yapıyor yoksa otomatik te ikenmi yapıyo.. benim başıma olay geldiğinde en son outo gear fault yazısı çımıştı ondan sonra da servise çekici ile gitmişti.. bu arada senin için forumda inceleme yaptım ve vites sarsıntıları yağ değişim zamanının geldiğinin habercisi oluyomuş.. şanzuman yağını kastediyorum.
    dataylı bilgi için :http://forum.donanimhaber.com/m_19297661/mpage_1/key_//tm.htm#19346299 sayfasını aç istersen.. konu başlığı otomatik şanzuman yağı..

    sayfayı oku ben çektim sen çekme sakın.. hoşçakal




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ismail RXT 2.0

    Bu sarsıntıları manuel de iken mi yapıyor yoksa otomatik te ikenmi yapıyo.. benim başıma olay geldiğinde en son outo gear fault yazısı çımıştı ondan sonra da servise çekici ile gitmişti.. bu arada senin için forumda inceleme yaptım ve vites sarsıntıları yağ değişim zamanının geldiğinin habercisi oluyomuş.. şanzuman yağını kastediyorum.
    dataylı bilgi için :http://forum.donanimhaber.com/m_19297661/mpage_1/key_//tm.htm#19346299 sayfasını aç istersen.. konu başlığı otomatik şanzuman yağı..

    sayfayı oku ben çektim sen çekme sakın.. hoşçakal

    Alıntıları Göster
    Dostum tam olarak anlattigin sorunu bende yasadim. Daha dogrusu sorun ayni sorun mu birsey diyemem ama belirtiler benim yasadiklarimla birebir ayni. Ben serviste hidrolik bloktaki 2 adet selenoidi degistirerek. Cozmustum. 750 lirays malolmustu 1 sene once. O zamandan beri sorun yok. Ha senin komple blk degismis. Bu durumda 2 sene olan parca garantisi kapsaminda islem yapilabilir. Bence bunun uzerinde dur.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ismail RXT 2.0

    Bu sarsıntıları manuel de iken mi yapıyor yoksa otomatik te ikenmi yapıyo.. benim başıma olay geldiğinde en son outo gear fault yazısı çımıştı ondan sonra da servise çekici ile gitmişti.. bu arada senin için forumda inceleme yaptım ve vites sarsıntıları yağ değişim zamanının geldiğinin habercisi oluyomuş.. şanzuman yağını kastediyorum.
    dataylı bilgi için :http://forum.donanimhaber.com/m_19297661/mpage_1/key_//tm.htm#19346299 sayfasını aç istersen.. konu başlığı otomatik şanzuman yağı..

    sayfayı oku ben çektim sen çekme sakın.. hoşçakal

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: ismail0307

    Bu sarsıntıları manuel de iken mi yapıyor yoksa otomatik te ikenmi yapıyo.. benim başıma olay geldiğinde en son outo gear fault yazısı çımıştı ondan sonra da servise çekici ile gitmişti.. bu arada senin için forumda inceleme yaptım ve vites sarsıntıları yağ değişim zamanının geldiğinin habercisi oluyomuş.. şanzuman yağını kastediyorum.
    dataylı bilgi için :http://forum.donanimhaber.com/m_19297661/mpage_1/key_//tm.htm#19346299 sayfasını aç istersen.. konu başlığı otomatik şanzuman yağı..

    sayfayı oku ben çektim sen çekme sakın.. hoşçakal

    uğraşın için teşekkür ederim. ben de yağ değişim zamanının geldiğini düşünüyordum.servise gittiğim zaman ilk fırsatta değiştirteceğim yağını. bazı küçük önlemler büyük hasarları önler. araç manuel vitesteyken de vites geçişleri yine sarsıntılı oluyor. farkeden birşey yok.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: y.seyrek

    Dostum tam olarak anlattigin sorunu bende yasadim. Daha dogrusu sorun ayni sorun mu birsey diyemem ama belirtiler benim yasadiklarimla birebir ayni. Ben serviste hidrolik bloktaki 2 adet selenoidi degistirerek. Cozmustum. 750 lirays malolmustu 1 sene once. O zamandan beri sorun yok. Ha senin komple blk degismis. Bu durumda 2 sene olan parca garantisi kapsaminda islem yapilabilir. Bence bunun uzerinde dur.

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: y.seyrek

    Dostum tam olarak anlattigin sorunu bende yasadim. Daha dogrusu sorun ayni sorun mu birsey diyemem ama belirtiler benim yasadiklarimla birebir ayni. Ben serviste hidrolik bloktaki 2 adet selenoidi degistirerek. Cozmustum. 750 lirays malolmustu 1 sene once. O zamandan beri sorun yok. Ha senin komple blk degismis. Bu durumda 2 sene olan parca garantisi kapsaminda islem yapilabilir. Bence bunun uzerinde dur.

    kardeş bugün bana yakın bir ildeki peugeot servisini aradım ve sorunumu onlara da anlattım. usta bana senin dediğinin aynısını dedi. hidrolik bloktaki iki adet selenoid parçanın değişmesi gerektiğini ve daha sonra bilgisayara bağlayıp yazılımının tekrar yüklenmesi gerektiğini söyledi.450-500 tl fiyat verdi. arabamın önceki sahibi seviste hidrolik bloğunu komple garantiden değiştirmiş. servis bana garantiden değişen parçanın garanti kapsamı dışında kaldığını söyledi. 1500 tl ye yeniden değiştirirsem 1 sene garanti verdiler. daha önce değişen bir parça tekrar arızalandıysa bu parça yine arızalanacaktır. her sene hidrolik blok mu değiştireceğim ben. acaba bu şanzımanlarda böyle bir yapım hatası mı var acaba?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi lamblia -- 9 Haziran 2009; 22:00:05 >




  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • quote:

    Orijinalden alıntı: lamblia

    quote:

    Orjinalden alıntı: y.seyrek

    Dostum tam olarak anlattigin sorunu bende yasadim. Daha dogrusu sorun ayni sorun mu birsey diyemem ama belirtiler benim yasadiklarimla birebir ayni. Ben serviste hidrolik bloktaki 2 adet selenoidi degistirerek. Cozmustum. 750 lirays malolmustu 1 sene once. O zamandan beri sorun yok. Ha senin komple blk degismis. Bu durumda 2 sene olan parca garantisi kapsaminda islem yapilabilir. Bence bunun uzerinde dur.

    kardeş bugün bana yakın bir ildeki peugeot servisini aradım ve sorunumu onlara da anlattım. usta bana senin dediğinin aynısını dedi. hidrolik bloktaki iki adet selenoid parçanın değişmesi gerektiğini ve daha sonra bilgisayara bağlayıp yazılımının tekrar yüklenmesi gerektiğini söyledi.450-500 tl fiyat verdi. arabamın önceki sahibi seviste hidrolik bloğunu komple garantiden değiştirmiş. servis bana garantiden değişen parçanın garanti kapsamı dışında kaldığını söyledi. 1500 tl ye yeniden değiştirirsem 1 sene garanti verdiler. daha önce değişen bir parça tekrar arızalandıysa bu parça yine arızalanacaktır. her sene hidrolik blok mu değiştireceğim ben. acaba bu şanzımanlarda böyle bir yapım hatası mı var acaba?

    Alıntıları Göster
    Daha once garantiden degismisse servisin dedigi dogru olabilir.yine servis iyi fiyat vermis.ariza yapan selenoidleri zaten yeni tipleri ile degistiriyorlar. Yazilimda bu yuzden yukleniyor. Eski versiyonlari sorunluymus. Yeniler daha dayanikli ve daha farkli calisoyorlarmis.servis yazilim yukleyecegini soyledigine gore yeni tip valflerden takacak. Yine bunu ozellikle sorarsin.
    Ben de birsey sormak istiyorum , servisten aracin gecmisini ogrenmek istersem para talep ederler mi?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: y.seyrek

    Daha once garantiden degismisse servisin dedigi dogru olabilir.yine servis iyi fiyat vermis.ariza yapan selenoidleri zaten yeni tipleri ile degistiriyorlar. Yazilimda bu yuzden yukleniyor. Eski versiyonlari sorunluymus. Yeniler daha dayanikli ve daha farkli calisoyorlarmis.servis yazilim yukleyecegini soyledigine gore yeni tip valflerden takacak. Yine bunu ozellikle sorarsin.
    Ben de birsey sormak istiyorum , servisten aracin gecmisini ogrenmek istersem para talep ederler mi?

    Alıntıları Göster
    işte ankara da benimde o selenoidler ve 14 balata, piston, yağ filtresi komple değişmişti.. bunlar bana 2200 liraya mal oldu.. bu arada otomatik şanzuman içinide görmüş oldum.. merak eden varsa ekleyebilirim... yalnız yağ değişim zamanı geldiyse bence fazla bekleme derim.. aracın bi orası dışarıdan anlaşılamıyo :) ki başıma geldi işte.. yazılımı bana da yüklediler ankarada yalnız adamlar çok yavaş çalışıyolar.. 4 gün yatırdılar aracımı ankara göral da.. tabi bende ankarada mahsur kaldım boşu boşuna yıllık iznimden gitti.. diğer sorunuza gelince aracın geçmişi için para talep etmediler benden.. ancak üşenmezlerse bakıyolar bursada da baktım ankaradaki serviste bakmıştım.. araçta neler var neler takılabilir tüm detayları söylüyolar, hoşçakalın..

    quote:

    Orjinalden alıntı: y.seyrek

    Daha once garantiden degismisse servisin dedigi dogru olabilir.yine servis iyi fiyat vermis.ariza yapan selenoidleri zaten yeni tipleri ile degistiriyorlar. Yazilimda bu yuzden yukleniyor. Eski versiyonlari sorunluymus. Yeniler daha dayanikli ve daha farkli calisoyorlarmis.servis yazilim yukleyecegini soyledigine gore yeni tip valflerden takacak. Yine bunu ozellikle sorarsin.
    Ben de birsey sormak istiyorum , servisten aracin gecmisini ogrenmek istersem para talep ederler mi?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ismail RXT 2.0 -- 10 Haziran 2009; 8:13:25 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ismail RXT 2.0

    işte ankara da benimde o selenoidler ve 14 balata, piston, yağ filtresi komple değişmişti.. bunlar bana 2200 liraya mal oldu.. bu arada otomatik şanzuman içinide görmüş oldum.. merak eden varsa ekleyebilirim... yalnız yağ değişim zamanı geldiyse bence fazla bekleme derim.. aracın bi orası dışarıdan anlaşılamıyo :) ki başıma geldi işte.. yazılımı bana da yüklediler ankarada yalnız adamlar çok yavaş çalışıyolar.. 4 gün yatırdılar aracımı ankara göral da.. tabi bende ankarada mahsur kaldım boşu boşuna yıllık iznimden gitti.. diğer sorunuza gelince aracın geçmişi için para talep etmediler benden.. ancak üşenmezlerse bakıyolar bursada da baktım ankaradaki serviste bakmıştım.. araçta neler var neler takılabilir tüm detayları söylüyolar, hoşçakalın..

    quote:

    Orjinalden alıntı: y.seyrek

    Daha once garantiden degismisse servisin dedigi dogru olabilir.yine servis iyi fiyat vermis.ariza yapan selenoidleri zaten yeni tipleri ile degistiriyorlar. Yazilimda bu yuzden yukleniyor. Eski versiyonlari sorunluymus. Yeniler daha dayanikli ve daha farkli calisoyorlarmis.servis yazilim yukleyecegini soyledigine gore yeni tip valflerden takacak. Yine bunu ozellikle sorarsin.
    Ben de birsey sormak istiyorum , servisten aracin gecmisini ogrenmek istersem para talep ederler mi?


    Alıntıları Göster
    Arkadaşlar
    bende de benzer tiptronic problemi var.
    Aracım 2003 Technoplus tiptronic. Geçen yaz arabam, rampa çıkarken vites atlaması sırasında bir şekilde arızalandı. Bu sırada herhangi bir uyarı mesajı, sesi duymadım. Vites geçişlerini normalde olması gereken 3000 devir yerinde 4000-5000 devirleri arasında yapmaya başladı. Manuel moda geçiş yaptığımda D harfini görüyordum. Manuel kullanıma izin vermiyordu. Arabayı durdurup 10-15 dakika bekledikten sonra arıza düzeliyordu. Bu durumla geçen yaz hemen hemen her rampa çıkışında karşılaşıyordum. Sonradan kar moduna basmayı keşfettim. Kar moduna bastığımda vites geçileri 3000 devirde oluyordu. Bu mod beni en azından gideceğim yere kadar kurtarıyordu. Servise gittiğimde arızayı görmeden birşey yapamayız dediler. ama arızayı açıklamak dışında gösterecek durumum olmadı.

    İşin ilginç tarafa bu arıza ile kışın hiç karşılaşmadım. Herhalde arıza bir şekilde düzeldi zannettim. Ama havaların ısınması ile geçen gün aynı arıza ile tekrar karşılaştım. Benim araba yazın ısınmaya bağlı olarak tiptronic arızası veriyor.

    Siz bu durumla karşılatınız mı?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: y.seyrek

    Daha once garantiden degismisse servisin dedigi dogru olabilir.yine servis iyi fiyat vermis.ariza yapan selenoidleri zaten yeni tipleri ile degistiriyorlar. Yazilimda bu yuzden yukleniyor. Eski versiyonlari sorunluymus. Yeniler daha dayanikli ve daha farkli calisoyorlarmis.servis yazilim yukleyecegini soyledigine gore yeni tip valflerden takacak. Yine bunu ozellikle sorarsin.
    Ben de birsey sormak istiyorum , servisten aracin gecmisini ogrenmek istersem para talep ederler mi?

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: y.seyrek

    Daha once garantiden degismisse servisin dedigi dogru olabilir.yine servis iyi fiyat vermis.ariza yapan selenoidleri zaten yeni tipleri ile degistiriyorlar. Yazilimda bu yuzden yukleniyor. Eski versiyonlari sorunluymus. Yeniler daha dayanikli ve daha farkli calisoyorlarmis.servis yazilim yukleyecegini soyledigine gore yeni tip valflerden takacak. Yine bunu ozellikle sorarsin.
    Ben de birsey sormak istiyorum , servisten aracin gecmisini ogrenmek istersem para talep ederler mi?

    servisteki eleman bilgisayara girdikten sonra aracın üzerinde neler yapıldığını bana gösterdi tarihi tarihine ve km sine göre. buradan km düşürme yapılıp yapılmadığı anlaşılıyor.bu işlem için hiçbir ücret almadılar.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: makgun

    Arkadaşlar
    bende de benzer tiptronic problemi var.
    Aracım 2003 Technoplus tiptronic. Geçen yaz arabam, rampa çıkarken vites atlaması sırasında bir şekilde arızalandı. Bu sırada herhangi bir uyarı mesajı, sesi duymadım. Vites geçişlerini normalde olması gereken 3000 devir yerinde 4000-5000 devirleri arasında yapmaya başladı. Manuel moda geçiş yaptığımda D harfini görüyordum. Manuel kullanıma izin vermiyordu. Arabayı durdurup 10-15 dakika bekledikten sonra arıza düzeliyordu. Bu durumla geçen yaz hemen hemen her rampa çıkışında karşılaşıyordum. Sonradan kar moduna basmayı keşfettim. Kar moduna bastığımda vites geçileri 3000 devirde oluyordu. Bu mod beni en azından gideceğim yere kadar kurtarıyordu. Servise gittiğimde arızayı görmeden birşey yapamayız dediler. ama arızayı açıklamak dışında gösterecek durumum olmadı.

    İşin ilginç tarafa bu arıza ile kışın hiç karşılaşmadım. Herhalde arıza bir şekilde düzeldi zannettim. Ama havaların ısınması ile geçen gün aynı arıza ile tekrar karşılaştım. Benim araba yazın ısınmaya bağlı olarak tiptronic arızası veriyor.

    Siz bu durumla karşılatınız mı?

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: makgun

    Arkadaşlar
    bende de benzer tiptronic problemi var.
    Aracım 2003 Technoplus tiptronic. Geçen yaz arabam, rampa çıkarken vites atlaması sırasında bir şekilde arızalandı. Bu sırada herhangi bir uyarı mesajı, sesi duymadım. Vites geçişlerini normalde olması gereken 3000 devir yerinde 4000-5000 devirleri arasında yapmaya başladı. Manuel moda geçiş yaptığımda D harfini görüyordum. Manuel kullanıma izin vermiyordu. Arabayı durdurup 10-15 dakika bekledikten sonra arıza düzeliyordu. Bu durumla geçen yaz hemen hemen her rampa çıkışında karşılaşıyordum. Sonradan kar moduna basmayı keşfettim. Kar moduna bastığımda vites geçileri 3000 devirde oluyordu. Bu mod beni en azından gideceğim yere kadar kurtarıyordu. Servise gittiğimde arızayı görmeden birşey yapamayız dediler. ama arızayı açıklamak dışında gösterecek durumum olmadı.

    İşin ilginç tarafa bu arıza ile kışın hiç karşılaşmadım. Herhalde arıza bir şekilde düzeldi zannettim. Ama havaların ısınması ile geçen gün aynı arıza ile tekrar karşılaştım. Benim araba yazın ısınmaya bağlı olarak tiptronic arızası veriyor.

    Siz bu durumla karşılatınız mı?

    senin başına gelenlerin aynısı benim başıma geldi.o yüzden açtım bu konuyu zaten. ama benim arabam yokuş yukarı değil de düz asfalt yolda giderken çıkardı bu problemi.spor moduna basmıştım ama kar moduna basmamıştım. söylediğin iyi oldu. bi de öyle denerim bakalım durum ne olacak?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: lamblia

    quote:

    Orjinalden alıntı: makgun

    Arkadaşlar
    bende de benzer tiptronic problemi var.
    Aracım 2003 Technoplus tiptronic. Geçen yaz arabam, rampa çıkarken vites atlaması sırasında bir şekilde arızalandı. Bu sırada herhangi bir uyarı mesajı, sesi duymadım. Vites geçişlerini normalde olması gereken 3000 devir yerinde 4000-5000 devirleri arasında yapmaya başladı. Manuel moda geçiş yaptığımda D harfini görüyordum. Manuel kullanıma izin vermiyordu. Arabayı durdurup 10-15 dakika bekledikten sonra arıza düzeliyordu. Bu durumla geçen yaz hemen hemen her rampa çıkışında karşılaşıyordum. Sonradan kar moduna basmayı keşfettim. Kar moduna bastığımda vites geçileri 3000 devirde oluyordu. Bu mod beni en azından gideceğim yere kadar kurtarıyordu. Servise gittiğimde arızayı görmeden birşey yapamayız dediler. ama arızayı açıklamak dışında gösterecek durumum olmadı.

    İşin ilginç tarafa bu arıza ile kışın hiç karşılaşmadım. Herhalde arıza bir şekilde düzeldi zannettim. Ama havaların ısınması ile geçen gün aynı arıza ile tekrar karşılaştım. Benim araba yazın ısınmaya bağlı olarak tiptronic arızası veriyor.

    Siz bu durumla karşılatınız mı?

    senin başına gelenlerin aynısı benim başıma geldi.o yüzden açtım bu konuyu zaten. ama benim arabam yokuş yukarı değil de düz asfalt yolda giderken çıkardı bu problemi.spor moduna basmıştım ama kar moduna basmamıştım. söylediğin iyi oldu. bi de öyle denerim bakalım durum ne olacak?

    Alıntıları Göster
    Yanitlar icin tesekkur ederim arkadaslar.
    Kar modunda arac 3 vitese aliyor ve surekli bu viteste gidiyor diye biliyordum ben. Ne yalan soyleyim izmirdeyim ve bikere bile merak edip denemedim. Bu modun isleyisini soyledigim gibi biliyordum.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: y.seyrek

    Yanitlar icin tesekkur ederim arkadaslar.
    Kar modunda arac 3 vitese aliyor ve surekli bu viteste gidiyor diye biliyordum ben. Ne yalan soyleyim izmirdeyim ve bikere bile merak edip denemedim. Bu modun isleyisini soyledigim gibi biliyordum.

    Alıntıları Göster
    Pejo'nun her parçasında yapım hatası var :))) Güldüğüme bakmayın ama..2 sene once 22.500 TL'ye aldığım arabaya 2 yılda 7.000 TL masraf yaptım...Sanırım tüm parçaları yenilenecek bu gidişle..Tamamı yenilendiğinde döngü başa dönücek..İlk değiştirdiğim parçanın değişimiyle herşey yeniden başlayacak..Pejo tarafından uygulanan akıllıca bir yöntem sanki..1 arabayı 2-3 defa satmak gibi birşey...Geçmiş Olsun..




  • quote:

    Orijinalden alıntı: marvinn

    Pejo'nun her parçasında yapım hatası var :))) Güldüğüme bakmayın ama..2 sene once 22.500 TL'ye aldığım arabaya 2 yılda 7.000 TL masraf yaptım...Sanırım tüm parçaları yenilenecek bu gidişle..Tamamı yenilendiğinde döngü başa dönücek..İlk değiştirdiğim parçanın değişimiyle herşey yeniden başlayacak..Pejo tarafından uygulanan akıllıca bir yöntem sanki..1 arabayı 2-3 defa satmak gibi birşey...Geçmiş Olsun..

    Alıntıları Göster
    şimdi pejo 307 nin ov şanzuman yagının deşim km sini kesin olarak bilen varmı




  • quote:

    Orijinalden alıntı: atropin2006

    şimdi pejo 307 nin ov şanzuman yagının deşim km sini kesin olarak bilen varmı

    Alıntıları Göster
    hocam ne yap et degiştir o arabayı şanzıman gittimi bitti o araba hayır gelmez masraf sırf
  • quote:

    Orijinalden alıntı: qumuskalp

    hocam ne yap et degiştir o arabayı şanzıman gittimi bitti o araba hayır gelmez masraf sırf

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: qumuskalp

    hocam ne yap et degiştir o arabayı şanzıman gittimi bitti o araba hayır gelmez masraf sırf

    dün serviste hidrolik blok denen parçayı değiştirdim. ayrıca karter karuma sacı taktırdım. şanzıman yağını değiştirdim. işçilik falan 1500 tl ye maloldu bana. değişen parçanın 1 sene garantisi var.içimin rahat etmesi için yaptım bu masrafı. şimdi de araca teleflex lpg taktırıyorum. 1000 euro değerinde.manifoldu usta delerken içim cız etti ama hamama giren terler demişler. inşallah taktırdıktan sonra bir sorun çıkarmaz.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: lamblia

    quote:

    Orjinalden alıntı: qumuskalp

    hocam ne yap et degiştir o arabayı şanzıman gittimi bitti o araba hayır gelmez masraf sırf

    dün serviste hidrolik blok denen parçayı değiştirdim. ayrıca karter karuma sacı taktırdım. şanzıman yağını değiştirdim. işçilik falan 1500 tl ye maloldu bana. değişen parçanın 1 sene garantisi var.içimin rahat etmesi için yaptım bu masrafı. şimdi de araca teleflex lpg taktırıyorum. 1000 euro değerinde.manifoldu usta delerken içim cız etti ama hamama giren terler demişler. inşallah taktırdıktan sonra bir sorun çıkarmaz.

    Alıntıları Göster
    öncelikle hayırlı uğurlu olsun lpg kitin.. bana servisin söylediği 60000 km idi.. ancak şanzumandan çıkan yağ çok koyu renkteydi.. ancak yağ uzun ömürlüymüş kullanılan bendeki sıkıntı yüzünden bu hale gelmiş servis öyle söylemişti.. neyseki araç 139000 lerde iken yağda değişmiş oldu.. lpg olayına gelince birden yüklenmezsen seni üzmüyo şanzuman revizyonundan sonra şehir içi ortalama 18-19 kuruşlara kadar indi.. hayırlı olsun .. tüketim değerlerini bekliyoruz.. iyi geceler




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ismail RXT 2.0

    öncelikle hayırlı uğurlu olsun lpg kitin.. bana servisin söylediği 60000 km idi.. ancak şanzumandan çıkan yağ çok koyu renkteydi.. ancak yağ uzun ömürlüymüş kullanılan bendeki sıkıntı yüzünden bu hale gelmiş servis öyle söylemişti.. neyseki araç 139000 lerde iken yağda değişmiş oldu.. lpg olayına gelince birden yüklenmezsen seni üzmüyo şanzuman revizyonundan sonra şehir içi ortalama 18-19 kuruşlara kadar indi.. hayırlı olsun .. tüketim değerlerini bekliyoruz.. iyi geceler

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: ismail0307

    öncelikle hayırlı uğurlu olsun lpg kitin.. bana servisin söylediği 60000 km idi.. ancak şanzumandan çıkan yağ çok koyu renkteydi.. ancak yağ uzun ömürlüymüş kullanılan bendeki sıkıntı yüzünden bu hale gelmiş servis öyle söylemişti.. neyseki araç 139000 lerde iken yağda değişmiş oldu.. lpg olayına gelince birden yüklenmezsen seni üzmüyo şanzuman revizyonundan sonra şehir içi ortalama 18-19 kuruşlara kadar indi.. hayırlı olsun .. tüketim değerlerini bekliyoruz.. iyi geceler
    teşekkür ederim. henüz lpg sarfiyatını ölçme şansım olmadı. inşallah ileriki zamanlarda ölçüp yazarım. yalnız araba lpg de iken benzin göstergesi de düşüyor. bunun bir çaresi var mı araştırıp öğreneceğim.eğer biliyorsanız cevap verir misiniz?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: lamblia

    quote:

    Orjinalden alıntı: ismail0307

    öncelikle hayırlı uğurlu olsun lpg kitin.. bana servisin söylediği 60000 km idi.. ancak şanzumandan çıkan yağ çok koyu renkteydi.. ancak yağ uzun ömürlüymüş kullanılan bendeki sıkıntı yüzünden bu hale gelmiş servis öyle söylemişti.. neyseki araç 139000 lerde iken yağda değişmiş oldu.. lpg olayına gelince birden yüklenmezsen seni üzmüyo şanzuman revizyonundan sonra şehir içi ortalama 18-19 kuruşlara kadar indi.. hayırlı olsun .. tüketim değerlerini bekliyoruz.. iyi geceler
    teşekkür ederim. henüz lpg sarfiyatını ölçme şansım olmadı. inşallah ileriki zamanlarda ölçüp yazarım. yalnız araba lpg de iken benzin göstergesi de düşüyor. bunun bir çaresi var mı araştırıp öğreneceğim.eğer biliyorsanız cevap verir misiniz?

    Alıntıları Göster
    benzin göstergesinin düşmemesi için bir kit var fakat önermiyorlar pek sağlıklı değilmiş
    quote:

    Orjinalden alıntı: lamblia


    quote:

    Orjinalden alıntı: ismail0307

    öncelikle hayırlı uğurlu olsun lpg kitin.. bana servisin söylediği 60000 km idi.. ancak şanzumandan çıkan yağ çok koyu renkteydi.. ancak yağ uzun ömürlüymüş kullanılan bendeki sıkıntı yüzünden bu hale gelmiş servis öyle söylemişti.. neyseki araç 139000 lerde iken yağda değişmiş oldu.. lpg olayına gelince birden yüklenmezsen seni üzmüyo şanzuman revizyonundan sonra şehir içi ortalama 18-19 kuruşlara kadar indi.. hayırlı olsun .. tüketim değerlerini bekliyoruz.. iyi geceler
    teşekkür ederim. henüz lpg sarfiyatını ölçme şansım olmadı. inşallah ileriki zamanlarda ölçüp yazarım. yalnız araba lpg de iken benzin göstergesi de düşüyor. bunun bir çaresi var mı araştırıp öğreneceğim.eğer biliyorsanız cevap verir misiniz?





  • 
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.