Şimdi Ara

360 Robot Süpürge (C50, S5, S6, S6 Pro, S7, S7 Pro, S9, S10) Kullanıcıları Kulübü (34. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
13.254
Cevap
343
Favori
535.160
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
82 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 3233343536
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • tonbalıklı T kullanıcısına yanıt

    İade mi etmek istiyorsunuz tam olarak anlaşılır olmadı ama 360 Robot Süpürge (C50, S5, S6, S6 Pro, S7, S7 Pro, S9, S10) Kullanıcıları Kulübü  Kutuyu açtınız diyemi, kutuyu açtınız cihazı deneyip iade etmekten mi bahsediyorsunuz?

  • mali_bu16 kullanıcısına yanıt

    kutuyu açıp cihazı deneyip iade etmekten bahsediyorum

  • tonbalıklı T kullanıcısına yanıt

    Hepsirobot üstadımız bu ürünlerin hijyen sınıfına girdiği için kullanıldığında iade alınmayacağını iletmişti.

    Aklınıza takılan birşey varsa sorun kullanan elbet birisi yada bilgimiz var ise biz yardımcı oluruz seve seve , açarsanız ürün artık sizindir :( Tabi yine de sherman https://wa.me/905393897174?text=Merhaba,%20bilgi%20almak%20istiyorum a whatsapp dan sormanızda da fayda var belki uygulamaları farklıdır yardımcı olurlar.

  • tonbalıklı T kullanıcısına yanıt

    O iş karışık olmakla birlikte, bu işlerin uzmanı 360 ailesinin Avukat abisi @ChelseaNy nin bu durumlar ile ilgili vermiş olduğu uzun bir yorum var, bulamadım :(

  • hiç açmadan iade etmeye karar verdim teşekkürler cevaplar için @mali_bu16 @oqi

  • tonbalıklı T kullanıcısına yanıt

    Aklınızda başka bir ürün mü var o fiyata alınabilecek en iyi cihazlardan diye düşünüyorum bütçeyi yükseltip haritalı modeller alacaksanız ayrı tabiki

  • mali_bu16 kullanıcısına yanıt
    Uykuda bile olsa düzenli aralıklar ile çok küçük paket iletişimleri oluyor, kontrol amaçlı paketler bunlar.
    Ancak oyun için kullandığınız bir kanalı QOS ayarlarından izole edebilirsiniz ping sorunu var ise, robotun kullandığı kanala düşük öncelik tanımlanabilir kolaylıkla.
  • mali_bu16 kullanıcısına yanıt
    Hocam sorunu tam çözemedik yani eşim eve geldiğinde koltuğun altında hareketsiz duruyormuş bizim robot.Uygulamadan bakınca şarjı %20 kalmış şekilde görünce docka geri dön diye komut vermiş cihaz harekete geçmiş lakin bulamamış istasyonu.Yeniden başlatmış temizliği şimdilik sorun yok gibi ama neden koltuğun altında hareketsiz kaldı anlamlandiramadik 🤔 (koltuk yüksekliği girebileceği ölçüde)
  • Ftrhüseyin kullanıcısına yanıt

    Öncelikle robotun şarjı %15e düşünce (tüm 360 robotlarda) otomatik şarj modu devreye girer ve robot sizin müdahele etmenize gerek kalmadan dock'a döner, şarjı %80 olunca mevcut temizlik görevine kaldığı yerden devam eder.


    Daha doğru bir beyin fırtınası için robotu koltuk altında bulduğunuzda üzerindeki home ve power tuşlarının ışıkları yanıyormuymuş?


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yanmıyormuş hocam
  • Ftrhüseyin kullanıcısına yanıt

    Peki şarjı %20 görünce eşiniz docka geri dön komutunu verdikten sonra, robotun bu komuta tepki vermesinde aksama gecikme gibi bir durum olmuş mu eşinizin dikkatini çekmiş mi acaba?

    Şu sebepten soruyorum; özellikle şu 3,4 gündür sunucu kaynaklı olduğunu düşündüğümüz yoğunluktan dolayı komutları geç algılama ya da algılamama sorunları yaşadık bir çoğumuz. Dünki temizlik görevi sırasında kendi 360 S9' um verdiğim görev komutlarında örneğin x2 seçtiğim halde görevi x1 olarak değiştirmeden yaptı, bir kere dock'adönerken Duraklat dediğim halde hemen durmadı ben de basmamadığımı sanarak tekrar Duraklata basmak istedim(app da sol en alt tuş çift kombinasyonlu) ama o tuş tekrar basarken Şarja dön tuşuna geçtiği için robot haliyle son komut olarak bunu algıladı ve kısa bir durmanın ardından tekrar yoluna dock'a doğru yoluna devam etti. Bu tip bir durum yaşamış olabilirsiniz bence.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • mali_bu16 kullanıcısına yanıt
    Komutu verdiği anda gayet stabil ilerlemiş taki dockun olduğu yere yaklaşana kadar.Sonra saçmalamış bulamamış etrafında olmasına rağmen.Dediginiz de olabilir hocam haftasonu evdeyiz nasılsa canına okuyacağım
  • Ftrhüseyin kullanıcısına yanıt

    Yani bir çok ihtimal var sizide konuyuda boğmak istemem, aslında ben seve seve üzerine giderim ben bu durumun360 Robot Süpürge (C50, S5, S6, S6 Pro, S7, S7 Pro, S9, S10) Kullanıcıları Kulübü 

    Dock'un olduğu odada dock'a gidememiş hmm360 Robot Süpürge (C50, S5, S6, S6 Pro, S7, S7 Pro, S9, S10) Kullanıcıları Kulübü 

    Dilerseniz özel msj dan devam edelim, sonuca ulaşabilirsek buradan aileyede paylaşırız 360 Robot Süpürge (C50, S5, S6, S6 Pro, S7, S7 Pro, S9, S10) Kullanıcıları Kulübü 


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bugun ilk kez s7 ile mop yaptirdim.Duz bi mop ozelligi var.Damlatma,yogun su az su gibi ozellikleri yok.Direk takiyosun siliyo şeklinde.Ama mop unu begendim guzel sildi.Cok az beyaz sirke koydum gerisi normal su.Mop bitince aparatini cikardim.supurge yaparken takmaya gerek varmi o aparati.Ben orasi boş sekilde kullaniyorum supururken.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • MadMen kullanıcısına yanıt

    Doğal damlatma sistemi olduğu için akış hızını ne yazık ki kullanıcı belirleyemiyor. Mop bezini takmadan önce elinizi ıslatıp bezi nemlendirmeyi unutmayınız 360 Robot Süpürge (C50, S5, S6, S6 Pro, S7, S7 Pro, S9, S10) Kullanıcıları Kulübü 


    Hocam uzun uzadıya konuştuk bu konuyu;

    https://forum.donanimhaber.com/360-robot-supurge-c50-s5-s6-s6-pro-s7-s7-pro-s9-s10-kullanicilari-kulubu--146676523-30#146777787

    Bence sert cırt cırtlar dan dolayı takılmamalı(şahsi fikrim)




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi mali_bu16 -- 2 Aralık 2020; 22:59:15 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Benim robota güncelleme gelmiş , güncelleyince bozuluyor diyen oldu diye hatırlıyorum sizlerde durum nedir?

  • Bende hala tık yok güncelleme gelmedi ama gelip de sorun yaşıyorum diyeni okumadım duymadım.

  • Hocam merhaba,

    Mevcut sistem sürümünüz 1.8.2_2363 mü?


    11 kasımda 360 S9 için bazı kullanıcılara gelen güncelleme;

    360 Robot Süpürge (C50, S5, S6, S6 Pro, S7, S7 Pro, S9, S10) Kullanıcıları Kulübü

    Güncelleme den sonra x2 modunda sorun oldu demişti sanki bir S9 kullanıcısı arkadaşımız ama yanlış hatırlamıyorsam o hata da giderildi dedi sonradan benim bir yorumuma, bu gün bakıp yorumlardan net bilgi yazacağım.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • icingdeath kullanıcısına yanıt

    C50 kullacısısınız sanırım. C50'lere güncelleme geldi diye biliyorum. S7 için gelen bir güncelleme tespit edemedim hocam.

  • dangerous kullanıcısına yanıt

    Bende s7 ler için bir güncellemeye denk gelemdim ama, belkide;


    https://forum.donanimhaber.com//mesaj/yonlen/146787511

  • 
Sayfa: önceki 3233343536
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.