Şimdi Ara

360 Robot Süpürge (C50, S5, S6, S6 Pro, S7, S7 Pro, S9, S10) Kullanıcıları Kulübü (629. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
13.269
Cevap
340
Favori
538.153
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
82 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 627628629630631
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Merhabalar 360 s9’umun su haznesinde sorun var su akıtmıyor. Başka arkadaşımınki ile denedim onda sıkıntı yaşamadım sorunun haznede olduğundan eminim. Bu hazneyi nereden temin edebilirim bilgisi olan var mı acaba?

    360 Robot Süpürge (C50, S5, S6, S6 Pro, S7, S7 Pro, S9, S10) Kullanıcıları Kulübü

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • CimbomOldBoys kullanıcısına yanıt



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Cnytkyz -- 16 Temmuz 2023; 16:47:17 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Cnytkyz C kullanıcısına yanıt
    Açıkcası bunu gördüm ama TR’de temin edilebilecek yer var mı onu merak ettim. Buradaki fiyatın üzerine gönderim ücreti ve geldiğinde de gümrük vergisi çıkıyor sanırım diye biliyorum üstüne de onca gün beklemek gerekecek. Daha hızlı çözümlemek için TR’de tedarik edebilen yer bulabilsem çok iyi olacak :(

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • CimbomOldBoys kullanıcısına yanıt

    Tr de sherman da vardır muhtemelen ama parça satmıyorlar. Robotu gönderin biz değişelim diyorlar. Bi görüşüp fiyat alsın isterseniz. Ya da eliniz yaktın ise su tankını söküp bi bakın su kaçağı nerden oluyor diye. Oring falan varsa o yırtışmış olabilir.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bu sorun çok ortak bir sorun , tek değilsiniz. Ben geçen yıl garanti bitmeden gönderdim musluk suyu sebebiyle tıkanmış şişe suyu kullanın şimdilik yaptık dediler. Evimde 7 ay halı olmaz bu yaz gene tıkandı ne yapsam boş , garanti de bitti öyle kullanıyorum.

  • Kronik sıkıntı o zaman hiç kendimi kullanıma bağlı yaptım diye üzmeyeyim. Sherman’a sordum bizde yok başka tedarikçilere sorun diyorlar.

    Ben de dün sinirlendim, su akıtma yerindeki contayı falan söktüm iyice temizledim tıkalı yerleri açtım falan derken düzeldi şimdilik ama dediğiniz gibi uzun ömürlü olmayacak benimki de sonrasında da garanti bittiği için mopsuz kullanmaya devam ederim.

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • S9’un batarya değişimi için seçenekler nelerdir? Servis fiyatı ya da muadil fiyatı bilen var mı?

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • dozsarac D kullanıcısına yanıt

    Merhaba aynı sıkıntıları bende yaşadım sonra kullanma klavyzuna baktım bostlab diye yeni uygulamaları var anca onun ile çalışıyor sanırım yeni versiyonlar 360 uygulaması ile çalışmıyor.

    buarada benim kutu içeriğinden sadece1 mop çıktı yani yedek 2 mop bezi çıkmadı rivertek den almıştım bana söyledikleri yeni versiyonlarda yedek çıkmıyor..

    beni yediler başlarından savdılar gibi geldi ama neyse artık.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • garcia1905 G kullanıcısına yanıt
    Merhaba, o uygulama da bende işe yaramadı. Benim cihazda bölge kısıtı varmış. Yani yanlış coğrafya ya gelmiş cihaz . Türkiye de çakışmaz dendi. Değişim yağışlı sorun yok şükür . Rivertek tem almıştım bende sağolsunşar sorun çıkarmadan yardımcı oldular. 2 tane yedek mop çıktı bu arada

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • S9 modeli 2.5 yıldır kullanıyorum. Süpürme iyi ama ıslak silme istikrarlı değil. İlk aldığımda sorunsuz paspas yaptım ama uzun süre yapmayınca su akıtma zor oldu. Deprem nedeniyle süpürge 5-6 ay kapalı kaldı. Pilde sorun olmadı ama paspas yine çok zor oldu. Hazır su kullandim. Suyun içine robot süpürgeler için temizlik sabunuda eklemeye başladım. 5-6 denemede pompa sesi geldiği halde su vermedi.pom Su haznesinin contasini ile uğraştım, kapağin hava alma yerini açtim. Buraya kürdan koyarak haznenin hava almasını sagladim.Süpürgenin su akıtma deliklerini ince tel ile temizleyip hava verip kanalların açık olduğunu teyit ettim.uzun uğraşlar ve denemeler sonunda yine su vermesini sağlayarak paspas yaptırabildim. Yazın halıları kaldırınca süpürme + paspas kullanışlı oluyor. Sanırım paspas uzun süre kullanilmayinca robot içindeki su hortumları yapışıyor veya kuru kaldığı için sağlıklı işlemiyor. Şimdi paspas yapmasam bile su haznesini dolu ikende robot içinde tutuyorum. Ayrıca 15-20 günde düzenli paspas yapmak sağlıklı çalışması için gerekli olabilir.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Merhaba cihazım S10, resimdeki parçanın lastiğinin bir kısmı koptu. Bunu alabileceğimiz bir yer var mı?


    Bir de en öndeki döner tekerleğin temizlenme şansı var mı? Saç dolanmış da.

    360 Robot Süpürge (C50, S5, S6, S6 Pro, S7, S7 Pro, S9, S10) Kullanıcıları Kulübü



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi kelevra06 -- 30 Temmuz 2023; 13:27:16 >
    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • Merhaba,

    o lastik ayrı satılmıyor.

    Ön tekerlek zaten çıkıyor yerinden, meyve bıçağı ile hafifçe kanırtın yerinden.

  • Hepsirobot kullanıcısına yanıt
    Cevap için çok teşekkürler. Peki parçayı komple bulabilir miyim? Anladığım kadarıyla bu kopuk lastikle temizlik performansı bayağı düşecek çünkü.

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • Ben bir ara oto sileceği yapıştırmaya kafa yormuştum. Baktım oluyor gibi, devamını getirmedim. A101, Şok da satılan 20 liralık sileceklerden almıştım. O kapakta ki vidayı söküp araya sıkışıyordu galiba.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Beyaz_Peynir -- 30 Temmuz 2023; 14:53:4 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Beyaz_Peynir kullanıcısına yanıt
    Teşekkür ederim hocam. Parçanın kendisini bulamazsam mecbur öyle yapacağım artık.

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • Merhabalar, S9 siparişi verdim az önce de bir şey takıldı kafamıza. Bir sene sonunda bataryası bitiyor dayanmıyor vs gibi yorumlar okuduk. S9’u bir seneden fazla kullanan var mıdır? Batarya performansında bir değişim var mı?

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • ametaloksit kullanıcısına yanıt

    Merhaba,

    Genel olarak S9 için batarya ömrü bir senedir diyemeyiz, çok kullandık, test ettik bu durumu. S9, kullanıma göre değişmekle birlikte, bataryası 24 ay civarında performans kaybeden bir üründür - ki bu normal sayılabilir.

    Ancak, firmanın başka hiç bir ürününe değil ama sadece S9 bataryalarında kullandığı bms kartı çift şifreli ve çözülemediği için bir kaç üreticinin eline bakıyorsunuz ve bu yüzden çok pahalı.

    İyi günlerde kullanınız.

  • Hepsirobot kullanıcısına yanıt
    Anladım hocam çok teşekkür ediyorum cevabınız için

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • ametaloksit kullanıcısına yanıt

    3 senedir kullanıyorum bataryası iyi ama eski bir model .

  • 
Sayfa: önceki 627628629630631
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.