Şimdi Ara

360 Robot Süpürge (C50, S5, S6, S6 Pro, S7, S7 Pro, S9, S10) Kullanıcıları Kulübü (632. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
13.267
Cevap
340
Favori
538.089
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
82 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 630631632633634
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Hepsirobot kullanıcısına yanıt

    Allah Allah ilginc valla. Sey olabilir belki ilk ciktiginda almistim ben s9 u. ilk bataryalarinda bu bms sifre olayi yapmamis olabilirler..


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Merhaba, 3 ay önce 360 s10 cihaz aldık. Cihazın fırçası dönmüyor. Tornavida ile söküp geri taktım. 3-5 dakika eski haline döndü. Sonra gene durdu çalışmıyor. Sorun neden olabilir? Tavsiyeleriniz nedir? Teşekkürler.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hepsirobot kullanıcısına yanıt

    Bu arada reklam olarak algılamadım sizde bu sektörde hertürlü teknik tedarik hizmeti veren firmalardan birisiniz. Sizlik birşey değil tabi ki bugünün fiyatı yarın ile uyuşmuyor alıştık bu duruma.


    batarya değişimi kolaymış 1 adet 2600 mah aldım hemen değiştirdim şuan için yeterli görevini yerine getiriyor.

    1 adette yurtdışından buldum çek falan var onu değerlendireyim 3200 mah için.


    Desteğiniz yönlendirme ve bilgilendirmeleriniz için teşekkür ederim.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi snl_ -- 16 Ağustos 2023; 11:45:57 >
  • Arkadaşlar 3 aylık S10 cihazın yan fırçası bozuldu. Tornavida ile söktüm sıkışan bişey yok. Vidayı güzelce sıkarak geri taktım 1 dakika döndü. Sonra yeniden dönmez oldu. Bu şekilde kullanmak istemiyorum motoru arızalanan olur diye düşündüm. Yokmu fikri olan?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 2021 yılında robot süpürge almaya karar verince bu portal üzerinden kullanıcıların paylaşımlarını okumaya başladım. özellikle o dönemde Ali beyin 360 S9 markası ile ilgili olarak yorumlarına istinaden Amazondan Ecovaks Deboot yerine Hepsibura da indirimli S9 aldık. Ürünün temizliği ve çalışmasından memnunduk. Ali beyin kötü bir ürün tavsiye edeceğini düşünmemiştik zaten. ama bugün yaşadığımız bir sıkıntı tüm hayalleri altüst etti. Batarya değişimi gerekiyor. Sharman 2.800 lira, Ali bey 2.400 lira fiyat söylüyor. Ürünü internette bakıyorum. 6.000lira yenisi. bataryası yarı fiyatına. bu tam bir KAZIKÇILIK yani. Iphone telefon alıyorsun 40.000 liraya, bataryasına 20.000 lira vermek gibi.

    Bu ticari ahlaka da sığmayan bir durum diye düşünüyorum. Almak isteyenlere 360 ve Sharman dan uzak durun diyorum.

  • Merhaba arkadaşlar, 360 S10 aldım dün geldi ancak 3 kere evi komple temizlemesine rağmen halen harita çıkarmadı ev zaten 55 m2, süpüreceği alanda 30 m2 birşey, haritasını çıkaramadı halen. Botslab uygulamasından giriliyor sadece cihaza. 360 uygulamasında cihaz görünmediği için mecburen botslab uygulamasını kullanıyorum ama internette hiçbiryerde botslab ile ilgili bir video vs bulamadım. Temizledikten sonra otomatik olarak şarj istasyonuna gittiğinde bir kat haritası oluşturabilir yazıyor. 3 kere temizlettim farklı zamanlarda, otomatik olarak şarj istasyonuna da gitti hepsinde ama halen harita oluşturmadı. Ne yapmam gerekiyor bilen biri beni aydınlatabilir mi. Üstündeki jelatinleri çıkarmadım bir fark yapar mı bu haritalamada. Şarj istasyonuna giderken yolu biliyormuş gibi gidiyor ama haritayı çıkarmıyor.
    360 Robot Süpürge (C50, S5, S6, S6 Pro, S7, S7 Pro, S9, S10) Kullanıcıları Kulübü



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi .Berkay. -- 19 Ağustos 2023; 10:49:54 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • MET2834 M kullanıcısına yanıt
    Kesinlikle katılıyorum. Her kelimesine

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • MET2834 M kullanıcısına yanıt

    Mesajlaştığımızda da yazmıştım ama bu konuda Sherman firmasının da yapabileceği bir şey yok. Anker L70, Dreame D9 ve 360 S9 aynı batarya ve şarj sistemini kullanıyor ve bu bataryanın şifreli bms sistemini üretme yetkisi tek bir firmada. Bu firma da bataryayı 54-57USd aralığından satıyor. O bataryanın da ülkemize gelmesi ve satışa sunulması anılan fiyatları gerektiriyor.


    Bazı durumlarda hücre değişimi ile çözülüyor gibi görünse de bu da bir süre sonra hücre iç dirençleri aynı olmadığı için bms tarafından kilitlenebiliyor.


    Burada doğrudan beni hedef göstermişsiniz ancak ürün satış çıktığında bu batarya konusunu bilmemize imkan yoktu takdir edersiniz. Sherman firmasının servis konusunu genelde eleştiren birisi olarak S9 bataryası konusunda kendilerine haksızlık yapılmasını doğru bulmuyorum.


    Bilgilerinize sunarım.

  • İnternet olmadan S10'u çalıştırma şansımız var mı? Şu anda internet servis sağlayıcıdan dolayı internet yok da...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • portamann P kullanıcısına yanıt

    Herhangi bir robotu her şekilde düğmesine basıp çalıştırabilirsiniz. Hafızasında kayıtlı haritası var ise onu takip eder, yok ise kendi başına bir düzen ile yine temizlik yapar.

    Internet bağlantısı size sadece robotun 'ne yaptığı hakkında bilgi verir ve sizden uzaktan komut almasını sağlar.

    Saygılarımızla

  • S9 cihazımın alt temizleme fırçasını tutan kısım kırıldı bunu nereden temin edebilirim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • MET2834 M kullanıcısına yanıt
    Katiliyorum. 360i yazilim firmasi oldugundan tercih etmistim ancak yazilim yetenegini, bize yedek parcayi yuksek fiyata kitlemek icin kullanacagini dusunmemistim. Gecmis olsun hepimize.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • 360 s9 fırça kapağının plastik çentikleri kırıldı bu ürünü nerden temin edebilirim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • özket kullanıcısına yanıt

    Sherman'dan kapağı temin edebilirsiniz.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Tropikalhava T kullanıcısına yanıt

    Satın aldığınız firmaya bağlı olarak ilgili servis ile iletişim kurun. Muhtemelen kendilerine göndermenizi söyleyeceklerdir. O şekilde çalışmasının herhangi bir zararı olmasa dahi temizlik performansı açısından eksik kalacağı aşikar.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • hanhanim kullanıcısına yanıt

    Merhaba, Robotun temizlik rotasını bozacak kadar ciddi kaymalar var ise şarj istasyonun yerinden hareket etmesinden kaynaklanabiliyor bu durum. Şarj istasyonunun yerinden hareket etmediğinden emin olun. S9, şarj istasyonu manyetiklerine paralel bir şekilde temas ederek şarj olduğu için istasyonun yaslı olduğu duvarda süpürgelik varsa sıkışıp hafif havaya kalkabiliyor istasyon. Sağa sola da kayabiliyor. Ayrıca evde küçük çocuk veya evcil hayvan varsa onlar da oyun esnasında istasyonu yerinden kaydırabiliyor. Böyle bir durum varsa çift taraflı bant ile zemine sabitleyin istasyonu. Ufak tefek kaymalar oluyor ise harita kaymaları bir sonraki temizlik periyodunda düzeliyor genellikle.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Dizdar -- 21 Ağustos 2023; 1:52:13 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Dizdar kullanıcısına yanıt

    Shermanda yok hocam.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • özket kullanıcısına yanıt

    AliExpress'den temin etmekten başka çare kalmıyor o zaman.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • bende s9 var. 1 yıl önce sarj almamaya başlamıştı. ışığı yanıp sönüyordu garantiye gönderdim. sarj cihazı ile ilgili dediler garantiden yapıp gönderdiler. bugün yine sarj %0 ve ışığı yanıp sönüyor. 15 20 gündür durduğu yerde kendi kendine bu duruma geldi. var mı çözümü?

  • 
Sayfa: önceki 630631632633634
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.