Konum : İSTANBUL - KADIKÖY 5MBIT SAATLERİ : AKŞAM 17:00 - 23:00 ARASI 27 MBİT SAATLERİ : HAFTA İÇİ 24:00 - 17:00 ARASI SATIN ALINAN İNTERNET PAKETİ : TURKNET VDSL 75 MBIT , MODEM : KEENETIC HOPPER DSL Birde firma kendine göre hız verme saati ayarlamış. Şikayet ediyorum, bana diyorki ankastre kutunuzdan. Ulan kutudan olsa yoğun saatlerde 5 mbit, sakin saatlerde 27 mbit mi olur !! Paket 75 mbit, 2 yıldır kullanıyorum 27 üstü çıkmadı. Firmaya 50 kez şikayet kaydı oluşturup hiç bir işlem olmamasına mı yanayım.. Paketin ücretinin 400 lira olduğuna mı yanayım.. İstanbul göbeğine hala fiber gelmediğine mi yanayım.. Vizyonsuz devlet, vizyonsuz belediyeler, vizyonsuz firmalar.. |
400 lira internet ücreti verip 5mbit hız almak !?
-
-
-
Modem arayüzünden hat değerlerinin olduğu alanı paylaşabilir misiniz ?
-
Rezillik seviyesi yüksek bir konu başlığı olduğunu düşünerek öne çıkardım. Umarım çözersiniz.
Not: İmkan varsa DSL altyapıda Türk Telekom (altyapı sahibi) dışında yan firmalardan abonelik almamak en doğrusu genelde.
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > -
Burayı mı kast ediyorsunuz ?
-
Snr, hat zayıflama yazan kısım.
-
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Pollos -- 23 Temmuz 2024; 20:49:40 > -
Snr sınırda; hat zayıflaması yüksek. Farklı adaptörle deneyin.
Kablo ucu jakları yenileyin. Ek varsa yakla tekrar bağlayın. Bina içi kutuya göz atın; kablo oynamış mı, kablo ucu korosyon var mı (temassızlık )
-
Farklı adaptör dediğiniz, modem adaptörü mü ? öyleyse eski modemden şüphelendiğim için bu modemi yeni aldım. O da yetmedi gittim araştırdım CAT 7 ethernet kablosu aldım modem ile bilgisayar arası wifiyi devre dışı bırakarak hız testi yaptım yine aynı yine aynı.
-
Planlı yavaşlatma yapıldığına eminim ama ispatlayamıyoruz..
-
Modem adaptörü. Modemle bilgisayar arası kablo değil; bina içi kutudan eve gelen kablo.
-
Merhabalar, PM üzerinden müşteri numaranızı iletebilir misiniz? -
Hat değerleriniz kötü durumda şuan oluşan durum Telekom kablo alt yapısı kaynaklı TürkNet tarafından yapılan bir kısıtlama değil.
Ankastre ucunuzdan modeme kadar olan kablonun kalitesi, yaşı, kırılma, kötü ekleme, oksitlenme gibi kablonun fiziksel durumunu etkileyen durum varsa bu tesisatın sorumluluğu aboneye ait, yenilenmesi en sağlıklı çözüm olur.
Diğer komşuların aldıkları ortalama hızı öğrenebilirseniz ve bariz fark varsa kablonun yenilenmesi gerek.
Cat 7 kablo modem ile PC arasındaki haberleşmeyi sağlar ve modemin kopma sorunuyla hiçbir ilgisi yoktur.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi _A_N_I_L_ -- 24 Temmuz 2024; 18:41:44 > -
https://goknet.com.tr/internet-altyapi-sorgulama//
Buradan bir kontrol eder misiniz sizin adresinizde internet altyapısı kaç megabit destekliyor?
Buna paralel olarak, ankastre kutusundan dairenize giden kablo eski ise veya ek var ise ya da bu gibi durumlar söz konusu ise performans kayıpları söz konusu olabilir.
Bunların araştırılması lazım tabi. Üstteki linkten kontrol edip adresinizdeki altyapının kaç megabit desteklediğini buraya yazarsanız az çok fikir verecektir sorunun kaynağı ile ilgili.
Bir de sizlere iki tane referans konu iletmek isterim
https://forum.donanimhaber.com/hat-kablosu-nasil-yenilenir-telekom-kablosu-nasil-yenilenir-kablo-yenileme-nasil-yapilir--142783067
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi XpressMusic34 -- 25 Temmuz 2024; 20:27:7 >
-
Şöyle izah edeyim
Modem ile bilgisayar arasındaki kablo isterse Nasa ya ait kablo olsun, modeme gelen hat kablosu iyi değil ise o kablonun hiçbir etkisi olmaz internet performansına eğer ki hat kablosu problemli ise.
-
aynı durum bendede var hat belli saatlerde yavaşlıyor. Daha doğrusu olay şu yoğun saatlerde herkes kullandığı için kaldırmıyor bu kadar basit.
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X