< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > |
SİLİNSİN (3. sayfa)
-
-
Ben de tam Jazz diycektim.
-
Aynı yollardan geçmişiz hocam. Forumda yazımda var hatta bununla ilgili. Yılların altıncısıyım. Değişelim borsa yatırımı yapalım dedik. Elimize verdiler 🙂 bir senedir içerideyiz daha yeni yeni toparlamaya başlayacak gibi.
Oldu olan yapacak bir şey yok. Valla hocam otomatik vites artık gerçekten ihtiyaç olmaya başladı. Aslında hanımda Manuel kullanabiliyor problem yok ama trafik hep sıkışık.
Ben bu işe aslında elektrikli araçlardaki kampanya ile bulaştım. Onları araştırmam kullanıcı denetimlerini incelemem baya sürdü.
MG4 ve citroen c4x test sürüşü yaptım. Bizim araçların yanında harika tabiki fakat ikinci eldeki değer kaybı beni çok düşündürdü. Birde uzun vade kullanacağım diyorum e haliyle kilometrede yapacağız. İleri km elektrikli araçlar malesef satılmıyor. Az kilometreler bile çok zor satılıyor.
Bu sebeple elektrikli araçlardan uzaklaştım. Aslında araç kullanımım %95 şehir içi. Bana çok uygun ama malesef konu dediğim gibi.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
-
Hocam taliant touch otomatik hatasız az km 850 k bulunuyor. Boşları daha da Ucuz tabi.
Bak şimdi fikirler bayona kaydı en az aralarında 350 k fiyat farkı var. Az para değil.
Valla araç seçimi büyük sıkıntı.
Eskiden az paramız vardı kaç tane 1.3 multijet albea kullandım. Şimdi parayı bulduk araba seçemiyoruz 🤣🤣
Yaşın vermiş olduğu olgunluk ve mantık süzgecinin hep açık olması da bunu tetikliyor tabi..
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Bu araçları almak yerine net olarak egea cross dizel otomatik ,veya aynı aracın hibrit versiyonunu alın
1300lere çıkmanıza da gerek kalmaz.
2 çocuklu aileye ızdırap olur bunlar,hele ki uzun yolda
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi en1gma -- 6 Aralık 2024; 18:34:22 >
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
hayır eylemlerin düşüncelerini kabak gibi belli ediyor.
-
bayon'u bilemedim. hyundai olacaksa i20 alırdım, bayon değil. bence 2. elinin güçlü olması önemli bir çok sebepten; satarken az zarar edersin, servis, parça sorunu çekmezsin, muadil parçası olur. bunlar hep 2. eli güçlü çok satan araçların özellikleri.
-
Hocam 1.6 corolla lpg. 1.5ler için birikime dokunmak lazım. Fakat park yeri sıkıntısı var diyosun. 1.3 Tce duster otomatikler var prestige paket. Lpg de az yakar ama corolla kadar verimli olmaz. Corolladan neredeyse 35-40 cm kısa. 1.8 hybrid corolla o fiyatlara bulunursa çok az yakarsın. Park yerinden ödün verirsen bunlar. 2 çocukla gerçekten clio i20 zor. En azından egea sedan olmayacaksa da cross’un da bagajı iç hacmi diğerlerinden iyi.
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
Ben yatırımdan, borsadan anlamazdım. İlk defa bu yıl para geçmeye başladı elime. Kardeşime 25bin yolladım, bir ay sonra 32bin yolladi. 60 bin yolladım, üç ay sonra 100bin oldu. Sonra bu borsa iyiymiş deyip temmuzda aracımı satıp girdim. Niyetim yıl sonunda sıfır araba almaktı. -%30 lara düştüm. Bugün itibariyle anaparayı kurtardım :)
Araba işinde ilk alım maliyeti de çok önemli. 1000tl civarı alabileceğiniz bir mg4 yılda 20-25bin km yapıyorsanız sizin için mantıklı olabilir. Elektrikli araçlar ikinci elde değer kaybediyor ama diğerlerinin de ikinci elde değer kaybetmeyeceginin garantisi yok. Bataryalı araçlara geçiş dönemi. İleride her şey değişebilir.
Mg4 alternatifi alacağınız bir içten yanmalı araç 1.250bin tl civarında. 250bine farkla yapılan yatırım belki değer kaybından çok daha güzel getiri sağlayacak. 2020 yılında ihaleden 155bine aldığım iki parselin mali değeri şu an 3milyon civarı. Bu tarz toprak yatırımı da yapabilirsiniz.
Çift kavramalı ve dizel kesinlikle düşünmezdim yerinizde olsam.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
-
1.4 MPI motor ve 6 kademeli tork konvertörlü şanzıman kombinasyonunu 2 yıl/ 27.500 Km'dir LPG'siz olarak Bayon Elite'de çoğunlukla dur kalk/kısa mesafe kullanıyorum. Eğer aracınızı sıklıkla sıkışık trafikte, kısa mesafeler kullanacaksanız kesinlikle benzinli tork konvektörlü bir kombinasyon bakın. Düzenli bakım dışında sorun çıkarmaz, zaten sorun çıkaracak aksamı da yok. Sizin kullanım stilinize güncel dizel/çift kavrama kombinasyonlar uygun olmaz. Çift kavrama şanzımanların düşmanı zaten trafiktir, ısınma sorunu yaşayabilirsiniz. Dizel motor ise durk kalk kısa mesafe ve soğuk motor ile zaten fazla yakacak ek olarak DPF yi ve EGR'yi dolduracak. Birde güncel Euro 6 ve üzeri dizel ünitelerde AdBlue konusu ayrı bir hikaye. Bu riskleri almaya gerek yok bence. Ayrıca dizel motor kış aylarında kısa mesafede ısınmaz ve kaloriferi kullanamazsınız, benzinli ise kısa mesafede hızlıca ısınır ve kaloriferi kullanabilirsiniz. Bu durum eğer sabahları benim gibi çocukları okula bırakmak gibi bir sorumluğunuz varsa çok gerekli.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi VoLKaN067 -- 6 Aralık 2024; 21:15:9 >
-
Hocam çoğunlukla sıkışık trafik ve şehiriçi kullanıyorum.
Bayon da karar kılsak acaba 1.0 yerine 1.4 almak daha mı mantıklı?
Birde lpg çakarız. Miss olur mu?
Çok sık araç değiştirmeyi sevmiyorum. Az km olsun. Uzun vade binelim kafasındayım.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
küçük düşünmeyin, koltuk sayısı sizi yanıltmasın, bu saydıklarım binek araçlardan çok daha pratik, rahat kullanıma sahip araçlar. hele ki uzun yolda hiçbir binek bunların rahatlığını ve konforunu veremez.
-
Sifir 1.4 bayon yok artik diye biliyorum
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Hyundai güncel 0 Km Bayon'da 1.0 3 Silindirli + DCT çift kavrama şanzımanlara geçti. 1.4 MPI+Tork Konvekötlü Tam Otomatik şanzımanı çok daha sorunuz elbette. 2.el düşük km 2022/2023 model Elite/Style Bayon düşünülebilir.
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X