Şimdi Ara

(435 dolarım içerde kaldı) Amazon.com hesabı beklemeye aldı ve her seferinde açmayı reddediyor

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
4
Cevap
0
Favori
366
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Merhaba arkadaşlar.


    Amazon.com üzerinden, toplam 433.40 dolara Oculus Quest 2 - 128 GB satın almaya çalıştım. (amazon.com hesabım yaklaşık 6 senelik, 2016'da Amerika'dan birçok ürün getirtmişliğim var aynı hesapla.) (kartım Enpara kartı.)


    Kartım reddedildi tabii ki. Ben de bu sefer gift Card almayı deneyip o bakiyeyle almaya çalıştım, oldu.


    Art arda 100 dolarlık gift Card'lar aldığım için, beklenmedik hesap hareketinden dolayı hesabımın beklemeye alındığını söylediler. (toplamda 435 dolara ulaşan hediye kartları aldım.)


    Birkaç doküman istediler, attım. Ret yedim, tekrar istediler. Yine attım, yine ret yedim. Tekrar istediler, yine attım, ve tabii ki yine ret yedim.


    Kimliğimi, alışveriş yaptığım kartı ve hatta hepsi ile birlikte selfie bile attım. Gelen onaylama maillerini de attım. Dekont bile attım. Hep sürekli ret.


    Amazon.com Amerika müşteri hizmetlerini aradım (Vodafone sağ olsun 10 dakikalık Amerika ile konuşmaya 20TL kesti), oradaki adam bana dekontunuzun İngilizce olması gerekli dediler.


    Enpara ile görüşmemin sonucunda, hiçbir şekilde İngilizce dekont sağlayamayacaklarını belirttiler. Sitelerinde bile İngilizce dil seçeneği yok. Bu nasıl bir rezillik ben anlamadım.


    Şimdi ben ne yapmam gerektiğini bilmiyorum. Bankamın kendisi İngilizce doküman sağlamıyor. Amazon.com ise tam tersine kesin olarak bunu istiyor. Ne yapacağımı gerçekten anlamadım.


    Tüm para da verdiğim sipariş de içerde kaldı.


    Lütfen yardımcı olabilecek arkadaşlar yazabilir mi? Ne yapmam gerekiyor? Teşekkür ederim.








  • İstedikleri dokümanı yeminli tercümeye çevirtip yollatabilirsiniz belki ama o da masraf çıkar. Geçmiş olsun.

  • Hikayeyi bir de bozos amcaya anlat



    jeff@amazon.com

    Sonuç alamazsan bankana chargeback yap işlemlerin senin tarafından yapılmadığını veya ürün yada hizmet almadığını beyan et biraz uzun sürer ama paranı alırsın.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi nirvanha -- 2 Temmuz 2022; 15:11:34 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.