Şimdi Ara

46HX920 ekranda çizgiler var.

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
33
Cevap
1
Favori
2.089
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • 3 Hafta önce tv aldım. Geçen haftadan beri ekrandaki çizgiler aklımı kurcalıyor. acaba aşağıdaki yatay çizgiler ne olabilir? usb'den izlerken de uydudan izlerken de o yatay çizgiler mevcut. Umarım servislik bir problem yoktur.

     46HX920 ekranda çizgiler var.


     46HX920 ekranda çizgiler var.


     46HX920 ekranda çizgiler var.


     46HX920 ekranda çizgiler var.


     46HX920 ekranda çizgiler var.







  • Forumda 3 gündür mesajıma cevap beklerken, bu arada ben 2 gün önce sabah 8:15 te Sony servisi aradım. Saat 11:30 gibi servis geldi. Ekrana baktılar hemen cihazı toplamaya başladılar. Hayırdır ne oluyor dedim. Panelde problem var dediler. Peki ne olacak dedim. Hiç endişe etmeyin Sony müşterisini bir şekilde memnun eder, değişim yapar isek yeni bir cihaz, bu cihazdan elimizde yok ise bir üst modelini getiririz dediler. Ben zaten elimdeki cihazdan üstü yok dedim ((80 milyarlık 4K hariç), merak etmeyin gerekirse büyük inç getiririz dediler.5 yıllık garantisi dolmuş cihaza bile değişim yaptık dediler. Biz LG ve Samsung gibi değiliz dediler. Ürüne büyük ihtimalle değişim yaparız dediler. Ne zaman belli olur dedim. 2 gün içinde döneriz size dediler. Fakat ertesi gün yeni bir cihaz ile geldiler. Sanırım Sony'yi seviyorum. Bu arada servis forumdan daha hızlı çıktı.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: crack_hasan

    Forumda 3 gündür mesajıma cevap beklerken, bu arada ben 2 gün önce sabah 8:15 te Sony servisi aradım. Saat 11:30 gibi servis geldi. Ekrana baktılar hemen cihazı toplamaya başladılar. Hayırdır ne oluyor dedim. Panelde problem var dediler. Peki ne olacak dedim. Hiç endişe etmeyin Sony müşterisini bir şekilde memnun eder, değişim yapar isek yeni bir cihaz, bu cihazdan elimizde yok ise bir üst modelini getiririz dediler. Ben zaten elimdeki cihazdan üstü yok dedim ((80 milyarlık 4K hariç), merak etmeyin gerekirse büyük inç getiririz dediler.5 yıllık garantisi dolmuş cihaza bile değişim yaptık dediler. Biz LG ve Samsung gibi değiliz dediler. Ürüne büyük ihtimalle değişim yaparız dediler. Ne zaman belli olur dedim. 2 gün içinde döneriz size dediler. Fakat ertesi gün yeni bir cihaz ile geldiler. Sanırım Sony'yi seviyorum. Bu arada servis forumdan daha hızlı çıktı.
    geçmiş olsun. gelde sony sevme. helal olsun adamlarl , 920 mi geldi yine sana pki <? kaça almıştın makineyi bu arada ?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: bigbooss

    geçmiş olsun. gelde sony sevme. helal olsun adamlarl , 920 mi geldi yine sana pki <? kaça almıştın makineyi bu arada ?

    Teşekkür ederim. Evet önceki panelde 46HX920 idi. Buda aynı. Adana Media markt'ta 3597 TL'ye son 4 ürün gördükten sonra, Mersinde oturduğumdan, Mersin'deki media markt'ta da aynı fiyat olur düşüncesiyle Mersin'e geldim. Fakat burada 4996 Tl fiyattan aşağı olmaz dediler. Baya bir görüşmelerden sonra tam adana ya gidecekken tekrar almaya, adamlar tamam bizde o fiyata verelim dediler. O şekilde aldık. Ama aldığım üründe hata varmış. Adana'dan alsaymışım en başta belki de hiç sorunla karşılaşmayacaktım. Ürün piyasadan 1500 TL ucuz idi.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: crack_hasan

    quote:

    Orijinalden alıntı: bigbooss

    geçmiş olsun. gelde sony sevme. helal olsun adamlarl , 920 mi geldi yine sana pki <? kaça almıştın makineyi bu arada ?

    Teşekkür ederim. Evet önceki panelde 46HX920 idi. Buda aynı. Adana Media markt'ta 3597 TL'ye son 4 ürün gördükten sonra, Mersinde oturduğumdan, Mersin'deki media markt'ta da aynı fiyat olur düşüncesiyle Mersin'e geldim. Fakat burada 4996 Tl fiyattan aşağı olmaz dediler. Baya bir görüşmelerden sonra tam adana ya gidecekken tekrar almaya, adamlar tamam bizde o fiyata verelim dediler. O şekilde aldık. Ama aldığım üründe hata varmış. Adana'dan alsaymışım en başta belki de hiç sorunla karşılaşmayacaktım. Ürün piyasadan 1500 TL ucuz idi.

    Alıntıları Göster
    ÇOK İYİ fiyata almışsın. harika bir tv . şanslısın güle güle kullan.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: bigbooss

    ÇOK İYİ fiyata almışsın. harika bir tv . şanslısın güle güle kullan.

    Hiç şanslı değilim. Rezil ettiler beni.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: crack_hasan

    quote:

    Orijinalden alıntı: bigbooss

    ÇOK İYİ fiyata almışsın. harika bir tv . şanslısın güle güle kullan.

    Hiç şanslı değilim. Rezil ettiler beni.

    Alıntıları Göster
    Bu ikinci TV'yi getirdiklerinde servis şanslısınız bu TV'den piyasada kalmamıştı Aldığınız yerde bulduk dedi. Ben de oradan son açılmamış kutuyu ben almıştım. Orda iki tane teşhir vardı dedim. Bunun sıfır açılmamış kutu olduğuna eminmisiniz diye 4 defa ben sordum. iki defa da babam sordu. Onlarda cevaben; Bey efendi biz Sony olarak kesinlikle sıfır ürün getiririz bulamazsak bir üst modelini getiririz dedi. Hatta Samsung ve LG gibi değiliz diye ikinci defa vurguladı. Ayrıca çok şanslısınız ki bulduk dediler. 3 gün sonra ekranını silerken, geçmeyen lekeler olduğunu farkettim. Biraz daha dikkatle baktığımda kılcal çizikler ve bazı yerlerde de tırnakla hissedilir şekilde derin çizikler olduğunu gördüm.

    Hemen servisin TV'yi aldığı mağazaya gittim. Ve bana şu tarihte değişim yapılan TV teşhir mi değilmi dedim. Onlarda gittiler şefleriyle uzun görüşmeden sonra, yanıma gelerek beyefendi kusura bakmayın bir yanlışlık olmuş size teşhir göndermişiz dediler. (Tabi sonra ağız değiştirip elimizde başka olmadığı için teşhir gönderdik dediler.) Ve şefleri bizim bir sorumluluğumuz yok sizin işiniz servisle dediler.

    Servise gittik. Adamlar sorun ilk 30 gün içinde olduğundan ürünü aldığınız firma direk değişim yapar, onlarda bize teşhir vermiş, siz sorununuzu firma ile çözeceksiniz dediler. Neden elemanlarınız bana sıfır ürün diye YALAN söylediler dedim. Biz teşhir ürün diye söyleyemeyiz dediler.

    Biz de tekrar aldığımız yere gittik, biraz hır gür oldu. Adamlar en sonunda sizin için Sony'yi arayıp üründen isteyeceğiz bir tane dediler. Aradılar sıfır ürün gelecek 15 gün içinde dediler.

    Ama sıkıldım artık. Tiksindim. Sony serviste yalancı. Aldığım firma da. Eğer bu 3. TV'de de bir usulsuzlük olur ise, bunu yapan kişiler ve ayrıca hem sony servis hem de aldığım firma hakkında dava açacağım. Umarım bu sefer bir katakülle yapmazlar. Yaparlarsa da gözümüz kara. Umarım kendilerine yakışan şekilde bizi artık yormazlar.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi crack_hasan -- 22 Ocak 2013; 18:51:32 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: crack_hasan

    quote:

    Orijinalden alıntı: bigbooss

    ÇOK İYİ fiyata almışsın. harika bir tv . şanslısın güle güle kullan.

    Hiç şanslı değilim. Rezil ettiler beni.

    Nasıl rezil ettiler? benim 1 ayda 3 kez HX850 değiştirildi (ışık sızması yüzünden). Yeni getirilen 920'de sorunmu çıktı?...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: pocemonmutlu

    quote:

    Orijinalden alıntı: crack_hasan

    quote:

    Orijinalden alıntı: bigbooss

    ÇOK İYİ fiyata almışsın. harika bir tv . şanslısın güle güle kullan.

    Hiç şanslı değilim. Rezil ettiler beni.

    Nasıl rezil ettiler? benim 1 ayda 3 kez HX850 değiştirildi (ışık sızması yüzünden). Yeni getirilen 920'de sorunmu çıktı?...

    Bu ikinci TV'yi getirdiklerinde servis şanslısınız bu TV'den piyasada kalmamıştı Aldığınız yerde bulduk dedi. Ben de oradan son açılmamış kutuyu ben almıştım. Orda iki tane teşhir vardı dedim. Bunun sıfır açılmamış kutu olduğuna eminmisiniz diye 4 defa ben sordum. iki defa da babam sordu. Onlarda cevaben; Bey efendi biz Sony olarak kesinlikle sıfır ürün getiririz bulamazsak bir üst modelini getiririz dedi. Hatta Samsung ve LG gibi değiliz diye ikinci defa vurguladı. Ayrıca çok şanslısınız ki bulduk dediler. 3 gün sonra ekranını silerken, geçmeyen lekeler olduğunu farkettim. Biraz daha dikkatle baktığımda kılcal çizikler ve bazı yerlerde de tırnakla hissedilir şekilde derin çizikler olduğunu gördüm.

    Hemen servisin TV'yi aldığı mağazaya gittim. Ve bana şu tarihte değişim yapılan TV teşhir mi değilmi dedim. Onlarda gittiler şefleriyle uzun görüşmeden sonra, yanıma gelerek beyefendi kusura bakmayın bir yanlışlık olmuş size teşhir göndermişiz dediler. (Tabi sonra ağız değiştirip elimizde başka olmadığı için teşhir gönderdik dediler.) Ve şefleri bizim bir sorumluluğumuz yok sizin işiniz servisle dediler.

    Servise gittik. Adamlar sorun ilk 30 gün içinde olduğundan ürünü aldığınız firma direk değişim yapar, onlarda bize teşhir vermiş, siz sorununuzu firma ile çözeceksiniz dediler. Neden elemanlarınız bana sıfır ürün diye YALAN söylediler dedim. Biz teşhir ürün diye söyleyemeyiz dediler.

    Biz de tekrar aldığımız yere gittik, biraz hır gür oldu. Adamlar en sonunda sizin için Sony'yi arayıp üründen isteyeceğiz bir tane dediler. Aradılar sıfır ürün gelecek 15 gün içinde dediler.

    Ama sıkıldım artık. Tiksindim. Sony serviste yalancı. Aldığım firma da. Eğer bu 3. TV'de de bir usulsuzlük olur ise, bunu yapan kişiler ve ayrıca hem sony servis hem de aldığım firma hakkında dava açacağım. Umarım bu sefer bir katakülle yapmazlar. Yaparlarsa da gözümüz kara. Umarım kendilerine yakışan şekilde bizi artık yormazlar.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: pocemonmutlu

    quote:

    Orijinalden alıntı: crack_hasan

    quote:

    Orijinalden alıntı: bigbooss

    ÇOK İYİ fiyata almışsın. harika bir tv . şanslısın güle güle kullan.

    Hiç şanslı değilim. Rezil ettiler beni.

    Nasıl rezil ettiler? benim 1 ayda 3 kez HX850 değiştirildi (ışık sızması yüzünden). Yeni getirilen 920'de sorunmu çıktı?...

    3 TVde de ışık sızması nasıl çıkıyor. Umarım gelecek olanda böyle birşey çıkmaz benim.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: crack_hasan

    quote:

    Orijinalden alıntı: pocemonmutlu

    quote:

    Orijinalden alıntı: crack_hasan

    quote:

    Orijinalden alıntı: bigbooss

    ÇOK İYİ fiyata almışsın. harika bir tv . şanslısın güle güle kullan.

    Hiç şanslı değilim. Rezil ettiler beni.

    Nasıl rezil ettiler? benim 1 ayda 3 kez HX850 değiştirildi (ışık sızması yüzünden). Yeni getirilen 920'de sorunmu çıktı?...

    Bu ikinci TV'yi getirdiklerinde servis şanslısınız bu TV'den piyasada kalmamıştı Aldığınız yerde bulduk dedi. Ben de oradan son açılmamış kutuyu ben almıştım. Orda iki tane teşhir vardı dedim. Bunun sıfır açılmamış kutu olduğuna eminmisiniz diye 4 defa ben sordum. iki defa da babam sordu. Onlarda cevaben; Bey efendi biz Sony olarak kesinlikle sıfır ürün getiririz bulamazsak bir üst modelini getiririz dedi. Hatta Samsung ve LG gibi değiliz diye ikinci defa vurguladı. Ayrıca çok şanslısınız ki bulduk dediler. 3 gün sonra ekranını silerken, geçmeyen lekeler olduğunu farkettim. Biraz daha dikkatle baktığımda kılcal çizikler ve bazı yerlerde de tırnakla hissedilir şekilde derin çizikler olduğunu gördüm.

    Hemen servisin TV'yi aldığı mağazaya gittim. Ve bana şu tarihte değişim yapılan TV teşhir mi değilmi dedim. Onlarda gittiler şefleriyle uzun görüşmeden sonra, yanıma gelerek beyefendi kusura bakmayın bir yanlışlık olmuş size teşhir göndermişiz dediler. (Tabi sonra ağız değiştirip elimizde başka olmadığı için teşhir gönderdik dediler.) Ve şefleri bizim bir sorumluluğumuz yok sizin işiniz servisle dediler.

    Servise gittik. Adamlar sorun ilk 30 gün içinde olduğundan ürünü aldığınız firma direk değişim yapar, onlarda bize teşhir vermiş, siz sorununuzu firma ile çözeceksiniz dediler. Neden elemanlarınız bana sıfır ürün diye YALAN söylediler dedim. Biz teşhir ürün diye söyleyemeyiz dediler.

    Biz de tekrar aldığımız yere gittik, biraz hır gür oldu. Adamlar en sonunda sizin için Sony'yi arayıp üründen isteyeceğiz bir tane dediler. Aradılar sıfır ürün gelecek 15 gün içinde dediler.

    Ama sıkıldım artık. Tiksindim. Sony serviste yalancı. Aldığım firma da. Eğer bu 3. TV'de de bir usulsuzlük olur ise, bunu yapan kişiler ve ayrıca hem sony servis hem de aldığım firma hakkında dava açacağım. Umarım bu sefer bir katakülle yapmazlar. Yaparlarsa da gözümüz kara. Umarım kendilerine yakışan şekilde bizi artık yormazlar.

    Geçmiş olsun yaşadığınız olaya üzüldüm. Bende her değişen HX850'yi bandından içeriğine yani her detayına bakarak açtırıp incelemiştim gerçekten sıfırdı. Deli gibi Samsung LG kadar TV'de satmıyor Sony, ama size yapılan büyük terbiyesizlik. Eğer sıfır 920 yoksa yok diyecekler veya size tamir edelimmi? istemiyorsanız iade raporu hazırlayalım demesi gerekirdi...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: crack_hasan

    3 TVde de ışık sızması nasıl çıkıyor. Umarım gelecek olanda böyle birşey çıkmaz benim.

    Valla çatır çatır çıktı, HX850 ve diğer başlıklarda paylaştım fotoları. Bilmiyorum HX850 kasa tasarımı çok hoşuma gitti, 2D görüntü performansı'da iyi olduğu için aldım. Bu iş gerçekten şans işi durumunda TV'ler, HX920 başlığında bir arkadaş 920'de çıkan ışık sızmasını paylaşmıştı!.

    Bir arkadaş'ta 65ES8000 almış ve Banding sorunu ile baş başa durumda!. Bendede 55Es8000 var Banding manding yok buyur!.
    Link:http://resim.donanimhaber.com/m_70533146/mpage_1/f_/key_//tm.htm#70547060

    Kısacası gelecek 920 sorunsuz gelirse şanslısın demektir.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: pocemonmutlu

    quote:

    Orijinalden alıntı: crack_hasan

    quote:

    Orijinalden alıntı: pocemonmutlu

    quote:

    Orijinalden alıntı: crack_hasan

    quote:

    Orijinalden alıntı: bigbooss

    ÇOK İYİ fiyata almışsın. harika bir tv . şanslısın güle güle kullan.

    Hiç şanslı değilim. Rezil ettiler beni.

    Nasıl rezil ettiler? benim 1 ayda 3 kez HX850 değiştirildi (ışık sızması yüzünden). Yeni getirilen 920'de sorunmu çıktı?...

    Bu ikinci TV'yi getirdiklerinde servis şanslısınız bu TV'den piyasada kalmamıştı Aldığınız yerde bulduk dedi. Ben de oradan son açılmamış kutuyu ben almıştım. Orda iki tane teşhir vardı dedim. Bunun sıfır açılmamış kutu olduğuna eminmisiniz diye 4 defa ben sordum. iki defa da babam sordu. Onlarda cevaben; Bey efendi biz Sony olarak kesinlikle sıfır ürün getiririz bulamazsak bir üst modelini getiririz dedi. Hatta Samsung ve LG gibi değiliz diye ikinci defa vurguladı. Ayrıca çok şanslısınız ki bulduk dediler. 3 gün sonra ekranını silerken, geçmeyen lekeler olduğunu farkettim. Biraz daha dikkatle baktığımda kılcal çizikler ve bazı yerlerde de tırnakla hissedilir şekilde derin çizikler olduğunu gördüm.

    Hemen servisin TV'yi aldığı mağazaya gittim. Ve bana şu tarihte değişim yapılan TV teşhir mi değilmi dedim. Onlarda gittiler şefleriyle uzun görüşmeden sonra, yanıma gelerek beyefendi kusura bakmayın bir yanlışlık olmuş size teşhir göndermişiz dediler. (Tabi sonra ağız değiştirip elimizde başka olmadığı için teşhir gönderdik dediler.) Ve şefleri bizim bir sorumluluğumuz yok sizin işiniz servisle dediler.

    Servise gittik. Adamlar sorun ilk 30 gün içinde olduğundan ürünü aldığınız firma direk değişim yapar, onlarda bize teşhir vermiş, siz sorununuzu firma ile çözeceksiniz dediler. Neden elemanlarınız bana sıfır ürün diye YALAN söylediler dedim. Biz teşhir ürün diye söyleyemeyiz dediler.

    Biz de tekrar aldığımız yere gittik, biraz hır gür oldu. Adamlar en sonunda sizin için Sony'yi arayıp üründen isteyeceğiz bir tane dediler. Aradılar sıfır ürün gelecek 15 gün içinde dediler.

    Ama sıkıldım artık. Tiksindim. Sony serviste yalancı. Aldığım firma da. Eğer bu 3. TV'de de bir usulsuzlük olur ise, bunu yapan kişiler ve ayrıca hem sony servis hem de aldığım firma hakkında dava açacağım. Umarım bu sefer bir katakülle yapmazlar. Yaparlarsa da gözümüz kara. Umarım kendilerine yakışan şekilde bizi artık yormazlar.

    Geçmiş olsun yaşadığınız olaya üzüldüm. Bende her değişen HX850'yi bandından içeriğine yani her detayına bakarak açtırıp incelemiştim gerçekten sıfırdı. Deli gibi Samsung LG kadar TV'de satmıyor Sony, ama size yapılan büyük terbiyesizlik. Eğer sıfır 920 yoksa yok diyecekler veya size tamir edelimmi? istemiyorsanız iade raporu hazırlayalım demesi gerekirdi...

    Alıntıları Göster
    Geçmiş olsun. Olur böyle sıkıntılar. Sony'ye mal edilemez. Servisin ve bayinin terbiyesizliği. Üst birimlere iletirsiniz, gereken yapılır.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: jay jay justified

    Geçmiş olsun. Olur böyle sıkıntılar. Sony'ye mal edilemez. Servisin ve bayinin terbiyesizliği. Üst birimlere iletirsiniz, gereken yapılır.

    Tabiki Sony'ye mal edilemez, ama Sony için ne deniyor? müşteri memnuniyeti = servis kalitesi !. Sony servisi resmen Arkadaşı ayakta yemeye çalışmış!. Bu olaylar Sony imajına zarar verir...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi pocemonmutlu -- 22 Ocak 2013; 19:44:40 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: pocemonmutlu

    quote:

    Orijinalden alıntı: jay jay justified

    Geçmiş olsun. Olur böyle sıkıntılar. Sony'ye mal edilemez. Servisin ve bayinin terbiyesizliği. Üst birimlere iletirsiniz, gereken yapılır.

    Tabiki Sony'ye mal edilemez, ama Sony için ne deniyor? müşteri memnuniyeti = servis kalitesi !. Sony servisi resmen Arkadaşı ayakta yemeye çalışmış!. Bu olaylar Sony imajına zarar verir...

    Alıntıları Göster
    Servis kalitesinin garantisi olmaz, bunu öğrenin. İnsandan bahsediyoruz. Kim garantisini verebilir? O yüzden Sony de olsa, her türlü sürprize hazırlıklı olmak lazım. Zaten bu olaydan sonra gerekli yaptırımlar uygulanır muhtemelen. Önemli olan mağduriyetin bir şekilde giderilmesidir. Mahkemeye kadar yolun var diyenler de var, unutmayın. :)




  • quote:

    Orijinalden alıntı: jay jay justified

    "Mahkemeye kadar yolun var diyenler de var, unutmayın. :)"

    Bu konuda haklısın, genelde koreli firmalar"dan gelen klasik cevap ...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi pocemonmutlu -- 22 Ocak 2013; 19:59:53 >
  • Bu Sony servisini nereye şikayet edebilirim? Bunlar insanları kandırıyorlar. Birde dalga geçiyorlar şanslısınız falan diyorlar. Gözümüzün içine baka baka yalan söylediler.

    Birde bu firma tv yi getirdiğinde ben servise vermeyin onlara güvenmiyorum, kutuyu gelip kendim kontrol edip kendim eve arabamla götüreceğim dedim. Bu Sony kutusunun açılmadığına dair işaret varmıdır? Nasıl anlarım. Bu alttan açılıyor üstü bantlı olsa da altı çıkıyor kutunun. Altın'ın açılmamış olduğunu anlamanın yolu varmıdır. ürünü ilk ben açmak istiyorum.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: crack_hasan

    Bu Sony servisini nereye şikayet edebilirim? Bunlar insanları kandırıyorlar. Birde dalga geçiyorlar şanslısınız falan diyorlar. Gözümüzün içine baka baka yalan söylediler.

    Birde bu firma tv yi getirdiğinde ben servise vermeyin onlara güvenmiyorum, kutuyu gelip kendim kontrol edip kendim eve arabamla götüreceğim dedim. Bu Sony kutusunun açılmadığına dair işaret varmıdır? Nasıl anlarım. Bu alttan açılıyor üstü bantlı olsa da altı çıkıyor kutunun. Altın'ın açılmamış olduğunu anlamanın yolu varmıdır. ürünü ilk ben açmak istiyorum.
    Daha önce açılmış ve tekrar bantlanmış yerleri hemen anlarsınız. Orijinal band geniş şeffaf ve tek banttır, fakat daha önce açıldıysa ve tekrar kapatıldıysa bandı orijinal bandın üstüne çekerler eninde sonunda fire verir (yamuk çekilmiş hava yapmış vs.). Orijinal band kutudan söküldüyse açıldığı her şekilde belli eder...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: pocemonmutlu

    Daha önce açılmış ve tekrar bantlanmış yerleri hemen anlarsınız. Orijinal band geniş şeffaf ve tek banttır, fakat daha önce açıldıysa ve tekrar kapatıldıysa bandı orijinal bandın üstüne çekerler eninde sonunda fire verir (yamuk çekilmiş hava yapmış vs.). Orijinal band kutudan söküldüyse açıldığı her şekilde belli eder...

    Alıntıları Göster
    dostum geçmiş olsun. yinede sony aldığın içtin şanslısın başka firma olsaydı bu kadarı olmazdı emin ol. bir iiki lafla işini halletmişsin. ayrıca senin oradaki sony servisinde sıkıntı var yalan söylemişler sana. ayrıca bu sorunları yaşayan sen değilsin sadece merak etme,

    burada tv alanların en yarısı bunlarla uğraşıyor sorun yaşayacağını bile bile para verip ürün almamız gibi üzücü bir gerçek var. acınası bir durum ama günümüz tv piypasası böyle , tüketicinin parasıyla %50 oranda rezil olduğu tek alan burası ne yazıkki..


    gelen tv yi kontrol et. inşallah sorun çıkmaz.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: pocemonmutlu

    Daha önce açılmış ve tekrar bantlanmış yerleri hemen anlarsınız. Orijinal band geniş şeffaf ve tek banttır, fakat daha önce açıldıysa ve tekrar kapatıldıysa bandı orijinal bandın üstüne çekerler eninde sonunda fire verir (yamuk çekilmiş hava yapmış vs.). Orijinal band kutudan söküldüyse açıldığı her şekilde belli eder...

    Sony ile görüştüm. HX920 serisinin kutusu alttan açılıyor dedi. Bundan dolayı açılıp açılmadığı kesinlikle anlaşılamaz dedi. Diğer serilerde bant var anlaşılır, ama bunda kimse anlayamaz dedi. Nasıl iştir bu anlamadım.
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.