Şimdi Ara

48 bin TL ye Vectra B satılan bir ülkede yaşamak nasıl bir duygu ? (6. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
188
Cevap
0
Favori
11.648
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
22 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 45678
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Vectra b kaliteli tutulan bi araba bu kondusyondaki bi ornegine 35 yazmasını beklemiyordunuz herhalde. 42ye verse bugun satılır.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bu vectra bi linea, symbol den iyidir belki ama , egea dan iyi demek te biraz saçma olur. Ama konfor olarak çok rahat araba o kesin birşey


    Ha bu arada bu fiyata bu araba saçmalık olur , 2011-2012 c segment araba alır paşa paşa binerim



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi HümanistAdam -- 29 Mart 2019; 14:21:34 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • alcohol06 A kullanıcısına yanıt
    İyi hoş yazmışsın da 2001 vectrayı gömerken 2002 mondeo yu neden ayırdın onu anlamadım. Şasi rijitliği özellikle üstünde durduğun yol tutuş konusunda esastır süspansiyon 2. Sırada gelir ve yıllar geçtikçe bunlar işlevini yitirmeye başlar eğer çok iyi bakılmamışsa 2002 mondeo da bahsettiğin şartlarda aynı sıkıntıyı yaşar. Accord 2004 bugün üstün yol tutuşu, sessiz, konforlu denen bir çok araca nal toplatır burada mutabıkız.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bir Insignia vardı 70,000-tl ye uzun süre satamayınca fiyatı 200,000 dolar yapmışlardı
  • Şimdi şu araba:
    48 bin TL ye Vectra B satılan bir ülkede yaşamak nasıl bir duygu ?
    Şundan daha mı sağlam?
    48 bin TL ye Vectra B satılan bir ülkede yaşamak nasıl bir duygu ?

    Elbette eskiler de kağıt değil ama isterse volvo olsun, 20 senelik kasalar güncel araçların yanında güvenlik olarak vasatın üstüne çıkamazlar. Ha bir kaç markanın bir kaç modeli istisna olabilir. Onların şasisi 20 senedir pek iyileşmedi zaten.
    Konfor-yol tutuş-keyif ise farklı bir olay.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi nacker -- 29 Mart 2019; 14:46:8 >




  • Bir çok kişi buna takılmış da, 2001 Vectra (daha doğrusu 1995'te çıkan Vectra) 1988'de çıkan ilk Vectra A'nın ve Calibra'nın uzantısıdır. Yani kökende temeli çok eskidir, güvenlik zayıftır, yol tutuş zayıftır ve rijit bir altyapı değildir. Gövde galvanize değildir, pas sorunları yaygındır, üretim teknikleri 80'lerin eseridir. Arabanın model anlamında 20 yıllık olması ayrı bir konu, eski bir altyapının tekrarı olması (yani günümüze nazaran 31 yıllık bir altyapı) olması apayrı bir konu.

    Vectra B ilk çıktığında bile başarılı bir otomobil değildi. Bizim pazardaki yokluk sebebiyle Torbalı'da üretim yapan Opel'in bu açığı doldurmasıyla felaket derecede abartılmış bir otomobil haline geldi, tıpkı şuan "efsane kasa" diye geçen Corolla'da olduğu gibi. "Opel/vauxhall Vectra B review" yazarsanız aslında bu aracın sınıfında diplerde olduğunu, özellikle mekanik aksam arızaları, pas sorunları, yol tutuş/direksiyon zayıflığı gibi mühendislik gerektiren hususlarda ne kadar zayıf olduğunu görürsünüz. Vasıfsız, ortalama bir araçtır ama o dönemin Türkiye pazarına üst seviye kaçtığı için ve dizaynı sebebiyle el üstünde tutuldu. Tabiki bu durum da birkaç yıl sürdü, hem milleti arızalarından bıktırdı, hemde Avensis gibi, Mondeo gibi, Passat gibi çok daha modern, kaliteli otomobiller pazara girmeye başladı.
    https://www.honestjohn.co.uk/carbycar/vauxhall/vectra-b-facelift-1999/history/

    Good&bad bölümünde gerekli detaylar yazıyor. Ayrıca bu makyajlı model, ilk araçlar vasat bile değil resmen kötüydü.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi alcohol06 -- 29 Mart 2019; 14:53:54 >




  • nacker kullanıcısına yanıt
    konfor ve keyif konusuna katılırım ancak yol tutuş konusunda aynı fikirde değilim. hatta güvenlik konusunda da oldukça kötü olduğunu düşünüyorum.. (donanım ve teknoloji olarak)
  • nacker kullanıcısına yanıt
    Fiyatını bilmiyorum ama bu tür SW aralar aşırı hoşuma gidiyor. Linke ki arabada çok temize benziyor.




  • Ne kadar temiz de olsa o model v40 imkanı yok 58 etmez. 35 civarına 2003-2004 yüksek donanımlı güçlü motorlu v40'lar varken, o ilan çok saçma.

    Mesela şu, hem 1.9 dizel hem de 20 bin tl daha ucuz. Üstelik donanım olarak da dolu:
    Tabii bana sorarsanız eski C sınıfı arabaların hiç biri 35 bin tl'den fazlasını hak etmiyor şu anda.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi nacker -- 29 Mart 2019; 16:0:13 >




  • alcohol06 A kullanıcısına yanıt
    Vectra B zamanının en iyi arabalarından biridir bazılarımız araba kullanmayı ve bakmayı bilmediğinden senin tabir ettiğin gibi içi ahır gibi çoğunun. 2.el 20 yaşlarında temiz bir araba bulman imkansız .

    Almanyaya git 30 yıllık en kötü arabalar sıfır gibi gıcır gıcır duruyor ne yıpranma var ne tuşlarında bir sorun var

    Vectra B'nni kronik sorunlarıda var elbet ama iyi bakıp iyi kullananlar gayet memnun . Tahminen bitmiş bir Vectra B kullanıp bu yorumları yapmışsın . Vectra B arkasında bağımsız süspansiyon olmayabilir 90-100 felan hızdayım sanıp 150 km hızla sert bir viraja girdiğimi hatırlıyorum virajdan çıktığımdaki hız 150 idi . Yetkili servis bakımlı ve 4 amortisörde yeni değişmişti . 300.000 km 'de amortisörleri hiç değişmemiş bir arabada olsaydım şimdiye ölmüştüm sanırım .

    Yüksek hızla kullanıp yüksek hızla viraja girmek marifet değil . Marifet olmayan birşeyide arabalarla kıyaslamak doğru değil yarış arabası kıyaslamıyorsun .

    Hele ilk üretiminden 25. yıl geçtikten sonra sıfır arabayla kıyaslamakta pek mantıklı değil

    2019 Yeni focusda vectra gibi tam bağımsız bir arka süspansiyonu sahip değil .




  • 65.000 liraya 2004 model Civic Vtec2'nin satılmasından farklı olmayandır. Piyasayı bu hale getirenlere büyük sövüyorum.


    Bunlara bakınca her sefer eleştirilen 65.000 liraya alınabilen "0 km" bir Egea, adeta bir mücevhere dönüşüyor.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Zvjezdan -- 29 Mart 2019; 17:58:22 >
  • Deveye sormuşlar neren eğri diye

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: alcohol06

    Bir çok kişi buna takılmış da, 2001 Vectra (daha doğrusu 1995'te çıkan Vectra) 1988'de çıkan ilk Vectra A'nın ve Calibra'nın uzantısıdır. Yani kökende temeli çok eskidir, güvenlik zayıftır, yol tutuş zayıftır ve rijit bir altyapı değildir. Gövde galvanize değildir, pas sorunları yaygındır, üretim teknikleri 80'lerin eseridir. Arabanın model anlamında 20 yıllık olması ayrı bir konu, eski bir altyapının tekrarı olması (yani günümüze nazaran 31 yıllık bir altyapı) olması apayrı bir konu.

    Vectra B ilk çıktığında bile başarılı bir otomobil değildi. Bizim pazardaki yokluk sebebiyle Torbalı'da üretim yapan Opel'in bu açığı doldurmasıyla felaket derecede abartılmış bir otomobil haline geldi, tıpkı şuan "efsane kasa" diye geçen Corolla'da olduğu gibi. "Opel/vauxhall Vectra B review" yazarsanız aslında bu aracın sınıfında diplerde olduğunu, özellikle mekanik aksam arızaları, pas sorunları, yol tutuş/direksiyon zayıflığı gibi mühendislik gerektiren hususlarda ne kadar zayıf olduğunu görürsünüz. Vasıfsız, ortalama bir araçtır ama o dönemin Türkiye pazarına üst seviye kaçtığı için ve dizaynı sebebiyle el üstünde tutuldu. Tabiki bu durum da birkaç yıl sürdü, hem milleti arızalarından bıktırdı, hemde Avensis gibi, Mondeo gibi, Passat gibi çok daha modern, kaliteli otomobiller pazara girmeye başladı.
    https://www.honestjohn.co.uk/carbycar/vauxhall/vectra-b-facelift-1999/history/

    Good&bad bölümünde gerekli detaylar yazıyor. Ayrıca bu makyajlı model, ilk araçlar vasat bile değil resmen kötüydü.
    Passatın ilk kasası b5miş gibi yazmışsın. Passatın ilk çıkışı 1970 ler diye biliyorum. Türkiye pazarını kastettin herhalde.
    Vectra b kasa 17 yıldır bizde ikinci sahibiyiz. 195 65 15 ile modern 50 yanak bir araç gibi yol tutması mümkün değil. 205 55 16 gt jantı takarsan toplar. Orta yumuşak süspansiyon ve 65 yanaktan dolayı yüklü halde virajda yatıyor.

    20 yıldır Egr diye ağlanır durur, bu sebepten bir kez bile arıza ışığı yanmamıştır çünkü sert kullanmadık.
    Harareti yüksek seyreder ancak 102 ye kadar normaldir sonra hızlıca 90 küsürlere düşürmesi gerekir normal olan budur.
    Egzantirik devir sensörü, rölanti sensörü kroniktir.

    Yol bilgisayarı piksel ölmesi tarzı sorunlar premium e39larda ve e46larda da yaygın.

    Çok sevdiğin b5 kasa passatlarda ciddi bir fren sorunu olduğunu Onno usta Auto Showda iken okumuştum ve ekşide de benzer bir vaka görmüştüm.

    Opele çamur atmak için mekaniğe bile laf atmışsın, dediğin gibi ciddi bir pas sorunu yaşatan bir araç değil, zaten makaniği iyi bir araç. Bizim aracın torbalı üretimi olduğunu düşünmüyorum belki onlar sıknıtılıdır. e46 ların şasisinde çatlamalar kroniktir vectrada bu kadar büyük bir mekanik sorun da yok.

    Güvenlik yetersiz artık ama e36 lardan daha iyi.

    Yurtdışında bile hala sevilen bir araç. Vectra piyasadan kalkana kadar ondan önce çok araba var trafikten kalkması gereken.

    @termo35 hocam artık vectraların kronik sorunların ne olduğu belli, 2008 2009larda yavaştan parçalarının ömrü dolmaya başladığında ustamsı adamların elinde yalan oldu bir kısmı. tanından bir araç artık ama birazı kekoların eline düştüler maalesef. bilmem kaç kmdeki cdx lere 35 yazıyorlar 42-43 yazsa satılır dediğin gibi, piyasa böyle yapacak bir şey yok.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi jimhendrix -- 29 Mart 2019; 17:7:15 >




  • Az paraya yaşlı ama üst sınıf araç alacaksam ve bu araç Avrupalı olacaksa tercihim sadece mercedes olurdu. Avrupalı olma şartı yoksa avensis ya da accord dururken kronik sorun yumağı bu araç asla tercihim olamaz.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 20 bin liraya doğan, şahin satılan piyasada normaldir .

    o arabaya o parayı veren de illaki çıkar . ülkede silkelenicek keriz bolluğu olduğu müddetçe daha neleri çıkar .

    telefon açıp sövesim geldi nedense .
  • Güzel D sınıfı bir araç km düşük lpg takılmamış ama sonuçta 2001 model ,o motorda olsun kasada olsun içerde olsun plastik parçalar kavlamıştır birşey yoksa bile birden bir çok yerinden birşeyler çıkmaya başlaması an meselesi ,biraz daha ekle egea al diyenler bence haklı ,0 her zaman sıfırdır.
  • jimhendrix kullanıcısına yanıt
    Burada konu Vectra'nın döneminde ne olup olmadığı değildi. O dönemki araçların ülkemizdeki "üstün statüsü" ile gaza gelip de 2019 model C sınıfı otomobiller her anlamda kıyaslayan ve bu aracı onlardan güvenlik, kalite, yol tutuş olarak üstün gören romantik bir şahıs zühur etti, tepkimiz onaydı. Fakat konuyu açmak için iki detay veriyoruz hemen cımbızlıyorsunuz, tek tek yazmak istemiyorum. Ne E36, E46 sorunsuz dedim, ne de güvenliklerinden bahsettim. Konu sahibi Vectra yerine E36 deseydi o zaman ona göre yazardım.

    Ben Passat B5 ile çıktı dedim mi? Vectra dönemine denk gelen araç B5 idi ve Vectra ile o dönemki Passatın kalitesini kıyaslamak istemiyorum. Ortada kıyaslanacak birşey yok, ayrıca Passat sorunsuzdur da kesinlikle demiyorum, ancak otomobilin "imalat kalitesi" başka birşeydir. Avensis çok daha sağlam ve sorunsuzdur, Mondeo'nun sürüşü, mekaniği de kat be kat daha üstündür. İkna olmuyorsanız yapabileceğim birşey yok.

    Sizin aracınızda pek sorun çıkmadıysa ne mutlu. Ancak ben bu otomobillerin belasını bilen, zamanında yakınları da bundan çekmiş, görmüş biriyim, çokça denk de geldim Vectra'ya. Kaldı ki işi çevremle kişiselleştirmiyorum, bu aracın sorunsuzluk istatisiklerinin diplerde gezmesi, yurtdışındaki kullanıcılar arasındaki kötü namı, geçmiş testlerdeki durumu, sıradanlığı, vasat sürüşü herşeyi ortada. Türkiye'de bazı belirttiğim şartlardan ötürü "yer uçağı" muamelesi görmüş olabilir.

    Ayrıca sizde aracınızı beğeniyor olabilirsiniz, memnun olabilirsiniz. Kimsenin keyfine kahya olacak değilim elbette. Basitçe durumu anlatıyorum o kadar.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: cengizhan66

    o 80 modeller moktan dedigin arabanin herseyi metalden bugunkuler gibi pilastik degiller bu bile 80 donemini tek basina birinci yapar.
    80-90 model arabalar bugunkunun cok ustunde bi maliyetle yapildilar ve cok daha pahaliydilar millet salak sanki 1 tane sifir araba parasi vererek 126w mersedesleri yurutuyor.
    Bugunku 0 arabalari 80lerdeki yola vursan 1 yila pert olurlar
    Al sana metal (hem de en metalinden) araba ve plastik araba.

    Consumer Reportsyoutube
    2009 Chevy Malibu vs 1959 Bel Air Crash Test | Consumer Reports
    https://youtu.be/fPF4fBGNK0U


    Gelişmiş ülke olsak bu arabaların yeri hurdalık.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: atrix1212

    uslubunu düzelt yakışıklım. karşımda edemeyeceğin lafları güzel güzel sıraladın.
    internetin güzel tarafı bu işte. keyfini çıkar. ama git az ötede oyna.

    Alıntıları Göster
    yakışıklım nedir ya

    renkli arkadaş




  • 
Sayfa: önceki 45678
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.