Bildirim
508 1.6 e-hdi ve Auto6R Hakkında
Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar:
Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
Giriş
Mesaj
-
-
Auto6r 1-2 2-1 de hafif sarintilidir ama alisana kadar
Sorun cikarma olasiligida azdir mantiken
1.6 hdi cok saglam ve az yakan bir motor 1.6 e hdi da tahminimce hemen hemen benzerdir
508 e hic binmedim ama pejonun en onem verdigi sinif c segmenti ve suvlari diye duyuyorum ve gozlemliyorum
Diger segmentleri ne kadar f/p urunudur bilemem
308 2010 model icin konusmak gerekirse ben yol tutusunu begenmiyorum guven vermiyor pek o yuzden limitleri zorlamam asla
Ek olarak suspansiyonlar rezalet cok sert
Ama 508 in suspansiyonlari daha iyidir mutlaka
Bir test etmenizi oneririm
Birde direksiyondan f1 kulakcik olmasina dikkat edin auto6r hem daha zevkli oluyor hemde nadirde olsa mudahale istiyor
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Gorup gorebilecegin belki de en sarsintili otomatik sanzimandir.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Tam otomatik ve çift kavrama ların yanında konforsuz kalıyor. 3008 kullandım 6 ay kadar vites geçişleri hoşuma gitmedi. Ha alıştım mi evet ama tavsiye etmem. Tanı şu da var eski bir manuel araçtan sonra memnun eder
< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı > -
Eski aracım powershiftti, beni memnun etmez sanırım bu şanzıman. -
opelin easytroniği kadar sarsıntılı ve gıcık değil ama tam otomatik veya çift kavramalılar kadarda konforlu değildir. -
1-2 i tamam sarsintili ama 3 4 5 6 da bir sikinti yok
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
quote:
Orijinalden alıntı: Hypnotica
Gorup gorebilecegin belki de en sarsintili otomatik sanzimandir.
Hadi ya..
Corsa easytronic ve Colt AMT (honda i-shift)
Sahibi oldum. Toplam 4 yilda 90bin km yaptım bu araçlarla
Sonra Citroen MCT (pug auto6r) sahibi oldum. 100bin km yaptimu 4.5 yılda.. suan 170binde..
Bunun dışında DSG li passat, golf ve caddy kullandım.
2 gün insignia tam otomatik kullandım 500km yol yaptım.
Civic 4 ileri ve 6 ileri tam otomatik kullandım.
Audi a4 ile 1 gün geçirdim.
Bunun dışında mercedes tam otomatik şanzımanlı ssangyong SUV kullandım defalarca sariyer beylikduzu guzergahinda..
Chrsyler town & country tam otomatik ile 2 kez 10 günlük kiralamam oldu 3000 mil sürdüm.
2016 model honda civic tam otomatik ile 3-4 kez ödünç alıp kullandim toplamda 400km yol yapmışımdır.
Tum bunları şunun için yazıyorum EDC ve CVT haric 6-7 ilero tam ve yarı otomatik tecrübelerim bana şunu gösterdi. Bu forumda yarı otomatikler hakkında atılıp tutulan şeylerin çoğu yanlış.
Siz beğenmemiş veya öyle düşünmüş olabilirsiniz. Buna birşey diyemem. Ancak yukarıdaki sözünüze kesinlikle katılmıyorum.
Kullandığım en sarsıntılı sanziman 90 kusur model civicteki 4 ileri tam otomatik sanzimandi. Kelimenin tam manası ile REZALETTI.
Yarı otomatiklerde easytronic hantal, AMT ona göre daha iyiydi. Hatta Toyotanin MMT şanzımanı bile hala satılmasına rağmen en az easytronic kadar kötüydü. Ama forumlarda anlatıldığı kadar sarsıntılı sanzimanlar değiller. Kararsız olmada MMT en kötüsü idi.
Mct veya auto6r ile DSG arasındaki farkı soyleyeyim mi?
Saatlerce süren trafikte auyo6r in ayağı gazdan çekince yığılma yapması. Yariotomatik şanzımana alışkın ve arabasını tanıyan birinin arabasında 2. Vitesten itibaren vites geçişi hissetmeniz çok zordur. Ben defaatle aracima binen arkadaslarls test ettim.
Peki bu kadar zıt yorumların sebebi ne?
Şanzımanın kişiye göre kendini ayarlaması ve kullanim iststistigine göre vites değiştirmeyi öğrenmesi. Eşim arabayı 1 saat sürsün. Aracı ben alınca sport tuşuna basılmış gibi araba davraniyor çünkü gaza frene basmasinin adabi yok. Gaza öyle çok yukleniyor ki araç hep yuksek devirde vites değiştirmek istediğini düşünüyor. O nedenle eşimden sonra arabami alsanız bu böyle amma bağırıyor bu araba dersiniz. Bilindiği gibi yuksek devirde vites buyuttugunzde araba silkeleyebilir. Işte çoğu kişinin yari otomatikleri yanlış tanimasi bundan kaynaklanıyor.
Çift kavrama güzel ama mukemmel değil. Dsgler motor freni yapamiyor guzelce.. yokus yukari çıkarken vites büyütme konusunda tel kavramalar kadar sacmalayabiliyor. Ancak vites geçiş hizi sayesinde minimum hissediyorsunuz.
Auto6r yanlış hatirlamiyorsam 0.25 saniye civarında vites geçişi sağlıyor. Kulakçık tepkisi harika. Gecikme neredeyse yok. Ama AMT MMT ve easytronic şanzımanlar bu konuda çok daha fazla hissettiriyor o gecikmeyi.
Şuan baski balata maliyeti en düşük yarı otomatik sanırım auto6r/ Mct dir. Volan bozulmasa ve pahali olmasa heralde yürütmesi en ucuz sistemdir.
Son olarak çok az DSG/EDC/POWERSHIFT sahibi aracıyla garanti olmadan 200bin kmleri görmeyi gözü yer.. benle aynı anda oassat dsgli arac alan arkadas 4 yılda 2 kez mekatronik arızası yaşadı. Sattı kurtuldu.. alan kişiye allah sabir versin. O arabayla değil sehir dışı sehir ici bile uzun yolculuk etmek istemezdim ozellikle de emanetken..
Sonuc olarak eski bir vw opel ve mitsibishi sahibi olarak tek kavrama yari otomatikte fiyat/performans/konfor ve sorunsuzluk üçlemesinde MCT/auto6r tek kavramada liderdir.
Bunlar da benim nacizane dusuncelerim
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi synthesizer -- 15 Ağustos 2017; 16:44:55 >
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
-
quote:
Orijinalden alıntı: Fenool
Eski aracım powershiftti, beni memnun etmez sanırım bu şanzıman.
Powershift'den sonra kesinlikle tatmin etmez. Manuel'den gecmedikce kimseyi memnun eden sistemler degil tek kavramalilar. 508'lerin tam otomatik modelleri var. Butceniz uyarsa onlara bakin bence.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
2.0 hdi motorlu olan 508 e yöneldim ondaki sanziman auto6r değilmiş.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Bu araç bildiğim üzere 2015 Kasım'a kadar ETG6 denilen şansıman ile üretildi. 2015 Kasım'dan itibaren EAT6 adı verilen tam otomatik şanzımana geçildi.
508 alma arifesindeydim, bir tanıdığımın ETG6 e-Hdi olan modelini sürdüm. Alışmayana vites geçişleri rahatsız edici çünkü öne doğru eğiliyorsunuz vites geçişlerinde. Az gaz veririm, arabayı hissederek sakince kullanırım diyorsanız bu vites size sorun yaratmayacaktır. -
Pug boşuna eat 6 ya geçiş yapmadi.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
DSG övdüler gittim aldım,expertiz sorun yok dedi. Bende kullandım herhangi bir saçmalık farketmedim.
Akşam hatunu ve bir çift arkadaşı alıp kutlama yemeğine gidelim dedik. Araç dsg arızası verdi,çekicilik olduk.
Şuan da özel servis yaklaşik masraf 18bin TL
Bu saatten sonra asla DSG almam. Çünkü bu iş birtek benim başıma gelmiyor. Vw forumda çok şikayet eden duydum ama,kulak asmadım. Dedim ki bunlar kullanmayı bilmiyorlardır belki de. Sonuç bu
Saatli bomba gibi. Kafasina gore isiniyor mekatronik bozuyor beyin kavrama birşeyler. Maliyetleri de ciddi mana da pahalı. Araç passat bu arada 2010 2.0 TDI exclusive
İşin garibi bu heryerde boklanan yarı otomatii şanzımanı 2000 model alfa Romeo 156'da selespeed adı ile kullandım. Hiç sıkıntı yaşamadım. Üstelik tek dikkat ettiğim uzun bekleyişlerde debriyaj ısıtmamak için N moduna almak. Bunundişinda bir durum varsa,hiçbirine özenmedim. Hiç yolda bırakmadı, 5.500dd uzeri vites geçişleri gayet hızliydi. Konfor konusunda da, auto6R'dan en az 10 yil ilkel olan selespeed bana hiçbir sorun yaşatmadı diyebilirim. Sadece yokuş çikarken sert vites kucultmelerde çık çık ses yapıyor ve çok hafif saliselik belkide bir titreme yapiyordu ki bu konforsuzluk değil tam aksine sürücüyü pozitif manada kamçılayan bir durumdu..
Neyse ben şimdi 18 bini nerden bulacağimi düşuneyim,banka kredilerine falan bakayım tekrar. Ah ulan güzelim yarı otomatik. Bilemedik değerini. Sen evde ki sadık hanım gibiydin. Gittik sarışın zillilerle maceraya girdik;elimizde patladı.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Sayfa:
1
Ip işlemleri
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X