Şimdi Ara

5600 cc Motor ve Lpg

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
17
Cevap
0
Favori
1.359
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Merhaba
    1987 Model Mercedes 560 Sec marka otomabilim var 8 silindir enjeksiyonlu 5600 cc 320 beygir. Aracıma tüp taktırmak istiyorum fakat tam olarak olumulu sonuca nasıl ulaşabilriim. Araçta lovato marka tüp var fakat randuman alamıyorum motor aptal aptal çalışıyor gaz yemiyor. Kimisi ayar tutturamazsın diyor kimi bol keseden atıyor. Yardımcı olabilirseniz sevinirim.



  • Yeni Sistem mi Sıralı Olanmı Yoksa Eski LPG Mi Sıralı Olanlar Gayet İyi verimli 745i ye taktırdı arkadaş 98 model çok iyi . 560 Sec için LPG Harika Olur Araçta zaten motor büyük güçlü araç .SIRALI Tip Enjeksiyonlı LPG olmasına dikkat et
  • Eski sistem lpg. Belirli bir marka varmı tavsiye edilen?
  • LPG konusu hakikaten çok merak edilen ve soru sorulan bir konu. Bu konu hakkında o kadar çok topiç açıldıki. Hatta LPG nin motora zararları uzun uzun tartışıldı, konuşuldu... Eğer arama motorunu kullanırsanız bunu sizde görebilirsiniz.

    Hatta LPG ile ilgili dev bir topiğimiz var. Hatta ve hatta o topiçde bu işi yapan profosyonel arkadaşlar var, yine o topiçde bu işin uzmanı mühendis arkadaşlarımızda var.

    Benim anlayamadığın nokta bu kadar çok bilgi kaynağı varken neden tekrar tekrar topiçler açıyorsunuz.

    Hatta öyle oluyorki bu topiçler arka arkaya geliyor. Düşünsenize arka arkaya gelen aynı sorulardan oluşan topiç...

    Peki bu durumda farklı konularda sorusu olan arkadaşlara haksızlık yapılmıyormu. Arka arkaya açılmış olan aynı topiçler bu farklı konularda sorusu olan arkadaşların topiğini arka sayfaya itiyor. Dolayısı ile topiç daha kısa gündemde kalıyor, arka sayfaya kayıyor. halbki LPG konusu olan topiçler arka arkaya gelmişler.

    Aynı soruları soran üyelere arka arkaya topiçler açsalar bu formda daha az çeşitte soru cevaplamış olur. Bu formda sadece tek konu tartışılmıyorki...

    İstiyorumki hep aynı konulara cevap vermek yerine daha fazla soruya cevap verelim.

    Ben topiç açmayın, aynı soruları sormayın demiyorum. Elbette aynı soruları tekrar sorabilirisiniz ama bunu önceden açılmış topiçdede yapabilirsiniz. Böylelikle fazladan topiç kirliliği yaratmamış oluruz.

    Bilmem anlatabiliyormuyum...

    Bakın serkes arkadaşımız bize kolaylık olsun diye kısayol açmış. Bilgilere böylelikle daha kolay ulaşabiliriz.http://forum.donanimhaber.com/m_7396342/tm.htm
    kısayollar burada...

    Topiği anladığınızı düşünerek kilitlemiyorum. İnanıyorumki sizhttp://forum.donanimhaber.com/m_3839560/tm.htm topiğinden devam edeceksiniz.

    Yöneticilik konu kilitlemek değildir. Yöneticilik buradaki arkadaşlara yardımcı olmaktır. Bizler bunun için buradayız. Hep beraber daha düzenli bir forum için lütfen tekrar tekrar aynı topiği açmamaya dikkat edelim. Buna dikkat edeceğinizi umuyorum.

    Teşekkür ederim.
    İyi formlar.




  • ABİ ARKADAŞIN BMW 750 İL MODELİNE TAKTIRDIK ÇOK GÜZEL OLDU RALLİ YAPMAK İÇİN BENZİNE ALIYOR....NORMAL GEZMEK İÇİN TÜPTE ÇALIŞTIRIYOR..
  • quote:

    Orjinalden alıntı: by_cash

    ABİ ARKADAŞIN BMW 750 İL MODELİNE TAKTIRDIK ÇOK GÜZEL OLDU RALLİ YAPMAK İÇİN BENZİNE ALIYOR....NORMAL GEZMEK İÇİN TÜPTE ÇALIŞTIRIYOR..

    750il ile de iyi ralli yapılır ya o balina gibi kasayla!
  • BANA GÖRE O ARABA DOĞRU BÜYÜK MÜYÜK AMA NE GÖT ATIO O ARABA BEEEEEE AHH AHH AMA TABİ ONU TOPLAMAKTA VAR...

    DRİFT YAPARSIN O ARABAYLA ANCA
  • quote:

    Orjinalden alıntı: by_cash

    BANA GÖRE O ARABA DOĞRU BÜYÜK MÜYÜK AMA NE GÖT ATIO O ARABA BEEEEEE AHH AHH AMA TABİ ONU TOPLAMAKTA VAR...

    DRİFT YAPARSIN O ARABAYLA ANCA

    ee tabi 12 silindiri zaptetmek kolay değil!
  • Araç 8 silindirli. Dün deneme yaptım şehir içi hatta buna düğün konvoyu dahil 60 ytl ile 130 km net yol gittim. Tabi devamlı olarak ekonomi ibresini takiben arabayı ibre kırmızıya varmadan nazik bir şekilde kullandım, öyle deli dolu aragazları yada düz yolda lambada hava olsun diye yeşil yanar yanmaz wın olayına pek girmedik. Efendi ve sakin bir şekilde kullanırsam ve inanıyorumki biraz daha dikkat edersem şehir içi 450 net uzun yolda da 375 ne tkm de yakar.

    Sayın yönetici arkadaşıma özürlerimi sunarı.m lakin heyecan ve net sonuca varmak için biraz aceleci davrandım kusuruma bakmamanızı dilerim.
  • bu lpg konusunda çok büyük ve güzel bir arşiv var forum sayfasında ancak ben kendi neçizane fikrimi söylemem gerekirse tüm sorun güç dengesini iyi hesaplayabilmekte yatıyor.

    bende de eski 8 silindirli chevrolet marka araba vardı , gaz yaptırmıştım eski sistem verim bayagı düşüktü çünkü yüksek güç verebilen buharlaştırıcılar (beyin deniyor piyasada) yoktu.

    Sizin hesaba almanız gerekn en önemli konu performans alabilmeniz için 320 beygir verebilecek bir sistem kurmanızda yatıyor.Benim aracımda 5600cc idi ancak 190 beygir gibi düşük güçte bir artı.Sizinki ise canavar tabir edilen özel bir araç ,bu yüzeden çalakalem basit bir hesapla temel olarak neyi aramanız gerektiğini belirteyim.

    ilk olarak 320 beygir yaklaşık 238 kw eder. Piyasada eskiden en yüksek 140 kw lık beyin bulunuyordu.Size bundan 2 tane paralel bağlı olandan gerekir.Bu konuyu aklınızdan çıkarmayın eğer 238 kw verecek bir beyin bulamazsanız asla istediğiniz gücü ve performansı yakalayamazsınız(ustaların ayar falan yaparak bu güce ulaşmaları ancak beyin buna müsaitse olur).Bunun için paralel 2-3 beyin kullanmak gereklidir böyle 320 beygirlik canavarlar için.


    quote:

    Orjinalden alıntı: L@in

    Merhaba
    1987 Model Mercedes 560 Sec marka otomabilim var 8 silindir enjeksiyonlu 5600 cc 320 beygir. Aracıma tüp taktırmak istiyorum fakat tam olarak olumulu sonuca nasıl ulaşabilriim. Araçta lovato marka tüp var fakat randuman alamıyorum motor aptal aptal çalışıyor gaz yemiyor. Kimisi ayar tutturamazsın diyor kimi bol keseden atıyor. Yardımcı olabilirseniz sevinirim.




  • BRC'nin sıralı sisteminde en fazla 140 kw destek var onun fiyatıda 2750 ytl. yani nereden baksanız 3 yada 4 ytl'ye bu işin maliyeti çıkar ki profesyonel bir elden geçip geçmeyeceğiniz belirsiz. Anlaşılan şu bu iş yaptırılacaksa pro bir personel uyumluluk ve performans garantisi altında olması lazım.
  • Aracınıza sıralı sistem uygulanamaz.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: halefly

    Aracınıza sıralı sistem uygulanamaz.


    Sebep neyden kaynaklanıyor.
  • Enjeksiyon sisteminin mekanik olmasından. KE-jetronic
  • Eğer 140kw en büyük buharlaştırıcı ise size 140kw+100 kw tam olarak uyar paralel sistem montajı ettirebilirsiniz. eskiden bu sistemler bayağı ucuz idi , bayagı pahalanmış anlaşılan.Belki klasik sistem daha başarılı olur .Siz en iyisi LPG topiğine mail atın onur isimli arkadaş bu konularda oldukça bilgili , bir iki tane daha firma var destek veren ,onlara danışın .ama bu basit hesabı unutmayın , temel hesap dışındaki seçenekler sizi tatmin etmez , performans alamazsınız sonra.Zaten bir teste sokup araç kaç beygir veriyor öğrenmeniz lazım ki yapılan sistem başarılı mı başarısız mı ,anlamak için.


    quote:

    Orjinalden alıntı: L@in

    BRC'nin sıralı sisteminde en fazla 140 kw destek var onun fiyatıda 2750 ytl. yani nereden baksanız 3 yada 4 ytl'ye bu işin maliyeti çıkar ki profesyonel bir elden geçip geçmeyeceğiniz belirsiz. Anlaşılan şu bu iş yaptırılacaksa pro bir personel uyumluluk ve performans garantisi altında olması lazım.




  • quote:

    Orjinalden alıntı: halefly

    Enjeksiyon sisteminin mekanik olmasından. KE-jetronic


    Tam olarak açabilmeniz mümkünmü.?
  • sıralı sistem olması için motronic olması lazım ben de 1986 230 e var ke-jetronic yakıt püskürtme sistemi olduğu için sıralı sistem taktıramıyorum
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.